greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7121 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 Το αμάξι μετά το 10ήμερο δεν θα ανέβει πάνω? nope....το συγκεκριμένο αμάξι είναι μόνιμα Ρόδο Δεν είναι σε banks οι "Λ" μάλλον ένας πριν και ένας μετά τον καταλύτη είναι. Συνήθως οι bosch από ebay έχουν 80-100 ευρώ. ακριβώς έτσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 3, 2012 #7122 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 nope....το συγκεκριμένο αμάξι είναι μόνιμα Ρόδο Για δεν ανεβαίνεις πάνω, να τα πάρεις και να τα στείλεις κάτω μετά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7123 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 (edited) γιατί το αμάξι από μέρα σε μέρα θα μου μείνει στο δρόμο και λέω καλύτερα τώρα που είμαι εδώ να το περιλάβω και να είμαι παρών και στο service μην πιάσουν κορόιδο τους δικούς μου.όταν λέω οτι θα μου μείνει στο δρόμο το εννοώ.....μόλις ξεσυγχρονίζουν οι στροφές του κινητήρα με την υπάρχουσα ροπή, το αμάξι τσιμπάει λόξυγκα και είναι έτοιμο να σβήσει. το ρελαντί στα φανάρια παίζει από τις 500 ως τις 1500rpm όποτε του μαυλώσει και καμιά φορά σβήνει κιόλας στο φανάρι......καλά...δε συζητώ για να το βάλω μπρος όταν είναι αρκετές ώρες παρκαρισμένο....ίσα με 10μιζιές.:hang3:είμαι 100% σίγουρος οτι η Κ@λοβενζίνες του θανατά σε συνδυασμό με τα 10ευρα γεμίσματα των δικών μου με αναμμένο λαμπάκι ρεζέρβας το χουν βρωμίσει στα επιμέρους parts όσο δε πάει. (εξ ου και η αλλαγή σε μπουζιά, φίλτρα.....θα χρειαστώ και καθαριστικό καρμπυρατέρ να ξεβρωμίσω και το υπόλοιπο σύστημα) Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2012 από greekfragma Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 3, 2012 #7124 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 Τόσο καιρό, οι 10 μέρες δεν θα του κάνουν τπτ . Ο λόξιγκας και το μη σωστό ρελαντί μπορεί να είναι διάφορα, σίγουρα ενας λόγος μπορεί να είναι ο Λ αλλά μπορεί να είναι 1002 άλλα πράγματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7125 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 να σου πω μερικά......καραμπουκωμένο από νερό και χαλίκια φίλτρο βενζίνης...κατεστραμμένα μπουζιά και μπουκωμένο σύστημα εισαγωγής καυσίμου. ε...βάλε και τον ιμάντα που είναι για πέταμα......έχεις και ένα lamda που διαβάζει λάθος.... θες κι άλλα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 3, 2012 #7126 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 Ναι, και μπουζί μπορεί, και φίλτρο βενζίνης μπορεί, και μπεκ μπορεί, και βαλβίδα ρελαντι μπορεί + + + + +.Ο Ιμάντας όμως σίγουρα δεν είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2012 #7127 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 Volvo S70 2.0T '98 με κωδικό κινητήρα B5204T2 και 133.000χλμ στη πλάτη θέλει εναγωνίως service. Έχει φάει τις απίστευτα νερωμένες βενζίνες, δεν έχει αλλάξει ΑΚΟΜΑ ιμάντα χρονισμού .....και έχει ένα λαμπάκι σένσορα Lamda αναμμένο από πέρυσι (δοκίμασα και reset εγκεφάλου αλλά επανήλθε)Πάμε στη λίστα λοιπόν: Μπουζί 5x NGK BKR7EIX Ιμάντας χρονισμού με τεντωτήρες και αντλία νερού OEM part number: 74 39 440 383 Teeth Quant. : 142 Width : 23 mm Φίλτρο βενζίνης Φιλτρο λαδιού και σένσορα λάμδα (έχει 2...δε γνωρίζω ποιος από τους 2 θα θέλει αλλαγή και στο νησί δεν υπάρχει διαγνωστικό για Volvo..... ) ΒΟΗΘΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!!@!@!@! τηλέφωνα για μαγαζιά στην Αθήνα με καλές τιμές σε ανταλλακτικά μπας και γλιτώσουμε το γδάρσιμο από τους ντόπιους. ας πληρώσω μόνο τοποθέτηση...τι να κάνουμε. τα BKR7EIX ποιος στα προτεινε?Εχεις καποιο συγκεκριμενο λογο που βαζεις ιριδιου και τον συγκεκριμενο βαθμο ψυχροτητας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7128 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 τα προτείνει ως εναλλακτικά upgrade αυτών που φοράει ήδη το μοτόρι και η Volvo αλλά και οι απανταχού οδηγοί επιλογής spark plugs ανά το internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2012 #7129 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 τα προτείνει ως εναλλακτικά upgrade αυτών που φοράει ήδη το μοτόρι και η Volvo αλλά και οι απανταχού οδηγοί επιλογής spark plugs ανά το internet.υπαρχουν 3 τυποι BKR7EIX,αλλα κατα συμπτωσιν τα ιδια προτεινονται και για τον 2λιτρο τουρμπο VAG ...γενικα παντως τα ιριδιου,οσο κι αν ακουγονται μουρατα,υπαρχουν τυποι στο seatnet που τα εβγαλαν στα 200χλμ σιχτηριζοντας λογω δυσλειτουργιων..Τωρα βεβαια διαφορετικοι ειναι αυτοι οι κινητηρες,αλλα αφου στα προτεινει ο κατασκευαστης ΟΚ...