Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εχει προσεξει κανεις τωρα τελευταια οτι δεν ανοιγουν φωτα στους δρομους?χθες η μεσογειων ηταν ολη σκοταδι και στις 9 που περασα και στις 2 το βραδυ,εκτος απο ελαχιστες λαμπες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@spresv

Σταύρο σε Brera, το αυτόματο το κιβώτιο ΤΙ λέει? απο περιέργεια γιατί παίζουν πολλά κομμάτια με τέτοιο.

Ακόμα το 2.2 ΝΤιζελ μας αρέσει έτσι?

Γενικά τι παίρνουν στο χέρι αυτά με ~50.000 χμ?

Παιζουν 2.2 βενζινα και 2.4 πετρελαιο. Και τα 2 οι αυτομετες εκδοσεις τους ειναι κανονικο πλανητικο αυτοματο και οχι selespeed (clutchless manual) απ' οσο ξερω. Τα diesel εκτος απο τυπικη συντηρηση ειναι μοσχαρια, δεν καταλαβαινουν τιποτα.

Μλκ, αμα δεν παρεις πετρελαιο θα σε τουφεκισω, μα την παναγια. Οι post-08 εχουν 210 αλογα και 40kgm ροπη μαμα, και με ενα προγραμματακι μονο (θα πας μεχρι St. Helens :p) βγαζουν 270 αλογα και 59kgm ροπη. Και ολα αυτα με... 6 λιτρα καταναλωση... Ειναι και 5κυλινδρο, κανει σαν αεροπλανο. Αφου εχεις δυνατοτητα για πετρελαιο εκει, μη σκεφτεις καν τη βενζινη. Και εχω και το λεβελονη εδω να μου τριβελιζει το μυαλο οτι θα σου κανει ασχημα πραγματα αμα δεν παρεις πετρελαιο.

[MENTION=376]YDinopoulos[/MENTION] Τι αλφα εχεις?

Link to comment
Share on other sites

XAXAXAXAA

θενκς μωρή! Οπότε πάω για manual ε?

Τα κιβώτια αντέχουν ρε μλκ 60 κιλά ροπή ή θα πάρω τίποτα στο χέρι?? Δεν έχουμε θέμα με ΧΜ δηλαδή ε? λαδάκι και άγιος ο θεός.

Οπότε 4ετίας ντιζελιά 2.4 και μετά πρόγραμμα και άγιος ο θεός ε?

Το μάνιουαλ είναι 6άρι? και το αυτόματο πόσες?

:T:

Link to comment
Share on other sites

Οχι, η αληθεια ειναι οτι 60 κιλα δεν αντεχουν. Αντεχουν σιγουρα 70 που εχει δοκιμασει ενας πελατης του δικου μου με watermeth και νιτρα :hehe: Κοιτας να ειναι απο 08 και μετα και εισαι αρχηγος (με τα 210 αλογα). Οχι οτι οι προηγουμενες ειναι κακες, απλα εχουν το παλιο σαλονι και υποδεεστερα περιφερειακα (τουρμπινα κλπ) απο τις επομενες.

Manual 6ρι, αυτοματο δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια.

Ακου και εδω να γουσταρεις

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GUF0cWzv_nU]BreraExhaustMovie2.wmv - YouTube[/ame]

Οι Mito προσφατως βγηκαν στην 135ρα εκδοση με το multiair με TCT κιβωτιο (twin clutch). Ωραιος John, να τη χαιρεσαι!

Link to comment
Share on other sites

Moar liek αυτηνανε, με τα 210 αλογα και το νεο σαλονι. Δεν ειναι τσιπακι ρε μποκολη, ειναι full remap με αφαιρεση dpf και απενεργοποιηση egr. Καπου στα 700 λιρια ειναι νομιζω, αλλα second to none, δεν υπαρχει αλλος στην Αγγλια (και γενικως) να τα κανει καλυτερα/φτηνοτερα.

ΠΑΡΤΗΝ ΜΩΡΗ ΚΟΤΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] περιμένω απο 19/1 τα Supertech που εχω παραγγείλει, 1mm oversize (84.00mm)...

ACL Race μεταλλα μπιελων & στροφάλου, ARP βιδες παντού απο κορμό ειμαι κομπλέ περαν των βασικών (ΟΕΜ αντλία λαδιού και τετοια λοιπα σκατουλάκια), απο κεφαλή εχουμε τπτ; :p

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]

Τις βαλβιδες θα στις προτεινα στο πολυ χαλαρο .

Η συσκευασια ηταν ποιο βαρια απο την βαλβιδα λεμε.. ρουφιανικο πουτανιο :p

Νομιζω οτι ειχαμε και κατι εκκεντροφορους καπου , περασε καιρος που καναμε

unboxing.Btw αυτα προοριζοταν για jet ski :p

Ετσι βαλε σωστη βαση και τα αλλα ερχονται.Αν εχεις κουφια βαση παθαινεις κατι τετοιοpost-3128-1416075837,2367_thumb.jpg

post-3128-1416075837,393_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή σταύρε μεταξύ 3.2 q4 και 2.4 πετρόλαδο να κοιτάω πετρόλαδο?

Ασυζητιτι, χαοτικη διαφορα, ακομη και σε μαμα κατασταση. Ασε που η 3.2 q4 ειναι πολυ οριακα κατω απο 2 τονους αυτοκινητο...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.