Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ήρθε σήμερα η κουκούλα του z3 απο Αμέρικα!

Άψογη,με θερμομόνωση και φερμουαρ για τα καλώδια,υπέροχη ραφή και πάνω απόλα ΜΠΕΖ!

Εδώ μου πουλάγανε μόνο μαύρη γιατί αυτή "φεύγει",για 1400€ και με τοποθέτηση 1718€(αντιπροσωπεία).Άλλος με τοποθέτηση μαζί 1500€(ταπετσέρης) πάλι μαύρη ιμιτασιον.

Έδωσα 340€ με μεταφορικά και 3.6€ στα ΕΛΤΑ.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Ήρθε σήμερα η κουκούλα του z3 απο Αμέρικα!

Άψογη,με θερμομόνωση και φερμουαρ για τα καλώδια,υπέροχη ραφή και πάνω απόλα ΜΠΕΖ!

Εδώ μου πουλάγανε μόνο μαύρη γιατί αυτή "φεύγει",για 1400€ και με τοποθέτηση 1718€(αντιπροσωπεία).Άλλος με τοποθέτηση μαζί 1500€(ταπετσέρης) πάλι μαύρη ιμιτασιον.

Έδωσα 340€ με μεταφορικά και 3.6€ στα ΕΛΤΑ.

Εγώ απορώ, αυτοί που τα πουλάν 1718 και 1500, δεν γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να τα πάρουν?

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βασίζεται όλη η οικονομία στα 'θύματα'.

Γιατί οι περισσότεροι είναι θύματα.:p

Τις προάλλες άλλαξα λάδια και μπροστινά τακάκια. Πριν δύο χρόνο δεν ήξερα τίποτα για αυτοκίνητα. (σε θέματα πρακτικής εργασίας).

Για να αλλάξω μπροστινά τακάκια, πήγαινα στο συνεργείο της αντιπροσωπίας. Έχουμε και λέμε.

Μπροστά τακάκια -> 93€ και 0,5 ώρες εργασίας δλδ 20€. Σύνολο 113€

Αλλαγή λαδιού και φίλτρου λαδιού -> 32€ λάδι και 5,5€ φίλτρο λαδιού, 0,5 ώρες εργασίας δλδ άλλα 20€. Σύνολο 57,5€

Όλα μαζί -> 170,5€

Τις προάλλες αγόρασα.

Λάδι 5λιτρο και όχι 4λιτρο, όπως πάνω, φίλτρο λαδιού. 35€

Τακάκια μπροστά για τα aftermarket φρένα, ferodo στα 30€

Εργασία το πολύ 1,5 ώρα, στο τρελά χαλαρό. Από εργαλεία, γρύλος και ένα σετ κλειδιών.

Άρα 170,5€ vs 65€. 100€+ για 1,5 ώρα δουλείας...

χειρούργοι παίρνουν τόσα;

Υ.Γ οι τίμες του συνεργείου είναι απο το 2009, παίζει να χρεώνουν παραπάνω σήμερα.

Αντιπροσωπεια τα 170 ευρω ε?

Αν ναι αστο ...οι αντιπροσωπειες δεν εχουν καμια σχεση ο τροπος λειτουργιας τους

με τον μπαμπη τουρμπακια της γειτονιας.

1000€+ για 1,5 ώρα δουλείας...

χειρούργοι παίρνουν τόσα;

fixxxed...

η αντιπροσωπεια θεωρητικα βαζει τα στανταρ κομματια και σε καλυπτει με εγγυηση. ο μηχανικος της γειτονιας αγνωστο το τι κανει.

Άρα 170,5€ vs 65€. 100€+ για 1,5 ώρα δουλείας...

χειρούργοι παίρνουν τόσα;

οι χειρούργοι παίρνουν τόσο μόνο και μόνο για να σου πιάσουν το χέρι και να σε χαιρετήσουν, όχι για να σε πετσοκόψουν.

Δεν διαφώνω, αλλά ότι κάνει η αντιπροσωπεία στα αμάξια, ακριβώς το ίδιο και χειρότερο κάνει και ο μέσος χειρούργος. Θύμα τους πέφτεις πάλι. Ο λόγος είναι όχι ότι δεν αξίζει η εργασία τους, απλά το μέτρο της αξιολόγησης (χρήμα) δεν έχει ουδεμία σχέση με αυτό που ορίζουμε ως πραγματικότητα.

Αν έκανα μια λίστα με τα πράγματα που μπορεί κάποιος να μάθει να κάνει μέσα σε ελάχιστες ώρες με καλή ποιότητα εργασίας (όπως τα πράγματα που προανέφερα) βγαίνει ανταμοιβή, που σε σχέση με την σημερινή μέση αξία εργασίας ανα ώρα, παίρνει μόνο κάποιος που έχει φάει όλη την ζωή του σε εκπαίδευση.

Η εργασία στα φρένα δεν είναι εύκολη υπόθεση, και κοστολογείτε αναλόγως

Τα τακάκια φρένων παρά του ότι έχουν απομακρυνθεί από τον κλασικό αμίαντο, παραμένουν ακόμα καρκινογόνα. Μάσκα και γάντια πρέπει να φοράει όποιος θέλει να προστατευθεί από την σκόνη που αφήνει το υλικό. Επίσης χρειάζεται σκούπα με φίλτρα

Βέβαια οι περισσότεροι έχουν άγνοια.

Εδώ αλλάζουν λάδια χωρίς γάντια και αφήνουν τα παλιά με τις καρκινογόνες διοξίνες να τρέχουν στα χέρια τους.

Διαφωνώ κάθετα εδώ. Δεν κοστολογείται αναλόγως, κοστολογείται με ευθέως ηλίθιο και επιθετικό τρόπο.

Ακόμα και να λάβω υπόψην και άλλα πράγματα που πρέπει να μάθεις/κάνεις πέρα απο αυτα που ανέφερες, όπως πχ το τι κάνεις το χρησιμοποιημένο λάδι μετά, πάλι δεν έχει νόημα η τωρινή κοστολόγηση. Αν τολμήσω δε να βάλω μέσα και το κόστος της εκπαίδευσης από το τωρινό σύστημα της παιδείας, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος γιατί καταρρέουν τα πάντα γύρω μας.

Oι επίσημες αντιπροσωπείες συνήθως δεν βγάζουν πολλά φράγκα απ το συνεργείο για τον λόγο το ότι τα περισσότερα αμάξια που πάνε εκεί πάνε μόνο για εγγυήσεις ή για service ώστε να έχεις εγγύηση. Άπαξ και τελειώσει η εγγύηση τις περισσότερες φορές ο πελάτης δεν ξανα πατάει γιατί θα πάει στον Γιάννη που έχει παράνομο συνεργείο και θα δώσει 10€ την εργατοώρα ή θα το κάνει μόνος του ;)

Kαλησπερα Labιτες, θελω να περασω αμεσα coilovers σε ενα opel gt και ειμαι αναμεσα σε weitec στα 1000ε κ kw v1 στα 1250ε τοποθετημενες.

Ποια προτινετε κ γιατι? Προσωπικα γερνω προς την weitec αλλα με χαλαει λιγο στο οτι δεν ειναι ανοξειδωτη οπως ειναι η kw και παιζει να σκουριαζουν οι βολτες.

Ακουω γνωμες.

Το ότι οι αντιπροσωπείες ή πολλές φορές ακόμα και τα απλά (νόμιμα προφανώς) συνεργεία έχουν μικρό (ή και κανένα) περιθώριο κέρδους ακόμα και με αυτή την τραγική κοστολόγηση, συνηγορεί στο γεγονός ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο όλο σύστημα που περιγράφει την σχέση πελάτη-επιχείρησης στον συγκεκριμένο τομέα.

Όταν έχουμε ένα συνεργείο που χρεώνει 40€ την εργατοώρα, χωρίς να λαμβάνει υπόψην την πολυπλοκότητα ή και το πόσο απαιτητική είναι σε άποψη υποδομής (ειδικά εργαλεία, ειδική γνώση) τότε κατά την άποψη μου δεν κάνει καμία προσπάθεια να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα.

Δεν πρόκειται να αποδεχτώ ότι δουλεία που μετρημένα κάνεις σε 15 λεπτά (αλλαγή λαδιού) κοστίζει σχεδόν όσο κοστίζει το ίδιο το λάδι και το φίλτρο. Αν λοιπόν δεν βγάζουν κέρδη ακόμα και έτσι, τότε τους αξίζει να εξαφανιστούν από προσώπου γής, γιατί πολύ απλά το μοντέλο πάνω στο οποίο βασίζονται δεν λειτουργεί.

