Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Συγγνώμη που διακόπτω την όμορφη κουβέντα σας, αλλά είναι τόσο γελοίο που πρέπει να το δείξω!:hehe:

semedaki.jpg

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
αυτό που λέμε είναι ότι το κόστος των 2€ προφανώς και δεν αξίζει απ το να μάθεις(για μένα τουλάχιστο) αν έχεις εξαντλήσει την χωρητικότητά του, κάτι το οποίο το οποίο δεν εξαρτάται από το πως οδηγείς, αλλα το που οδηγείς. Αν εκεί που οδηγείς είναι φουλ στο χώμα, σίγουρα θα έχεις αρκετά σκουπίδια.

Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο αέρα κι όλας.

Κάθε πότε συμπληρώνεις 5000χλμ?

Δεν είναι στάνταρ τα χιλιόμετρά μου. 3-6 μήνες χοντρικά ανάλογα αν το λιώνω ή αν το παρατάω.

Νομίζω 5 ευρώ το παίρνω το φίλτρο, και αντιπροσωπεία παίζει 8-10. Πάντως όχι 2.

Συγγνώμη που διακόπτω την όμορφη κουβέντα σας, αλλά είναι τόσο γελοίο που πρέπει να το δείξω!:hehe:

semedaki.jpg

Γιαγιά, πήρα μίνι κούπερ, τι θα μου κάνεις δώρο????? !!!!!

Σχετικά με τις αντιπροσωπείες. Σε θέματα ηλεκτρονικά έχουν καλύτερη τεχνογνωσία και συνήθως πιο ειδικευμένα μηχανήματα. Αν σκεφθεί κανείς πως σήμερα το αυτοκίνητο βγάζει πιο συχνά ηλεκτρικές - ηλεκτρονικές ζημίες τότε η λύση της αντιπροσωπείας είναι συμφέρουσα. Αν το πρόβλημα είναι μηχανικό αυτό μπορεί να γίνει και σε απλό συνεργείο.

εμένα πάντως στην τοπική Toyota με χρεώνουν αλλαγή λαδιού με φίλτρο και ροδέλα 48 ευρώ (δεν χρεώνουν εργασία)

Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.

Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.

Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;

Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ.

Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.

Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.

Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;

Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ.

Έχει σπάσει καπάκι + κορμός. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Στο ebay είδα αρκετά κομμάτια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει να έρθει από Αμερική.

[MENTION=2033]suboy[/MENTION] [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] καλο το EB110, ειδικά το SS, αλλα ακόμα καλύτερο ήταν το Edonis της B-Engineering που φόραγε το ίδιο μοτέρ λιιιγο πιο ζορισμένο. :p

υπάρχουν και καλύτερα:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=pqN7muvITgo&feature=related]1000 WHP Audi R8 UR TT Acceleration 20-180 mp/h - YouTube[/ame]

*σε mph είναι

Έχει σπάσει καπάκι + κορμός. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Στο ebay είδα αρκετά κομμάτια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει να έρθει από Αμερική.

Από e-bay και Αμερική δεν συμφέρει λόγο μεταφορικών(μεγάλο βάρος και όγκο).

Κοίτα σε μάντρες στην περιοχή σου και κανά μεταχειρισμένο από Γερμανία.

Από το συνεργείο σου δεν μπορούν να σε βοηθήσουν;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.