AN7 OverClocker Ιανουάριος 30, 2012 #7041 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 το θεμα του θορυβου ειναι υποκειμενικο και μαλλον δεν μπορω να αναλυσω με πινακακια ποσα db παραγει στις 4.625 σαλ η Bournazi Racing και ποσα η αντιστοιχη Schnitzer ...Απλα βλεπω οτι πηρα αυτο που ο κατασκευαστης δινει για λαουντ μπιτσινγκ μαδαφακα (76 χιλ /καταλυτη και μονο μεσαιο ),και εκτος απο το ρελαντι που σε υποψιαζει,ειναι ησυχη αμα πας ~3χιλ,αλλα τρομαζει τους διπλα αμα δωσεις πονο και μου κανει εντυπωση που μπορει και τα 2.Η αντιστοιχη χειροποιητη(με καταλυτη και μεσαιο καζανι) 76 χιλιοστων φιλου με bt κανει τα μωρα να κλαινε σε ακτινα 2 ταχυδρομικων κωδικων οταν ανεβαινει με πρωτη προς το σπιτι μου...Εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 30, 2012 #7042 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Πήγα για service σήμερα, είχα ξεχάσει πώς είναι να έχεις stabilized θερμοκρασία. Μεγάλη υπόθεση ο θερμοστάτης!! Παρασύνθημα: 76 λίρες στον ιτάλιαν σπέσιαληστ για αλλαγή θερμοστάτη, μπουζί, λάδια / φίλτρο λαδιού και παραφλού (ελέω θερμοστάτη). Δεδομένου ότι λάδια / φίλτρο / θερμοστάτη / μπουζί / πολλαπλασιαστή τα πήγα εγώ, και 6 λίρες είχε το παραφλού, 70 λιρόνια πήγε η εργασία Ακριβός ο ντόκτορας, και για τα εδώ δεδομένα θεωρείται φθηνός!!!!! (η αντιπροσωπεία χρεώνει παραπάνω). Στα ... συν ότι έβαλε το διαγνωστικό και μου είπε τι παίζει (τίποτα ) + έσβησε την ένδειξη (που δεν την είχα σβήσει τα τελευταία 2 χρόνια γιατί στα @@ μου!!). (hint : εν αθήναις έχω αλλάξει λάδια και με 5-6 ευρώ εργασία). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 30, 2012 #7043 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος.Προσπαθω ,αλλα δεν προλαβαινω πια να τα βλεπω ολα τα βιντεα στο γιουτουμπε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 30, 2012 #7044 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Οι δικηγόροι δεν εκπέμπουν, αποπέμπουν!! Δοκάρι!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontium Ιανουάριος 30, 2012 #7045 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Ήρθε σήμερα η κουκούλα του z3 απο Αμέρικα!Άψογη,με θερμομόνωση και φερμουαρ για τα καλώδια,υπέροχη ραφή και πάνω απόλα ΜΠΕΖ!Εδώ μου πουλάγανε μόνο μαύρη γιατί αυτή "φεύγει",για 1400€ και με τοποθέτηση 1718€(αντιπροσωπεία).Άλλος με τοποθέτηση μαζί 1500€(ταπετσέρης) πάλι μαύρη ιμιτασιον.Έδωσα 340€ με μεταφορικά και 3.6€ στα ΕΛΤΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 30, 2012 #7046 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Ήρθε σήμερα η κουκούλα του z3 απο Αμέρικα!Άψογη,με θερμομόνωση και φερμουαρ για τα καλώδια,υπέροχη ραφή και πάνω απόλα ΜΠΕΖ!Εδώ μου πουλάγανε μόνο μαύρη γιατί αυτή "φεύγει",για 1400€ και με τοποθέτηση 1718€(αντιπροσωπεία).Άλλος με τοποθέτηση μαζί 1500€(ταπετσέρης) πάλι μαύρη ιμιτασιον.Έδωσα 340€ με μεταφορικά και 3.6€ στα ΕΛΤΑ.Εγώ απορώ, αυτοί που τα πουλάν 1718 και 1500, δεν γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να τα πάρουν?Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βασίζεται όλη η οικονομία στα 'θύματα'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 30, 2012 #7047 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 (edited) Γιατί οι περισσότεροι είναι θύματα. Τις προάλλες άλλαξα λάδια και μπροστινά τακάκια. Πριν δύο χρόνο δεν ήξερα τίποτα για αυτοκίνητα. (σε θέματα πρακτικής εργασίας). Για να αλλάξω μπροστινά τακάκια, πήγαινα στο συνεργείο της αντιπροσωπίας. Έχουμε και λέμε. Μπροστά τακάκια -> 93€ και 0,5 ώρες εργασίας δλδ 20€. Σύνολο 113€ Αλλαγή λαδιού και φίλτρου λαδιού -> 32€ λάδι και 5,5€ φίλτρο λαδιού, 0,5 ώρες εργασίας δλδ άλλα 20€. Σύνολο 57,5€ Όλα μαζί -> 170,5€ Τις προάλλες αγόρασα. Λάδι 5λιτρο και όχι 4λιτρο, όπως πάνω, φίλτρο λαδιού. 35€ Τακάκια μπροστά για τα aftermarket φρένα, ferodo στα 30€ Εργασία το πολύ 1,5 ώρα, στο τρελά χαλαρό. Από εργαλεία, γρύλος και ένα σετ κλειδιών. Άρα 170,5€ vs 65€. 100€+ για 1,5 ώρα δουλείας... χειρούργοι παίρνουν τόσα; Υ.Γ οι τίμες του συνεργείου είναι απο το 2009, παίζει να χρεώνουν παραπάνω σήμερα. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2012 από Shadow Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 30, 2012 #7048 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Αντιπροσωπεια τα 170 ευρω ε?Αν ναι αστο ...οι αντιπροσωπειες δεν εχουν καμια σχεση ο τροπος λειτουργιας τουςμε τον μπαμπη τουρμπακια της γειτονιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Ιανουάριος 30, 2012 #7049 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 1000€+ για 1,5 ώρα δουλείας...χειρούργοι παίρνουν τόσα;fixxxed...η αντιπροσωπεια θεωρητικα βαζει τα στανταρ κομματια και σε καλυπτει με εγγυηση. ο μηχανικος της γειτονιας αγνωστο το τι κανει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 30, 2012 #7050 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Άρα 170,5€ vs 65€. 100€+ για 1,5 ώρα δουλείας...χειρούργοι παίρνουν τόσα;οι χειρούργοι παίρνουν τόσο μόνο και μόνο για να σου πιάσουν το χέρι και να σε χαιρετήσουν, όχι για να σε πετσοκόψουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 30, 2012 #7051 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Δεν διαφώνω, αλλά ότι κάνει η αντιπροσωπεία στα αμάξια, ακριβώς το ίδιο και χειρότερο κάνει και ο μέσος χειρούργος. Θύμα τους πέφτεις πάλι. Ο λόγος είναι όχι ότι δεν αξίζει η εργασία τους, απλά το μέτρο της αξιολόγησης (χρήμα) δεν έχει ουδεμία σχέση με αυτό που ορίζουμε ως πραγματικότητα.Αν έκανα μια λίστα με τα πράγματα που μπορεί κάποιος να μάθει να κάνει μέσα σε ελάχιστες ώρες με καλή ποιότητα εργασίας (όπως τα πράγματα που προανέφερα) βγαίνει ανταμοιβή, που σε σχέση με την σημερινή μέση αξία εργασίας ανα ώρα, παίρνει μόνο κάποιος που έχει φάει όλη την ζωή του σε εκπαίδευση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 30, 2012 #7052 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Η εργασία στα φρένα δεν είναι εύκολη υπόθεση, και κοστολογείτε αναλόγωςΤα τακάκια φρένων παρά του ότι έχουν απομακρυνθεί από τον κλασικό αμίαντο, παραμένουν ακόμα καρκινογόνα. Μάσκα και γάντια πρέπει να φοράει όποιος θέλει να προστατευθεί από την σκόνη που αφήνει το υλικό. Επίσης χρειάζεται σκούπα με φίλτρα Βέβαια οι περισσότεροι έχουν άγνοια. Εδώ αλλάζουν λάδια χωρίς γάντια και αφήνουν τα παλιά με τις καρκινογόνες διοξίνες να τρέχουν στα χέρια τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 30, 2012 #7053 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Διαφωνώ κάθετα εδώ. Δεν κοστολογείται αναλόγως, κοστολογείται με ευθέως ηλίθιο και επιθετικό τρόπο. Ακόμα και να λάβω υπόψην και άλλα πράγματα που πρέπει να μάθεις/κάνεις πέρα απο αυτα που ανέφερες, όπως πχ το τι κάνεις το χρησιμοποιημένο λάδι μετά, πάλι δεν έχει νόημα η τωρινή κοστολόγηση. Αν τολμήσω δε να βάλω μέσα και το κόστος της εκπαίδευσης από το τωρινό σύστημα της παιδείας, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος γιατί καταρρέουν τα πάντα γύρω μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 30, 2012 #7054 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Oι επίσημες αντιπροσωπείες συνήθως δεν βγάζουν πολλά φράγκα απ το συνεργείο για τον λόγο το ότι τα περισσότερα αμάξια που πάνε εκεί πάνε μόνο για εγγυήσεις ή για service ώστε να έχεις εγγύηση. Άπαξ και τελειώσει η εγγύηση τις περισσότερες φορές ο πελάτης δεν ξανα πατάει γιατί θα πάει στον Γιάννη που έχει παράνομο συνεργείο και θα δώσει 10€ την εργατοώρα ή θα το κάνει μόνος του Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιανουάριος 30, 2012 #7055 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Kαλησπερα Labιτες, θελω να περασω αμεσα coilovers σε ενα opel gt και ειμαι αναμεσα σε weitec στα 1000ε κ kw v1 στα 1250ε τοποθετημενες.Ποια προτινετε κ γιατι? Προσωπικα γερνω προς την weitec αλλα με χαλαει λιγο στο οτι δεν ειναι ανοξειδωτη οπως ειναι η kw και παιζει να σκουριαζουν οι βολτες.Ακουω γνωμες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 30, 2012 #7056 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Το ότι οι αντιπροσωπείες ή πολλές φορές ακόμα και τα απλά (νόμιμα προφανώς) συνεργεία έχουν μικρό (ή και κανένα) περιθώριο κέρδους ακόμα και με αυτή την τραγική κοστολόγηση, συνηγορεί στο γεγονός ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο όλο σύστημα που περιγράφει την σχέση πελάτη-επιχείρησης στον συγκεκριμένο τομέα. Όταν έχουμε ένα συνεργείο που χρεώνει 40€ την εργατοώρα, χωρίς να λαμβάνει υπόψην την πολυπλοκότητα ή και το πόσο απαιτητική είναι σε άποψη υποδομής (ειδικά εργαλεία, ειδική γνώση) τότε κατά την άποψη μου δεν κάνει καμία προσπάθεια να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα. Δεν πρόκειται να αποδεχτώ ότι δουλεία που μετρημένα κάνεις σε 15 λεπτά (αλλαγή λαδιού) κοστίζει σχεδόν όσο κοστίζει το ίδιο το λάδι και το φίλτρο. Αν λοιπόν δεν βγάζουν κέρδη ακόμα και έτσι, τότε τους αξίζει να εξαφανιστούν από προσώπου γής, γιατί πολύ απλά το μοντέλο πάνω στο οποίο βασίζονται δεν λειτουργεί. Σιγά μην κάτσω να αποδεχτώ, έστω και ιδεολογικά, την διαιώνιση ενός συστήματος που δεν ικανοποιεί σχεδόν κανένα, ούτε επιχειρηματίες (τουλ αυτούς