Σιγά μην κάτσω να αποδεχτώ, έστω και ιδεολογικά, την διαιώνιση ενός συστήματος που δεν ικανοποιεί σχεδόν κανένα, ούτε επιχειρηματίες (τουλ αυτούς που δεν είναι διατεθειμένοι να πατούν επι πτωμάτων) ούτε εργαζόμενους, ούτε κάν τους πελάτες. Ενώ επιδοτεί ταυτόχρονα παρανομίες, ψεύτικες διαγνώσεις, φοροδιαφυγές και επικίνδυνη ποιότητα εργασίας.

Δεν πρόκειται να καλύψω το κενό της τραγικής απόδοσης τους, χωρίς να αντιδρώ, γιατί κάποιος πιστεύει ή επίτηδες επικροτεί το ρήτο, πως "δεν γίνεται αλλιώς". Αν γίνει αυτό μαζικά, όπως γίνεται μαζικά στην Ελλάδα το αποτέλεσμα είναι απλά τραγικό. Τέσπα σταματάω γιατί αρχίζω και βγαίνω offtopic στο offtopic.:p

Δεν πρόκειται να καλύψω το κενό της τραγικής απόδοσης τους, χωρίς να αντιδρώ, γιατί κάποιος πιστεύει ή επίτηδες επικροτεί το ρήτο, πως "δεν γίνεται αλλιώς". Αν γίνει αυτό μαζικά, όπως γίνεται μαζικά στην Ελλάδα το αποτέλεσμα είναι απλά τραγικό. Τέσπα σταματάω γιατί αρχίζω και βγαίνω offtopic στο offtopic.:p

Απ ότι μου έχουν πει, στην γερμανία είναι χειρότερα πάντως.

ετσι για την ιστορια, πριν 1 βδομαδα παραγελνω απο εξουσιοδοτημενο επισκευαστη, toyota(οχι αντιπροσωπεια) , αξεσουαρ ειχε 53 μου το εκανε 45 ευρο.

πηγα το πηρα, ειδαν και μια γρατσουνια που ειχα απο πετρα, ολα οκ.

παρα πολυ ευγενικοι.

σημερα εσκασε μαιλ αν ειναι οκ το αξεσουαρ, και ειμαι ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση.

δεν το περιμενα.

μου κανει εντυπωση γιατι, ειναι μικρης αξιας. που να εκανα και τα σερβις εκει.

:p

Γενικά με τιμές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά έχω πάθει την πλάκα μου!

Πολλοί δεν γνωρίζουν οτι πάρα πολλά εξαρτήματα απο αυτό είναι e30-e36 μηχανικά και ηλεκτρικά.

Παράδειγμα,ένα απλό πραγματάκι,ήθελα λαστιχάκια καινούργια για τα χερούλια στις πόρτες.Παίρνω τιμή ζητώντας το για z3 στο τηλέφωνο,και μου λένε 45€ το σετ(2).Βάζω τον πατέρα μου να πάρει και να ζητήσει για e36 και του είπαν 28€ και κάτι λεπτά για τετράδα.Απλά έλεος!

Η εργασία στα φρένα δεν είναι εύκολη υπόθεση, και κοστολογείτε αναλόγως

Τα τακάκια φρένων παρά του ότι έχουν απομακρυνθεί από τον κλασικό αμίαντο, παραμένουν ακόμα καρκινογόνα. Μάσκα και γάντια πρέπει να φοράει όποιος θέλει να προστατευθεί από την σκόνη που αφήνει το υλικό. Επίσης χρειάζεται σκούπα με φίλτρα

Βέβαια οι περισσότεροι έχουν άγνοια.

Εδώ αλλάζουν λάδια χωρίς γάντια και αφήνουν τα παλιά με τις καρκινογόνες διοξίνες να τρέχουν στα χέρια τους.

Αν φυσας με το αεροπιστολο σε κλειστο χωρο φυσικα και εισαι αξιος της τυχης σου . Υπαρχουν σπρει αρκετα φθηνα που πλενεις δισκο δαγκανες και δεν φευγει τπτ στην ατμοσφαιρα . Η στην χειροτερη το πιεστικο .

