Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

^ε οχι ειναι οκ,εδω δινω ελλαντα 760 ετησια για απλη,οχι μικτη στην anytime.

αν θα πηγαινα σε μπεμπα μονο σε 335 ειναι τζετ..

οντως και δω οταν τους ειπα 265 αλογα,με ξαναπηραν τλφ..:hehe:

ειναι σε αλλη κλιμακα, σπορ αυτοκινητου μου ειπαν,λες και τους ειπα Nissan Gtr ενα πραμα..:hehe:

θενξ μαν για τα ινφο! να σαι καλα!

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

τιποτα ρε!!

Αυτο που αξιζει αν θες σε 335 ειναι η diesel παντος.

Με 1 τσιπακι, 350 αλογα, 64 κιλα ροπη, και 7 λιτρα/100 χμ.

Και τα λεμε.

σε Ανοιγμα 120-260 Carrera 997 δεν μας έφευγε, εμεις 2 ατομα και φορτωμενο!!

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει περίπτωση να χρειαζεται η κλειδαριά της πόρτας λάδωμα?

Το κλείδωμα ξεκλείδωμα ειναι κάπως "σφικτό"

Μιας και πιανουν τα χερια σου ξηλωσε την ταπετσαρια και παρε βενζινη και πινελο και καθαρισε την

κλειδαρια που ειναι πανω στη πορτα.Κατοπιν με ενα λιπαντικο μορφης σπρευ ριξε λιγο.

Συνηθως τα σπρευ γρασσου που ριχνουν οταν θελουν να ρυθμισουν τη πορτα μαζευουν ολη την

σκονη που εγκλωβιζετε μεσα στη πορτα και κανουν ενα στρωμα μουργας που δυσκολευει στην λειτουργια .

[ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Μιας και πιανουν τα χερια σου ξηλωσε την ταπετσαρια και παρε βενζινη και πινελο και καθαρισε την

κλειδαρια που ειναι πανω στη πορτα.Κατοπιν με ενα λιπαντικο μορφης σπρευ ριξε λιγο.

Συνηθως τα σπρευ γρασσου που ριχνουν οταν θελουν να ρυθμισουν τη πορτα μαζευουν ολη την

σκονη που εγκλωβιζετε μεσα στη πορτα και κανουν ενα στρωμα μουργας που δυσκολευει στην λειτουργια .

Το μοτερ της goldwing φοραει ? ( λογικα ναι ) . Εντυπωσιακη κατασκευή πρακτικοτητα μηδέν . Αντε να πας τωρα σε χωματόδρομο με 300 κιλά βαρος μηχανη και μεταξόνιο οσο ειναι η απόσταση γη-σεληνη :hehe:

--------------------------------------------------------------------------

δις αι λαικ βερυ βερυ .

BMW_G_450_X_7.jpg

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

ναι το wd40 βγαζει ακομα και τα λιπαντικα αν και θα βαλω πρωτα...

δεν υπαρχει περιπτωση να γινει προχειρα η δουλεια χωρις να βγαλω ταπετσαρια ? να ψεκασω μεσα στο πηρο

Link to comment
Share on other sites

Εξηγήστε μου κάτι πολύ κουλό. Η μπαταρία στο αυτοκίνητο ψοφάει εδώ και καιρό αλλά αντέχει ακόμα οπότε δεν την έχουμε αλλάξει. Αν το αφήσουμε 3-4 μέρες χωρίς να το κινήσουμε δυσκολεύεται λίγο αλλά παίρνει μπρος στο τέλος. Το περίεργο τώρα είναι το εξής.. όταν έχει ήλιο (δηλαδή όχι παγωνιά) τότε το αμάξι μπορεί και να μη πάρει ποτέ μπροστά και όταν πέσει ο ήλιος και κρυώσει να πάρει κανονικά. Δεν μιλάω για καμιά τρελή ζεστή θερμοκρασία εντωμεταξύ.. 12-14 στην καλύτερη, αλλά ο ήλιος κάνει την διαφορά. Καμία ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρέπει να εξεταστεί κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα του αυτοκίνητου. (Οπότε πρέπει να αναφέρθεί τύπος/μοντέλο για να ξέρουμε για τι ακριβώς συζητάμε) Η μπαταρία δεν έχει κανένα λόγο να επηρεάζεται αρνητικά απ τον ήλιο, ειδικά αν μιλάμε για χαμηλές θερμοκρασίες. Ίσα ισα που βραχυχρόνια οι μπαταρίες αποδίδουν καλύτερα σε θερμό περιβάλλον. (μακροχρόνια μειώνεται η διάρκεια ζωής τους)

Link to comment
Share on other sites

Mazda 3 του 2007 είναι με περίπου 91.000 χλμ. Κάνει και άλλα κουλά στα ηλεκτρικά.. πχ ο μηχανισμός που κατεβάζεις το παράθυρο του συνοδηγου από του οδηγού τη μεριά σταματάει να δουλεύει σε άσχετες στιγμές ή το εσωτερικό φως δεν ανάβει σε καμία θέση. Σε άσχετη στιγμή επανέρχονται (όχι ταυτόχρονα).

