Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

sory for dp..

χθες ενώ περνούσα απο τα διόδια και είχα κατεβάσει σε 3η, ξαφνικά άναψε ένα λαμπάκι "epc" και το αμάξι σταμάτησε να "τραβάει". έκανα στην άκρη και μετά από λίγο ψάξιμο σκέφτηκα να σβήσω και να ξανανάψω και όλα ήταν οκ.ξέρει κανείς με τι σχετίζεται η συγκεκριμένη ένδειξη;

τελικά το πήγα σήμερα στο service, του έβαλε τη φίσα και μου πε πως το εμφανίζουν όλα τα 1.2 tfsi.

Λύση:2 αποστάτες στο turbo + update το πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Α ναι... το ξέχασα και είναι το καλύτερο...

Μόλις τον συνελαβαν του εδειξαν ολα τα βιντεακια απο το αυτοκινητο του στο youtube, όπως επισης και τα ποστ του από ένα φόρουμ που έγινε όλο το κανόνισμα...

Σε κάτι από αυτά φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας ή το όνομα στην άδεια;

Γιατί οτιδήποτε άλλο δεν είναι απόδειξη.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε σε άλλο πρόβλημα, που αφορά το Α6. Κάτω από τους ~2 βαθμούς σταματάει να δουλεύει το a/c και τα τζάμια δεν ξεθαμπώνουν με τίποτα. Έχουμε δοκιμάσει μια κρέμα, ακόμα και πατάτα αλείψαμε που μας πρότεινε ένας (:hehe:) αλλά το πρόβλημα όχι μόνο παρέμεινε, αλλά εντάθηκε. Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι επικίνδυνο να οδηγάς και να σκουπίζεις ταυτόχρονα. Δεν το έχω δει σε άλλο αυτοκίνητο αυτό.. Υπάρχει κάποια λύση;

ssa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το ίδιο ισχύει και για άλλα αυτοκίνητα -υποθέτω :p-. Τα τζάμια τους όμως δε θαμπώνουν.. Και σε χιονοδρομικά που πάμε κλπ, δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το ίδιο ισχύει και για άλλα αυτοκίνητα -υποθέτω :p-. Τα τζάμια τους όμως δε θαμπώνουν.. Και σε χιονοδρομικά που πάμε κλπ, δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα.

Το aircondition το βάζεις για γρήγορη δουλειά.

Παλιά που τα αμάξια δεν είχαν ερκοντίσιον (όπως το προηγούμενο που οδήγαγα), έβαζες το ζεστό στο full, το κατευθύνεις ΜΟΝΟ στους αεραγωγούς των τζαμιών (όλα τα αμάξια έχουν αυτό το feature) και βάζεις τον ανεμιστήρα τέρμα. Αυτό αφού έχεις ανάψει το αμάξι 5 λεπτά να ζεσταθεί, πρέπει να είναι ζεστό το μοτέρ.

Δοκιμασμένο στους -10+.

Το ερκοντίσιον στο κρύο δεν ξέρω πόσο καλό είναι να το βάζεις, δεδομένου ότι θα ζορίσεις πιο πολύ τον κινητήρα που ήδη ζορίζεται από το κρύο (εννοώ για τα 5 πρώτα λεπτά).

Link to comment
Share on other sites

Την έχω δοκιμάσει τη ζέστη με λίγο ανοιχτό το παράθυρο, αλλά ούτε αυτό πιάνει. Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω.. Αυτό έχει αποτέλεσμα μόνο για το σημείο που φαίνεται στη φωτό.

Link to comment
Share on other sites

επειδή με την turbo πραγματικότητα δεν είναι πολύ σχετικός...

τελικά το πήγα σήμερα στο service, του έβαλε τη φίσα και μου πε πως το εμφανίζουν όλα τα 1.2 tfsi.

Λύση:2 αποστάτες στο turbo

τί είναι αυτό?γιατί αποστάτη δύσκολα να μπορείς να βάλεις στο turbo

διότι 1) είναι πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και 2) αν βάλεις αποστάτη μεγαλώνεις το μήκος της εξάτμισης και κάτι μου λέει πως δεν θα κάτσει σωστά....

εκτός αν είναι κάτι τελείως διαφορετικό..πχ spacer για "λ" αλλά δεν νομίζω πια στο vag group να είναι τόσο άχρηστοι και να χρειάζεται spacer (μανίσιο?) αμάξι για να μην κάψει το "λ" απ' την θερμοκρασία της τουρμπίνας

Link to comment
Share on other sites

Την έχω δοκιμάσει τη ζέστη με λίγο ανοιχτό το παράθυρο, αλλά ούτε αυτό πιάνει. Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω.. Αυτό έχει αποτέλεσμα μόνο για το σημείο που φαίνεται στη φωτό.

το μοτέρ του καλοριφέρ είσαι σίγουρος ότι δουλεύει δυνατά?..μήπως με τα χρόνια άρχισε να "ψοφάει σε δύναμη και δεν έχει κουράγιο να σπρώξει τον απαιτούμενο αέρα για να ξεθολώσει?..εναλλακτικά θα κοιτούσα και για βουλωμένο φίλτρο καμπίνας(το κόβω απίθανο)

edit

μηχανικός δεν είμαι. ότι στο περίπου άκουσα μεταφέρω.

κάπου στο turbo πρόσθεσε 2 ροδέλες για να μεγαλώσει κάποια απόσταση. κάτι τέτοιο

και που μας το μετέφερες χρήσιμο είναι...

