performer Φεβρουάριος 10, 2012 #7221 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 sory for dp..χθες ενώ περνούσα απο τα διόδια και είχα κατεβάσει σε 3η, ξαφνικά άναψε ένα λαμπάκι "epc" και το αμάξι σταμάτησε να "τραβάει". έκανα στην άκρη και μετά από λίγο ψάξιμο σκέφτηκα να σβήσω και να ξανανάψω και όλα ήταν οκ.ξέρει κανείς με τι σχετίζεται η συγκεκριμένη ένδειξη;τελικά το πήγα σήμερα στο service, του έβαλε τη φίσα και μου πε πως το εμφανίζουν όλα τα 1.2 tfsi.Λύση:2 αποστάτες στο turbo + update το πρόγραμμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 10, 2012 #7222 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Α ναι... το ξέχασα και είναι το καλύτερο...Μόλις τον συνελαβαν του εδειξαν ολα τα βιντεακια απο το αυτοκινητο του στο youtube, όπως επισης και τα ποστ του από ένα φόρουμ που έγινε όλο το κανόνισμα...Σε κάτι από αυτά φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας ή το όνομα στην άδεια;Γιατί οτιδήποτε άλλο δεν είναι απόδειξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 10, 2012 #7223 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Πάμε σε άλλο πρόβλημα, που αφορά το Α6. Κάτω από τους ~2 βαθμούς σταματάει να δουλεύει το a/c και τα τζάμια δεν ξεθαμπώνουν με τίποτα. Έχουμε δοκιμάσει μια κρέμα, ακόμα και πατάτα αλείψαμε που μας πρότεινε ένας () αλλά το πρόβλημα όχι μόνο παρέμεινε, αλλά εντάθηκε. Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι επικίνδυνο να οδηγάς και να σκουπίζεις ταυτόχρονα. Δεν το έχω δει σε άλλο αυτοκίνητο αυτό.. Υπάρχει κάποια λύση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Φεβρουάριος 10, 2012 #7224 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Μαλλον αρχιζετε απο εδω:Κάτω από τους ~2 βαθμούς σταματάει να δουλεύει το a/c Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 10, 2012 #7225 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Ναι, το ίδιο ισχύει και για άλλα αυτοκίνητα -υποθέτω -. Τα τζάμια τους όμως δε θαμπώνουν.. Και σε χιονοδρομικά που πάμε κλπ, δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Φεβρουάριος 10, 2012 #7226 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Στο καρπενησι (ειχε καμποσους βαθμους κατω του μηδεν) δεν ειχαμε θεμα στο ξεθαμπωμα (Opel Astra). Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Φεβρουάριος 10, 2012 #7227 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 το καλοριφερ να χτυπαει στο τζαμι, και αφηνεις 1 δαχτυλο το παραθυρο ανοιχτο.σερρες που εχει τρελη υγρασια καποιες φορες. μονο αυτο πιανει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 10, 2012 #7228 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Ναι, το ίδιο ισχύει και για άλλα αυτοκίνητα -υποθέτω -. Τα τζάμια τους όμως δε θαμπώνουν.. Και σε χιονοδρομικά που πάμε κλπ, δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο με αυτό το πρόβλημα. Το aircondition το βάζεις για γρήγορη δουλειά. Παλιά που τα αμάξια δεν είχαν ερκοντίσιον (όπως το προηγούμενο που οδήγαγα), έβαζες το ζεστό στο full, το κατευθύνεις ΜΟΝΟ στους αεραγωγούς των τζαμιών (όλα τα αμάξια έχουν αυτό το feature) και βάζεις τον ανεμιστήρα τέρμα. Αυτό αφού έχεις ανάψει το αμάξι 5 λεπτά να ζεσταθεί, πρέπει να είναι ζεστό το μοτέρ. Δοκιμασμένο στους -10+. Το ερκοντίσιον στο κρύο δεν ξέρω πόσο καλό είναι να το βάζεις, δεδομένου ότι θα ζορίσεις πιο πολύ τον κινητήρα που ήδη ζορίζεται από το κρύο (εννοώ για τα 5 πρώτα λεπτά). Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 10, 2012 #7229 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Την έχω δοκιμάσει τη ζέστη με λίγο ανοιχτό το παράθυρο, αλλά ούτε αυτό πιάνει. Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω.. Αυτό έχει αποτέλεσμα μόνο για το σημείο που φαίνεται στη φωτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7230 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 επειδή με την turbo πραγματικότητα δεν είναι πολύ σχετικός...τελικά το πήγα σήμερα στο service, του έβαλε τη φίσα και μου πε πως το εμφανίζουν όλα τα 1.2 tfsi.Λύση:2 αποστάτες στο turboτί είναι αυτό?γιατί αποστάτη δύσκολα να μπορείς να βάλεις στο turbo διότι 1) είναι πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και 2) αν βάλεις αποστάτη μεγαλώνεις το μήκος της εξάτμισης και κάτι μου λέει πως δεν θα κάτσει σωστά....εκτός αν είναι κάτι τελείως διαφορετικό..πχ spacer για "λ" αλλά δεν νομίζω πια στο vag group να είναι τόσο άχρηστοι και να χρειάζεται spacer (μανίσιο?) αμάξι για να μην κάψει το "λ" απ' την θερμοκρασία της τουρμπίνας Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 10, 2012 #7231 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 μηχανικός δεν είμαι. ότι στο περίπου άκουσα μεταφέρω.κάπου στο turbo πρόσθεσε 2 ροδέλες για να μεγαλώσει κάποια απόσταση. κάτι τέτοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7232 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Την έχω δοκιμάσει τη ζέστη με λίγο ανοιχτό το παράθυρο, αλλά ούτε αυτό πιάνει. Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω.. Αυτό έχει αποτέλεσμα μόνο για το σημείο που φαίνεται στη φωτό.το μοτέρ του καλοριφέρ είσαι σίγουρος ότι δουλεύει δυνατά?..μήπως με τα χρόνια άρχισε να "ψοφάει σε δύναμη και δεν έχει κουράγιο να σπρώξει τον απαιτούμενο αέρα για να ξεθολώσει?..εναλλακτικά θα κοιτούσα και για βουλωμένο φίλτρο καμπίνας(το κόβω απίθανο)editμηχανικός δεν είμαι. ότι στο περίπου άκουσα μεταφέρω.κάπου στο turbo πρόσθεσε 2 ροδέλες για να μεγαλώσει κάποια απόσταση. κάτι τέτοιοκαι που μας το μετέφερες χρήσιμο είναι...για να λες για ροδέλες μάλλον κανένα service info της μαμάς vw θα είναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7233 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Κατι αλλο μαλλον θα εννοει [MENTION=15544]shattered memories[/MENTION](ωπ με προλαβε ) .Το Uno turbo του αδερφου παλια ειχε μια μανια να λασκαρει τα παξιμαδια που συγκρατουσαν την τουρμπινα. [MENTION=9359]performer[/MENTION] σε ειπανε αν ηρθε καμπανια απο την μαμα εταιρεια για αυτη την διεργασια? Η ειναι κατι που το κανουν oi εδω αντιπροσωποι μηχανικοι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 10, 2012 #7234 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 δεν μας είπαν φέρτε το.όπως είπα εμφανίστηκε το λαμπάκι->δεν τράβαγε->πήγαμε για έλεγχο. και έιπαν ότι για να διορθωθεί το error πρέπει να γίνει ότι ανέφερα από πάνω. τπτ περισσότερο να σας πω δεν ξέρω Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 10, 2012 #7235 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Το aircondition το βάζεις για γρήγορη δουλειά.Παλιά που τα αμάξια δεν είχαν ερκοντίσιον (όπως το προηγούμενο που οδήγαγα), έβαζες το ζεστό στο full, το κατευθύνεις ΜΟΝΟ στους αεραγωγούς των τζαμιών (όλα τα αμάξια έχουν αυτό το feature) και βάζεις τον ανεμιστήρα τέρμα. Αυτό αφού έχεις ανάψει το αμάξι 5 λεπτά να ζεσταθεί, πρέπει να είναι ζεστό το μοτέρ.