Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Εχω μια απορια ρε παιδια.η βαλβιδα της εξαγωγης οταν ζεσταθει,τοτε το διακενο μεγαλωνει η μικραινει?

Το Τραγικο Κιβωτιο ψιλοβελτιωθηκε με την τοποθετηση insert πολυουρεθανης στον συνδεσμο κιβωτιου - μοτερ...Για 20-30 ευρω μοντα ΠΟΛΥ αποτελεσματικο!!!(ε ψιλοαυξηθηκαν οι κραδασμοι αλλα ο Τσακωνας δεν μασαει.)

περι κομπρεσορα ο λογος..(ο ηχος)

Εισαγωγικα

(@2.10+ αν βαριεστε να το δειτε ολο)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=MGdg2Fd2WQY&feature=related]Forced Induction - Supercharger vs. Turbo Charger - YouTube[/ame]

le fap fap fap

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=vJIHCaD0A4k&feature=fvwrel]Chevy Camaro 68 Blown V8 - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=jbmG9K40e1k&feature=relmfu]Going Mentle - Extremely Close Call - YouTube[/ame]

Oυτε ευθεια δε πανε...:p

Έλα τώρα με τα γατάκια που έβαλες!:p

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=eYgvPEhyRm0&feature=related]Sick GTO - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6JQpsQe-v1Y&feature=colike]Twin Supercharged GTO 1600HP - YouTube[/ame]

Sorry αν έχει ξαναμπεί αλλά εδώ μιλάμε για ωμή δύναμη.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=UGv02ZJjkyU]Mitsubishi Lancer Evolution ARS (1/4 mile 9.734 sec.; 1 mile 23.911 sec.) - YouTube[/ame]

Πολυ δυναμη ναι...μπειτε και στην σελιδα τους, ολα τα videakia ειναι ενα και ενα...:T:

Εχω μια απορια ρε παιδια.η βαλβιδα της εξαγωγης οταν ζεσταθει,τοτε το διακενο μεγαλωνει η μικραινει?

το διάκενο καλύπτεται από την διαστολή της βαλβίδας, λόγω της θέρμανσης της, γι αυτό άλλωστε και υπάρχει, για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν και οι ανοχές στα περισσότερα μέρη του κινητήρα. Χοντρά, δες τα σαν ένα τρόπο να μην βρίσκουν τα μέταλλα μεταξύ τους όταν διασταλούν απο την θερμοκρασία. Ένας λόγος που σου λένε οι μηχανικοί να μην πιέζεις το αυτοκίνητο/ μηχανή πριν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, γιατί δεν έχουν πάρει τα μηχανικά μέρη του κινητήρα τις διαστολές που πρέπει.

τελικα οτι πλερωνεις παιρνεις...

εκανα βολτες τον ροκκο με τον φρεσκοφορεμενο του Μιλτιαδη το ΠΣΚ ...υποτιθεται ειναι το πιο φασαριοζικο κιτ που δινει ο κατασκευαστης (φανταζομαι decat θαναι ακομη πιο φασαριοζικο αλλα δεν θελω να λιωσουν και οι παγοι)...Στο ρελαντι κανει εναν αρκετα πιο βαθυ ηχο και ψυλλιαζεσαι οτι κατι παιζει.Μεχρι τις 2.000 σαλ ,κανει εναν ψιλο-βομβο..Μεταξυ 2-3χιλιαδων,αμα εισαι συνετος με το γκαζι,χαλαρα ξεγελιεσαι οτι οδηγας εργοστασιακο αυτοκινητο,και μονο αμα δωσεις πονο καταλαβαινεις οτι εχει αφτερμαρκετ εξατμιση (και παλι καμμια σχεση με σαξοραλλα)...Νομιζα οτι ειναι ιδεα μου και επειδη το πλερωσα δεν μπορω να δω τα μειονεκτηματα του,αλλα επιβεβαιωνεται και απο επιβατες που δεν καταλαβαινουν οτι κατι εχει πειραχτει στην εξατμιση (μονο ενα γρου-γρου οταν ειναι κρυα παρατηρουν και αυτο μονο αν ρωτησεις)

http://www.millteksport.com/media.file.cfm?fileid=987

ΥΓ: οσα χρονια που οδηγω δεν εχω δει ποτε βανακι της τροχαιας για καυσαερια.Μετα απο 500 μετρα πορειας με τον σπρεσβ,πετυχα ενα τωρα με την καινουρια εξατμιση.

σου κανε ελεγχο?

οχι...αποτι εχω ψαξει ,ο καταλυτης πουχει η εν λογω εξατμιση κατα πασα πιθανοτητα περναει ,απλα θελει πρωτα σχολαστικο ζεσταμα ο ,και αντε να εξηγησεις στον καπ οτι πρεπει πρωτα να κανεις 2 χιλιομετρα ζορι για να λειτουργησει σωστα ο καταλυτης...

Sorry αν έχει ξαναμπεί αλλά εδώ μιλάμε για ωμή δύναμη.

Μην πηγαίνεις μακριά... έχουμε και εδώ στην Ελλαδίτσα μας καλά EVO...

