2cpu Φεβρουάριος 21, 2012 #7423 Φεβρουάριος 21, 2012 Το μοτερ της goldwing φοραει ? ( λογικα ναι ) . Εντυπωσιακη κατασκευή πρακτικοτητα μηδέν . Αντε να πας τωρα σε χωματόδρομο με 300 κιλά βαρος μηχανη και μεταξόνιο οσο ειναι η απόσταση γη-σεληνη -------------------------------------------------------------------------- δις αι λαικ βερυ βερυ . Nαι μοτερ της χρυσσοφτερης φοραει.Βασικα κατι τετοια προτζεκτ δεν εχουν πρακτικο νοημα περαν κινησης εντυπωσιασμου. Σιγα μην θελω να κανω το υπερτατο XR και να το βαλω μοτερ απο χρυσσοφτερη ..γινεται? δεν γινεται ----------------------------------------------------------------------------- Δεν γνωριζω καθοτι οταν τα φερανε στην BMW ηδη εφευγα.Δεν εχω ακουσει κατι συγκεκριμενο αν και οσοι πελατες μας τρεχουν σε αγωνες εχουν ιαπωνικα η ευρωπαικα χτυπηματα μανιβελλων σε ελαχιστο χρονο (u get my point ?).Πιστευω οτι εχουν ξεφυγει πλεον απο τον ROTAX και τους ανορθωτες και τα κομπλερ μιζας και τις ξεραμενες εισαγωγες μιας και η αγορα της Husqvarna(αυτην δεν αγορασαν?) τους εδωσε καποια τεχνογνωσια.
Κωστάκης Φεβρουάριος 21, 2012 #7425 Φεβρουάριος 21, 2012 Γλέντι τρικούβερτο![ame=http://www.youtube.com/watch?v=iGsTcmLG7dU&feature=player_embedded]Kawasaki Ninja ZX-10R 2011 Record N[/ame]
GEORGIOS Φεβρουάριος 21, 2012 #7426 Φεβρουάριος 21, 2012 Εξηγήστε μου κάτι πολύ κουλό. Η μπαταρία στο αυτοκίνητο ψοφάει εδώ και καιρό αλλά αντέχει ακόμα οπότε δεν την έχουμε αλλάξει. Αν το αφήσουμε 3-4 μέρες χωρίς να το κινήσουμε δυσκολεύεται λίγο αλλά παίρνει μπρος στο τέλος. Το περίεργο τώρα είναι το εξής.. όταν έχει ήλιο (δηλαδή όχι παγωνιά) τότε το αμάξι μπορεί και να μη πάρει ποτέ μπροστά και όταν πέσει ο ήλιος και κρυώσει να πάρει κανονικά. Δεν μιλάω για καμιά τρελή ζεστή θερμοκρασία εντωμεταξύ.. 12-14 στην καλύτερη, αλλά ο ήλιος κάνει την διαφορά. Καμία ιδέα; Καρβουνάκια στη μίζα;Παρατήρησε αν η μίζα γυρνάει ποιό αργά την μηχανή σε σχέση με κάποιο άλλο ίδιο και αν ναί τότε βγάλε την μίζα και άλλαξε καρβουνάκια.
2cpu Φεβρουάριος 21, 2012 #7427 Φεβρουάριος 21, 2012 Γλέντι τρικούβερτο! meanwhille back in 80's [ame=http://www.youtube.com/watch?v=OmCYy3gXBIw]TT 1983 Joey Dunlop Onboard Honda V4 RS850R - YouTube[/ame]
o polonos Φεβρουάριος 22, 2012 #7428 Φεβρουάριος 22, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qgLbZ5-9R1Y]Ferrari accident Vouliagmeni - YouTube[/ame]
PetrosD Φεβρουάριος 22, 2012 #7429 Φεβρουάριος 22, 2012 Το γκάζι θέλει υπευθυνότητα, είδικά όταν είναι βρεγμένοι οι δρόμοι.
Athens2004 Φεβρουάριος 22, 2012 #7431 Φεβρουάριος 22, 2012 Μια χαρά ειναι . ειχε τπτ αλλο εκει διακοπτη κλπ και το ξηλωσες η ηταν καθαρη η θεση ? τα υπόλοιπα ελεκτρονικς τα παρέλαβες?
spresv Φεβρουάριος 22, 2012 #7432 Φεβρουάριος 22, 2012 Εχει ενα ροοστατη για το φωτισμο των οργανων και ενα κουμπακι για μηδενισμο του χιλιομετρητη (οτι και το αριστερο δηλαδη, αλλα mirrored). Λεω να τα βαλω σε ενα πανελακι που θα κρυψω μεσα στο τασακι, μαζι με κανα δυο αλλους διακοπτες που θα χρειαστω για τον εγκεφαλο. Τα υπολοιπα τα υπολογιζω μεσα στην επομενη βδομαδα, και κανω το σταυρο μου πρωι-μεσημερι-βραδυ οτι δεν θα κολλησουν στο τελωνειο.
sotiris Φεβρουάριος 23, 2012 #7433 Φεβρουάριος 23, 2012 Έλα μωρέ δεν έπαθε τίποτα το αμάξι, ο μπάμπης ο φαναρτζής θα το 'φέρει'.
Tsakonas Φεβρουάριος 23, 2012 #7434 Φεβρουάριος 23, 2012 Έλα μωρέ δεν έπαθε τίποτα το αμάξι, ο μπάμπης ο φαναρτζής θα το 'φέρει'.Που ειναι ο οβερβολτ να πει για τα βρωμοανθρακονηματα που ειναι υποδεεστερα του χαλκου...
sotiris Φεβρουάριος 23, 2012 #7436 Φεβρουάριος 23, 2012 "Έχω αλοιφή... θα γίνει τζάμι"Βαζελίνη είναι πιο χρήσιμη στη συγκεκριμένη περίπτωση!Το χειρότερο είναι ότι για αυτό το βλακόμετρο, ανεβαίνει η δική μου ασφάλεια.Γιατί σίγουρα θα είχε μεικτή και θα πάρει την αξία του αυτοκινήτου πίσω.Μόνη σωτηρία να του κάνουν αναπροσαρμογή με βάση τις σημερινές τιμές, οπότε μια 360 μόντενα πηγαίνει... 20 χιλιάρικα, γιατί ποιος θα πάρει 3600 κυβικά αμάξι...
Dolly Φεβρουάριος 23, 2012 #7437 Φεβρουάριος 23, 2012 430 είναι αυτό Αν και δεν ξέρω ποιος θα την εισπράξει την ασφάλεια μετά απο τέτοιο στούκο...
o polonos Φεβρουάριος 23, 2012 #7438 Φεβρουάριος 23, 2012 Το ποσταρα για αλλο λογο βασικα. Μερα μεσιμερη με βροχη ποσα πηγαινε για να το κανει σαλτσα ? Αν πετυχαινε κανεναν με μηχανη η κανεναν ανθρωπο δεν θελω καν να φανταστω τι θα γινοταν. Ειναι εγκληματικο πραγματικα..
Dolly Φεβρουάριος 23, 2012 #7439 Φεβρουάριος 23, 2012 Για να γίνει έτσι πρέπει να το "κολλήσει" με 120-150 μάξ.Ένα 430 θέλει για κάτι τέτοιο 6-7 δεύτερα...Είναι τραγικά εύκολο να πιάσεις χαζά χμ...Εδώ με το Μιτο και 200άριζες για πλάκα με 160 αλογάκια... Αυτά τα αυτοκίνητα πιάνουν τραγικά εύκολα άρρωστα χμ. Και όσο καλό ΕΣΠ και να έχεις δεν μαζεύεται όταν ο "χεράς" το έχει στο race mode που πρέπει να πάει 45 μοίρες ο κώλος για να το φρενάρει....
magicman Φεβρουάριος 23, 2012 #7440 Φεβρουάριος 23, 2012 Zougla online - Ferrari κόπηκε στη μέση στη Λ. Βουλιαγμένης!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.