στη bmw e34 το ιδιο κανουμε για να ξεθαμπωσει και δουλευει μια χαρα, ac full ζεστο, ταχυτητα και κατευθυνση απο τον αεραγωγο του παρμπριζ Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7236 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 επειδή με την turbo πραγματικότητα δεν είναι πολύ σχετικός... ελα για να μαθεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7237 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 ελα για να μαθεις [ATTACH]48118[/ATTACH] [ATTACH]48119[/ATTACH] [ATTACH]48120[/ATTACH] [ATTACH]48121[/ATTACH] εγώ πάντως το πόδι δίπλα στο turbo δεν το βάζω πόσα άλογα έβγαζε η μηχανή πριν γίνει σαν το ktm που είδαμε πιο πάνω ? ακόμη Το Uno turbo του αδερφουπαλια ειχε μια μανια να λασκαρει τα παξιμαδια που συγκρατουσαν την τουρμπινα. εγώ λέω στο uno(αν το έχει ακόμη) για να ηρεμήσουν οι βίδες ας κάνει μια πόντα στα παξιμάδια με ηλεκτροκόλληση/σύρμα.....σίγουρες λύσεις..... μόνο να μην θέλει να ξηλώσει το turbo [MENTION=9359]performer[/MENTION] είπα να βρω στο google αν υπήρχε κανένα service info για τον 1.2 αλλά το μόνο που βρήκα είναι αυτό...θα μου πεις για skoda λέει αλλά σε όλα η μαμά είναι μια.... η αξιοπιστότερη (στο να βγάλει βλάβη και όχι να την γλιτώσεις ) volkwagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 10, 2012 #7238 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Mπα δεν σπαει αυτο το lemoter Δεν ειναι Κολητος Του μαστορα ουτε Kick Twenty Minutes αλλα και ουτε φυσικα Καθε Τριτη Μαστορας.Και ιδιως το παλαιοτερο οι γνωστες ψαχνουν απεγνωσμενα να βρουνε τις κασες για να αποτελεσει μια βαση για ενα καλο dragster. Oσο για το Uno δεν γινοταν να τα κολλησει γιατι ειχε μπρουτζινα παξιμαδια :fist: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Φεβρουάριος 10, 2012 #7239 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Σε κάτι από αυτά φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας ή το όνομα στην άδεια;Γιατί οτιδήποτε άλλο δεν είναι απόδειξη.Φαινόταν και αμάξι και πινακίδα και όνομα και ο τύπος ο ίδιος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Φεβρουάριος 10, 2012 #7240 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2012 Mπα δεν σπαει αυτο το lemoter Δεν ειναι Κολητος Του μαστορα ουτε Kick Twenty Minutes αλλα και ουτε φυσικα Καθε Τριτη Μαστορας.Και ιδιως το παλαιοτερο οι γνωστες ψαχνουν απεγνωσμενανα βρουνε τις κασες για να αποτελεσει μια βαση για ενα καλο dragster. Oσο για το Uno δεν γινοταν να τα κολλησει γιατι ειχε μπρουτζινα παξιμαδια :fist: μπρούτζινα παξιμάδια...dafaq is dis shit.... όσα για το κάθε τρίτη μάστορας... θυμάμαι μια φορά βλέπω ένα νέο 25 βαριά βαριά παλικάρι σε ktm 600+ κυβικά ξερό.... και πάει να τραβήξει μανιβέλα...(όλος πάνω σε αυτήν ανέβηκε και προσπάθησε δύο -3 φορές για να βάλει μπροστά το μοτέρ) ps.. για το κακό όνομα της ktm δεν ξέρω πολλά ...θυμάμαι μόνο μια φορά που πέτυχα στην tv dakar(όταν ήταν στην Αφρική ακόμη) που ο τύπος με ktm πήρε νερά στην μηχανή(μέσα σε λίμνη έπεσε...) και απλά άδειασε λίγο την εξάτμιση και τον κύλινδρο τράβηξε δύο γερές μανιβέλες έβαλε μπρος(αφού σούταρε δύο λίτρα απ'την εξάτμιση στο πρώτο σκάσιμο) και έφυγε..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts