Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
με το συμπαθειο ,αλλα δουλεια τοσο απλη οσο την αλλαγη λαδιων,απλα μην την αναθετεις σε συνεργειο ,καντην μονος σου αν δεν εχεις θεμα με εγγυηση.Ο εργατης του συνεργειου ,εχει ενα στανταρ κοστος για το μαγαζι ,και τον χρονο που αφιερωνει για να σου χυσει (τα λαδια) θα μπορουσε να τον αφιερωνει πχ για να επιδιορθωνει καμμια corvette.

Δεν ξερω αν πρεπει να το ποσταρω στην χρεωκοπια η εδω,αλλα αυτο με τον εργατη εχει κι ενα λιγο διαφορετικο νοημα.Οι ψαγμενοι μαστορες που ξερουν κατι παραπανω ,οπως και ολα τα εξειδικευμενα ατομα σε ολους τους κλαδους που χρεωνουν κατι παραπανω επειδη ξερουν κατι παραπανω,ειναι θεμα χρονου να εξαφανιστουν.Την θεση τους θα παρουν μεγαλες εταιριες που θα εχουν 10 Πακι ασχετους και θα χρεωνουν το 1/3 απο οσα χρεωνουν οι γκουρου.Οπως το carrefour και το lidl εξαφανισαν τον ξυνο...Οπως τα fit and go θα εξαφανισουν τα συνεργεια της γειτονιας."Ωραια" θα πειτε."Θα πλερωνουμε λιγοτερο".Αν σπουδαζετε και εξειδικευεστε τωρα,ξεχαστε αυριο μεθαυριο το ελευθερο επαγγελμα,σας περιμενει μια δουλεια Πακι.Και ας ξερετε παραπανω απο τον Πακι,ο πελατης δεν πληρωνει παραπανω...

Εγώ όχι μόνο λάδια αλλάζω μόνος, αλλα πρακτικά τα πάντα πλέον...αρκεί να έχω τα εργαλεία. Όσο για την γνώση που χρειάζομαι για να κάνω την δουλεία, κάθομαι και την μαθαίνω επιτόπου.

Μέχρι τώρα έχω αποδείξει προσωπικά, πως μπορώ να βγάλω (πολύ) περισσότερα λεφτά με αυτόν τον τρόπο (όχι μόνο στο αμάξι αλλά παντού) παρά να σπουδάσω κάτι στην σημερινή αθλιότητα των πανεπιστημίων και μετά να βρώ εργασία, όπως την περιγράφεις εσύ. Αλλά όποιος ακολούθησε μια περπατημένη οδό, κλασικά επαγγέλματα και υπαλληλίκη, δεν έχει ιδέα πως να αντιμετωπήσει τις αλλαγές στην κοινωνία/οικονομία, γιατί ποτέ δεν κάθησε να δεί την μεριά της επιχείρησης ή να κάνει μια ανάλυση της λειτουργίας της κοινωνίας.

Επειδή εν μέρει ισχύει αυτό που λές με τους "πάκι", ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις είναι να προωθείς αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του συστήματος και να κάνεις το παν για να μην είσαι πρόβατο, δύσκολο μεν αλλά γίνεται, μόνο έτσι θα δείς σχεδόν καθολική θετική αλλαγή. (αν σε ενδιαφέρει βέβαια, γιατί αν με ενδιέφερε μόνο η προσωπική μου ευμάρεια δεν θα έγραφα τίποτα εδώ, μόνο από το build του αμαξιού έχω εξοικονομήσει χιλιάρικα ευρώ λόγω προσωπικής εργασίας)

Ρε συ Shadow, ξέρεις ότι είμαι της ίδιας σχολής με εσένα ,αλλά σε λίγο θα βγάλεις παντελώς άχρηστα σεμινάρια και εξειδικεύσεις. Δεν είναι έτσι. Σε αυτό έχει δίκιο ο Τσάκωνας. Παντού τις εξειδικεύσεις τις πληρώνεις περισσότερο σε όλους τους κλάδους, για ένα και κύριο λόγο. Εμπειρία πάνω στο θέμα.