Το ότι οι αντιπροσωπείες ή πολλές φορές ακόμα και τα απλά (νόμιμα προφανώς) συνεργεία έχουν μικρό (ή και κανένα) περιθώριο κέρδους ακόμα και με αυτή την τραγική κοστολόγηση, συνηγορεί στο γεγονός ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο όλο σύστημα που περιγράφει την σχέση πελάτη-επιχείρησης στον συγκεκριμένο τομέα.

Όταν έχουμε ένα συνεργείο που χρεώνει 40€ την εργατοώρα, χωρίς να λαμβάνει υπόψην την πολυπλοκότητα ή και το πόσο απαιτητική είναι σε άποψη υποδομής (ειδικά εργαλεία, ειδική γνώση) τότε κατά την άποψη μου δεν κάνει καμία προσπάθεια να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα.

Δεν πρόκειται να αποδεχτώ ότι δουλεία που μετρημένα κάνεις σε 15 λεπτά (αλλαγή λαδιού) κοστίζει σχεδόν όσο κοστίζει το ίδιο το λάδι και το φίλτρο. Αν λοιπόν δεν βγάζουν κέρδη ακόμα και έτσι, τότε τους αξίζει να εξαφανιστούν από προσώπου γής, γιατί πολύ απλά το μοντέλο πάνω στο οποίο βασίζονται δεν λειτουργεί.

Σιγά μην κάτσω να αποδεχτώ, έστω και ιδεολογικά, την διαιώνιση ενός συστήματος που δεν ικανοποιεί σχεδόν κανένα, ούτε επιχειρηματίες (τουλ αυτούς που δεν είναι διατεθειμένοι να πατούν επι πτωμάτων) ούτε εργαζόμενους, ούτε κάν τους πελάτες. Ενώ επιδοτεί ταυτόχρονα παρανομίες, ψεύτικες διαγνώσεις, φοροδιαφυγές και επικίνδυνη ποιότητα εργασίας.

Δεν πρόκειται να καλύψω το κενό της τραγικής απόδοσης τους, χωρίς να αντιδρώ, γιατί κάποιος πιστεύει ή επίτηδες επικροτεί το ρήτο, πως "δεν γίνεται αλλιώς". Αν γίνει αυτό μαζικά, όπως γίνεται μαζικά στην Ελλάδα το αποτέλεσμα είναι απλά τραγικό. Τέσπα σταματάω γιατί αρχίζω και βγαίνω offtopic στο offtopic.:p

με το συμπαθειο ,αλλα δουλεια τοσο απλη οσο την αλλαγη λαδιων,απλα μην την αναθετεις σε συνεργειο ,καντην μονος σου αν δεν εχεις θεμα με εγγυηση.Ο εργατης του συνεργειου ,εχει ενα στανταρ κοστος για το μαγαζι ,και τον χρονο που αφιερωνει για να σου χυσει (τα λαδια) θα μπορουσε να τον αφιερωνει πχ για να επιδιορθωνει καμμια corvette.

Δεν ξερω αν πρεπει να το ποσταρω στην χρεωκοπια η εδω,αλλα αυτο με τον εργατη εχει κι ενα λιγο διαφορετικο νοημα.Οι ψαγμενοι μαστορες που ξερουν κατι παραπανω ,οπως και ολα τα εξειδικευμενα ατομα σε ολους τους κλαδους που χρεωνουν κατι παραπανω επειδη ξερουν κατι παραπανω,ειναι θεμα χρονου να εξαφανιστουν.Την θεση τους θα παρουν μεγαλες εταιριες που θα εχουν 10 Πακι ασχετους και θα χρεωνουν το 1/3 απο οσα χρεωνουν οι γκουρου.Οπως το carrefour και το lidl εξαφανισαν τον ξυνο...Οπως τα fit and go θα εξαφανισουν τα συνεργεια της γειτονιας."Ωραια" θα πειτε."Θα πλερωνουμε λιγοτερο".Αν σπουδαζετε και εξειδικευεστε τωρα,ξεχαστε αυριο μεθαυριο το ελευθερο επαγγελμα,σας περιμενει μια δουλεια Πακι.Και ας ξερετε παραπανω απο τον Πακι,ο πελατης δεν πληρωνει παραπανω...

Γενικά με τιμές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά έχω πάθει την πλάκα μου!

Πολλοί δεν γνωρίζουν οτι πάρα πολλά εξαρτήματα απο αυτό είναι e30-e36 μηχανικά και ηλεκτρικά.

