DarkSaga Ιανουάριος 23, 2012 #7101 Ιανουάριος 23, 2012 ερώτηση κρίσεως....γιατί στη Ρωσία έχουν τόσοι κάμερα στο αυτοκίνητο?
greekfragma Ιανουάριος 23, 2012 #7102 Ιανουάριος 23, 2012 μάλλον γιατί πήραν πρέφα τι σημαίνει ''In Soviet Russia cars drive you''
sotiris Ιανουάριος 24, 2012 #7103 Ιανουάριος 24, 2012 Η ρωσια με τον καπιταλισμο αντι να γινει νουεβα γιορκ εγινε καποτε στο τεξας! Δοκαρι!
HotPeanut Ιανουάριος 24, 2012 #7104 Ιανουάριος 24, 2012 δεν αντεξα να περιμενω ποτε θα χωσω τον σπρεσβ και εβαλα τον μιλτιαδη πανω.ο ηχος αγριεψε πολυ ,χωρις να ειναι τιποτα πολυ καγκουρε.Δεν εχω κανει τα τρελλα ζορια ακομα,απλα στις 2-3Κ,με κλειστο στερεο ακους μεσα ενα μεταλλικο βρασιμο.Με ανοιχτα παραθυρα ,ειναι αρκετα πιο βιαιος απο τον εργοστασιακο,αν και μου φαινεται αρκετα πιο πολιτισμενος απο 76αρα χειροποιητη σε ibiza 1.8T πουχω ακουσει απο μεσα.Στο ρελαντι κανει ενα βαθυ ομορφο βρασιμο... Δεν ξερω αν και τι πηρα σε επιδοσεις,συγκρινοντας παντως με το εργοστασιακο συστημα εξατμισης (2 καταλυτες ,στενες σωληνες κλπ) πρεπει να υπαρχει τρελλη διαφορα ροης... Χρειάζεται άδεια οπλοφορίας;
Athens2004 Ιανουάριος 24, 2012 #7105 Ιανουάριος 24, 2012 Οχι αλλα μετα το καρο αντι για συνεργειο θα το πηγαινεις κτηνιατρο .
sotiris Ιανουάριος 24, 2012 #7106 Ιανουάριος 24, 2012 Οχι αλλα μετα το καρο αντι για συνεργειο θα το πηγαινεις κτηνιατρο . ep1c ataka
Dant3 Ιανουάριος 25, 2012 #7107 Ιανουάριος 25, 2012 Δουλειες σημερα στο παπι...ρυθμισμα βαλβιδες(ηταν σφιχτη η εξαγωγης) ρυθμισμα καρμπυλατερ,σφιξιμο ελεγχος αλυσιδας,εν τω μεταξυ μου ειχε σπασει η βαση για το δοχειο των υγρων φρενων και το επιασα με tie wraps,τσεκαρα λαστιχα και αερα,το γεμισα και βενζινη γιατι ηταν στεγνο(με 100αρα κιολας,πηρε 8Ε!!!!!,με 1,87 το λιτρο)χτυπαει λιγο η εξαγωγης αλλα δεν πειραζει.τωρα ψαχνω μονο υαλοβαμβακα/πετροβαμβακα για την εξατμιση γιατι τον εχει καψει και ακουγεται λες και χτυπας τηγανια...
o polonos Ιανουάριος 25, 2012 #7108 Ιανουάριος 25, 2012 Δουλειες στο νεο KLE μεχρι στιγμης Αλλαγη λαδιων με motul (ειχε λαδια 4ετιας και βαλε) Καθαρισμος κυκλωματος νερου Αλλαγη παραφλου (και καλα, σκετο νερο ειχε με μπολικη λασπη) Αλλαγη φιλτρο λαδιου Αλλαγη μπουζι (ηταν ισα με 5χρονια πανω) Αλλαγη δυο μεταλλικα σοληνακια νερου που πανε στη κεφαλη) (25ε συνολο) Αλλαγη τελικου εξατμισης με handmade inox (180e ) Ρυθμισμα βαλβιδες (ηθελαν ολες) Καθαρισμος και συγχρονισμος καρμπυλατερ Καθαρισμος φιλτρου αερα (θα γινει αντικατασταση με Κ&Ν)
thanoolhs Ιανουάριος 25, 2012 #7109 Ιανουάριος 25, 2012 Γεια σας:magic: Τελικα πήρα το διπλωμα για Ι.Χ με την δευτερη ομως και χωρις λαδωμα Μηπως ξερετε κανενα μαγαζι στην αθηνα που να φτιαχνει το θαμπωμα απο το φαναρια;; Σας επισυνάπτω photos, λογικα θα θελουν τριβείο..
