Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Βασικα το θεμα ειναι οτι αυτος στο τελος το οδηγαει χωρις κανενα στοιχειωδη εξοπλισμο.ουτε κρανος ουτε ενδυση ουτε καν ζωνη.ετσι οπως παει,καρφιτσα να πατησει,45 τουμπες θα κανει και τον ιδιο με το κουταλακι θα τον μαζευουν...

Link to comment
Share on other sites

Αυτα για να τα κανεις πρεπει να εισαι ninjaki , πρεπει να παιζεις συνέχεια μπροστα φρενο για να κανεις drift αντι για σουζα και διαφορα αλλα . Σε αυτον αν δωσεις αυτοκινητο με 30 λεπτα εξασκησης θα το driftarei και αυτο , Για το αντιθετο θα χρειαστει κανενας χρονος ( και αν ) :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν παράνομα παρκαρισμένη η Μ3?

Δεν ξερω αν εχεις ερθει βολτα κατα δω ,αλλα εχει γινει γελοια η κατασταση με τις κλησεις.Λεμε περνανε μια η ωρα τα μεσανυχτα Σαββατου να κοψουν κληση ακομη και για την σταθμευση σε μπλε γραμμες μονιμων κατοικων.Και περνανε 2-3 φορες την μερα,δηλαδη κατανταει γελοιο πια.Δηλ γουωτ ντα φακ πανε σε περιοχες βασει αντικειμενικης αξιας????

Δεν λεω,απο αυτο το μετρο εγω σαν μονιμος κατοικος εχω εξασφαλισμενη θεση κατω απτο σπιτι μου με 10 ευρω τον χρονο.

Απο κει και περα ,παρανομα ξε παρανομα παρκαρισμενη η Μ3 ,δεν νομιζω να πεφτω εξω οταν λεω οτι το κακοπληρωμενο κρατικοδιαιτο κομπλεξικο σκουληκι με συμβαση ορισμενου χρονου ρουσφετοειδως συναφθεισα, μπορει να αγγιξει το αριστουργημα των 100.000 ευρω μονο για να ασκησει την κρατικη εξουσια που το κανει να νιωθει σημαντικο 4μιση ωρες την μερα....Για μενα τουλαχιστον το αριστουργημα αυτο αντιπροσωπευει κοπο/προσπαθεια/δυσκολιες και ο δημοτικος μπατσακος την προσωποποιηση της αποτυχιας...

Link to comment
Share on other sites

κοιτά, αν και συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με τον τρόπο σκέψης, δε μπορώ να μη κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και να υπενθυμίσω ότι αυτά τα 100.000 ευρώ θα μπορούσαν να σημαίνουν και απλή-στεγνή λαμογιά. (χωρίς αυτό να έχει την οποιαδήποτε σχέση με το θέμα του παρκαρίσματος.)

Γενικά το βλέπω λίγο πιο ψυχρά το θέμα... Ένας δημοτικός υπάλληλος κάνει άπλα τη δουλειά του. Τώρα αν ο δήμος τα έχει κάνει ρδελομου, αυτό είναι άλλη υπόθεση και για έμενα θα έπρεπε να στρέψεις τα πυρά περισσότερο σε κάποιον τομέα διοίκησης.

Link to comment
Share on other sites

Φλάτζα μπορει να καιει και απο θερμοκρασια ( αντλια νερου - θερμοστατης - βουλωμενο κύκλωμα ψυξης . )

Όλα αυτά είναι εντάξει γιατί έχω πάντα το νου μου στη θερμοκρασία....Το θέμα είναι αν κάψει 4η φλάντζα αν θα πρέπει να αλλάξω κορμό ή αμάξι.....Μια χαρά είχα συνηθίσει με ένα VW Golf II 1.8 8v. Δεν καταλάβαινε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