για να λες για ροδέλες μάλλον κανένα service info της μαμάς vw θα είναι

Link to comment
Share on other sites

Κατι αλλο μαλλον θα εννοει [MENTION=15544]shattered memories[/MENTION](ωπ με προλαβε :p) .Το Uno turbo του αδερφου

παλια ειχε μια μανια να λασκαρει τα παξιμαδια που συγκρατουσαν την τουρμπινα.:p

[MENTION=9359]performer[/MENTION] σε ειπανε αν ηρθε καμπανια απο την μαμα εταιρεια για αυτη την διεργασια?

Η ειναι κατι που το κανουν oi εδω αντιπροσωποι μηχανικοι?

Link to comment
Share on other sites

δεν μας είπαν φέρτε το.όπως είπα εμφανίστηκε το λαμπάκι->δεν τράβαγε->πήγαμε για έλεγχο. και έιπαν ότι για να διορθωθεί το error πρέπει να γίνει ότι ανέφερα από πάνω.

τπτ περισσότερο να σας πω δεν ξέρω:p

Link to comment
Share on other sites

Το aircondition το βάζεις για γρήγορη δουλειά.

Παλιά που τα αμάξια δεν είχαν ερκοντίσιον (όπως το προηγούμενο που οδήγαγα), έβαζες το ζεστό στο full, το κατευθύνεις ΜΟΝΟ στους αεραγωγούς των τζαμιών (όλα τα αμάξια έχουν αυτό το feature) και βάζεις τον ανεμιστήρα τέρμα. Αυτό αφού έχεις ανάψει το αμάξι 5 λεπτά να ζεσταθεί, πρέπει να είναι ζεστό το μοτέρ.

στη bmw e34 το ιδιο κανουμε για να ξεθαμπωσει και δουλευει μια χαρα, ac full ζεστο, ταχυτητα και κατευθυνση απο τον αεραγωγο του παρμπριζ

Link to comment
Share on other sites

ελα για να μαθεις :p

[ATTACH]48118[/ATTACH]

[ATTACH]48119[/ATTACH]

[ATTACH]48120[/ATTACH]

[ATTACH]48121[/ATTACH]

εγώ πάντως το πόδι δίπλα στο turbo δεν το βάζω :p

πόσα άλογα έβγαζε η μηχανή πριν γίνει σαν το ktm που είδαμε πιο πάνω ? :p

ακόμη

Το Uno turbo του αδερφου

παλια ειχε μια μανια να λασκαρει τα παξιμαδια που συγκρατουσαν την τουρμπινα.:p

εγώ λέω στο uno(αν το έχει ακόμη) για να ηρεμήσουν οι βίδες ας κάνει μια πόντα στα παξιμάδια με ηλεκτροκόλληση/σύρμα.....σίγουρες λύσεις...:p.. μόνο να μην θέλει να ξηλώσει το turbo

[MENTION=9359]performer[/MENTION] είπα να βρω στο google αν υπήρχε κανένα service info για τον 1.2 αλλά το μόνο που βρήκα είναι αυτό...θα μου πεις για skoda λέει αλλά σε όλα η μαμά είναι μια....

η αξιοπιστότερη (στο να βγάλει βλάβη και όχι να την γλιτώσεις :p) volkwagen

Link to comment
Share on other sites

Mπα δεν σπαει αυτο το lemoter :p Δεν ειναι Κολητος Του μαστορα ουτε Kick Twenty Minutes αλλα και ουτε φυσικα Καθε Τριτη Μαστορας.Και ιδιως το παλαιοτερο οι γνωστες ψαχνουν απεγνωσμενα

να βρουνε τις κασες για να αποτελεσει μια βαση για ενα καλο dragster.

Oσο για το Uno δεν γινοταν να τα κολλησει γιατι ειχε μπρουτζινα παξιμαδια :fist:

Link to comment
Share on other sites

Σε κάτι από αυτά φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας ή το όνομα στην άδεια;

Γιατί οτιδήποτε άλλο δεν είναι απόδειξη.

Φαινόταν και αμάξι και πινακίδα και όνομα και ο τύπος ο ίδιος...

Link to comment
Share on other sites

Mπα δεν σπαει αυτο το lemoter :p Δεν ειναι Κολητος Του μαστορα ουτε Kick Twenty Minutes αλλα και ουτε φυσικα Καθε Τριτη Μαστορας.Και ιδιως το παλαιοτερο οι γνωστες ψαχνουν απεγνωσμενα

να βρουνε τις κασες για να αποτελεσει μια βαση για ενα καλο dragster.

Oσο για το Uno δεν γινοταν να τα κολλησει γιατι ειχε μπρουτζινα παξιμαδια :fist:

μπρούτζινα παξιμάδια...dafaq is dis shit....

όσα για το κάθε τρίτη μάστορας...

θυμάμαι μια φορά βλέπω ένα νέο 25 βαριά βαριά παλικάρι σε ktm 600+ κυβικά ξερό....

και πάει να τραβήξει μανιβέλα...(όλος πάνω σε αυτήν ανέβηκε και προσπάθησε δύο -3 φορές για να βάλει μπροστά το μοτέρ)

ps.. για το κακό όνομα της ktm δεν ξέρω πολλά ...θυμάμαι μόνο μια φορά που πέτυχα στην tv dakar(όταν ήταν στην Αφρική ακόμη) που ο τύπος με ktm πήρε νερά στην μηχανή(μέσα σε λίμνη έπεσε...)

και απλά άδειασε λίγο την εξάτμιση και τον κύλινδρο τράβηξε δύο γερές μανιβέλες έβαλε μπρος(αφού σούταρε δύο λίτρα απ'την εξάτμιση στο πρώτο σκάσιμο) και έφυγε.....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.