καπου ειχα διαβασει παντως για καποια μειονεκτηματα του ιριδιου εναντι της πλατινας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 3, 2012 #7130 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 Στα τουρμπάτα αμάξια, τις περισσότερες φορές τα πλατίνας δουλεύουν πολύ καλύτερα απ τα ιριδίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 3, 2012 #7131 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 Product Type Part No Stock No Notes GapRecommended PFR6B 3500 - 0.8mmUpgrade BKR6EIX 6418 - 0.8mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 3, 2012 Author #7132 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2012 Συμφωνώ με Άκη. PFR6A 1.1mm φοράει μαμά το 200SX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 4, 2012 #7133 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 Γιατί και εμένα που είναι 1 πριν και ένας μετά, bank 0 Και bank 1 τους διαβάζειΑ, αυτό εννοείς εσύ, πώς διαβάζονται στον εγκέφαλο. Εγώ νόμιζα ότι εννοούσες ότι είναι V5 το μοτέρ και είναι ένας για τη μια bank κυλίνδρων και ένας για την άλλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 4, 2012 #7134 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 Product Type Part No Stock No Notes GapRecommended PFR6B 3500 - 0.8mmUpgrade BKR6EIX 6418 - 0.8mmαμα σου λεει τα bkr6eix εσυ γιατι εβαλες τα bkr7eix??? τα 7αρια ειναι πιο ψυχρα ,δηλ διωχνουν πιο γρηγορα θερμοτητα προς τα πανω και κρυωνουν πιο γρηγορα...σε σχεση με τα 6αρια...Μπας και σου δυσκολευει την αναφλεξη αυτο??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 4, 2012 #7135 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 Μη σωστος αναφλεκτηραςhttp://i.imgur.com/V0Qxf.jpghttp://i.imgur.com/lDgkm.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 4, 2012 #7136 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 Φράγμα τα απλά βάλε, είναι πολύ φθηνότερα (μισή τιμή) και καλύτερα να τα αλλάζεις συχνότερα παρα να τα κρατας αιώνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 4, 2012 #7137 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 τυπογραφικό λάθος στο 6-7......απλά θα άλλαζα τα πλατίνας με ιριδίου χωρίς να αλλάξω την ψυχρότητα. τέλος πάντων. δώστε μου όμως κάνα τηλέφωνο από κάνα καλό συνεργείο να πάρω τιμές και διαθεσιμότητα για ανταλλακτικά γιατί οι μέρες περνάνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2012 #7138 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 Λοιπόν, μόλις ξήλωσα ψευτοκάπακο.Τα έκκεντρα είναι ΠΕΝΑ. Ούτε σκαλωπάτια ούτε γρατζουνιές ούτε τπτ. Το μόνο που με στεναχώρισε λίγο είναι ότι έχει πολύ μάκα το καπάκι πάνω του.Εκεί που τρελάθηκα ήταν όταν μέτρησα συμπίεση.Πριν το λύσω λέω κάτσε να μετρήσω μία. Έλεγα άμα βγάλει 200 είμαι υπέρ ευχαριστημένος( χωρίς να έχω δει πόσο δίνει η μαμά)Ξηλώνω τα πάντα όλα(οι γλώσσες της ασφάλειας των φυσων των μπεκ, έσπασαν όλες... καταραμένα πλαστικά ford....) μιζάρει ο father από μέσα, γυρνάει το συμπιεσόμετρο ανάποδα... λέω κάτι δεν έκανα καλά. Το μηδενίζω, ξανα μιζάρει... 250psi... έρχομαι βλέπω το service manual.... 250..... με minimum 174.... γίναμε λέω..1ος 2502ος 2503ος 2504ος 245fuuuuuuuuuuuuuuΠάω να συνεχίσω... μόλις τελειώσω... Photos Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2012 #7139 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 Λοιπόν, Σε πρώτη φάση, δεν ήμουν προετιμασμένος δια τέτοια μάκα από μέσα και δεν είχα πάρει καθαρυστικά. Είχα κάτι πολί λίγα με αποτέλεσμα να μην το καθαρίσω και πολύ. Όχι ότι με έκαιγε και ιδιαίτερα αλλά τεσπα. Μετά, εκεί που νόμιζα ότι δεν θα καθυστερούσα, ανακάλυψα ότι τα τσιμουχάκια στις βίδες ήταν όλα ξεραμένα και κόπηκαν στο βγάλσιμο(μάλλον). Έτσι τα πέρασα όλα μία δόση φλαντζόκολλας. Φάγαμε κανα μισάωρο γιατί ήταν και δύστροπα να μπουν. Αφού περάσαμε αυτό το στάδιο, πήγαμε στο βίδωμα..... εκεί γελάσαμε. 8-10,5nm έδινε η ford και εγώ το είχα 10,8 με 11 το δυναμόκλειδο για το τελικό καργάρισμα. Τις βιδώνω όλες, σιγά σιγά και φτάνω στο τελικό καργάρισμα. Εκεί η προτελευταία βίδα κόβει.... το καταλάβαινα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν βίδωνα. Τεσπα, την βγάζω... βάζω μια Mazdoβιδα που είχα καβάτζα για μένα και Μειώνω το δυναμόκλειδο στο 10,3 , την κόβει και αυτή και πάλι δεν είχα αίσθηση.... βάζω και την τελευταία mazdoβιδα που είχα και ταίριαζε.... κομπλέ. Μετά την έσφιξα κανονικά όπως τις άλλες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Φεβρουάριος 4, 2012 #7140 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2012 Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτερ μαν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts