Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το ότι οι αντιπροσωπείες ή πολλές φορές ακόμα και τα απλά (νόμιμα προφανώς) συνεργεία έχουν μικρό (ή και κανένα) περιθώριο κέρδους ακόμα και με αυτή την τραγική κοστολόγηση, συνηγορεί στο γεγονός ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο όλο σύστημα που περιγράφει την σχέση πελάτη-επιχείρησης στον συγκεκριμένο τομέα.

Όταν έχουμε ένα συνεργείο που χρεώνει 40€ την εργατοώρα, χωρίς να λαμβάνει υπόψην την πολυπλοκότητα ή και το πόσο απαιτητική είναι σε άποψη υποδομής (ειδικά εργαλεία, ειδική γνώση) τότε κατά την άποψη μου δεν κάνει καμία προσπάθεια να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα.

Δεν πρόκειται να αποδεχτώ ότι δουλεία που μετρημένα κάνεις σε 15 λεπτά (αλλαγή λαδιού) κοστίζει σχεδόν όσο κοστίζει το ίδιο το λάδι και το φίλτρο. Αν λοιπόν δεν βγάζουν κέρδη ακόμα και έτσι, τότε τους αξίζει να εξαφανιστούν από προσώπου γής, γιατί πολύ απλά το μοντέλο πάνω στο οποίο βασίζονται δεν λειτουργεί.

Σιγά μην κάτσω να αποδεχτώ, έστω και ιδεολογικά, την διαιώνιση ενός συστήματος που δεν ικανοποιεί σχεδόν κανένα, ούτε επιχειρηματίες (τουλ αυτούς που δεν είναι διατεθειμένοι να πατούν επι πτωμάτων) ούτε εργαζόμενους, ούτε κάν τους πελάτες. Ενώ επιδοτεί ταυτόχρονα παρανομίες, ψεύτικες διαγνώσεις, φοροδιαφυγές και επικίνδυνη ποιότητα εργασίας.

Δεν πρόκειται να καλύψω το κενό της τραγικής απόδοσης τους, χωρίς να αντιδρώ, γιατί κάποιος πιστεύει ή επίτηδες επικροτεί το ρήτο, πως "δεν γίνεται αλλιώς". Αν γίνει αυτό μαζικά, όπως γίνεται μαζικά στην Ελλάδα το αποτέλεσμα είναι απλά τραγικό. Τέσπα σταματάω γιατί αρχίζω και βγαίνω offtopic στο offtopic.:p

με το συμπαθειο ,αλλα δουλεια τοσο απλη οσο την αλλαγη λαδιων,απλα μην την αναθετεις σε συνεργειο ,καντην μονος σου αν δεν εχεις θεμα με εγγυηση.Ο εργατης του συνεργειου ,εχει ενα στανταρ κοστος για το μαγαζι ,και τον χρονο που αφιερωνει για να σου χυσει (τα λαδια) θα μπορουσε να τον αφιερωνει πχ για να επιδιορθωνει καμμια corvette.

Δεν ξερω αν πρεπει να το ποσταρω στην χρεωκοπια η εδω,αλλα αυτο με τον εργατη εχει κι ενα λιγο διαφορετικο νοημα.Οι ψαγμενοι μαστορες που ξερουν κατι παραπανω ,οπως και ολα τα εξειδικευμενα ατομα σε ολους τους κλαδους που χρεωνουν κατι παραπανω επειδη ξερουν κατι παραπανω,ειναι θεμα χρονου να εξαφανιστουν.Την θεση τους θα παρουν μεγαλες εταιριες που θα εχουν 10 Πακι ασχετους και θα χρεωνουν το 1/3 απο οσα χρεωνουν οι γκουρου.Οπως το carrefour και το lidl εξαφανισαν τον ξυνο...Οπως τα fit and go θα εξαφανισουν τα συνεργεια της γειτονιας."Ωραια" θα πειτε."Θα πλερωνουμε λιγοτερο".Αν σπουδαζετε και εξειδικευεστε τωρα,ξεχαστε αυριο μεθαυριο το ελευθερο επαγγελμα,σας περιμενει μια δουλεια Πακι.Και ας ξερετε παραπανω απο τον Πακι,ο πελατης δεν πληρωνει παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Γενικά με τιμές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά έχω πάθει την πλάκα μου!

Πολλοί δεν γνωρίζουν οτι πάρα πολλά εξαρτήματα απο αυτό είναι e30-e36 μηχανικά και ηλεκτρικά.

Παράδειγμα,ένα απλό πραγματάκι,ήθελα λαστιχάκια καινούργια για τα χερούλια στις πόρτες.Παίρνω τιμή ζητώντας το για z3 στο τηλέφωνο,και μου λένε 45€ το σετ(2).Βάζω τον πατέρα μου να πάρει και να ζητήσει για e36 και του είπαν 28€ και κάτι λεπτά για τετράδα.Απλά έλεος!

To z3 & το ε36 compact ειναι απομειναρια ανταλλακτικων απο ε30 ;)

Link to comment
Share on other sites

Άρα 170,5€ vs 65€. 100€+ για 1,5 ώρα δουλείας...

χειρούργοι παίρνουν τόσα;

οι χειρούργοι παίρνουν τόσο μόνο και μόνο για να σου πιάσουν το χέρι και να σε χαιρετήσουν, όχι για να σε πετσοκόψουν.

Κάτι που ενώ είναι ανέκδοτο, μάλλον απαντά στα παραπάνω ερωτήματα!

Ένας μηχανικός αυτοκινήτων άλλαζε ένα πιστόνι όταν ένας γιατρός περίφημος στον τομέα μεταμοσχεύσεων καρδιών πάτησε πόδι στο συνεργείο.

-Ε! Γιατρέ να σου κάνω μια ερώτηση;

λέει ο μηχανικός.

Ο περίφημος καρδιολόγος παραξενεμένος περπάτησε προς την μεριά όπου βρισκότανε ο μηχανικός.

-Γιατρέ βλέπεις αυτή εδώ την μηχανή, την άνοιξα, της άλλαξα μπιέλες, κυλίνδρους, πιστόνια, δακτυλίδια, βαλβίδες και όταν τελειώσω το δέσιμο θα είναι καλύτερη από καινούργια. Εγώ και εσύ κάνουμε περίπου την ίδια δουλειά, πως γίνεται η αμοιβή μου να είναι ψίχουλα ενώ εσύ να αμείβεσαι πολλά χρήματα;

Ο γιατρός σκέφτηκε λίγο και με κρυφό χαμόγελο του απαντάει:

-Προσπάθησε να το κάνεις ενώ η μηχανή δουλεύει...

Γενικά με τιμές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά έχω πάθει την πλάκα μου!

Πολλοί δεν γνωρίζουν οτι πάρα πολλά εξαρτήματα απο αυτό είναι e30-e36 μηχανικά και ηλεκτρικά.

Ναι!

To z3 & το ε36 compact ειναι απομειναρια ανταλλακτικων απο ε30 ;)

Και αυτό είναι θετικό και για εμάς με E30, που μπορούμε να κάνουμε π.χ. 5μπούλονη μετατροπή με πίσω άκρα από z3.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που ενώ είναι ανέκδοτο, μάλλον απαντά στα παραπάνω ερωτήματα!

Ένας μηχανικός αυτοκινήτων άλλαζε ένα πιστόνι όταν ένας γιατρός περίφημος στον τομέα μεταμοσχεύσεων καρδιών πάτησε πόδι στο συνεργείο.

-Ε! Γιατρέ να σου κάνω μια ερώτηση;

λέει ο μηχανικός.

Ο περίφημος καρδιολόγος παραξενεμένος περπάτησε προς την μεριά όπου βρισκότανε ο μηχανικός.

-Γιατρέ βλέπεις αυτή εδώ την μηχανή, την άνοιξα, της άλλαξα μπιέλες, κυλίνδρους, πιστόνια, δακτυλίδια, βαλβίδες και όταν τελειώσω το δέσιμο θα είναι καλύτερη από καινούργια. Εγώ και εσύ κάνουμε περίπου την ίδια δουλειά, πως γίνεται η αμοιβή μου να είναι ψίχουλα ενώ εσύ να αμείβεσαι πολλά χρήματα;

Ο γιατρός σκέφτηκε λίγο και με κρυφό χαμόγελο του απαντάει:

-Προσπάθησε να το κάνεις ενώ η μηχανή δουλεύει...

Κάτι που σαν ανέκδοτο έχει την πλάκα του και μόνο ο άσχετος θα το πάρει στα σοβαρά..

Οι εγχειρήσεις γίνονται με τον εγχειριζόμενο σε καταστολή. Στης καρδιάς δε, σου κατεβάζουν και την θερμοκρασία σαν να είσαι στην κατάψυξη

Link to comment
Share on other sites

με το συμπαθειο ,αλλα δουλεια τοσο απλη οσο την αλλαγη λαδιων,απλα μην την αναθετεις σε συνεργειο ,καντην μονος σου αν δεν εχεις θεμα με εγγυηση.Ο εργατης του συνεργειου ,εχει ενα στανταρ κοστος για το μαγαζι ,και τον χρονο που αφιερωνει για να σου χυσει (τα λαδια) θα μπορουσε να τον αφιερωνει πχ για να επιδιορθωνει καμμια corvette.

Δεν ξερω αν πρεπει να το ποσταρω στην χρεωκοπια η εδω,αλλα αυτο με τον εργατη εχει κι ενα λιγο διαφορετικο νοημα.Οι ψαγμενοι μαστορες που ξερουν κατι παραπανω ,οπως και ολα τα εξειδικευμενα ατομα σε ολους τους κλαδους που χρεωνουν κατι παραπανω επειδη ξερουν κατι παραπανω,ειναι θεμα χρονου να εξαφανιστουν.Την θεση τους θα παρουν μεγαλες εταιριες που θα εχουν 10 Πακι ασχετους και θα χρεωνουν το 1/3 απο οσα χρεωνουν οι γκουρου.Οπως το carrefour και το lidl εξαφανισαν τον ξυνο...Οπως τα fit and go θα εξαφανισουν τα συνεργεια της γειτονιας."Ωραια" θα πειτε."Θα πλερωνουμε λιγοτερο".Αν σπουδαζετε και εξειδικευεστε τωρα,ξεχαστε αυριο μεθαυριο το ελευθερο επαγγελμα,σας περιμενει μια δουλεια Πακι.Και ας ξερετε παραπανω απο τον Πακι,ο πελατης δεν πληρωνει παραπανω...

Εγώ όχι μόνο λάδια αλλάζω μόνος, αλλα πρακτικά τα πάντα πλέον...αρκεί να έχω τα εργαλεία. Όσο για την γνώση που χρειάζομαι για να κάνω την δουλεία, κάθομαι και την μαθαίνω επιτόπου.

Μέχρι τώρα έχω αποδείξει προσωπικά, πως μπορώ να βγάλω (πολύ) περισσότερα λεφτά με αυτόν τον τρόπο (όχι μόνο στο αμάξι αλλά παντού) παρά να σπουδάσω κάτι στην σημερινή αθλιότητα των πανεπιστημίων και μετά να βρώ εργασία, όπως την περιγράφεις εσύ. Αλλά όποιος ακολούθησε μια περπατημένη οδό, κλασικά επαγγέλματα και υπαλληλίκη, δεν έχει ιδέα πως να αντιμετωπήσει τις αλλαγές στην κοινωνία/οικονομία, γιατί ποτέ δεν κάθησε να δεί την μεριά της επιχείρησης ή να κάνει μια ανάλυση της λειτουργίας της κοινωνίας.

Επειδή εν μέρει ισχύει αυτό που λές με τους "πάκι", ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις είναι να προωθείς αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του συστήματος και να κάνεις το παν για να μην είσαι πρόβατο, δύσκολο μεν αλλά γίνεται, μόνο έτσι θα δείς σχεδόν καθολική θετική αλλαγή. (αν σε ενδιαφέρει βέβαια, γιατί αν με ενδιέφερε μόνο η προσωπική μου ευμάρεια δεν θα έγραφα τίποτα εδώ, μόνο από το build του αμαξιού έχω εξοικονομήσει χιλιάρικα ευρώ λόγω προσωπικής εργασίας)

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Shadow, ξέρεις ότι είμαι της ίδιας σχολής με εσένα ,αλλά σε λίγο θα βγάλεις παντελώς άχρηστα σεμινάρια και εξειδικεύσεις. Δεν είναι έτσι. Σε αυτό έχει δίκιο ο Τσάκωνας. Παντού τις εξειδικεύσεις τις πληρώνεις περισσότερο σε όλους τους κλάδους, για ένα και κύριο λόγο. Εμπειρία πάνω στο θέμα.

Όταν έχεις τον Μαστρογιάννη στο συνεργείο της Γειτονιάς σου, που δεν ξέρεις καν αν έχει άδεια, θα χρησιμοποιήσει το σφυρί πολλές φορές το σφυρί, όταν η αντιπροσωπεία έχει ειδικό εξωλκέα και έχει πάει σε 8 σεμινάρια παραπάνω(αν ο μαστρογιάννης έχει πάει σε κάποιο). Θεωρητικά αυτά πληρώνεις. Πρακτικά πολλές φορές τα συνεργεία της γειτονιάς μπορεί να κάνουν καλύτερη δουλειά αλλά αυτό δεν αλλάζει τον λόγο που θα πληρώσεις περισσότερα στο συνεργείο. Εξού και πλέον οι περισσότερες κατασκευάστριες ορίζουν ότι για την συγκεκριμένη εργασία θες 0,5 της ώρας κτλπ γιατί με βάση την εκπαίδευση κτλπ που τους έχουν κάνει δεν πρέπει να τους πάρει παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

@AN7 Overclocker Είμαστε τις ίδιας σχολής ως προς κάποια θέματα του αυτοκινήτου, όχι απαραίτητα στα υπόλοιπα όμως. Δεν ζητάω να μην υπάρχουν εξειδικεύσεις, ζητάω να πληρώνω αυτό που παίρνω ως υπηρεσία, όχι φούμαρα. Αν μου κάνει κάποιος μια αλλαγή λαδιού θέλω να την πληρώνω αντίστοιχα, όταν θα κάνω ένα rebuild στο μοτόρι τότε αντίστοιχα επίσης.

Ζητάω επίσης το κόστος της εκπαίδευσης/εξειδίκευσης μου να μου αποφέρει άμεσα αποτελέσματα πρακτικά και όχι στην θεωρία. Μέχρι τώρα το πτυχίο μου περιμένει να καδραριστεί. Δεν λέω επειδή εγώ κάνω την τράμπα με το λαδάκι τσάμπα να την κάνουν τσάμπα τα συνεργεία, αλλά όχι όπως είναι τώρα. Μέχρι τότε θα ανοίγω ιδεολογικές τρύπες στο σύστημα όχι μόνο γιατί με ωφελεί αλλά γιατί είναι και fun.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=dnn89o90uYk]Supra Bang Bang - YouTube[/ame]

Σαν να εξοστρακίζονται σφαίρες σε μέταλλα.:p

Link to comment
Share on other sites

με το συμπαθειο ,αλλα δουλεια τοσο απλη οσο την αλλαγη λαδιων,απλα μην την αναθετεις σε συνεργειο ,καντην μονος σου αν δεν εχεις θεμα με εγγυηση.Ο εργατης του συνεργειου ,εχει ενα στανταρ κοστος για το μαγαζι ,και τον χρονο που αφιερωνει για να σου χυσει (τα λαδια) θα μπορουσε να τον αφιερωνει πχ για να επιδιορθωνει καμμια corvette.

Δεν ξερω αν πρεπει να το ποσταρω στην χρεωκοπια η εδω,αλλα αυτο με τον εργατη εχει κι ενα λιγο διαφορετικο νοημα.Οι ψαγμενοι μαστορες που ξερουν κατι παραπανω ,οπως και ολα τα εξειδικευμενα ατομα σε ολους τους κλαδους που χρεωνουν κατι παραπανω επειδη ξερουν κατι παραπανω,ειναι θεμα χρονου να εξαφανιστουν.Την θεση τους θα παρουν μεγαλες εταιριες που θα εχουν 10 Πακι ασχετους και θα χρεωνουν το 1/3 απο οσα χρεωνουν οι γκουρου.Οπως το carrefour και το lidl εξαφανισαν τον ξυνο...Οπως τα fit and go θα εξαφανισουν τα συνεργεια της γειτονιας."Ωραια" θα πειτε."Θα πλερωνουμε λιγοτερο".Αν σπουδαζετε και εξειδικευεστε τωρα,ξεχαστε αυριο μεθαυριο το ελευθερο επαγγελμα,σας περιμενει μια δουλεια Πακι.Και ας ξερετε παραπανω απο τον Πακι,ο πελατης δεν πληρωνει παραπανω...

