Lakisss Ιανουάριος 31, 2012 #7181 Ιανουάριος 31, 2012 Συγγνώμη που διακόπτω την όμορφη κουβέντα σας, αλλά είναι τόσο γελοίο που πρέπει να το δείξω!
sotiris Ιανουάριος 31, 2012 #7183 Ιανουάριος 31, 2012 αυτό που λέμε είναι ότι το κόστος των 2€ προφανώς και δεν αξίζει απ το να μάθεις(για μένα τουλάχιστο) αν έχεις εξαντλήσει την χωρητικότητά του, κάτι το οποίο το οποίο δεν εξαρτάται από το πως οδηγείς, αλλα το που οδηγείς. Αν εκεί που οδηγείς είναι φουλ στο χώμα, σίγουρα θα έχεις αρκετά σκουπίδια.Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο αέρα κι όλας.Κάθε πότε συμπληρώνεις 5000χλμ?Δεν είναι στάνταρ τα χιλιόμετρά μου. 3-6 μήνες χοντρικά ανάλογα αν το λιώνω ή αν το παρατάω.Νομίζω 5 ευρώ το παίρνω το φίλτρο, και αντιπροσωπεία παίζει 8-10. Πάντως όχι 2.
sotiris Ιανουάριος 31, 2012 #7184 Ιανουάριος 31, 2012 Συγγνώμη που διακόπτω την όμορφη κουβέντα σας, αλλά είναι τόσο γελοίο που πρέπει να το δείξω! Γιαγιά, πήρα μίνι κούπερ, τι θα μου κάνεις δώρο????? !!!!!
Alexgk Φεβρουάριος 1, 2012 #7185 Φεβρουάριος 1, 2012 Σχετικά με τις αντιπροσωπείες. Σε θέματα ηλεκτρονικά έχουν καλύτερη τεχνογνωσία και συνήθως πιο ειδικευμένα μηχανήματα. Αν σκεφθεί κανείς πως σήμερα το αυτοκίνητο βγάζει πιο συχνά ηλεκτρικές - ηλεκτρονικές ζημίες τότε η λύση της αντιπροσωπείας είναι συμφέρουσα. Αν το πρόβλημα είναι μηχανικό αυτό μπορεί να γίνει και σε απλό συνεργείο.
GriGaS Φεβρουάριος 1, 2012 #7186 Φεβρουάριος 1, 2012 εμένα πάντως στην τοπική Toyota με χρεώνουν αλλαγή λαδιού με φίλτρο και ροδέλα 48 ευρώ (δεν χρεώνουν εργασία)
SirDiman Φεβρουάριος 1, 2012 #7187 Φεβρουάριος 1, 2012 The Jaguar XJ220 turns 20 - BBC Top GearΑπο τα αγαπημενα μου...
Dolly Φεβρουάριος 1, 2012 #7189 Φεβρουάριος 1, 2012 Το καλύτερο supercar everest.-+1, αν και με 5 δευτερα τουρμο λαγκ!
PetrosD Φεβρουάριος 1, 2012 #7191 Φεβρουάριος 1, 2012 +1 για EB110 και προσθέτω Ferrari F40 (και ας είχε θεόμακρες σχέσεις στο κιβώτιο).
GEORGIOS Φεβρουάριος 1, 2012 #7193 Φεβρουάριος 1, 2012 Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ.
HotPeanut Φεβρουάριος 1, 2012 #7194 Φεβρουάριος 1, 2012 Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ.Έχει σπάσει καπάκι + κορμός. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Στο ebay είδα αρκετά κομμάτια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει να έρθει από Αμερική.
LevelOne Φεβρουάριος 1, 2012 Author #7195 Φεβρουάριος 1, 2012 mother of God...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xRLCzOtzd2U&feature=player_embedded]Corvette ZR1 0-330 km/h (Motorsport) - YouTube[/ame]
LevelOne Φεβρουάριος 1, 2012 Author #7196 Φεβρουάριος 1, 2012 [MENTION=2033]suboy[/MENTION] [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] καλο το EB110, ειδικά το SS, αλλα ακόμα καλύτερο ήταν το Edonis της B-Engineering που φόραγε το ίδιο μοτέρ λιιιγο πιο ζορισμένο.
performer Φεβρουάριος 1, 2012 #7197 Φεβρουάριος 1, 2012 υπάρχουν και καλύτερα:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=pqN7muvITgo&feature=related]1000 WHP Audi R8 UR TT Acceleration 20-180 mp/h - YouTube[/ame]*σε mph είναι
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 1, 2012 #7199 Φεβρουάριος 1, 2012 Από τις 5500 μέχρι τις 7500 είναι άλλη μια μηχανή : )
GEORGIOS Φεβρουάριος 2, 2012 #7200 Φεβρουάριος 2, 2012 Έχει σπάσει καπάκι + κορμός. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Στο ebay είδα αρκετά κομμάτια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει να έρθει από Αμερική.Από e-bay και Αμερική δεν συμφέρει λόγο μεταφορικών(μεγάλο βάρος και όγκο).Κοίτα σε μάντρες στην περιοχή σου και κανά μεταχειρισμένο από Γερμανία.Από το συνεργείο σου δεν μπορούν να σε βοηθήσουν;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.