Όταν έχεις τον Μαστρογιάννη στο συνεργείο της Γειτονιάς σου, που δεν ξέρεις καν αν έχει άδεια, θα χρησιμοποιήσει το σφυρί πολλές φορές το σφυρί, όταν η αντιπροσωπεία έχει ειδικό εξωλκέα και έχει πάει σε 8 σεμινάρια παραπάνω(αν ο μαστρογιάννης έχει πάει σε κάποιο). Θεωρητικά αυτά πληρώνεις. Πρακτικά πολλές φορές τα συνεργεία της γειτονιάς μπορεί να κάνουν καλύτερη δουλειά αλλά αυτό δεν αλλάζει τον λόγο που θα πληρώσεις περισσότερα στο συνεργείο. Εξού και πλέον οι περισσότερες κατασκευάστριες ορίζουν ότι για την συγκεκριμένη εργασία θες 0,5 της ώρας κτλπ γιατί με βάση την εκπαίδευση κτλπ που τους έχουν κάνει δεν πρέπει να τους πάρει παραπάνω.

@AN7 Overclocker Είμαστε τις ίδιας σχολής ως προς κάποια θέματα του αυτοκινήτου, όχι απαραίτητα στα υπόλοιπα όμως. Δεν ζητάω να μην υπάρχουν εξειδικεύσεις, ζητάω να πληρώνω αυτό που παίρνω ως υπηρεσία, όχι φούμαρα. Αν μου κάνει κάποιος μια αλλαγή λαδιού θέλω να την πληρώνω αντίστοιχα, όταν θα κάνω ένα rebuild στο μοτόρι τότε αντίστοιχα επίσης.

Ζητάω επίσης το κόστος της εκπαίδευσης/εξειδίκευσης μου να μου αποφέρει άμεσα αποτελέσματα πρακτικά και όχι στην θεωρία. Μέχρι τώρα το πτυχίο μου περιμένει να καδραριστεί. Δεν λέω επειδή εγώ κάνω την τράμπα με το λαδάκι τσάμπα να την κάνουν τσάμπα τα συνεργεία, αλλά όχι όπως είναι τώρα. Μέχρι τότε θα ανοίγω ιδεολογικές τρύπες στο σύστημα όχι μόνο γιατί με ωφελεί αλλά γιατί είναι και fun.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=dnn89o90uYk]Supra Bang Bang - YouTube[/ame]

Σαν να εξοστρακίζονται σφαίρες σε μέταλλα.:p

με το συμπαθειο ,αλλα δουλεια τοσο απλη οσο την αλλαγη λαδιων,απλα μην την αναθετεις σε συνεργειο ,καντην μονος σου αν δεν εχεις θεμα με εγγυηση.Ο εργατης του συνεργειου ,εχει ενα στανταρ κοστος για το μαγαζι ,και τον χρονο που αφιερωνει για να σου χυσει (τα λαδια) θα μπορουσε να τον αφιερωνει πχ για να επιδιορθωνει καμμια corvette.

Δεν ξερω αν πρεπει να το ποσταρω στην χρεωκοπια η εδω,αλλα αυτο με τον εργατη εχει κι ενα λιγο διαφορετικο νοημα.Οι ψαγμενοι μαστορες που ξερουν κατι παραπανω ,οπως και ολα τα εξειδικευμενα ατομα σε ολους τους κλαδους που χρεωνουν κατι παραπανω επειδη ξερουν κατι παραπανω,ειναι θεμα χρονου να εξαφανιστουν.Την θεση τους θα παρουν μεγαλες εταιριες που θα εχουν 10 Πακι ασχετους και θα χρεωνουν το 1/3 απο οσα χρεωνουν οι γκουρου.Οπως το carrefour και το lidl εξαφανισαν τον ξυνο...Οπως τα fit and go θα εξαφανισουν τα συνεργεια της γειτονιας."Ωραια" θα πειτε."Θα πλερωνουμε λιγοτερο".Αν σπουδαζετε και εξειδικευεστε τωρα,ξεχαστε αυριο μεθαυριο το ελευθερο επαγγελμα,σας περιμενει μια δουλεια Πακι.Και ας ξερετε παραπανω απο τον Πακι,ο πελατης δεν πληρωνει παραπανω...

Υπάρχει μια διαφορά θεωρίας - πράξης:

στην Αθήνα, πάω σε ένα συγκεκριμένο συνεργείο ο οποίος μου παίρνει 20 ευρώ για να αλλάξω τακάκια και 10-15 ευρώ για τα λάδια αν θέλω και φίλτρο που έχει δουλειά. (γιατί στις μισές αλλαγές που δεν αλλάζω φίλτρο δεν μου παίρνει πάνω από 5-10 ευρά).

Το σκεπτικό του είναι ότι όταν έχω πρόβλημα, θα το πάω σ' αυτόν. Και έτσι είναι, σε αυτόν θα πάω και για συμπλέκτη, και για ιμάντες κλπ. Οπότε τα λεφτά του θα τα πάρει. Και δεν θα πάρει μόνο από το δικό μου αμάξι, θα πάρει κι από άλλους.

Αντίστοιχα, με είχε στείλει σε έναν ηλεκτρολόγο για κάτι που ήθελα στα φώτα. Ο ηλεκτρολόγος, αποδείχθηκε της .... σχολής των μεγάλων ηλεκτρολόγων, που για να ασχοληθεί με το πολύ απλό πρόβλημά μου, έπρεπε να μου πάρει και τα λεφτά για το μαγαζί του. Φυσικά ο συγκεκριμένος δεν έχει ξαναδεί ούτε καυσαέρια από το punto γιατί δεν περνάω ούτε απέξω. Από τους συνοικιακούς κλέφτες, πολλές φορές η αντιπροσωπεία βγαίνει φθηνότερα. Ακόμη και σε ανταλλακτικά, αν τα ψάξεις αυθεντικά, μετά το ebay.co.uk και το shop4parts.co.uk (που θέλει προσοχή γιατί τα μισά είνια μούφα) η αντιπροσωπεία κάνει unbeatable εκπτώσεις.

Η FIAT γενικά έχει πολύ καλές τιμές στην αντιπροσωπεία. Π.χ. λάδι/φίλτρο 100 ευρώ. Δεν θα μου κακόπεφτε, αν δεν έβλεπα ότι χρεώνει 70 ευρώ το λάδι που στο εμπόριο το παίρνεις 35. Αυτό είναι απάτη.

Το δόγμα τα αλλάζω όλα μόνος μου είναι γαμάτο κι εγώ προσπαθώ, αλλά θέλει χρόνο πολύ και επίσης χώρο. Αυτό δεν αναιρεί όμως ότι το να αλλάξεις λάδια με το ρουφηχτήρι = 2 λεπτά, είναι μια διαδικασία που δεν μπορείς να την πληρώσεις 30 και 40 ευρώ.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=q7dh0Qfafjg]BMW M Compact 3,2 321 HP from BMW M GmbH Secret Garage spring 2011 - YouTube[/ame]

@AN7 Overclocker Είμαστε τις ίδιας σχολής ως προς κάποια θέματα του αυτοκινήτου, όχι απαραίτητα στα υπόλοιπα όμως. Δεν ζητάω να μην υπάρχουν εξειδικεύσεις, ζητάω να πληρώνω αυτό που παίρνω ως υπηρεσία, όχι φούμαρα. Αν μου κάνει κάποιος μια αλλαγή λαδιού θέλω να την πληρώνω αντίστοιχα, όταν θα κάνω ένα rebuild στο μοτόρι τότε αντίστοιχα επίσης.

Ζητάω επίσης το κόστος της εκπαίδευσης/εξειδίκευσης μου να μου αποφέρει άμεσα αποτελέσματα πρακτικά και όχι στην θεωρία. Μέχρι τώρα το πτυχίο μου περιμένει να καδραριστεί. Δεν λέω επειδή εγώ κάνω την τράμπα με το λαδάκι τσάμπα να την κάνουν τσάμπα τα συνεργεία, αλλά όχι όπως είναι τώρα. Μέχρι τότε θα ανοίγω ιδεολογικές τρύπες στο σύστημα όχι μόνο γιατί με ωφελεί αλλά γιατί είναι και fun.

Όταν λέω ίδιας σχολής εννοώ, στο "ότι μπορώ το φτιάχνω μόνος μου".

Βέβαια μου αρέσει να αναγνωρίζω και που μπορώ να σταματήσω λόγο έλλειψης εμπειρίας γιατί αλλιώς το πτυχίο μου δεν θα έλεγε ότι φτιάχνω προγράμματα, αλλά μηχανικός αυτοκινήτων.

Όταν ο άλλος έχει κάνει εξειδίκευση θα την πληρώσεις ακόμα και μια βίδα να σου αλλάξει.(υπήρχε και ανέκδοτο για αυτό.. δεν πληρώνεις τον κόπο που έκανε να σου αλλάξει την βίδα ούτε το κόστος της βίδας, αλλά την γνώση που έχει για να ξέρει ποια βίδα θα πρέπει να αλλάξει για να μην τα κάνει όλα πουτ@ν@). Ναι, ακόμα και στο λάδι θα πληρώσεις δυστυχώς τα σεμινάρια γιατί πχ ο μαστρομήτσος για οικονομία δεν θα σου αλλάξει την ροδέλα που έχει 1€ γιατί το θεωρεί αστείο κάθε φορά που αλλάζεις λάδια να αλλάζεις και την ροδέλα, ή μπορεί να μην κάτσει καν να σου ψεκάσει με γράσο τα σημεία του αυτοκινήτου που λέει η κατασκευάστρια να ψεκάζονται κάθε φορά που το αμάξι μπαίνει στο συνεργείο, γιατί απλά ποτέ κανένας δεν του το είπε και δηλώνει άγνοια.

Μέχρι τότε θα ανοίγω ιδεολογικές τρύπες στο σύστημα όχι μόνο γιατί με ωφελεί αλλά γιατί είναι και fun.

http://www.google.gr/imgres?q=%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81&hl=el&sa=X&rlz=1R2GGLL_en&biw=1301&bih=663&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=buOVDgB8D1T1xM:&imgrefurl=http://www.e-paideiashop.gr/product.php%3Fproducts_id%3D236&docid=iwNwB1ThJueIAM&imgurl=http://www.e-paideiashop.gr/thumb/phpThumb.php%253Fsrc%253D../images/500PG.jpg%2526w%253D400%2526h%253D350%2526far%253DT%2526bg%253Dffffff%2526&w=400&h=350&ei=JlEoT9aoD5ChOtu5gL0C&zoom=1&iact=rc&dur=93&sig=105718560268467269099&page=1&tbnh=148&tbnw=170&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=71&ty=49

Θαρθει η στιγμη που θα σουρθει ο πελατης και θα σου πει "ΤΙ????????????????ΤΟΣΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ (ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ) ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ?????ΡΕ ΟΥΣΤ" και θα σκεφτεσαι πως να κλεισεις την τρυπα που ανοιξες στην τσεπη σου....

Υπάρχει μια διαφορά θεωρίας - πράξης:

στην Αθήνα, πάω σε ένα συγκεκριμένο συνεργείο ο οποίος μου παίρνει 20 ευρώ για να αλλάξω τακάκια και 10-15 ευρώ για τα λάδια αν θέλω και φίλτρο που έχει δουλειά. (γιατί στις μισές αλλαγές που δεν αλλάζω φίλτρο δεν μου παίρνει πάνω από 5-10 ευρά).

Το δόγμα τα αλλάζω όλα μόνος μου είναι γαμάτο κι εγώ προσπαθώ, αλλά θέλει χρόνο πολύ και επίσης χώρο. Αυτό δεν αναιρεί όμως ότι το να αλλάξεις λάδια με το ρουφηχτήρι = 2 λεπτά, είναι μια διαδικασία που δεν μπορείς να την πληρώσεις 30 και 40 ευρώ.

Μου λες ότι σου χρεώνει 5€ εργασία να σου αλλάξει το φίλτρο λαδιού χωρίς το κόστος του φίλτρου? Και δεν σε υποχρεώνει να αλλάξεις κάτι που κοστίζει 2€? Μάγκας.

Όταν λες ρουφήχτρα, εννοείς το φυσοκάλαμο που βάζουν από τον δείκτη για να τραβήξουν τα λάδια και αφήνει ότι μλκία έχει στον πάτο το κάρτερ?

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Ενδιαφέρον visual αλλά πιο πολύ το έβλεπα κάπως έτσι.

http://www.eoearth.org/files/144001_144100/144099/offshore2_netl.jpg

Όσο για το άλλο που γράφεις, ποτέ δεν υποθέτω ότι μια δουλεία είναι εύκολη (ή δύσκολη ή whatever) πριν τo ξεφτυλίσω σε ανάλυση με κάθε είδους πληροφορία, αλλά και την δοκιμάσω. Ως αποτέλεσμα όταν ανοίξω τέτοιου είδους "τρύπες" πάντοτε ανταμοίβομαι είτε γιατί βελτιώνω το skill set μου είτε ευθέως οικονομικά.

Μου λες ότι σου χρεώνει 5€ εργασία να σου αλλάξει το φίλτρο λαδιού χωρίς το κόστος του φίλτρου? Και δεν σε υποχρεώνει να αλλάξεις κάτι που κοστίζει 2€? Μάγκας.

Όταν λες ρουφήχτρα, εννοείς το φυσοκάλαμο που βάζουν από τον δείκτη για να τραβήξουν τα λάδια και αφήνει ότι μλκία έχει στον πάτο το κάρτερ?

5-10 ανάλογα τη φορά της σελήνης.

Για τα λάδια μόνο.

Για το φίλτρο + λάδια πες + 10 ευρώ.

Δεν είναι ιδιαιτέρως λίγα, η αντιπροσωπεία χρεώνει 25.

Αλλά έχω πιο πολύ εμπιστοσύνη σε αυτόν, διότι αν κάνει ******* ή αν με τσαντίσει δεν θα ξαναπατήσω, ενώ το κ@λοπαίδι της αντιπροσωπείας στα @@ του αν ξαναπατήσω ή όχι.

Αλλάζω τα λάδια κάθε 5000 km και φίλτρο + λάδια κάθε 10000km ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ (γιατί π.χ. τώρα κράτησα τα λάδια από τα 89 μέχρι τα 97).

Στο φίλτρο που βγάζω την ποδιά, αδειάζω το κάρτερ και αλλάζω και τη ροδέλα, και κάθε τόσο και την τάπα (1 φορά στα 2 χρόνια).

Δεν είναι και τόσο μυστικό, σιγά.

Συνήθως στα 10.000 όλο κάτι άλλο θα θέλω οπότε δεν μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια πόσο πάει τι, αλλά δεν με έχει πειράξει το κόστος εργασίας.

Τα περισσότερα ... εξειδικευμένα πάντως, με χρεώνουν συνήθως πιο πολύ εργασία από την αντιπροσωπεία.

Π.χ. για αλλαγή κολώνας τιμονιού, από συνοικιακό γέρακα (alfisti) μου έβγαινε 100 ευρώ εργατικά και 300 ευρώ μεταχειρισμένη κολώνα, + 23% φάπα, όταν η αντιπροσωπεία μου πούλαγε 400 ευρώ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ την κολώνα και 50 ευρώ εργασία, ΜΕ ΦΑΠΑ.

Οπότε αμφιβάλλω αν οι σπέσιαληστς στην Αθήνα συμφέρουν, εκτός από αντιπροσωπείες τύπου VW και αυτοκίνητα ακριβά στη συντήρηση (π.χ. τα 1.8 turbo VW όλοι λένε ότι είναι ακριβά στη συντήρηση, παρ'όλο που βρωμάει ο τόπος).

Προσωπικά 2 πράγματα δεν θα έκανα στο αμάξι μου.

1. Να μην αλλάζω φίλτρο λαδιού μαζί με τα λάδια

2. να βγάζω λάδια με ρουφήχτρα.

Προσωπικά 2 πράγματα δεν θα έκανα στο αμάξι μου.

1. Να μην αλλάζω φίλτρο λαδιού μαζί με τα λάδια

2. να βγάζω λάδια με ρουφήχτρα.

Από τη στιγμή που αλλάζω κάθε 5000 όταν ο κατασκευαστής λέει 20.000 και η λογική 10.000, θεωρώ ότι δεν έχει πρόβλημα να μείνει το παλιό φίλτρο για 10.000.

Με τη ρουφήχτρα μπορείς να τραβήξεις το λάδι ζεστό = αυξημένη διαλυτότητα = δεν είναι απαραίτητα κακό (πάντα με το σκεπτικό της ενδιάμεσης / extra αλλαγής).

Το λάδι μαζί με το φίλτρο είναι τα σημαντικότερα πράγματα για την διάρκεια ζωής ενός μοτέρ. Για ευνόητους λόγους. Το να αλλάζεις λάδια, και να μην αλλάζεις φίλτρο το θεωρώ χαζό και ξέρω αρκετό κόσμο που το κάνει.

Ποιος σου είπε ότι από το κάρτερ το λάδι δεν το βγάζεις ζεστό?

Όντως εν μέρει είναι "χαζό" να μην αλλάζεις και το φίλτρο. Ακόμα και να αλλάζεις λάδια 2χ πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής. Ελάχιστα κοστίζει, βιδώνεις ξεβιδώνεις, σχεδόν μηδενική εργασία. Οπότε είσαι σίγουρος.

Χαλαρά το βγάζεις και ζεστό το λαδάκι, δεν χρειάζεται ρούφηγμα. Απλά το αφήνεις ωραία να στραγγίξει και τέλος.

Πιστεύω ότι δεν έχω εξαντλήσει τη χωρητικότητα του φίλτρου στα 5.000 km με το πλήρως συνθετικό λάδι που χρησιμοποιώ, πάντα για τις δικές μου συνθήκες χρήσης.

Φυσικά το σωστό είναι αλλαγή με τα λάδια.

Αλλά αμφιβάλλω αν αξίζει να το αλλάζεις κάθε 5000 km, αν και αυτό εξαρτάται από το φίλτρο, το αυτοκίνητο κλπ. Στη φεράρι θα το αλλάζω κάθε 5000.

Όντως εν μέρει είναι "χαζό" να μην αλλάζεις και το φίλτρο. Ακόμα και να αλλάζεις 2χ πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής. Ελάχιστα κοστίζει, βιδώνεις ξεβιδώνεις, σχεδόν μηδενική εργασία. Οπότε είσαι σίγουρος.

Χαλαρά το βγάζεις και ζεστό το λαδάκι, δεν χρειάζεται ρούφηγμα. Απλά το αφήνεις ωραία να στραγγίξει και τέλος.

Έχει ποδιά από κάτω από τη μηχανή η οποία ναι μεν έχει 4 βίδες μόνο, αλλά δεν είναι δε ό,τι καλύτερο αν δεν έχεις ανυψωτικό, κυρίως για να την ξαναβάλεις σου σπάει τα νεύρα.

Πιστεύω ότι δεν έχω εξαντλήσει τη χωρητικότητα του φίλτρου στα 5.000 km με το πλήρως συνθετικό λάδι που χρησιμοποιώ, πάντα για τις δικές μου συνθήκες χρήσης.

Φυσικά το σωστό είναι αλλαγή με τα λάδια.

Αλλά αμφιβάλλω αν αξίζει να το αλλάζεις κάθε 5000 km, αν και αυτό εξαρτάται από το φίλτρο, το αυτοκίνητο κλπ. Στη φεράρι θα το αλλάζω κάθε 5000.

αυτό που λέμε είναι ότι το κόστος των 2€ προφανώς και δεν αξίζει απ το να μάθεις(για μένα τουλάχιστο) αν έχεις εξαντλήσει την χωρητικότητά του, κάτι το οποίο το οποίο δεν εξαρτάται από το πως οδηγείς, αλλα το που οδηγείς. Αν εκεί που οδηγείς είναι φουλ στο χώμα, σίγουρα θα έχεις αρκετά σκουπίδια.

Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο αέρα κι όλας.

Έχει ποδιά από κάτω από τη μηχανή η οποία ναι μεν έχει 4 βίδες μόνο, αλλά δεν είναι δε ό,τι καλύτερο αν δεν έχεις ανυψωτικό, κυρίως για να την ξαναβάλεις σου σπάει τα νεύρα.

Κάθε πότε συμπληρώνεις 5000χλμ?

Καλά κάθε αμάξι έχει κάποιες έξτρα ιδιοτροπίες. Πχ στο mx5 το φίλτρο το αλλάζω από πάνω με το χέρι, ζήτημα να χρειάζομαι 1 λεπτό. Από την άλλη, είναι τόσο χαμηλό πλέον λόγω coilovers που δεν χωράει να περάσει απο κάτω το δοχείο για το κάρτερ, οπότε κάνω μόντες με 2 γρύλους.

Γενικά δεν θα έκανα "οικονομία" στην ποιότητα της εργασίας, αλλά εντάξει αν δεν μένει το φίλτρο παραπάνω απο όσο προορίζεται, δεν είναι και εγκληματικό.:p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.