Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Έχει σπάσει καπάκι + κορμός. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Στο ebay είδα αρκετά κομμάτια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει να έρθει από Αμερική.

ebay αγγλίας?

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Θα το ψάξω από εδώ Ευρώπη.

Τον κορμό τον έχουμε ξανακολλήσει αλλά τώρα δεν παίρνει άλλο. Από την άλλη ο κινητήρας έχει τραβήξει τα πάνδεινα και δεν περίμενα να συμβεί κάτι διαφορετικό.

Νομίζω το καπάκι είχαμε κολλήσει και τώρα άνοιξει και ο κορμός. Ο πάτέρας μου ασχολείται βασικά :p.

Εμένα μου είπε μήπως βρούμε καμία από εξωτερικό μιας και είχε γλυκαθεί από το ebay όταν είχα βρει και αγοράσει ένα ντεποζιτό για μια Honda CB 750 K 1978. Με λίγα λόγια μου είπε ότι δεν συμφέρει να επισκευαστεί.

mother of God...

ΧΥΔΑΙΟ......!!

@suboy @PetrosD καλο το EB110, ειδικά το SS, αλλα ακόμα καλύτερο ήταν το Edonis της B-Engineering που φόραγε το ίδιο μοτέρ λιιιγο πιο ζορισμένο. :p

Το ήξερα το αυτοκίνητο αλλά δεν ήξερα ότι φόραγε αυτό το μοτέρ.:T:

Volvo S70 2.0T '98 με κωδικό κινητήρα B5204T2 και 133.000χλμ στη πλάτη θέλει εναγωνίως service. Έχει φάει τις απίστευτα νερωμένες βενζίνες, δεν έχει αλλάξει ΑΚΟΜΑ ιμάντα χρονισμού :wall: .....και έχει ένα λαμπάκι σένσορα Lamda αναμμένο από πέρυσι (δοκίμασα και reset εγκεφάλου αλλά επανήλθε)

Πάμε στη λίστα λοιπόν:

Μπουζί 5x NGK BKR7EIX

Ιμάντας χρονισμού με τεντωτήρες και αντλία νερού

OEM part number: 74 39 440 383

Teeth Quant. : 142

Width : 23 mm

Φίλτρο βενζίνης

Φιλτρο λαδιού

και σένσορα λάμδα (έχει 2...δε γνωρίζω ποιος από τους 2 θα θέλει αλλαγή και στο νησί δεν υπάρχει διαγνωστικό για Volvo..... :wall: )

ΒΟΗΘΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!!@!@!@! τηλέφωνα για μαγαζιά στην Αθήνα με καλές τιμές σε ανταλλακτικά μπας και γλιτώσουμε το γδάρσιμο από τους ντόπιους.

ας πληρώσω μόνο τοποθέτηση...τι να κάνουμε.

Και εγώ σε ιμάντα χρονισμού θα πήγαινα στον φούλ ορίτζιναλ.

Για τους αισθητήρες λ, τσέκαρε/μάθε αν και οι 2 αισθητήρες είναι του ίδιου τύπου. Συνήθως είναι ένας πριν και μετά τον καταλύτη. Αν είναι ίδιοι, τότε τσίμπα έναν καινούριο και μετά έχεις 50-50 να αντικαταστήσεις τον σωστό.:p Αν αντικαταστήσεις τον σωστό καλή φάση, αλλιώς άλλο ένα βάλε-βγάλε.

Αν δεν είναι ίδιοι, άκυρο.

Και εγώ σε ιμάντα χρονισμού θα πήγαινα στον φούλ ορίτζιναλ.

Για τους αισθητήρες λ, τσέκαρε/μάθε αν και οι 2 αισθητήρες είναι του ίδιου τύπου. Συνήθως είναι ένας πριν και μετά τον καταλύτη. Αν είναι ίδιοι, τότε τσίμπα έναν καινούριο και μετά έχεις 50-50 να αντικαταστήσεις τον σωστό.:p Αν αντικαταστήσεις τον σωστό καλή φάση, αλλιώς άλλο ένα βάλε-βγάλε.

Αν δεν είναι ίδιοι, άκυρο.

το διαγνωστικό της volvo σίγουρα θα λέει ποιο bank υπολειτουργεί.

Το αισθητήρα επίσης μπορεί να τον βρει φρατζή ή ακόμα καλύτερα να πάρει ΟΕΜ από ebay που λογικά θα είναι bosch

εδιτ: τώρα είδα ότι δεν παίζει διαγνωστικό :p

είμαι Ρόδο για το επόμενο 10ήμερο. Θέλω να βρω τα ανταλλακτικά Αθήνα μέσω τηλεφώνου (ebay κλπ παραγγελία θα αργήσει) και να τα στείλω με courier ή καράβι κάτω.

ξέρω...μπέρδεμα αλλά τι να κάνω που το αμάξι δεν μπορεί να ανέβει στην πρωτεύουσα.

Δεν είναι σε banks οι "Λ" μάλλον ένας πριν και ένας μετά τον καταλύτη είναι. Συνήθως οι bosch από ebay έχουν 80-100 ευρώ.

Δεν είναι σε banks οι "Λ" μάλλον ένας πριν και ένας μετά τον καταλύτη είναι. Συνήθως οι bosch από ebay έχουν 80-100 ευρώ.

Για εξήγα λίγο.

Γιατί και εμένα που είναι 1 πριν και ένας μετά, bank 0 Και bank 1 τους διαβάζει

Το αμάξι μετά το 10ήμερο δεν θα ανέβει πάνω?

nope....το συγκεκριμένο αμάξι είναι μόνιμα Ρόδο :)

Δεν είναι σε banks οι "Λ" μάλλον ένας πριν και ένας μετά τον καταλύτη είναι. Συνήθως οι bosch από ebay έχουν 80-100 ευρώ.

ακριβώς έτσι.

γιατί το αμάξι από μέρα σε μέρα θα μου μείνει στο δρόμο και λέω καλύτερα τώρα που είμαι εδώ να το περιλάβω και να είμαι παρών και στο service μην πιάσουν κορόιδο τους δικούς μου.

όταν λέω οτι θα μου μείνει στο δρόμο το εννοώ.....μόλις ξεσυγχρονίζουν οι στροφές του κινητήρα με την υπάρχουσα ροπή, το αμάξι τσιμπάει λόξυγκα και είναι έτοιμο να σβήσει. το ρελαντί στα φανάρια παίζει από τις 500 ως τις 1500rpm όποτε του μαυλώσει και καμιά φορά σβήνει κιόλας στο φανάρι......

καλά...δε συζητώ για να το βάλω μπρος όταν είναι αρκετές ώρες παρκαρισμένο....ίσα με 10μιζιές.:hang3:

είμαι 100% σίγουρος οτι η Κ@λοβενζίνες του θανατά σε συνδυασμό με τα 10ευρα γεμίσματα των δικών μου με αναμμένο λαμπάκι ρεζέρβας το χουν βρωμίσει στα επιμέρους parts όσο δε πάει. (εξ ου και η αλλαγή σε μπουζιά, φίλτρα.....θα χρειαστώ και καθαριστικό καρμπυρατέρ να ξεβρωμίσω και το υπόλοιπο σύστημα)

Τόσο καιρό, οι 10 μέρες δεν θα του κάνουν τπτ :p.

Ο λόξιγκας και το μη σωστό ρελαντί μπορεί να είναι διάφορα, σίγουρα ενας λόγος μπορεί να είναι ο Λ αλλά μπορεί να είναι 1002 άλλα πράγματα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.