Shadow Keeper Ιανουάριος 31, 2012 #7081 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 Όντως εν μέρει είναι "χαζό" να μην αλλάζεις και το φίλτρο. Ακόμα και να αλλάζεις λάδια 2χ πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής. Ελάχιστα κοστίζει, βιδώνεις ξεβιδώνεις, σχεδόν μηδενική εργασία. Οπότε είσαι σίγουρος.Χαλαρά το βγάζεις και ζεστό το λαδάκι, δεν χρειάζεται ρούφηγμα. Απλά το αφήνεις ωραία να στραγγίξει και τέλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 31, 2012 #7082 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 (edited) Πιστεύω ότι δεν έχω εξαντλήσει τη χωρητικότητα του φίλτρου στα 5.000 km με το πλήρως συνθετικό λάδι που χρησιμοποιώ, πάντα για τις δικές μου συνθήκες χρήσης.Φυσικά το σωστό είναι αλλαγή με τα λάδια.Αλλά αμφιβάλλω αν αξίζει να το αλλάζεις κάθε 5000 km, αν και αυτό εξαρτάται από το φίλτρο, το αυτοκίνητο κλπ. Στη φεράρι θα το αλλάζω κάθε 5000.Όντως εν μέρει είναι "χαζό" να μην αλλάζεις και το φίλτρο. Ακόμα και να αλλάζεις 2χ πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής. Ελάχιστα κοστίζει, βιδώνεις ξεβιδώνεις, σχεδόν μηδενική εργασία. Οπότε είσαι σίγουρος.Χαλαρά το βγάζεις και ζεστό το λαδάκι, δεν χρειάζεται ρούφηγμα. Απλά το αφήνεις ωραία να στραγγίξει και τέλος.Έχει ποδιά από κάτω από τη μηχανή η οποία ναι μεν έχει 4 βίδες μόνο, αλλά δεν είναι δε ό,τι καλύτερο αν δεν έχεις ανυψωτικό, κυρίως για να την ξαναβάλεις σου σπάει τα νεύρα. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 31, 2012 από sotiris Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 31, 2012 #7083 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 Πιστεύω ότι δεν έχω εξαντλήσει τη χωρητικότητα του φίλτρου στα 5.000 km με το πλήρως συνθετικό λάδι που χρησιμοποιώ, πάντα για τις δικές μου συνθήκες χρήσης.Φυσικά το σωστό είναι αλλαγή με τα λάδια.Αλλά αμφιβάλλω αν αξίζει να το αλλάζεις κάθε 5000 km, αν και αυτό εξαρτάται από το φίλτρο, το αυτοκίνητο κλπ. Στη φεράρι θα το αλλάζω κάθε 5000.αυτό που λέμε είναι ότι το κόστος των 2€ προφανώς και δεν αξίζει απ το να μάθεις(για μένα τουλάχιστο) αν έχεις εξαντλήσει την χωρητικότητά του, κάτι το οποίο το οποίο δεν εξαρτάται από το πως οδηγείς, αλλα το που οδηγείς. Αν εκεί που οδηγείς είναι φουλ στο χώμα, σίγουρα θα έχεις αρκετά σκουπίδια.Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο αέρα κι όλας.Έχει ποδιά από κάτω από τη μηχανή η οποία ναι μεν έχει 4 βίδες μόνο, αλλά δεν είναι δε ό,τι καλύτερο αν δεν έχεις ανυψωτικό, κυρίως για να την ξαναβάλεις σου σπάει τα νεύρα.Κάθε πότε συμπληρώνεις 5000χλμ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 31, 2012 #7084 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 Καλά κάθε αμάξι έχει κάποιες έξτρα ιδιοτροπίες. Πχ στο mx5 το φίλτρο το αλλάζω από πάνω με το χέρι, ζήτημα να χρειάζομαι 1 λεπτό. Από την άλλη, είναι τόσο χαμηλό πλέον λόγω coilovers που δεν χωράει να περάσει απο κάτω το δοχείο για το κάρτερ, οπότε κάνω μόντες με 2 γρύλους. Γενικά δεν θα έκανα "οικονομία" στην ποιότητα της εργασίας, αλλά εντάξει αν δεν μένει το φίλτρο παραπάνω απο όσο προορίζεται, δεν είναι και εγκληματικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 31, 2012 #7085 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 Συγγνώμη που διακόπτω την όμορφη κουβέντα σας, αλλά είναι τόσο γελοίο που πρέπει να το δείξω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Ιανουάριος 31, 2012 #7086 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 Σεμεδάκι ΧΧΧLarge ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 31, 2012 #7087 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 αυτό που λέμε είναι ότι το κόστος των 2€ προφανώς και δεν αξίζει απ το να μάθεις(για μένα τουλάχιστο) αν έχεις εξαντλήσει την χωρητικότητά του, κάτι το οποίο το οποίο δεν εξαρτάται από το πως οδηγείς, αλλα το που οδηγείς. Αν εκεί που οδηγείς είναι φουλ στο χώμα, σίγουρα θα έχεις αρκετά σκουπίδια.Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο αέρα κι όλας.Κάθε πότε συμπληρώνεις 5000χλμ?Δεν είναι στάνταρ τα χιλιόμετρά μου. 3-6 μήνες χοντρικά ανάλογα αν το λιώνω ή αν το παρατάω.Νομίζω 5 ευρώ το παίρνω το φίλτρο, και αντιπροσωπεία παίζει 8-10. Πάντως όχι 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 31, 2012 #7088 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 Συγγνώμη που διακόπτω την όμορφη κουβέντα σας, αλλά είναι τόσο γελοίο που πρέπει να το δείξω! Γιαγιά, πήρα μίνι κούπερ, τι θα μου κάνεις δώρο????? !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Φεβρουάριος 1, 2012 #7089 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 Σχετικά με τις αντιπροσωπείες. Σε θέματα ηλεκτρονικά έχουν καλύτερη τεχνογνωσία και συνήθως πιο ειδικευμένα μηχανήματα. Αν σκεφθεί κανείς πως σήμερα το αυτοκίνητο βγάζει πιο συχνά ηλεκτρικές - ηλεκτρονικές ζημίες τότε η λύση της αντιπροσωπείας είναι συμφέρουσα. Αν το πρόβλημα είναι μηχανικό αυτό μπορεί να γίνει και σε απλό συνεργείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 1, 2012 #7090 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 εμένα πάντως στην τοπική Toyota με χρεώνουν αλλαγή λαδιού με φίλτρο και ροδέλα 48 ευρώ (δεν χρεώνουν εργασία) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 1, 2012 #7091 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 The Jaguar XJ220 turns 20 - BBC Top GearΑπο τα αγαπημενα μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 1, 2012 Author #7092 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 Το καλύτερο supercar everest.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 1, 2012 #7093 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 Το καλύτερο supercar everest.-+1, αν και με 5 δευτερα τουρμο λαγκ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Φεβρουάριος 1, 2012 #7094 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 (edited) το καλύτερο είναι Bugatti EB110 τελος. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2012 από suboy Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 1, 2012 #7095 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 +1 για EB110 και προσθέτω Ferrari F40 (και ας είχε θεόμακρες σχέσεις στο κιβώτιο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 1, 2012 #7096 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 F40 έχω ενα θέμα γιατί είχε ο ΛΕΠΑ :hang3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGIOS Φεβρουάριος 1, 2012 #7097 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 1, 2012 #7098 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ.Έχει σπάσει καπάκι + κορμός. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Στο ebay είδα αρκετά κομμάτια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει να έρθει από Αμερική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 1, 2012 Author #7099 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 mother of God...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xRLCzOtzd2U&feature=player_embedded]Corvette ZR1 0-330 km/h (Motorsport) - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 1, 2012 Author #7100 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 [MENTION=2033]suboy[/MENTION] [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] καλο το EB110, ειδικά το SS, αλλα ακόμα καλύτερο ήταν το Edonis της B-Engineering που φόραγε το ίδιο μοτέρ λιιιγο πιο ζορισμένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts