Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

να σου πω μερικά......καραμπουκωμένο από νερό και χαλίκια φίλτρο βενζίνης...κατεστραμμένα μπουζιά και μπουκωμένο σύστημα εισαγωγής καυσίμου.

ε...βάλε και τον ιμάντα που είναι για πέταμα......έχεις και ένα lamda που διαβάζει λάθος....

θες κι άλλα? :hehe:

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Ναι, και μπουζί μπορεί, και φίλτρο βενζίνης μπορεί, και μπεκ μπορεί, και βαλβίδα ρελαντι μπορεί + + + + +.

Ο Ιμάντας όμως σίγουρα δεν είναι.

Volvo S70 2.0T '98 με κωδικό κινητήρα B5204T2 και 133.000χλμ στη πλάτη θέλει εναγωνίως service. Έχει φάει τις απίστευτα νερωμένες βενζίνες, δεν έχει αλλάξει ΑΚΟΜΑ ιμάντα χρονισμού :wall: .....και έχει ένα λαμπάκι σένσορα Lamda αναμμένο από πέρυσι (δοκίμασα και reset εγκεφάλου αλλά επανήλθε)

Πάμε στη λίστα λοιπόν:

Μπουζί 5x NGK BKR7EIX

Ιμάντας χρονισμού με τεντωτήρες και αντλία νερού

OEM part number: 74 39 440 383

Teeth Quant. : 142

Width : 23 mm

Φίλτρο βενζίνης

Φιλτρο λαδιού

και σένσορα λάμδα (έχει 2...δε γνωρίζω ποιος από τους 2 θα θέλει αλλαγή και στο νησί δεν υπάρχει διαγνωστικό για Volvo..... :wall: )

ΒΟΗΘΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!!@!@!@! τηλέφωνα για μαγαζιά στην Αθήνα με καλές τιμές σε ανταλλακτικά μπας και γλιτώσουμε το γδάρσιμο από τους ντόπιους.

ας πληρώσω μόνο τοποθέτηση...τι να κάνουμε.

τα BKR7EIX ποιος στα προτεινε?Εχεις καποιο συγκεκριμενο λογο που βαζεις ιριδιου και τον συγκεκριμενο βαθμο ψυχροτητας?

τα προτείνει ως εναλλακτικά upgrade αυτών που φοράει ήδη το μοτόρι και η Volvo αλλά και οι απανταχού οδηγοί επιλογής spark plugs ανά το internet.

τα προτείνει ως εναλλακτικά upgrade αυτών που φοράει ήδη το μοτόρι και η Volvo αλλά και οι απανταχού οδηγοί επιλογής spark plugs ανά το internet.

υπαρχουν 3 τυποι BKR7EIX,αλλα κατα συμπτωσιν τα ιδια προτεινονται και για τον 2λιτρο τουρμπο VAG ...γενικα παντως τα ιριδιου,οσο κι αν ακουγονται μουρατα,υπαρχουν τυποι στο seatnet που τα εβγαλαν στα 200χλμ σιχτηριζοντας λογω δυσλειτουργιων..Τωρα βεβαια διαφορετικοι ειναι αυτοι οι κινητηρες,αλλα αφου στα προτεινει ο κατασκευαστης ΟΚ...καπου ειχα διαβασει παντως για καποια μειονεκτηματα του ιριδιου εναντι της πλατινας...

Γιατί και εμένα που είναι 1 πριν και ένας μετά, bank 0 Και bank 1 τους διαβάζει

Α, αυτό εννοείς εσύ, πώς διαβάζονται στον εγκέφαλο. Εγώ νόμιζα ότι εννοούσες ότι είναι V5 το μοτέρ και είναι ένας για τη μια bank κυλίνδρων και ένας για την άλλη.

Product Type Part No Stock No Notes Gap

Recommended PFR6B 3500 - 0.8mm

Upgrade BKR6EIX 6418 - 0.8mm

αμα σου λεει τα bkr6eix εσυ γιατι εβαλες τα bkr7eix??? τα 7αρια ειναι πιο ψυχρα ,δηλ διωχνουν πιο γρηγορα θερμοτητα προς τα πανω και κρυωνουν πιο γρηγορα...σε σχεση με τα 6αρια...Μπας και σου δυσκολευει την αναφλεξη αυτο???

Φράγμα τα απλά βάλε, είναι πολύ φθηνότερα (μισή τιμή) και καλύτερα να τα αλλάζεις συχνότερα παρα να τα κρατας αιώνες.

τυπογραφικό λάθος στο 6-7......απλά θα άλλαζα τα πλατίνας με ιριδίου χωρίς να αλλάξω την ψυχρότητα.

τέλος πάντων. δώστε μου όμως κάνα τηλέφωνο από κάνα καλό συνεργείο να πάρω τιμές και διαθεσιμότητα για ανταλλακτικά γιατί οι μέρες περνάνε :)

Λοιπόν, μόλις ξήλωσα ψευτοκάπακο.

Τα έκκεντρα είναι ΠΕΝΑ. Ούτε σκαλωπάτια ούτε γρατζουνιές ούτε τπτ. Το μόνο που με στεναχώρισε λίγο είναι ότι έχει πολύ μάκα το καπάκι πάνω του.

Εκεί που τρελάθηκα ήταν όταν μέτρησα συμπίεση.

Πριν το λύσω λέω κάτσε να μετρήσω μία. Έλεγα άμα βγάλει 200 είμαι υπέρ ευχαριστημένος( χωρίς να έχω δει πόσο δίνει η μαμά)

Ξηλώνω τα πάντα όλα(οι γλώσσες της ασφάλειας των φυσων των μπεκ, έσπασαν όλες... καταραμένα πλαστικά ford....) μιζάρει ο father από μέσα, γυρνάει το συμπιεσόμετρο ανάποδα... λέω κάτι δεν έκανα καλά. Το μηδενίζω, ξανα μιζάρει... 250psi... έρχομαι βλέπω το service manual.... 250..... με minimum 174.... γίναμε λέω..

1ος 250

2ος 250

3ος 250

4ος 245

fuuuuuuuuuuuuuu

Πάω να συνεχίσω... μόλις τελειώσω... Photos

Λοιπόν,

Σε πρώτη φάση, δεν ήμουν προετιμασμένος δια τέτοια μάκα από μέσα και δεν είχα πάρει καθαρυστικά. Είχα κάτι πολί λίγα με αποτέλεσμα να μην το καθαρίσω και πολύ. Όχι ότι με έκαιγε και ιδιαίτερα αλλά τεσπα.

Μετά, εκεί που νόμιζα ότι δεν θα καθυστερούσα, ανακάλυψα ότι τα τσιμουχάκια στις βίδες ήταν όλα ξεραμένα και κόπηκαν στο βγάλσιμο(μάλλον). Έτσι τα πέρασα όλα μία δόση φλαντζόκολλας. Φάγαμε κανα μισάωρο γιατί ήταν και δύστροπα να μπουν. Αφού περάσαμε αυτό το στάδιο, πήγαμε στο βίδωμα..... εκεί γελάσαμε. 8-10,5nm έδινε η ford και εγώ το είχα 10,8 με 11 το δυναμόκλειδο για το τελικό καργάρισμα. Τις βιδώνω όλες, σιγά σιγά και φτάνω στο τελικό καργάρισμα. Εκεί η προτελευταία βίδα κόβει.... το καταλάβαινα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν βίδωνα. Τεσπα, την βγάζω... βάζω μια Mazdoβιδα που είχα καβάτζα για μένα και Μειώνω το δυναμόκλειδο στο 10,3 , την κόβει και αυτή και πάλι δεν είχα αίσθηση.... βάζω και την τελευταία mazdoβιδα που είχα και ταίριαζε.... κομπλέ. Μετά την έσφιξα κανονικά όπως τις άλλες...

dsc00070jq.jpg

dsc00072iz.jpg

dsc00073fr.jpg

dsc00075mz.jpg

dsc00076ar.jpg

dsc00077kz.jpg

dsc00078mc.jpg

dsc00079xx.jpg

dsc00081hf.jpg

dsc00082fk.jpg

dsc00084n.jpg

dsc00085di.jpg

dsc00090dh.jpg

ισως το μοναδικό πράγμα που αξίζει στο mondeo είναι το μοτέρ του...(αν δεν στο πηδήξει η πολλαπλή εισαγωγής)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.