Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Όντως εν μέρει είναι "χαζό" να μην αλλάζεις και το φίλτρο. Ακόμα και να αλλάζεις λάδια 2χ πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής. Ελάχιστα κοστίζει, βιδώνεις ξεβιδώνεις, σχεδόν μηδενική εργασία. Οπότε είσαι σίγουρος.

Χαλαρά το βγάζεις και ζεστό το λαδάκι, δεν χρειάζεται ρούφηγμα. Απλά το αφήνεις ωραία να στραγγίξει και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι δεν έχω εξαντλήσει τη χωρητικότητα του φίλτρου στα 5.000 km με το πλήρως συνθετικό λάδι που χρησιμοποιώ, πάντα για τις δικές μου συνθήκες χρήσης.

Φυσικά το σωστό είναι αλλαγή με τα λάδια.

Αλλά αμφιβάλλω αν αξίζει να το αλλάζεις κάθε 5000 km, αν και αυτό εξαρτάται από το φίλτρο, το αυτοκίνητο κλπ. Στη φεράρι θα το αλλάζω κάθε 5000.

Όντως εν μέρει είναι "χαζό" να μην αλλάζεις και το φίλτρο. Ακόμα και να αλλάζεις 2χ πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής. Ελάχιστα κοστίζει, βιδώνεις ξεβιδώνεις, σχεδόν μηδενική εργασία. Οπότε είσαι σίγουρος.

Χαλαρά το βγάζεις και ζεστό το λαδάκι, δεν χρειάζεται ρούφηγμα. Απλά το αφήνεις ωραία να στραγγίξει και τέλος.

Έχει ποδιά από κάτω από τη μηχανή η οποία ναι μεν έχει 4 βίδες μόνο, αλλά δεν είναι δε ό,τι καλύτερο αν δεν έχεις ανυψωτικό, κυρίως για να την ξαναβάλεις σου σπάει τα νεύρα.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι δεν έχω εξαντλήσει τη χωρητικότητα του φίλτρου στα 5.000 km με το πλήρως συνθετικό λάδι που χρησιμοποιώ, πάντα για τις δικές μου συνθήκες χρήσης.

Φυσικά το σωστό είναι αλλαγή με τα λάδια.

Αλλά αμφιβάλλω αν αξίζει να το αλλάζεις κάθε 5000 km, αν και αυτό εξαρτάται από το φίλτρο, το αυτοκίνητο κλπ. Στη φεράρι θα το αλλάζω κάθε 5000.

αυτό που λέμε είναι ότι το κόστος των 2€ προφανώς και δεν αξίζει απ το να μάθεις(για μένα τουλάχιστο) αν έχεις εξαντλήσει την χωρητικότητά του, κάτι το οποίο το οποίο δεν εξαρτάται από το πως οδηγείς, αλλα το που οδηγείς. Αν εκεί που οδηγείς είναι φουλ στο χώμα, σίγουρα θα έχεις αρκετά σκουπίδια.

Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο αέρα κι όλας.

Έχει ποδιά από κάτω από τη μηχανή η οποία ναι μεν έχει 4 βίδες μόνο, αλλά δεν είναι δε ό,τι καλύτερο αν δεν έχεις ανυψωτικό, κυρίως για να την ξαναβάλεις σου σπάει τα νεύρα.

Κάθε πότε συμπληρώνεις 5000χλμ?

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάθε αμάξι έχει κάποιες έξτρα ιδιοτροπίες. Πχ στο mx5 το φίλτρο το αλλάζω από πάνω με το χέρι, ζήτημα να χρειάζομαι 1 λεπτό. Από την άλλη, είναι τόσο χαμηλό πλέον λόγω coilovers που δεν χωράει να περάσει απο κάτω το δοχείο για το κάρτερ, οπότε κάνω μόντες με 2 γρύλους.

Γενικά δεν θα έκανα "οικονομία" στην ποιότητα της εργασίας, αλλά εντάξει αν δεν μένει το φίλτρο παραπάνω απο όσο προορίζεται, δεν είναι και εγκληματικό.:p

Link to comment
Share on other sites

αυτό που λέμε είναι ότι το κόστος των 2€ προφανώς και δεν αξίζει απ το να μάθεις(για μένα τουλάχιστο) αν έχεις εξαντλήσει την χωρητικότητά του, κάτι το οποίο το οποίο δεν εξαρτάται από το πως οδηγείς, αλλα το που οδηγείς. Αν εκεί που οδηγείς είναι φουλ στο χώμα, σίγουρα θα έχεις αρκετά σκουπίδια.

Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο αέρα κι όλας.

Κάθε πότε συμπληρώνεις 5000χλμ?

Δεν είναι στάνταρ τα χιλιόμετρά μου. 3-6 μήνες χοντρικά ανάλογα αν το λιώνω ή αν το παρατάω.

Νομίζω 5 ευρώ το παίρνω το φίλτρο, και αντιπροσωπεία παίζει 8-10. Πάντως όχι 2.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τις αντιπροσωπείες. Σε θέματα ηλεκτρονικά έχουν καλύτερη τεχνογνωσία και συνήθως πιο ειδικευμένα μηχανήματα. Αν σκεφθεί κανείς πως σήμερα το αυτοκίνητο βγάζει πιο συχνά ηλεκτρικές - ηλεκτρονικές ζημίες τότε η λύση της αντιπροσωπείας είναι συμφέρουσα. Αν το πρόβλημα είναι μηχανικό αυτό μπορεί να γίνει και σε απλό συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.

Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.

Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;

Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω μηχανή για Τoyota Pickup 86'-87' μοντέλο με κωδική ονομασία Toyota 22R-E engine χωρίς τουρμπο.

Και να βρεις τέτοιο μοτέρ θα είναι παλιό (λες μοντέλο 86-87) και δεν θα ξέρεις πριν το αγοράσεις και το βάλεις πάνω αν είναι εντάξει.

Δεν κοιτάς κατά ρεκτιφιέ μεριά πρώτα αν φτιάξεις το παλιό;

Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις στις μάντρες απόσυρσης για μοτέρ.

Έχει σπάσει καπάκι + κορμός. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Στο ebay είδα αρκετά κομμάτια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει να έρθει από Αμερική.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.