1/4 9.775 @ 252km/h

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8qc4an9B5qg&feature=fvsr]Mitsubishi EVO VIII @ Serres - YouTube[/ame]

1/4 9.026 @ 269Km/h

[ame]

[/ame]
τελικα οτι πλερωνεις παιρνεις...

Έχεις κολλήσει ότι η χειροποίητες είναι ντε και καλά φασαριόζικες, και στο έχω πει και πιο πάνω, δεν είναι έτσι. Είναι ανάλογα το τι θα ζητήσεις. Αν ζητήσεις φουλ ησυχία θα σου πετάξει μεγάλο καζάνι/καζάνια με φουλ μόνωση και δεν θα κάνει.

Τώρα αν μπαίνεις σε καγκούρια(count me in) με custom εξατμίσεις που θέλουν την μέγιστη απόδοση από εξάτμιση(less restriction = louder) αλλά γουστάρουν και τον θόρυβο, ε τότε, ναι, θα κάνουν περισσότερο θόρυβο.

Μην πηγαίνεις μακριά... έχουμε και εδώ στην Ελλαδίτσα μας καλά EVO...

1/4 9.775 @ 252km/h

1/4 9.026 @ 269Km/h

Τώρα πλέον τρέχει σε αναβάσεις όμως :(

Έχεις κολλήσει ότι η χειροποίητες είναι ντε και καλά φασαριόζικες, και στο έχω πει και πιο πάνω, δεν είναι έτσι. Είναι ανάλογα το τι θα ζητήσεις. Αν ζητήσεις φουλ ησυχία θα σου πετάξει μεγάλο καζάνι/καζάνια με φουλ μόνωση και δεν θα κάνει.

Τώρα αν μπαίνεις σε καγκούρια(count me in) με custom εξατμίσεις που θέλουν την μέγιστη απόδοση από εξάτμιση(less restriction = louder) αλλά γουστάρουν και τον θόρυβο, ε τότε, ναι, θα κάνουν περισσότερο θόρυβο.

το θεμα του θορυβου ειναι υποκειμενικο και μαλλον δεν μπορω να αναλυσω με πινακακια ποσα db παραγει στις 4.625 σαλ η Bournazi Racing και ποσα η αντιστοιχη Schnitzer ...Απλα βλεπω οτι πηρα αυτο που ο κατασκευαστης δινει για λαουντ μπιτσινγκ μαδαφακα (76 χιλ /καταλυτη και μονο μεσαιο ),και εκτος απο το ρελαντι που σε υποψιαζει,ειναι ησυχη αμα πας ~3χιλ,αλλα τρομαζει τους διπλα αμα δωσεις πονο και μου κανει εντυπωση που μπορει και τα 2.Η αντιστοιχη χειροποιητη(με καταλυτη και μεσαιο καζανι) 76 χιλιοστων φιλου με bt κανει τα μωρα να κλαινε σε ακτινα 2 ταχυδρομικων κωδικων οταν ανεβαινει με πρωτη προς το σπιτι μου...

το θεμα του θορυβου ειναι υποκειμενικο και μαλλον δεν μπορω να αναλυσω με πινακακια ποσα db παραγει στις 4.625 σαλ η Bournazi Racing και ποσα η αντιστοιχη Schnitzer ...Απλα βλεπω οτι πηρα αυτο που ο κατασκευαστης δινει για λαουντ μπιτσινγκ μαδαφακα (76 χιλ /καταλυτη και μονο μεσαιο ),και εκτος απο το ρελαντι που σε υποψιαζει,ειναι ησυχη αμα πας ~3χιλ,αλλα τρομαζει τους διπλα αμα δωσεις πονο και μου κανει εντυπωση που μπορει και τα 2.Η αντιστοιχη χειροποιητη(με καταλυτη και μεσαιο καζανι) 76 χιλιοστων φιλου με bt κανει τα μωρα να κλαινε σε ακτινα 2 ταχυδρομικων κωδικων οταν ανεβαινει με πρωτη προς το σπιτι μου...

Εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος.

Πήγα για service σήμερα, είχα ξεχάσει πώς είναι να έχεις stabilized θερμοκρασία.

Μεγάλη υπόθεση ο θερμοστάτης!!

Παρασύνθημα: 76 λίρες στον ιτάλιαν σπέσιαληστ για αλλαγή θερμοστάτη, μπουζί, λάδια / φίλτρο λαδιού και παραφλού (ελέω θερμοστάτη).

Δεδομένου ότι λάδια / φίλτρο / θερμοστάτη / μπουζί / πολλαπλασιαστή τα πήγα εγώ, και 6 λίρες είχε το παραφλού, 70 λιρόνια πήγε η εργασία :p

Ακριβός ο ντόκτορας, και για τα εδώ δεδομένα θεωρείται φθηνός!!!!! (η αντιπροσωπεία χρεώνει παραπάνω).

Στα ... συν ότι έβαλε το διαγνωστικό και μου είπε τι παίζει (τίποτα :p) + έσβησε την ένδειξη (που δεν την είχα σβήσει τα τελευταία 2 χρόνια γιατί στα @@ μου!!).

(hint : εν αθήναις έχω αλλάξει λάδια και με 5-6 ευρώ εργασία).

Εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος.

Προσπαθω ,αλλα δεν προλαβαινω πια να τα βλεπω ολα τα βιντεα στο γιουτουμπε...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.