Υπάρχει μια διαφορά θεωρίας - πράξης:

στην Αθήνα, πάω σε ένα συγκεκριμένο συνεργείο ο οποίος μου παίρνει 20 ευρώ για να αλλάξω τακάκια και 10-15 ευρώ για τα λάδια αν θέλω και φίλτρο που έχει δουλειά. (γιατί στις μισές αλλαγές που δεν αλλάζω φίλτρο δεν μου παίρνει πάνω από 5-10 ευρά).

Το σκεπτικό του είναι ότι όταν έχω πρόβλημα, θα το πάω σ' αυτόν. Και έτσι είναι, σε αυτόν θα πάω και για συμπλέκτη, και για ιμάντες κλπ. Οπότε τα λεφτά του θα τα πάρει. Και δεν θα πάρει μόνο από το δικό μου αμάξι, θα πάρει κι από άλλους.

Αντίστοιχα, με είχε στείλει σε έναν ηλεκτρολόγο για κάτι που ήθελα στα φώτα. Ο ηλεκτρολόγος, αποδείχθηκε της .... σχολής των μεγάλων ηλεκτρολόγων, που για να ασχοληθεί με το πολύ απλό πρόβλημά μου, έπρεπε να μου πάρει και τα λεφτά για το μαγαζί του. Φυσικά ο συγκεκριμένος δεν έχει ξαναδεί ούτε καυσαέρια από το punto γιατί δεν περνάω ούτε απέξω. Από τους συνοικιακούς κλέφτες, πολλές φορές η αντιπροσωπεία βγαίνει φθηνότερα. Ακόμη και σε ανταλλακτικά, αν τα ψάξεις αυθεντικά, μετά το ebay.co.uk και το shop4parts.co.uk (που θέλει προσοχή γιατί τα μισά είνια μούφα) η αντιπροσωπεία κάνει unbeatable εκπτώσεις.

Η FIAT γενικά έχει πολύ καλές τιμές στην αντιπροσωπεία. Π.χ. λάδι/φίλτρο 100 ευρώ. Δεν θα μου κακόπεφτε, αν δεν έβλεπα ότι χρεώνει 70 ευρώ το λάδι που στο εμπόριο το παίρνεις 35. Αυτό είναι απάτη.

Το δόγμα τα αλλάζω όλα μόνος μου είναι γαμάτο κι εγώ προσπαθώ, αλλά θέλει χρόνο πολύ και επίσης χώρο. Αυτό δεν αναιρεί όμως ότι το να αλλάξεις λάδια με το ρουφηχτήρι = 2 λεπτά, είναι μια διαδικασία που δεν μπορείς να την πληρώσεις 30 και 40 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=q7dh0Qfafjg]BMW M Compact 3,2 321 HP from BMW M GmbH Secret Garage spring 2011 - YouTube[/ame]

@AN7 Overclocker Είμαστε τις ίδιας σχολής ως προς κάποια θέματα του αυτοκινήτου, όχι απαραίτητα στα υπόλοιπα όμως. Δεν ζητάω να μην υπάρχουν εξειδικεύσεις, ζητάω να πληρώνω αυτό που παίρνω ως υπηρεσία, όχι φούμαρα. Αν μου κάνει κάποιος μια αλλαγή λαδιού θέλω να την πληρώνω αντίστοιχα, όταν θα κάνω ένα rebuild στο μοτόρι τότε αντίστοιχα επίσης.

Ζητάω επίσης το κόστος της εκπαίδευσης/εξειδίκευσης μου να μου αποφέρει άμεσα αποτελέσματα πρακτικά και όχι στην θεωρία. Μέχρι τώρα το πτυχίο μου περιμένει να καδραριστεί. Δεν λέω επειδή εγώ κάνω την τράμπα με το λαδάκι τσάμπα να την κάνουν τσάμπα τα συνεργεία, αλλά όχι όπως είναι τώρα. Μέχρι τότε θα ανοίγω ιδεολογικές τρύπες στο σύστημα όχι μόνο γιατί με ωφελεί αλλά γιατί είναι και fun.

Όταν λέω ίδιας σχολής εννοώ, στο "ότι μπορώ το φτιάχνω μόνος μου".

Βέβαια μου αρέσει να αναγνωρίζω και που μπορώ να σταματήσω λόγο έλλειψης εμπειρίας γιατί αλλιώς το πτυχίο μου δεν θα έλεγε ότι φτιάχνω προγράμματα, αλλά μηχανικός αυτοκινήτων.