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μιας και είχα πάει στα Διυλιστήρια Ασπροπύργου στα Ελληνικά Πετρέλαια για μια εργασία μου για το Master, είχα μια ωραία κουβέντα γενικώς περι καυσίμων. Δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύουν αλλά επίσης δεν ξέρω και κατα πόσο θα υπήρχε λόγος να μου πει ανακρίβειες μιας και μιλάμε για Στέλεχος που είναι πολλά χρόνια στην δουλειά.

Ένα κομμάτι της συζήτησης πήγε στα καύσιμα.

1. Υπάρχει τρόπος την επόμενη μέρα να μηδενιστεί η φοροδιαφυγή. Οι 3 τελευταίες κυβερνήσεις το έχουν αρνηθεί.

2. Η φοροδιαφυγή δεν γίνεται μέσα στα διυλιστήρια(και το τελωνείο να είναι μέσα στα διυλιστήρια) αλλά στα πρατήρια. Υπ όψιν ότι τα βυτιοφόρα φεύγουν σφραγισμένα και ξεσφραγίζονται έξω.

3. Το ότι παίρνουν πολλές εταιρίες από την Ίδια κάνουλα, δεν σημαίνει ότι παίρνουν την ίδια ποιότητα-καθαρότητα. Κάθε πελάτης έχει τις δικές του προδιαγραφές στο καύσιμο σε ποιότητα-καθαρότητα και παίρνει το ανάλογο προϊόν.

Απ όσο κατάλαβα,αν είμαστε 2 εταιρίες πρατηρίων, το ότι παίρνουμε και οι 2 95άρα, δεν σημαίνει ότι εγώ και συ που έχουμε διαφορετικές προδιαγραφές θα πάρουμε την ίδια ποιότητα-καθαρότητα και ας είναι και οι 2 95άρες. Αν κατάλαβα καλά, το μείγμα της βενζίνης που θέλει η εκάστοτε εταιρία, φτιάχνεται την στιγμή της φόρτωσης ή κάτι παρόμοιο.

4. Η ποιότητα βενζίνης στην Ευρώπη είναι πολύ ανώτερη από την αμερικάνικη αλλά και το κόστος της πολύ μεγαλύτερο.

Θα με ενδιέφερε η άποψη των χημικών στο 3ο αν έχουν γνώση επί του θέματος για να δούμε και κατα πόσο μπορεί να είναι Legit αυτό.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Mazda 3 του 2007 είναι με περίπου 91.000 χλμ. Κάνει και άλλα κουλά στα ηλεκτρικά.. πχ ο μηχανισμός που κατεβάζεις το παράθυρο του συνοδηγου από του οδηγού τη μεριά σταματάει να δουλεύει σε άσχετες στιγμές ή το εσωτερικό φως δεν ανάβει σε καμία θέση. Σε άσχετη στιγμή επανέρχονται (όχι ταυτόχρονα).
Μάλλον θέμα με τις γειώσεις οσμίζομαι...

Δυστυχώς μιλάμε για πρόσφατης γενιάς αυτοκίνητο όπου τα πάντα ελέγχονται μέσω δικτύου can bus... από τη διαχείριση του κινητήρα και των υποβοηθήσεων πχ ABS, ως τη ταχύτητα που κουνιούνται οι υαλοκαθαριστήρες, ανεβοκατεβαίνουν τα παράθυρα, διαρκεί ο φωτισμός της πλαφονιέρας κλπ

Οπότε λίγα πράγματα μπορεί να υποθέσει κάνεις...

Ένα scan κωδικών σφαλμάτων απ την OBD είναι απαραίτητο, για να αρχίσει κανείς το troubleshooting.

Εννοείται ότι γίνεται προσπάθεια για να αποκλειστούν από τα συμπτώματα τυχαία γεγονότα και επίσης πρώτα φροντίζεις να ξεφορτωθείς μια κουρασμένη μπαταρία πριν αρχίσεις να ψάχνεις το πρόβλημα αλλού.

Link to comment
Share on other sites

3. Το ότι παίρνουν πολλές εταιρίες από την Ίδια κάνουλα, δεν σημαίνει ότι παίρνουν την ίδια ποιότητα-καθαρότητα. Κάθε πελάτης έχει τις δικές του προδιαγραφές στο καύσιμο σε ποιότητα-καθαρότητα και παίρνει το ανάλογο προϊόν.