PetrosD Ιανουάριος 25, 2012 #7110 Ιανουάριος 25, 2012 Αν είναι κατασκευασμένα από πλαστικό (πιθανότητα σχεδόν ένα) τότε μπορείς να ψάξεις στο internet τρόπο για να γυαλίσεις μόνος σου. Θα χρειαστείς ντουκόχαρτα διαφόρων σκληροτήτων, μάλλον θα χρησιμοποιήσεις υγρό τρόπο γυαλίσματος και στο τέλος θα τα περάσεις με αλοιφή τριψίματος και θα γίνουν τέλεια.Ψάξε στο net και τόλμα.Α, κατάστημα δε γνωρίζω.
AN7 OverClocker Ιανουάριος 25, 2012 #7111 Ιανουάριος 25, 2012 Αν είναι κατασκευασμένα από πλαστικό (πιθανότητασχεδόν ένα) τότε μπορείς να ψάξεις στο internet τρόπο για να γιαλύσεις μόνος σου. Θα χρειαστείς ντουκόχαρτα διαφόρων σκληροτήτων, μάλλον θα χρησιμοποιήσεις υγρό τρόπο γιαλίσματος και στο τέλος θα τα περάσεις με αλοιφή τριωίματος και θα γίνουν τέλεια.Ψάξε στο net και τόλμα.Α, κατάστημα δε γνωρίζω.^^To αυτό.Μπορείς στο τέλος να το περάσεις και βερνίκι για να γίνει τελείως γυαλιστερό.
thanoolhs Ιανουάριος 25, 2012 #7112 Ιανουάριος 25, 2012 Αν είναι κατασκευασμένα από πλαστικό (πιθανότητα σχεδόν ένα) τότε μπορείς να ψάξεις στο internet τρόπο για να γιαλύσεις μόνος σου. Θα χρειαστείς ντουκόχαρτα διαφόρων σκληροτήτων, μάλλον θα χρησιμοποιήσεις υγρό τρόπο γιαλίσματος και στο τέλος θα τα περάσεις με αλοιφή τριωίματος και θα γίνουν τέλεια.Ψάξε στο net και τόλμα. Α, κατάστημα δε γνωρίζω. Σε ευχαριστω για την πληροφορια Απο οτι καταλαβα καλο θα ηταν να βρω ενα τορναδόρο και να βαλω πανω τα ντουκοχαρτα, αλλιως με το χερι !! θα το ψαξω
GEORGIOS Ιανουάριος 26, 2012 #7115 Ιανουάριος 26, 2012 Γεια σας:magic:Τελικα πήρα το διπλωμα για Ι.Χ με την δευτερη ομως και χωρις λαδωμα Μηπως ξερετε κανενα μαγαζι στην αθηνα που να φτιαχνει το θαμπωμα απο το φαναρια;; Σας επισυνάπτω photos, λογικα θα θελουν τριβείο.. [ATTACH]47794[/ATTACH] [ATTACH]47795[/ATTACH] . Με αλοιφαδόρο και πρώτα χοντρή αλοιφή και μετά ψιλή. Αλοιφή αυτή που γυαλίζουν το χρώμα του αυτοκινήτου. Σε οποιοδήποτε φανοποιείο αυτοκινήτων να πας νομίζω θα στο φτιάξουν
2cpu Ιανουάριος 26, 2012 #7116 Ιανουάριος 26, 2012 Δουλειες στο νεο KLE μεχρι στιγμης Αλλαγη λαδιων με motul (ειχε λαδια 4ετιας και βαλε) --> θα προτεινα καποια αλλα. Καθαρισμος κυκλωματος νερου --> ΟΚ Αλλαγη παραφλου (και καλα, σκετο νερο ειχε με μπολικη λασπη) -->ΟΚ Αλλαγη φιλτρο λαδιου --> ΟΚ αυτονοητο μαζι με τα λαδια αν λες οτι τα εχει καιρο. Αλλαγη μπουζι (ηταν ισα με 5χρονια πανω) --> ΟΚ βαλε κανα ιριδιου για περισσοτερα χλμ. Αλλαγη δυο μεταλλικα σοληνακια νερου που πανε στη κεφαλη) (25ε συνολο) --> οκ Αλλαγη τελικου εξατμισης με handmade inox (180e ) --> double οκ ειναι γνωστο ιδιως σε τετραχρονο και αυτου του ειδους μοτοσυκλετας .Τα πρωινα να την ζεσταινεις καλα ιδιως το χειμωνα και προσεξε να εχει τρυπα χαμηλα μικρη ωστε να φευγουν τυχον υγροποιησεις. Ρυθμισμα βαλβιδες (ηθελαν ολες) --> ΟΚ Καθαρισμος και συγχρονισμος καρμπυλατερ --> ΟΚ Καθαρισμος φιλτρου αερα (θα γινει αντικατασταση με Κ&Ν)--> ΟΧΙ βαλε μαμα. + αλλαγη λαδιων στις μπουκαλες, αλλαγη υγρων φρενων, ελεγχος τακακιων, ελεγχος (99% αν ηταν παρατημενη αλλαγη μαζι με γραναζια)αλυσιδας.Τσεκαρε τα ελαστικα και βαλτα στο προγραμμα για αλλαγη εαν καθοταν και ειναι παλια και μετρηση της μπαταριας .Την κυκλοφορεις κατοπιν και βλεπεις. Παντα ορθιος
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 26, 2012 #7117 Ιανουάριος 26, 2012 "Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος σε νοσοκομείο του Φαλήρου έπειτα από τροχαίο ατύχημα που συνέβη στις 7 το απόγευμα της Τρίτης στον περιφερειακό δρόμο της Δραπετσώνας. Ο σκηνοθέτης βρισκόταν στο σημείο για γύρισμα και τη στιγμή που διέσχιζε το οδόστρωμα παρασύρθηκε από μοτοσικλέτα. Η τραγωδία έγκειται στο ότι μετά το αρχικό χτύπημα ο Θόδωρος Αγγελόπουλος έπεσε σε ανοικτό τσιμεντένιο φρεάτιο στις παρυφές του δρόμου, βάθους τεσσάρων μέτρων, κάτι που απέβη καταδικαστικό και εν τέλει μοιραίο. "Γιατί ήταν ανοιχτό το φρεάτιο;Γιατί κλέβουν τις σχάρες οι Τσιγγάνοι και τις πουλάνε!!
o polonos Ιανουάριος 27, 2012 #7118 Ιανουάριος 27, 2012 + αλλαγη λαδιων στις μπουκαλες, αλλαγη υγρων φρενων, ελεγχος τακακιων, ελεγχος(99% αν ηταν παρατημενη αλλαγη μαζι με γραναζια)αλυσιδας.Τσεκαρε τα ελαστικα και βαλτα στο προγραμμα για αλλαγη εαν καθοταν και ειναι παλια και μετρηση της μπαταριας .Την κυκλοφορεις κατοπιν και βλεπεις. Παντα ορθιος Να'σαι καλα Η μηχανη δεν ηταν σε ακινησια απλα ο προηγουμενος κατοχος ηταν τερμα μλκ@ς. Το μπροστινο συστημα σιγουρα θελει εξαερωση γιατι ειναι αρκετα σκληρο Το μπροστινο λαστιχο ειναι καινουργιο οπως και αλυσιδο γραναζα. Το πισω λαστιχο σιγουρα θα αλλαχτει πριν απο ταξιδια αλλα προς το παρων λεφτα δν υπαρχουν. Τακακια κλπ εχω αλλαξει, βεβαια εχω μπει σε σκεψεις να βαλω σοληνακια υψηλης και ισως μαργαριτες. Σε φρενο πανικου ναι μεν σταματαει η μηχανη αλλα αφου εχεις παθει εγκεφαλικο. Γενικοτερα τα KLE δεν εχουν αισθηση του φρενου τα ατιμα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.