z3et Φεβρουάριος 10, 2012 #7321 Φεβρουάριος 10, 2012 Μαλλον αρχιζετε απο εδω:Κάτω από τους ~2 βαθμούς σταματάει να δουλεύει το a/c
racer Φεβρουάριος 10, 2012 #7322 Φεβρουάριος 10, 2012 Ναι, το ίδιο ισχύει και για άλλα αυτοκίνητα -υποθέτω -. Τα τζάμια τους όμως δε θαμπώνουν.. Και σε χιονοδρομικά που πάμε κλπ, δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα.
z3et Φεβρουάριος 10, 2012 #7323 Φεβρουάριος 10, 2012 Στο καρπενησι (ειχε καμποσους βαθμους κατω του μηδεν) δεν ειχαμε θεμα στο ξεθαμπωμα (Opel Astra).
magicman Φεβρουάριος 10, 2012 #7324 Φεβρουάριος 10, 2012 το καλοριφερ να χτυπαει στο τζαμι, και αφηνεις 1 δαχτυλο το παραθυρο ανοιχτο.σερρες που εχει τρελη υγρασια καποιες φορες. μονο αυτο πιανει.
sotiris Φεβρουάριος 10, 2012 #7325 Φεβρουάριος 10, 2012 Ναι, το ίδιο ισχύει και για άλλα αυτοκίνητα -υποθέτω -. Τα τζάμια τους όμως δε θαμπώνουν.. Και σε χιονοδρομικά που πάμε κλπ, δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα. Το aircondition το βάζεις για γρήγορη δουλειά. Παλιά που τα αμάξια δεν είχαν ερκοντίσιον (όπως το προηγούμενο που οδήγαγα), έβαζες το ζεστό στο full, το κατευθύνεις ΜΟΝΟ στους αεραγωγούς των τζαμιών (όλα τα αμάξια έχουν αυτό το feature) και βάζεις τον ανεμιστήρα τέρμα. Αυτό αφού έχεις ανάψει το αμάξι 5 λεπτά να ζεσταθεί, πρέπει να είναι ζεστό το μοτέρ. Δοκιμασμένο στους -10+. Το ερκοντίσιον στο κρύο δεν ξέρω πόσο καλό είναι να το βάζεις, δεδομένου ότι θα ζορίσεις πιο πολύ τον κινητήρα που ήδη ζορίζεται από το κρύο (εννοώ για τα 5 πρώτα λεπτά).
racer Φεβρουάριος 10, 2012 #7326 Φεβρουάριος 10, 2012 Την έχω δοκιμάσει τη ζέστη με λίγο ανοιχτό το παράθυρο, αλλά ούτε αυτό πιάνει. Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω.. Αυτό έχει αποτέλεσμα μόνο για το σημείο που φαίνεται στη φωτό.
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7327 Φεβρουάριος 10, 2012 επειδή με την turbo πραγματικότητα δεν είναι πολύ σχετικός...τελικά το πήγα σήμερα στο service, του έβαλε τη φίσα και μου πε πως το εμφανίζουν όλα τα 1.2 tfsi.Λύση:2 αποστάτες στο turboτί είναι αυτό?γιατί αποστάτη δύσκολα να μπορείς να βάλεις στο turbo διότι 1) είναι πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και 2) αν βάλεις αποστάτη μεγαλώνεις το μήκος της εξάτμισης και κάτι μου λέει πως δεν θα κάτσει σωστά....εκτός αν είναι κάτι τελείως διαφορετικό..πχ spacer για "λ" αλλά δεν νομίζω πια στο vag group να είναι τόσο άχρηστοι και να χρειάζεται spacer (μανίσιο?) αμάξι για να μην κάψει το "λ" απ' την θερμοκρασία της τουρμπίνας
performer Φεβρουάριος 10, 2012 #7328 Φεβρουάριος 10, 2012 μηχανικός δεν είμαι. ότι στο περίπου άκουσα μεταφέρω.κάπου στο turbo πρόσθεσε 2 ροδέλες για να μεγαλώσει κάποια απόσταση. κάτι τέτοιο
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7329 Φεβρουάριος 10, 2012 Την έχω δοκιμάσει τη ζέστη με λίγο ανοιχτό το παράθυρο, αλλά ούτε αυτό πιάνει. Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω.. Αυτό έχει αποτέλεσμα μόνο για το σημείο που φαίνεται στη φωτό.το μοτέρ του καλοριφέρ είσαι σίγουρος ότι δουλεύει δυνατά?..μήπως με τα χρόνια άρχισε να "ψοφάει σε δύναμη και δεν έχει κουράγιο να σπρώξει τον απαιτούμενο αέρα για να ξεθολώσει?..εναλλακτικά θα κοιτούσα και για βουλωμένο φίλτρο καμπίνας(το κόβω απίθανο)editμηχανικός δεν είμαι. ότι στο περίπου άκουσα μεταφέρω.κάπου στο turbo πρόσθεσε 2 ροδέλες για να μεγαλώσει κάποια απόσταση. κάτι τέτοιοκαι που μας το μετέφερες χρήσιμο είναι...για να λες για ροδέλες μάλλον κανένα service info της μαμάς vw θα είναι
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7330 Φεβρουάριος 10, 2012 Κατι αλλο μαλλον θα εννοει [MENTION=15544]shattered memories[/MENTION](ωπ με προλαβε ) .Το Uno turbo του αδερφου παλια ειχε μια μανια να λασκαρει τα παξιμαδια που συγκρατουσαν την τουρμπινα. [MENTION=9359]performer[/MENTION] σε ειπανε αν ηρθε καμπανια απο την μαμα εταιρεια για αυτη την διεργασια? Η ειναι κατι που το κανουν oi εδω αντιπροσωποι μηχανικοι?
performer Φεβρουάριος 10, 2012 #7331 Φεβρουάριος 10, 2012 δεν μας είπαν φέρτε το.όπως είπα εμφανίστηκε το λαμπάκι->δεν τράβαγε->πήγαμε για έλεγχο. και έιπαν ότι για να διορθωθεί το error πρέπει να γίνει ότι ανέφερα από πάνω. τπτ περισσότερο να σας πω δεν ξέρω
SirDiman Φεβρουάριος 10, 2012 #7332 Φεβρουάριος 10, 2012 Το aircondition το βάζεις για γρήγορη δουλειά.Παλιά που τα αμάξια δεν είχαν ερκοντίσιον (όπως το προηγούμενο που οδήγαγα), έβαζες το ζεστό στο full, το κατευθύνεις ΜΟΝΟ στους αεραγωγούς των τζαμιών (όλα τα αμάξια έχουν αυτό το feature) και βάζεις τον ανεμιστήρα τέρμα. Αυτό αφού έχεις ανάψει το αμάξι 5 λεπτά να ζεσταθεί, πρέπει να είναι ζεστό το μοτέρ.στη bmw e34 το ιδιο κανουμε για να ξεθαμπωσει και δουλευει μια χαρα, ac full ζεστο, ταχυτητα και κατευθυνση απο τον αεραγωγο του παρμπριζ
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7333 Φεβρουάριος 10, 2012 επειδή με την turbo πραγματικότητα δεν είναι πολύ σχετικός... ελα για να μαθεις
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7334 Φεβρουάριος 10, 2012 ελα για να μαθεις [ATTACH]48118[/ATTACH] [ATTACH]48119[/ATTACH] [ATTACH]48120[/ATTACH] [ATTACH]48121[/ATTACH] εγώ πάντως το πόδι δίπλα στο turbo δεν το βάζω πόσα άλογα έβγαζε η μηχανή πριν γίνει σαν το ktm που είδαμε πιο πάνω ? ακόμη Το Uno turbo του αδερφουπαλια ειχε μια μανια να λασκαρει τα παξιμαδια που συγκρατουσαν την τουρμπινα. εγώ λέω στο uno(αν το έχει ακόμη) για να ηρεμήσουν οι βίδες ας κάνει μια πόντα στα παξιμάδια με ηλεκτροκόλληση/σύρμα.....σίγουρες λύσεις..... μόνο να μην θέλει να ξηλώσει το turbo [MENTION=9359]performer[/MENTION] είπα να βρω στο google αν υπήρχε κανένα service info για τον 1.2 αλλά το μόνο που βρήκα είναι αυτό...θα μου πεις για skoda λέει αλλά σε όλα η μαμά είναι μια.... η αξιοπιστότερη (στο να βγάλει βλάβη και όχι να την γλιτώσεις ) volkwagen
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7335 Φεβρουάριος 10, 2012 Mπα δεν σπαει αυτο το lemoter Δεν ειναι Κολητος Του μαστορα ουτε Kick Twenty Minutes αλλα και ουτε φυσικα Καθε Τριτη Μαστορας.Και ιδιως το παλαιοτερο οι γνωστες ψαχνουν απεγνωσμενα να βρουνε τις κασες για να αποτελεσει μια βαση για ενα καλο dragster. Oσο για το Uno δεν γινοταν να τα κολλησει γιατι ειχε μπρουτζινα παξιμαδια :fist:
mech5107 Φεβρουάριος 10, 2012 #7336 Φεβρουάριος 10, 2012 Σε κάτι από αυτά φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας ή το όνομα στην άδεια;Γιατί οτιδήποτε άλλο δεν είναι απόδειξη.Φαινόταν και αμάξι και πινακίδα και όνομα και ο τύπος ο ίδιος...
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7337 Φεβρουάριος 10, 2012 Mπα δεν σπαει αυτο το lemoter Δεν ειναι Κολητος Του μαστορα ουτε Kick Twenty Minutes αλλα και ουτε φυσικα Καθε Τριτη Μαστορας.Και ιδιως το παλαιοτερο οι γνωστες ψαχνουν απεγνωσμενανα βρουνε τις κασες για να αποτελεσει μια βαση για ενα καλο dragster. Oσο για το Uno δεν γινοταν να τα κολλησει γιατι ειχε μπρουτζινα παξιμαδια :fist: μπρούτζινα παξιμάδια...dafaq is dis shit.... όσα για το κάθε τρίτη μάστορας... θυμάμαι μια φορά βλέπω ένα νέο 25 βαριά βαριά παλικάρι σε ktm 600+ κυβικά ξερό.... και πάει να τραβήξει μανιβέλα...(όλος πάνω σε αυτήν ανέβηκε και προσπάθησε δύο -3 φορές για να βάλει μπροστά το μοτέρ) ps.. για το κακό όνομα της ktm δεν ξέρω πολλά ...θυμάμαι μόνο μια φορά που πέτυχα στην tv dakar(όταν ήταν στην Αφρική ακόμη) που ο τύπος με ktm πήρε νερά στην μηχανή(μέσα σε λίμνη έπεσε...) και απλά άδειασε λίγο την εξάτμιση και τον κύλινδρο τράβηξε δύο γερές μανιβέλες έβαλε μπρος(αφού σούταρε δύο λίτρα απ'την εξάτμιση στο πρώτο σκάσιμο) και έφυγε.....
racer Φεβρουάριος 10, 2012 #7338 Φεβρουάριος 10, 2012 Στο Dakar, όπου η νίκη προϋποθέτει αξιοπιστία, κυριαρχούν οι VW και ΚΤΜ. Και στο Le Mans η Audi. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7339 Φεβρουάριος 10, 2012 [MENTION=15544]shattered memories[/MENTION] ασε τα παξιμαδια ηταν uber :fist:.. Kοιταξε η ΚΤΜ πλεον κακα τα ψεμματα εχει φυγει απο τις παιδικες ασθενειες (κανενας μηχανικος ομως δεν στο εγγυαται αυτο).Το ολο ονομα που υπηρχε ηταν γιατι λογω του οτι ηταν καθαροαιμο δεν ειχε αντλια λαδιου.Ε απο εκει ξεκινησαν ολα τα προβληματα.Οταν πλεον αρχισαν να βαζουν αντλιες λαδιου μπορεις να πεις οτι φυγανε απο τα μηχανικα προβληματα και πιασανε τις παιδικες ασθενειες.Αλλα φυσικα οπως προανεφερα μιλαμε για καθαροαιμα οπωτε αν δεν τα προσεξεις φυσικα δεν σε προσεχουν . Προχθες πχ με εφερε ενας μηχανικος ενα φιλτρο λαδιου απο ΚΤΜ ρουφηγμενο. Τι εννοω με αυτο? Απλα ο ιδιοκτητης δεν αλλαξε ΠΟΤΕ λαδια οπωτε λογω οτι ειναι και μοτερ μονοκυλινδρο υψηλης αποδοσης ρουφηξε το φιλτρο.Τωρα ποιος φταιει? Ο ιδιοκτητης η το KTM?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.