Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

θέλω να δώ πόσο θα κρατήσει το μοτέρ του μχ5:p, είμαι στο ένα έτος μετά το τούρμπισμα..(~20κ χιλιόμετρα) και το πόδι τείνει σε αρβύλα-driving.

Πάντως τα λάστιχα τα έκαψα ανομοιόμορφα σε αυτό το χρονικό διάστημα, λογικά φταίει το camber που ρύθμισα πίσω. Μάλλον θα το βγάλω στην επόμενη αλλαξιά. Ξεχάστηκα και σε ένα rotation και τα άφησα παραπάνω και έφτασα στον δείκτη εσωτερικά. Τώρα άρχισε να μου συντονίζει, εκτός εαν ετοιμάζεται να πάρω κανένα κορωνοπήνιο στο χέρι.:p

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

αν και ειπα να το αφηνα για τα 300k λεω να το αναφερω τωρα.

297 ο ποπελ and counting :p

οταν πιασω 300k θα παρουσιασω μια λιστα με το τι παρουσιασε.

Ξερει κανα καλο παιδι ποσο παει το ATI Vision (έτσι μου το είπαν) ή κάποιο παρόμοιο πρόγραμμα για να ελέγχεις και να κάνεις τροποποιήσεις σε ECU?

Λοιπόν, έκανα άλλη 1 δουλίτσα σμρ στο mondeo που ήταν σε εκκρεμότητα και μένει άλλη μία. Όπως είχα πει όταν είχα αλλάξει τις πεταλούδες στην πολλαπλή, ο μοχλός που τις γύρναγε είχα φθαρεί και ξεκούμπωνε, η λύση ήταν 2 τρύπες και ένα σύρμα :p

dsc00130t.jpg

Και οι καινούργιες φύσες για τα μπεκ. :p :P :p

dsc00134iz.jpg

Μετά απ αυτό με τις φύσες, επιτέλους έπισα τον πατέρα μου ότι το καπάκι από πάνω με την μόνωση από κάτω, μόνο κακό μπορεί να κάνει σε αυτά τα πλαστικά με το να παγιδεύει 90 βαθμούς. Βέβαια, ζημιά έχει γίνει μιας και η επένδυση απ την πλεξούδα είναι όλη ξεραμένη και με το παραμικρό σπάει, αλλά κάλιο αργά παρα πότε...

Τα λαστιχάκια των βιδών του καπακιού έπρεπε να τα αλλάξεις. Για το BMW είχαν 0.79 ευρώ μόνο το ένα από την αντιπροσωπεία!

To διαπίστωσα όταν το έλυσα :(

Το service manual δεν το ανέφερε και δεν ήξερα αν ήταν λαστιχάκι ή ροδέλα(είναι και τα 2) και για αυτό τις πέρασα όλες με φλαντζόκολλα.

edit:

Πάνε μαζί με τις βίδες

Το service manual δεν το ανέφερε και δεν ήξερα αν ήταν λαστιχάκι ή ροδέλα(είναι και τα 2)

Δεν είναι 2 κομμάτια με διαφορετικό part number;

Πάνε μαζί με τις βίδες

Σε εμένα ευτυχώς είναι διαφορετικό part το λαστιχάκι, διαφορετικό η ροδέλα και διαφορετικό η βίδα και πωλούνται ξεχωριστά και σε όση ποσότητα θες.

Βίδα λαστιχακια είναι ένα με ενσωματωμένη ασφάλεια για να μην βγαίνει και είναι και απόστασης.

Ευτυχώς κι όλας η βίδα που έκοψε κόπηκε πάνω από την ασφάλεια και δεν χρειάστηκε να ξαναλύσω το καπάκι για την βγάλω ήταν και ακριανή και την ξεβίδωσα από κάτω.

To έζησα και αυτό σήμερα...

κατα τις 5,45 το απόγευμα, στην Μεσογείων, στο ρεύμα της καθόδου, λίγο πριν το νομισματοκοπείο, ρίχνει καρέκλες και είμαι στην αριστερή... και ξάφνου συνειδητοποιώ ότι ένα Golf 5 ανεβαίνει ανάποδα στην αριστερή λωρίδα......

Fuuuuuuu

Πω, πω πω.....τι βλέπουν τα ματάκια μου?:inlove: (προσέξτε το γκαράζ...)

750hp/950kgr.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=J4yD3HEQ7Yw&feature=colike]Audi Quattro S1 Now finished V8 Twin Turbo Hillclimb Project EPSmotorsport.com - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Dv9rQjEUYxo&feature=g-all-a&list=PLA5E021853A71A028&context=G2a9d2baFAAAAAAAANAA]Ferrari 599 GTB vs Chevrolet C10 (1968) vs Porsche 911 Turbo - YouTube[/ame]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.