που δεν είναι διατεθειμένοι να πατούν επι πτωμάτων) ούτε εργαζόμενους, ούτε κάν τους πελάτες. Ενώ επιδοτεί ταυτόχρονα παρανομίες, ψεύτικες διαγνώσεις, φοροδιαφυγές και επικίνδυνη ποιότητα εργασίας. Δεν πρόκειται να καλύψω το κενό της τραγικής απόδοσης τους, χωρίς να αντιδρώ, γιατί κάποιος πιστεύει ή επίτηδες επικροτεί το ρήτο, πως "δεν γίνεται αλλιώς". Αν γίνει αυτό μαζικά, όπως γίνεται μαζικά στην Ελλάδα το αποτέλεσμα είναι απλά τραγικό. Τέσπα σταματάω γιατί αρχίζω και βγαίνω offtopic στο offtopic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 30, 2012 #7057 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Δεν πρόκειται να καλύψω το κενό της τραγικής απόδοσης τους, χωρίς να αντιδρώ, γιατί κάποιος πιστεύει ή επίτηδες επικροτεί το ρήτο, πως "δεν γίνεται αλλιώς". Αν γίνει αυτό μαζικά, όπως γίνεται μαζικά στην Ελλάδα το αποτέλεσμα είναι απλά τραγικό. Τέσπα σταματάω γιατί αρχίζω και βγαίνω offtopic στο offtopic. Απ ότι μου έχουν πει, στην γερμανία είναι χειρότερα πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Ιανουάριος 30, 2012 #7058 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 ετσι για την ιστορια, πριν 1 βδομαδα παραγελνω απο εξουσιοδοτημενο επισκευαστη, toyota(οχι αντιπροσωπεια) , αξεσουαρ ειχε 53 μου το εκανε 45 ευρο. πηγα το πηρα, ειδαν και μια γρατσουνια που ειχα απο πετρα, ολα οκ. παρα πολυ ευγενικοι. σημερα εσκασε μαιλ αν ειναι οκ το αξεσουαρ, και ειμαι ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση. δεν το περιμενα. μου κανει εντυπωση γιατι, ειναι μικρης αξιας. που να εκανα και τα σερβις εκει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontium Ιανουάριος 30, 2012 #7059 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Γενικά με τιμές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά έχω πάθει την πλάκα μου!Πολλοί δεν γνωρίζουν οτι πάρα πολλά εξαρτήματα απο αυτό είναι e30-e36 μηχανικά και ηλεκτρικά.Παράδειγμα,ένα απλό πραγματάκι,ήθελα λαστιχάκια καινούργια για τα χερούλια στις πόρτες.Παίρνω τιμή ζητώντας το για z3 στο τηλέφωνο,και μου λένε 45€ το σετ(2).Βάζω τον πατέρα μου να πάρει και να ζητήσει για e36 και του είπαν 28€ και κάτι λεπτά για τετράδα.Απλά έλεος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιανουάριος 30, 2012 #7060 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Η εργασία στα φρένα δεν είναι εύκολη υπόθεση, και κοστολογείτε αναλόγωςΤα τακάκια φρένων παρά του ότι έχουν απομακρυνθεί από τον κλασικό αμίαντο, παραμένουν ακόμα καρκινογόνα. Μάσκα και γάντια πρέπει να φοράει όποιος θέλει να προστατευθεί από την σκόνη που αφήνει το υλικό. Επίσης χρειάζεται σκούπα με φίλτρα Βέβαια οι περισσότεροι έχουν άγνοια. Εδώ αλλάζουν λάδια χωρίς γάντια και αφήνουν τα παλιά με τις καρκινογόνες διοξίνες να τρέχουν στα χέρια τους. Αν φυσας με το αεροπιστολο σε κλειστο χωρο φυσικα και εισαι αξιος της τυχης σου . Υπαρχουν σπρει αρκετα φθηνα που πλενεις δισκο δαγκανες και δεν φευγει τπτ στην ατμοσφαιρα . Η στην χειροτερη το πιεστικο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts