Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Φοραει 1.8 twin spark με novitec turbo κιτ. Προς το παρον θα μεινει ετσι γιατι λεφτα τελος. Δεν σκοπευω να τον αλλαξω (εχω αλλο project με V6, σε δευτερη μοιρα), αλλα πολυ πιθανο οταν ξαναμαζεψω λεφτα να το κανω ανθρωπινο, με εμβολα και πιο καλη τουρμπινα και περιφερειακα. Μ'αρεσει ομως ο τροπος που σκεφτεσαι :p

Καπου τοσα υπολογιζω και γω, με λιγο παραπανω ροπη. Δυναμομετρησεις που εχω δει απο αλλα (ενα δηλαδη) 1.8 novitec turbo (κλαιν μαιν, ο Θεος να το κανει) σε 3 διαφορετικα δυναμομετρα το βγαζουν κατα μεσο ορο 220 αλογα και ~28kgm ροπη, στο 0.6bar. Και η novitec καπου τοσο ελεγε. Οσο το χω πατησει δειχνει να δουλευει θαυμασια, οχι κατι τρομερο, αλλα πολυ ωραια, ειδικα για το βαρος του. Κατασκευαστικα ομως και απο αποψη εγκαταστασης το κιτ ειναι πραγματικα για κλωτσιες, χωρις να βαζω στην εξισωση το ποσα λεφτα το ζητουσαν (κοντα στα 6 χιλιαρικα). Το ανησυχητικοτερο ολων ειναι οτι για να παραμεινει "budget" (ο Χριστος δηλαδη), το κιτ της novitec ερχοταν στον εκαστοτε αντιπροσωπο με πληρεις οδηγιες, η τρομακτικοτερη εκ των οποιων ηταν να βγαλουν και να τορναρουν τα μαμα εμβολα για να ριξουν συμπιεση. Αυτο δεν φαινεται να εχει ανοιχτει, και δεν εχει και σημαδια ριγμενης συμπιεσης γιατι χαμηλα ειναι πολυ οκ, δε σερνεται (παλι καλα, γιατι τα μαμα εμβολα ειναι πολυ αδυναμα to begin with, αμα τα ξυρισεις κιολας, μαμησε τα). Θα επιδιωξω παντως με την πρωτη ευκαιρια να βαλω ενα σετακι σφυρηλατα για να ειμαι πιο safe, και να σηκωσω και λιγο πιεση.

Κατα τα αλλα το αυτοκινητο φοραει οτι υπαρχει και δεν υπαρχει. Facelift μουρη (ανευ τρακαρισματος), GTV Cup kit (φτερα, μαρσπιε, αεροτομη), πισω spoiler, 4μπουκο, 4πιστονα, αναρτηση, δερματα και γενικως ταπανταολα. Αυτοκινητο του 99 με 78k km... Θελει μικρομαζεματακια που οφειλονται σε μακροχρονια ακινησια, αλλα κατα τα αλλα αψογο.

Μεγειά! Ακούγεται δυνατό, από τα λεγόμενά σου και καλή ευκαιρία με όλα τα extra που φοράει. Καλοτάξιδο!

EDIT: Τί γρανάζωμα έχει σε κιβώτιο-διαφορικό;

Σας ευχαριστω παιδες!

Πετρο, μαμα 1.8 twin spark, δεν ειναι αλλαγμενο. Θελεις να ποσταρω data?

Ναι, σχέσεις και διαφορικό. Βρήκα κάτι αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό, μου φάνηκε κοντό. Και για τη δύναμή σου, πολύ κοντό θα έλεγα.

Θεοκοντο ειναι, διοτι μαμα το αυτοκινητο ειναι 1370kg και 144 αλογα, οποτε εχουν κοντυνει την πρωτη και το διαφορικο σε σχεση με το 2λιτρο twin spark, μπας και παρει τα ποδια του.

Διαφορικο 1:3.733

1st: 3.909

2nd: 2.238

3rd: 1.520

4th: 1.156

5th: 0.946

Δεν εχω δοκιμασει τιποτε απο τα 2 ακομα ρε συ. Χτες το πηρα στα χερια μου, μετα απο πολυ καιρο ακινησιας (αυτος ελεγε ενα 6μηνο, αλλα κανει μπαμ οτι ειναι κανα δυο χρονια παρατημενο), οποτε φοβομουν τετοια ταρζανιλικια. Ασε που τα λαστιχα ειναι dot 03, και η ευθυγραμμιση ειναι οπως να ναι, οποτε το αυτοκινητο ειναι κανονικα επικινδυνο. Τωρα παω επι τοπου για λαστιχα και ευθυγραμμιση, και σιγα σιγα θα αρχισω τα πειραματα.

Btw, τα νουμερα που εβαλα ειναι απο το service manual. 3.562 ειναι το διαφορικο της 2λιτρης.

Έκανα ευθυγράμμιση την περασμένη εβδομάδα γιατί είχα αλλάξει ακρόμπαρα κρεμαγιέρας.

Το πρωί, ξεκινώντας για τη σχολή, βγαίνω από ένα στενάκι σε κεντρικό δρόμο, οπότε αφήνω πολύ απαλά το συμπλέκτη, μέχρι να τσεκάρω αν έρχεται άλλο αμάξι.

Σε εκείνο το σημείο που πατινάρει ο συμπλέκτης, νιώθω ένα έντονο σκορτσάρισμα, σαν να σπινάρουν οι τροχοί (αλλά προφανώς δεν σπινάρουν).

Θα μπορούσε να έχει στραβώσει ο δίσκος του συμπλέκτη;

Αλλά το κάνει μόνο 1-2 φορές το πρωί που είναι κρύο.

Μετά, ξεκινώντας από φανάρι ή παρκάροντας κλπ είναι ομαλότατο.

Τι παίζει να φταίει;

Μήπως είναι στα τελευταία του και βρίσκουν τα πριτσίνια πάνω στο βολάν;

Λες; Από τα 36000 km;

Βασικά έχω προσέξει ότι (απο)συμπλέκει αρκετά ψηλά τον τελευταίο καιρό.

Θα πάω να ρωτήσω και στην αντιπροσωπεία αύριο καλού κακού.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.