Απ όσο κατάλαβα,αν είμαστε 2 εταιρίες πρατηρίων, το ότι παίρνουμε και οι 2 95άρα, δεν σημαίνει ότι εγώ και συ που έχουμε διαφορετικές προδιαγραφές θα πάρουμε την ίδια ποιότητα-καθαρότητα και ας είναι και οι 2 95άρες. Αν κατάλαβα καλά, το μείγμα της βενζίνης που θέλει η εκάστοτε εταιρία, φτιάχνεται την στιγμή της φόρτωσης ή κάτι παρόμοιο.

Θα με ενδιέφερε η άποψη των χημικών στο 3ο αν έχουν γνώση επί του θέματος για να δούμε και κατα πόσο μπορεί να είναι Legit αυτό.

Αν και δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου, τα 95 οκτάνια δεν σημαίνουν κάτι ως προς τη σύσταση του μίγματος, πλην του ότι έχει ισοδύναμη απόδοση 95 οκτανίων.

Είναι λογικό λοιπόν να υπάρχουν διάφορες 'προτάσεις' για να βγάλεις 95 οκτάνια, χωρίς να γνωρίζω τα + και τα - της καθεμιάς :)

Τώρα για το αν γίνεται από την ίδια κάνουλα να βγουν άλλα μίγματα, εξαρτάται με το πού είναι συνδεδεμένη η κάνουλα :p

Link to comment
Share on other sites

Θεμα προσμιξεων-προσθετων τα οποια μπαινουν εκ των υστερων ειναι..

Το "καθαροτητα" δεν πολυκολλαει που γραφει ο ακης.

Κολλαει ως προς την βενζινη που μπαινει στο ντεποζιτο μας..αλλα στη συζητηση αναφερεται απλα σε χημικα προσθετα.(και οχι ριξε και 1 τονο νερο γιατι το ταδε πρατηριο το θελει χαμηλης ποιοτητας:p)

Link to comment
Share on other sites

Θεμα προσμιξεων-προσθετων τα οποια μπαινουν εκ των υστερων ειναι..

Το "καθαροτητα" δεν πολυκολλαει που γραφει ο ακης.

Κολλαει ως προς την βενζινη που μπαινει στο ντεποζιτο μας..αλλα στη συζητηση αναφερεται απλα σε χημικα προσθετα.(και οχι ριξε και 1 τονο νερο γιατι το ταδε πρατηριο το θελει χαμηλης ποιοτητας:p)

Δεν μου είπε καθόλου για πρόσθετα, μου είπε ξεκάθαρα για την ποιότητα η οποία δεν είναι στάνταρ για όλες τις εταιρίες. Η κάθε μία παίρνει διαφορετική.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου, τα 95 οκτάνια δεν σημαίνουν κάτι ως προς τη σύσταση του μίγματος, πλην του ότι έχει ισοδύναμη απόδοση 95 οκτανίων.

Είναι λογικό λοιπόν να υπάρχουν διάφορες 'προτάσεις' για να βγάλεις 95 οκτάνια, χωρίς να γνωρίζω τα + και τα - της καθεμιάς :)

Τώρα για το αν γίνεται από την ίδια κάνουλα να βγουν άλλα μίγματα, εξαρτάται με το πού είναι συνδεδεμένη η κάνουλα :p

Λέγοντας "ίδια κάνουλα" εννοώ τα Ελληνικά πετρέλαια.

Link to comment
Share on other sites

Oταν εκαναν απεργια βενζιπωλες-βυτιοφορεις (σαν χρονικη περιοδο) ειχε βγει καποιος και το ειχε αναφερει στην TV.(προεδρος βενζινοπωλων μαλλον)

Δεν θυμαμαι αν ηταν σε τοπικο καναλι η όχι οπως και δεν θυμαμαι αν αναγραφεται σε τιμολογια/χαρτια το τι κουβαλανε οι βυτιοφορεις σαν χημικη συσταση.Κατι ειχε αναφερθει οταν το ακουγα αλλα δεν το πολυθυμαμαι..

Link to comment
Share on other sites

Τι άκουσες δεν κατάλαβα.

Τεσπα, εμένα μου φαίνεται απόλυτα λογικό πάντως. Και στην τελική άμα είναι να πληρώσεις και λιγότερα, θα πάρεις και βενζίνη χαμηλότερης ποιότητας απ ότι θα παίρνει η BP

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mAfqp0TRX1k&feature=colike]Toyota Starlet EP70 x2 AWD(427WHP) + FWD(599WHP) - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=vY1Q4yMOPgI&feature=colike]ΤΑ ΖΑΛΑ ΤΟΥ DUCATI 1199 PANIGALE ΣΤΟ ABU DHABI Περιοδικό ΜΟΤΟ - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.