Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Το πρωί, ξεκινώντας για τη σχολή, βγαίνω από ένα στενάκι σε κεντρικό δρόμο, οπότε αφήνω πολύ απαλά το συμπλέκτη, μέχρι να τσεκάρω αν έρχεται άλλο αμάξι.

Σε εκείνο το σημείο που πατινάρει ο συμπλέκτης, νιώθω ένα έντονο σκορτσάρισμα, σαν να σπινάρουν οι τροχοί (αλλά προφανώς δεν σπινάρουν).

Θα μπορούσε να έχει στραβώσει ο δίσκος του συμπλέκτη;

Αλλά το κάνει μόνο 1-2 φορές το πρωί που είναι κρύο.

Μετά, ξεκινώντας από φανάρι ή παρκάροντας κλπ είναι ομαλότατο.

Τι παίζει να φταίει;

Λόγο κρύου είναι.

Καμιά φορά και μένα τα πρωινά το κάνει στο 1ο-2ο πάτημα συμπλέκτη.

Ειναι κανεις που να εχει εμπειρια απο kawasaki kle ?

Αν δεν το παίρνεις σκότωμα η δεν παίζει κάποιου είδους συμφωνία ( ανταλλαγή κλπ ) αλλα μιλάμε για καθαρή αγορά κοιτα και για κανενα honda transalp 650 .

Κατα τ'αλλα και το συγκεκριμενο καβα σαν μοτο καλη και τιμια ειναι

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YlwTxw-027o&feature=colike]How to make a turbo diesel drift car out of a Mercedes estate wagon, Teemu Peltola - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw&feature=colike][www.DRIFT.me] : Diesel Mercedes W123 + SCANIA turbine @ Eastern European Drift Championship 2010 - YouTube[/ame]

Τί τέλειο πράγμα είναι αυτό; ΘΕΛΩ! Δουλεύει σε BMW OBD-I; Μέχρι και κινητό τηλέφωνο μετά από 6 χρόνια αλλάζω για πάρτη του!!! !!! !!!

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] αυτή η εφαρμογή δουλεύει στο δικό σου?

Ναι την λεω Autoforo v1.5

ΥΓ:το σκεφτομουν να εβαζα το BLITZ R-VIS που βγαζει ολα τα δεδομενα της OBD σε οθονη navi,αλλα εδω δυσκολευομαι να κοιταω την θερμοκρασια λαδιου ..αν ειναι να ξερω οτι με 5322 rpm 17 βαθμους θερμοκρασια εισαγωγης και 0,87 bar κοπανησα τον απο μπροστα ,να λειπει...

ΥΓ2:μιλτιαδης περιμενει εγκατασταση.ΛΥΣΣΑΩ ΛΕΜΕ....

Εγώ δεν κατάλαβα πώς ακριβώς λειτουργεί;

Στερεώνεις το κιν. ,αυτό κοιτάει με την κάμερα ανοιχτή στο δρόμο;

Χρησιμότις μηδέν φαντάζομαι αφού το έχει στερεώσει στου συνοδηγού τη θέση ,αλλά και στου οδηγού να ήταν να κοιτάς τρεις και λίγο στα αριστερά ή στα δεξιά σου ,αποσπάσαι απ'το δρόμο.

Ας εξηγήσει κάποιος ,αν δεν κατάλαβα καλά.

το αυτό με τον Πέτρο. Και το primera OBD-I πρέπει να έχει. Αν παίζει θα το ψήσω για δοκιμή. Ξέρει κανείς τι και πώς ;

Εγώ δεν κατάλαβα πώς ακριβώς λειτουργεί;

Στερεώνεις το κιν. ,αυτό κοιτάει με την κάμερα ανοιχτή στο δρόμο;

Χρησιμότις μηδέν φαντάζομαι αφού το έχει στερεώσει στου συνοδηγού τη θέση ,αλλά και στου οδηγού να ήταν να κοιτάς τρεις και λίγο στα αριστερά ή στα δεξιά σου ,αποσπάσαι απ'το δρόμο.

Ας εξηγήσει κάποιος ,αν δεν κατάλαβα καλά.

για λογκαρισμα το θελουν εκ των υστερων,ο συγκεκριμενος παιζει στα 400 αλογα++ και χρειαζεται να παρακολουθει τι γινεται και πως.

Αυτό το κινέζικο ELM327 bluetooth ανταπτοράκι κοστίζει λιγότερο από $15-20 στο eBay.

Μην ασχοληθείτε με όποιον το πουλάει ακριβότερα.

Είναι συμβατό μόνο με OBD-IΙ απ' όσο γνωρίζω.

Πω ρε Τσάκ. με αυτό το κιβώτιο! Πόσο χάλια μπορεί να είναι;

ΧΑΛΙΑ ΧΑΛΙΑ ΧΑΛΙΑ.

καλα πουχει ροπη και δεν πολυπαω σε κινηση και το χρησιμοποιω σχετικα σπανια.

Τωρα που ΘΑ ΤΟΝ ΣΗΚΩΣΩ για να ΤΟΝ ΒΑΛΩ (τον μιλτιαδη) του πηρα και βασεις για το dogbone (ενας βραχιονας που συγκρατει το κιβωτιο πανω στην μηχανη) πολυουρεθανης να δουμε μπας και αλλαξει τιποτα

Αν δεν αλλαξει θα δοκιμασω με τιποτα ΥΓΡΑ.

Πάνω στο σασί εννοείς. Πιστεύω και solid πλαστικές να του έβαζες καλύτερα θα ήταν, δε θα είχες κραδασμούς.

(Γιατί θα το σηκώσεις; )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.