θα επρεπε να μην εχεις φτασει καν στην 4ρτη φλατζα αντι να δινεις 200ε η δεν ξερω ποσα σου παιρνουν να ειχες πεταξει κορμο απο την 2ρη καθως μιλαμε για παλαιο οχημα και ευκολα βρισκεις και φθηνα τα παντα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν εχεις ερθει βολτα κατα δω ,αλλα εχει γινει γελοια η κατασταση με τις κλησεις.Λεμε περνανε μια η ωρα τα μεσανυχτα Σαββατου να κοψουν κληση ακομη και για την σταθμευση σε μπλε γραμμες μονιμων κατοικων.Και περνανε 2-3 φορες την μερα,δηλαδη κατανταει γελοιο πια.Δηλ γουωτ ντα φακ πανε σε περιοχες βασει αντικειμενικης αξιας????

Δεν λεω,απο αυτο το μετρο εγω σαν μονιμος κατοικος εχω εξασφαλισμενη θεση κατω απτο σπιτι μου με 10 ευρω τον χρονο.

Απο κει και περα ,παρανομα ξε παρανομα παρκαρισμενη η Μ3 ,δεν νομιζω να πεφτω εξω οταν λεω οτι το κακοπληρωμενο κρατικοδιαιτο κομπλεξικο σκουληκι με συμβαση ορισμενου χρονου ρουσφετοειδως συναφθεισα, μπορει να αγγιξει το αριστουργημα των 100.000 ευρω μονο για να ασκησει την κρατικη εξουσια που το κανει να νιωθει σημαντικο 4μιση ωρες την μερα....Για μενα τουλαχιστον το αριστουργημα αυτο αντιπροσωπευει κοπο/προσπαθεια/δυσκολιες και ο δημοτικος μπατσακος την προσωποποιηση της αποτυχιας...

Κωλωνάκι ξεΚωλωνάκι, Μ3 ξε Μ3, στα παπάκια μου.

Το να είσαι παράνομος δεν έχει να κάνει με το πόσα φράγκα έχεις και το τι αμάξι έχεις και το πως απόκτησες.

Επειδή είναι Μ3 σημαίνει ότι παρεμποδίζει λιγότερο από τον δικό μου κουβά?

Τα λεφτά που πληρώνω εγώ στο σήμα έχουν λιγότερη αξία από τα αντίστοιχα δικά του?

Δλδ γιατί εγώ που έχω το μπουρδελομαζδα να φάω κλήση αλλά το Μ3 από πίσω μου που είναι και αυτό με την ίδια παρανομία να μην φάει γιατί κάνει 130,000€, έχει 420άλογα και πιάνει τα 300 για πλάκα? Επειδή του προκαλεί δέος, ανατριχιάζει και βρέχει το βρακί του με την σκέψη του και μόνο?

Και στην τελική, αυτού θα του λείψουν λιγότερο τα 40€ απ'ότι εμένα, άρα γιατί να μην γράψουν αυτόν και να αφήσουν εμένα?

Σόρρυ τσάκωνα, αλλά αν όντως γύρισες και του είπες "Μόνο έτσι μπορείς να το αγγίξεις", ήταν πολύ "μικρή" ατάκα εκ μέρους σου. Γιατί αυτός ο μπατσάκος, όπως και να προσλήφθηκε(γιατί στην τελική μια δουλειά είναι και αυτή, το να τον λέμε αποτυχημένο γιατί δεν κάνει κάτι άλλο από το να βεβαιώνει πραγματικές παραβάσεις είναι λίγο αστείο), είναι ο τελευταίος που θα ήθελε 1 το πρωί του Σαββάτου να κάθεται να κόβει κλήσεις αντί να πίνει τις μπύρες του στη Σκουφά με τους δήθεν.

Δεν αντέχω άλλο να βλέπω πορσικά και φεραρικά να γλυτώνουν κλήσεις μόνο και μόνο επειδή είναι supercars και διασυνδέσεις και οι υπόλοιποι καρμίριδες να μην μπορούν να κάνουν τπτ.

Αυτό δεν είχε σπάσει..?

Πότε???

Δεν άκουσε κάτι ο αυτίς μου

Link to comment
Share on other sites

θα επρεπε να μην εχεις φτασει καν στην 4ρτη φλατζα αντι να δινεις 200ε η δεν ξερω ποσα σου παιρνουν να ειχες πεταξει κορμο απο την 2ρη καθως μιλαμε για παλαιο οχημα και ευκολα βρισκεις και φθηνα τα παντα.

Στη δεύτερη φλάντζα είπα το μάστορα πως αυτό δε μου φαίνεται φυσιολογικό. Τι μπορεί να καίει τις φλάντζες σε τόσο λίγα χιλιόμετρα τον ρώτησα. Μου λέει ο κορμός αν είναι στραβός, αλλά τι θες να σου κάνω να ψάχνουμε για κορμό; Το είπε με έναν τρόπο, λες και αυτό δύσκολα να είναι. Εκεί ήτανε η χαζομάρα μου που δεν πήρα την απόφαση για αλλαγή. Όσο για τη φλάντζα, 300 ευρώ την κάθε φορά έσκαζα...Βρε φίλε αν έχεις καθόλου εμπειρία από fiat αξίζει στην επόμενη καμμένη (αν καεί λέμε) να αλλάξω κορμό; Είναι αξιόπιστα στα μηχανικά τους τα fiat;

Σε ευχαριστώ για τη βοήθειά σου :T:

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται να εχεις εμπειρια στα fiat . Απλα πραγματα ειναι καθε 5.000 χιλιομετρα σου ζηταει 300ευρω το αμαξι εσυ πως το βλεπεις οταν το μοτερ ολοκληρο το βρισκεις 500ε ?

Τελος παντων μπορει αυτη να κρατησει ( λεμε τωρα... ) . Αν την καψει παλι ομως ενοειτε πως πας για μοτερ η για αλλο αμαξι .

Γενικα σε τετοιες περιπτώσεις οταν εχεις την ζημιά σκέφτεσαι όλες τις εναλλακτικές και κανεις εκτιμηση -- πριν τα σκασεις -- Αν αυτος σου ζητησει πχ για να σου βρει μοτερ ( αν εσυ δεν μπορεις ) και να στο τοποθετησει κανα διχιλιαρο

Παιρνεις αλλο αμαξι

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται να εχεις εμπειρια στα fiat . Απλα πραγματα ειναι καθε 5.000 χιλιομετρα σου ζηταει 300ευρω το αμαξι εσυ πως το βλεπεις οταν το μοτερ ολοκληρο το βρισκεις 500ε ?

Τελος παντων μπορει αυτη να κρατησει ( λεμε τωρα... ) . Αν την καψει παλι ομως ενοειτε πως πας για μοτερ η για αλλο αμαξι .

Γενικα σε τετοιες περιπτώσεις οταν εχεις την ζημιά σκέφτεσαι όλες τις εναλλακτικές και κανεις εκτιμηση -- πριν τα σκασεις -- Αν αυτος σου ζητησει πχ για να σου βρει μοτερ ( αν εσυ δεν μπορεις ) και να στο τοποθετησει κανα διχιλιαρο

Παιρνεις αλλο αμαξι

Έχεις δίκιο φίλε μου. Οπότε βλέποντας και κάνοντας.....

Link to comment
Share on other sites

Για να θυμηθούμε γιατί ξεκίνησε το thread....

Ούτε 10 μέτρα από το σπίτι μου στην Βάρκιζα....

Γκόμενα οδηγός, 38χρονών από την Σόφια... Δεν θυμόταν πως βρέθηκε εκεί(μένει στα Βλάχικα από πάνω) και δεν πίστευε ότι αυτό ήταν το αμάξι της... figure...

dsc00135z.jpg

dsc00136kc.jpg

dsc00139kp.jpg

dsc00140oo.jpg

dsc00141av.jpg

dsc00142ks.jpg

dsc00143crs.jpg

dsc00144ev.jpg

dsc00145e.jpg

dsc00146en.jpg

dsc00147pc.jpg

dsc00148el.jpg

dsc00149vt.jpg

dsc00150hz.jpg

dsc00154bkr.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.