Όταν ο άλλος έχει κάνει εξειδίκευση θα την πληρώσεις ακόμα και μια βίδα να σου αλλάξει.(υπήρχε και ανέκδοτο για αυτό.. δεν πληρώνεις τον κόπο που έκανε να σου αλλάξει την βίδα ούτε το κόστος της βίδας, αλλά την γνώση που έχει για να ξέρει ποια βίδα θα πρέπει να αλλάξει για να μην τα κάνει όλα πουτ@ν@). Ναι, ακόμα και στο λάδι θα πληρώσεις δυστυχώς τα σεμινάρια γιατί πχ ο μαστρομήτσος για οικονομία δεν θα σου αλλάξει την ροδέλα που έχει 1€ γιατί το θεωρεί αστείο κάθε φορά που αλλάζεις λάδια να αλλάζεις και την ροδέλα, ή μπορεί να μην κάτσει καν να σου ψεκάσει με γράσο τα σημεία του αυτοκινήτου που λέει η κατασκευάστρια να ψεκάζονται κάθε φορά που το αμάξι μπαίνει στο συνεργείο, γιατί απλά ποτέ κανένας δεν του το είπε και δηλώνει άγνοια.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τότε θα ανοίγω ιδεολογικές τρύπες στο σύστημα όχι μόνο γιατί με ωφελεί αλλά γιατί είναι και fun.

http://www.google.gr/imgres?q=%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81&hl=el&sa=X&rlz=1R2GGLL_en&biw=1301&bih=663&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=buOVDgB8D1T1xM:&imgrefurl=http://www.e-paideiashop.gr/product.php%3Fproducts_id%3D236&docid=iwNwB1ThJueIAM&imgurl=http://www.e-paideiashop.gr/thumb/phpThumb.php%253Fsrc%253D../images/500PG.jpg%2526w%253D400%2526h%253D350%2526far%253DT%2526bg%253Dffffff%2526&w=400&h=350&ei=JlEoT9aoD5ChOtu5gL0C&zoom=1&iact=rc&dur=93&sig=105718560268467269099&page=1&tbnh=148&tbnw=170&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=71&ty=49

Θαρθει η στιγμη που θα σουρθει ο πελατης και θα σου πει "ΤΙ????????????????ΤΟΣΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ (ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ) ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ?????ΡΕ ΟΥΣΤ" και θα σκεφτεσαι πως να κλεισεις την τρυπα που ανοιξες στην τσεπη σου....

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια διαφορά θεωρίας - πράξης:

στην Αθήνα, πάω σε ένα συγκεκριμένο συνεργείο ο οποίος μου παίρνει 20 ευρώ για να αλλάξω τακάκια και 10-15 ευρώ για τα λάδια αν θέλω και φίλτρο που έχει δουλειά. (γιατί στις μισές αλλαγές που δεν αλλάζω φίλτρο δεν μου παίρνει πάνω από 5-10 ευρά).

Το δόγμα τα αλλάζω όλα μόνος μου είναι γαμάτο κι εγώ προσπαθώ, αλλά θέλει χρόνο πολύ και επίσης χώρο. Αυτό δεν αναιρεί όμως ότι το να αλλάξεις λάδια με το ρουφηχτήρι = 2 λεπτά, είναι μια διαδικασία που δεν μπορείς να την πληρώσεις 30 και 40 ευρώ.

Μου λες ότι σου χρεώνει 5€ εργασία να σου αλλάξει το φίλτρο λαδιού χωρίς το κόστος του φίλτρου? Και δεν σε υποχρεώνει να αλλάξεις κάτι που κοστίζει 2€? Μάγκας.

Όταν λες ρουφήχτρα, εννοείς το φυσοκάλαμο που βάζουν από τον δείκτη για να τραβήξουν τα λάδια και αφήνει ότι μλκία έχει στον πάτο το κάρτερ?

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
typo
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Ενδιαφέρον visual αλλά πιο πολύ το έβλεπα κάπως έτσι.

http://www.eoearth.org/files/144001_144100/144099/offshore2_netl.jpg

Όσο για το άλλο που γράφεις, ποτέ δεν υποθέτω ότι μια δουλεία είναι εύκολη (ή δύσκολη ή whatever) πριν τo ξεφτυλίσω σε ανάλυση με κάθε είδους πληροφορία, αλλά και την δοκιμάσω. Ως αποτέλεσμα όταν ανοίξω τέτοιου είδους "τρύπες" πάντοτε ανταμοίβομαι είτε γιατί βελτιώνω το skill set μου είτε ευθέως οικονομικά.

Link to comment
Share on other sites

Μου λες ότι σου χρεώνει 5€ εργασία να σου αλλάξει το φίλτρο λαδιού χωρίς το κόστος του φίλτρου? Και δεν σε υποχρεώνει να αλλάξεις κάτι που κοστίζει 2€? Μάγκας.

Όταν λες ρουφήχτρα, εννοείς το φυσοκάλαμο που βάζουν από τον δείκτη για να τραβήξουν τα λάδια και αφήνει ότι μλκία έχει στον πάτο το κάρτερ?

5-10 ανάλογα τη φορά της σελήνης.

Για τα λάδια μόνο.

Για το φίλτρο + λάδια πες + 10 ευρώ.

Δεν είναι ιδιαιτέρως λίγα, η αντιπροσωπεία χρεώνει 25.

Αλλά έχω πιο πολύ εμπιστοσύνη σε αυτόν, διότι αν κάνει ******* ή αν με τσαντίσει δεν θα ξαναπατήσω, ενώ το κ@λοπαίδι της αντιπροσωπείας στα @@ του αν ξαναπατήσω ή όχι.

Αλλάζω τα λάδια κάθε 5000 km και φίλτρο + λάδια κάθε 10000km ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ (γιατί π.χ. τώρα κράτησα τα λάδια από τα 89 μέχρι τα 97).

Στο φίλτρο που βγάζω την ποδιά, αδειάζω το κάρτερ και αλλάζω και τη ροδέλα, και κάθε τόσο και την τάπα (1 φορά στα 2 χρόνια).

Δεν είναι και τόσο μυστικό, σιγά.

Συνήθως στα 10.000 όλο κάτι άλλο θα θέλω οπότε δεν μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια πόσο πάει τι, αλλά δεν με έχει πειράξει το κόστος εργασίας.

Τα περισσότερα ... εξειδικευμένα πάντως, με χρεώνουν συνήθως πιο πολύ εργασία από την αντιπροσωπεία.

Π.χ. για αλλαγή κολώνας τιμονιού, από συνοικιακό γέρακα (alfisti) μου έβγαινε 100 ευρώ εργατικά και 300 ευρώ μεταχειρισμένη κολώνα, + 23% φάπα, όταν η αντιπροσωπεία μου πούλαγε 400 ευρώ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ την κολώνα και 50 ευρώ εργασία, ΜΕ ΦΑΠΑ.

Οπότε αμφιβάλλω αν οι σπέσιαληστς στην Αθήνα συμφέρουν, εκτός από αντιπροσωπείες τύπου VW και αυτοκίνητα ακριβά στη συντήρηση (π.χ. τα 1.8 turbo VW όλοι λένε ότι είναι ακριβά στη συντήρηση, παρ'όλο που βρωμάει ο τόπος).

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά 2 πράγματα δεν θα έκανα στο αμάξι μου.

1. Να μην αλλάζω φίλτρο λαδιού μαζί με τα λάδια

2. να βγάζω λάδια με ρουφήχτρα.

Από τη στιγμή που αλλάζω κάθε 5000 όταν ο κατασκευαστής λέει 20.000 και η λογική 10.000, θεωρώ ότι δεν έχει πρόβλημα να μείνει το παλιό φίλτρο για 10.000.

Με τη ρουφήχτρα μπορείς να τραβήξεις το λάδι ζεστό = αυξημένη διαλυτότητα = δεν είναι απαραίτητα κακό (πάντα με το σκεπτικό της ενδιάμεσης / extra αλλαγής).

Link to comment
Share on other sites

Το λάδι μαζί με το φίλτρο είναι τα σημαντικότερα πράγματα για την διάρκεια ζωής ενός μοτέρ. Για ευνόητους λόγους. Το να αλλάζεις λάδια, και να μην αλλάζεις φίλτρο το θεωρώ χαζό και ξέρω αρκετό κόσμο που το κάνει.

Ποιος σου είπε ότι από το κάρτερ το λάδι δεν το βγάζεις ζεστό?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.