greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7221 Φεβρουάριος 3, 2012 να σου πω μερικά......καραμπουκωμένο από νερό και χαλίκια φίλτρο βενζίνης...κατεστραμμένα μπουζιά και μπουκωμένο σύστημα εισαγωγής καυσίμου. ε...βάλε και τον ιμάντα που είναι για πέταμα......έχεις και ένα lamda που διαβάζει λάθος.... θες κι άλλα?
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 3, 2012 #7222 Φεβρουάριος 3, 2012 Ναι, και μπουζί μπορεί, και φίλτρο βενζίνης μπορεί, και μπεκ μπορεί, και βαλβίδα ρελαντι μπορεί + + + + +.Ο Ιμάντας όμως σίγουρα δεν είναι.
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2012 #7223 Φεβρουάριος 3, 2012 Volvo S70 2.0T '98 με κωδικό κινητήρα B5204T2 και 133.000χλμ στη πλάτη θέλει εναγωνίως service. Έχει φάει τις απίστευτα νερωμένες βενζίνες, δεν έχει αλλάξει ΑΚΟΜΑ ιμάντα χρονισμού .....και έχει ένα λαμπάκι σένσορα Lamda αναμμένο από πέρυσι (δοκίμασα και reset εγκεφάλου αλλά επανήλθε)Πάμε στη λίστα λοιπόν: Μπουζί 5x NGK BKR7EIX Ιμάντας χρονισμού με τεντωτήρες και αντλία νερού OEM part number: 74 39 440 383 Teeth Quant. : 142 Width : 23 mm Φίλτρο βενζίνης Φιλτρο λαδιού και σένσορα λάμδα (έχει 2...δε γνωρίζω ποιος από τους 2 θα θέλει αλλαγή και στο νησί δεν υπάρχει διαγνωστικό για Volvo..... ) ΒΟΗΘΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!!@!@!@! τηλέφωνα για μαγαζιά στην Αθήνα με καλές τιμές σε ανταλλακτικά μπας και γλιτώσουμε το γδάρσιμο από τους ντόπιους. ας πληρώσω μόνο τοποθέτηση...τι να κάνουμε. τα BKR7EIX ποιος στα προτεινε?Εχεις καποιο συγκεκριμενο λογο που βαζεις ιριδιου και τον συγκεκριμενο βαθμο ψυχροτητας?
greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7224 Φεβρουάριος 3, 2012 τα προτείνει ως εναλλακτικά upgrade αυτών που φοράει ήδη το μοτόρι και η Volvo αλλά και οι απανταχού οδηγοί επιλογής spark plugs ανά το internet.
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2012 #7225 Φεβρουάριος 3, 2012 τα προτείνει ως εναλλακτικά upgrade αυτών που φοράει ήδη το μοτόρι και η Volvo αλλά και οι απανταχού οδηγοί επιλογής spark plugs ανά το internet.υπαρχουν 3 τυποι BKR7EIX,αλλα κατα συμπτωσιν τα ιδια προτεινονται και για τον 2λιτρο τουρμπο VAG ...γενικα παντως τα ιριδιου,οσο κι αν ακουγονται μουρατα,υπαρχουν τυποι στο seatnet που τα εβγαλαν στα 200χλμ σιχτηριζοντας λογω δυσλειτουργιων..Τωρα βεβαια διαφορετικοι ειναι αυτοι οι κινητηρες,αλλα αφου στα προτεινει ο κατασκευαστης ΟΚ...καπου ειχα διαβασει παντως για καποια μειονεκτηματα του ιριδιου εναντι της πλατινας...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 3, 2012 #7226 Φεβρουάριος 3, 2012 Στα τουρμπάτα αμάξια, τις περισσότερες φορές τα πλατίνας δουλεύουν πολύ καλύτερα απ τα ιριδίου.
greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7227 Φεβρουάριος 3, 2012 Product Type Part No Stock No Notes GapRecommended PFR6B 3500 - 0.8mmUpgrade BKR6EIX 6418 - 0.8mm
LevelOne Φεβρουάριος 3, 2012 Author #7228 Φεβρουάριος 3, 2012 Συμφωνώ με Άκη. PFR6A 1.1mm φοράει μαμά το 200SX.
PetrosD Φεβρουάριος 4, 2012 #7229 Φεβρουάριος 4, 2012 Γιατί και εμένα που είναι 1 πριν και ένας μετά, bank 0 Και bank 1 τους διαβάζειΑ, αυτό εννοείς εσύ, πώς διαβάζονται στον εγκέφαλο. Εγώ νόμιζα ότι εννοούσες ότι είναι V5 το μοτέρ και είναι ένας για τη μια bank κυλίνδρων και ένας για την άλλη.