Παράδειγμα,ένα απλό πραγματάκι,ήθελα λαστιχάκια καινούργια για τα χερούλια στις πόρτες.Παίρνω τιμή ζητώντας το για z3 στο τηλέφωνο,και μου λένε 45€ το σετ(2).Βάζω τον πατέρα μου να πάρει και να ζητήσει για e36 και του είπαν 28€ και κάτι λεπτά για τετράδα.Απλά έλεος!

To z3 & το ε36 compact ειναι απομειναρια ανταλλακτικων απο ε30 ;)

Άρα 170,5€ vs 65€. 100€+ για 1,5 ώρα δουλείας...

χειρούργοι παίρνουν τόσα;

οι χειρούργοι παίρνουν τόσο μόνο και μόνο για να σου πιάσουν το χέρι και να σε χαιρετήσουν, όχι για να σε πετσοκόψουν.

Κάτι που ενώ είναι ανέκδοτο, μάλλον απαντά στα παραπάνω ερωτήματα!

Ένας μηχανικός αυτοκινήτων άλλαζε ένα πιστόνι όταν ένας γιατρός περίφημος στον τομέα μεταμοσχεύσεων καρδιών πάτησε πόδι στο συνεργείο.

-Ε! Γιατρέ να σου κάνω μια ερώτηση;

λέει ο μηχανικός.

Ο περίφημος καρδιολόγος παραξενεμένος περπάτησε προς την μεριά όπου βρισκότανε ο μηχανικός.

-Γιατρέ βλέπεις αυτή εδώ την μηχανή, την άνοιξα, της άλλαξα μπιέλες, κυλίνδρους, πιστόνια, δακτυλίδια, βαλβίδες και όταν τελειώσω το δέσιμο θα είναι καλύτερη από καινούργια. Εγώ και εσύ κάνουμε περίπου την ίδια δουλειά, πως γίνεται η αμοιβή μου να είναι ψίχουλα ενώ εσύ να αμείβεσαι πολλά χρήματα;

Ο γιατρός σκέφτηκε λίγο και με κρυφό χαμόγελο του απαντάει:

-Προσπάθησε να το κάνεις ενώ η μηχανή δουλεύει...

Γενικά με τιμές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά έχω πάθει την πλάκα μου!

Πολλοί δεν γνωρίζουν οτι πάρα πολλά εξαρτήματα απο αυτό είναι e30-e36 μηχανικά και ηλεκτρικά.

Ναι!

To z3 & το ε36 compact ειναι απομειναρια ανταλλακτικων απο ε30 ;)

Και αυτό είναι θετικό και για εμάς με E30, που μπορούμε να κάνουμε π.χ. 5μπούλονη μετατροπή με πίσω άκρα από z3.

Κάτι που ενώ είναι ανέκδοτο, μάλλον απαντά στα παραπάνω ερωτήματα!

Ένας μηχανικός αυτοκινήτων άλλαζε ένα πιστόνι όταν ένας γιατρός περίφημος στον τομέα μεταμοσχεύσεων καρδιών πάτησε πόδι στο συνεργείο.

-Ε! Γιατρέ να σου κάνω μια ερώτηση;

λέει ο μηχανικός.

Ο περίφημος καρδιολόγος παραξενεμένος περπάτησε προς την μεριά όπου βρισκότανε ο μηχανικός.

-Γιατρέ βλέπεις αυτή εδώ την μηχανή, την άνοιξα, της άλλαξα μπιέλες, κυλίνδρους, πιστόνια, δακτυλίδια, βαλβίδες και όταν τελειώσω το δέσιμο θα είναι καλύτερη από καινούργια. Εγώ και εσύ κάνουμε περίπου την ίδια δουλειά, πως γίνεται η αμοιβή μου να είναι ψίχουλα ενώ εσύ να αμείβεσαι πολλά χρήματα;

Ο γιατρός σκέφτηκε λίγο και με κρυφό χαμόγελο του απαντάει:

-Προσπάθησε να το κάνεις ενώ η μηχανή δουλεύει...

Κάτι που σαν ανέκδοτο έχει την πλάκα του και μόνο ο άσχετος θα το πάρει στα σοβαρά..

Οι εγχειρήσεις γίνονται με τον εγχειριζόμενο σε καταστολή. Στης καρδιάς δε, σου κατεβάζουν και την θερμοκρασία σαν να είσαι στην κατάψυξη

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.