Tsakonas Φεβρουάριος 4, 2012 #7230 Φεβρουάριος 4, 2012 Product Type Part No Stock No Notes GapRecommended PFR6B 3500 - 0.8mmUpgrade BKR6EIX 6418 - 0.8mmαμα σου λεει τα bkr6eix εσυ γιατι εβαλες τα bkr7eix??? τα 7αρια ειναι πιο ψυχρα ,δηλ διωχνουν πιο γρηγορα θερμοτητα προς τα πανω και κρυωνουν πιο γρηγορα...σε σχεση με τα 6αρια...Μπας και σου δυσκολευει την αναφλεξη αυτο???
2cpu Φεβρουάριος 4, 2012 #7231 Φεβρουάριος 4, 2012 Μη σωστος αναφλεκτηραςhttp://i.imgur.com/V0Qxf.jpghttp://i.imgur.com/lDgkm.jpg
sotiris Φεβρουάριος 4, 2012 #7232 Φεβρουάριος 4, 2012 Φράγμα τα απλά βάλε, είναι πολύ φθηνότερα (μισή τιμή) και καλύτερα να τα αλλάζεις συχνότερα παρα να τα κρατας αιώνες.
greekfragma Φεβρουάριος 4, 2012 #7233 Φεβρουάριος 4, 2012 τυπογραφικό λάθος στο 6-7......απλά θα άλλαζα τα πλατίνας με ιριδίου χωρίς να αλλάξω την ψυχρότητα. τέλος πάντων. δώστε μου όμως κάνα τηλέφωνο από κάνα καλό συνεργείο να πάρω τιμές και διαθεσιμότητα για ανταλλακτικά γιατί οι μέρες περνάνε
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2012 #7234 Φεβρουάριος 4, 2012 Λοιπόν, μόλις ξήλωσα ψευτοκάπακο.Τα έκκεντρα είναι ΠΕΝΑ. Ούτε σκαλωπάτια ούτε γρατζουνιές ούτε τπτ. Το μόνο που με στεναχώρισε λίγο είναι ότι έχει πολύ μάκα το καπάκι πάνω του.Εκεί που τρελάθηκα ήταν όταν μέτρησα συμπίεση.Πριν το λύσω λέω κάτσε να μετρήσω μία. Έλεγα άμα βγάλει 200 είμαι υπέρ ευχαριστημένος( χωρίς να έχω δει πόσο δίνει η μαμά)Ξηλώνω τα πάντα όλα(οι γλώσσες της ασφάλειας των φυσων των μπεκ, έσπασαν όλες... καταραμένα πλαστικά ford....) μιζάρει ο father από μέσα, γυρνάει το συμπιεσόμετρο ανάποδα... λέω κάτι δεν έκανα καλά. Το μηδενίζω, ξανα μιζάρει... 250psi... έρχομαι βλέπω το service manual.... 250..... με minimum 174.... γίναμε λέω..1ος 2502ος 2503ος 2504ος 245fuuuuuuuuuuuuuuΠάω να συνεχίσω... μόλις τελειώσω... Photos
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2012 #7235 Φεβρουάριος 4, 2012 Λοιπόν, Σε πρώτη φάση, δεν ήμουν προετιμασμένος δια τέτοια μάκα από μέσα και δεν είχα πάρει καθαρυστικά. Είχα κάτι πολί λίγα με αποτέλεσμα να μην το καθαρίσω και πολύ. Όχι ότι με έκαιγε και ιδιαίτερα αλλά τεσπα. Μετά, εκεί που νόμιζα ότι δεν θα καθυστερούσα, ανακάλυψα ότι τα τσιμουχάκια στις βίδες ήταν όλα ξεραμένα και κόπηκαν στο βγάλσιμο(μάλλον). Έτσι τα πέρασα όλα μία δόση φλαντζόκολλας. Φάγαμε κανα μισάωρο γιατί ήταν και δύστροπα να μπουν. Αφού περάσαμε αυτό το στάδιο, πήγαμε στο βίδωμα..... εκεί γελάσαμε. 8-10,5nm έδινε η ford και εγώ το είχα 10,8 με 11 το δυναμόκλειδο για το τελικό καργάρισμα. Τις βιδώνω όλες, σιγά σιγά και φτάνω στο τελικό καργάρισμα. Εκεί η προτελευταία βίδα κόβει.... το καταλάβαινα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν βίδωνα. Τεσπα, την βγάζω... βάζω μια Mazdoβιδα που είχα καβάτζα για μένα και Μειώνω το δυναμόκλειδο στο 10,3 , την κόβει και αυτή και πάλι δεν είχα αίσθηση.... βάζω και την τελευταία mazdoβιδα που είχα και ταίριαζε.... κομπλέ. Μετά την έσφιξα κανονικά όπως τις άλλες...
GriGaS Φεβρουάριος 4, 2012 #7239 Φεβρουάριος 4, 2012 ισως το μοναδικό πράγμα που αξίζει στο mondeo είναι το μοτέρ του...(αν δεν στο πηδήξει η πολλαπλή εισαγωγής)
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2012 #7240 Φεβρουάριος 4, 2012 wow...μπόλικα αν εξαιρέσεις 35,000χλμ που του έκανα εγώ και ήταν σκίσιμο, τα υπόλοιπα είναι ταρίφικα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.