spresv Ιανουάριος 11, 2012 #7002 Ιανουάριος 11, 2012 Φοραει 1.8 twin spark με novitec turbo κιτ. Προς το παρον θα μεινει ετσι γιατι λεφτα τελος. Δεν σκοπευω να τον αλλαξω (εχω αλλο project με V6, σε δευτερη μοιρα), αλλα πολυ πιθανο οταν ξαναμαζεψω λεφτα να το κανω ανθρωπινο, με εμβολα και πιο καλη τουρμπινα και περιφερειακα. Μ'αρεσει ομως ο τροπος που σκεφτεσαι
ΝTG Ιανουάριος 11, 2012 #7003 Ιανουάριος 11, 2012 Πες και τα υπολοιπα...ντε..Καμμια 200αρα να υπολογιζω..με 25κιλα?
spresv Ιανουάριος 11, 2012 #7004 Ιανουάριος 11, 2012 Καπου τοσα υπολογιζω και γω, με λιγο παραπανω ροπη. Δυναμομετρησεις που εχω δει απο αλλα (ενα δηλαδη) 1.8 novitec turbo (κλαιν μαιν, ο Θεος να το κανει) σε 3 διαφορετικα δυναμομετρα το βγαζουν κατα μεσο ορο 220 αλογα και ~28kgm ροπη, στο 0.6bar. Και η novitec καπου τοσο ελεγε. Οσο το χω πατησει δειχνει να δουλευει θαυμασια, οχι κατι τρομερο, αλλα πολυ ωραια, ειδικα για το βαρος του. Κατασκευαστικα ομως και απο αποψη εγκαταστασης το κιτ ειναι πραγματικα για κλωτσιες, χωρις να βαζω στην εξισωση το ποσα λεφτα το ζητουσαν (κοντα στα 6 χιλιαρικα). Το ανησυχητικοτερο ολων ειναι οτι για να παραμεινει "budget" (ο Χριστος δηλαδη), το κιτ της novitec ερχοταν στον εκαστοτε αντιπροσωπο με πληρεις οδηγιες, η τρομακτικοτερη εκ των οποιων ηταν να βγαλουν και να τορναρουν τα μαμα εμβολα για να ριξουν συμπιεση. Αυτο δεν φαινεται να εχει ανοιχτει, και δεν εχει και σημαδια ριγμενης συμπιεσης γιατι χαμηλα ειναι πολυ οκ, δε σερνεται (παλι καλα, γιατι τα μαμα εμβολα ειναι πολυ αδυναμα to begin with, αμα τα ξυρισεις κιολας, μαμησε τα). Θα επιδιωξω παντως με την πρωτη ευκαιρια να βαλω ενα σετακι σφυρηλατα για να ειμαι πιο safe, και να σηκωσω και λιγο πιεση.Κατα τα αλλα το αυτοκινητο φοραει οτι υπαρχει και δεν υπαρχει. Facelift μουρη (ανευ τρακαρισματος), GTV Cup kit (φτερα, μαρσπιε, αεροτομη), πισω spoiler, 4μπουκο, 4πιστονα, αναρτηση, δερματα και γενικως ταπανταολα. Αυτοκινητο του 99 με 78k km... Θελει μικρομαζεματακια που οφειλονται σε μακροχρονια ακινησια, αλλα κατα τα αλλα αψογο.
sotiris Ιανουάριος 12, 2012 #7005 Ιανουάριος 12, 2012 Πολύ καλή αγορά τότε, αφού είναι 1.8!! Καλο 'στρώσιμο'!
PetrosD Ιανουάριος 12, 2012 #7006 Ιανουάριος 12, 2012 Μεγειά! Ακούγεται δυνατό, από τα λεγόμενά σου και καλή ευκαιρία με όλα τα extra που φοράει. Καλοτάξιδο!EDIT: Τί γρανάζωμα έχει σε κιβώτιο-διαφορικό;
spresv Ιανουάριος 12, 2012 #7007 Ιανουάριος 12, 2012 Σας ευχαριστω παιδες!Πετρο, μαμα 1.8 twin spark, δεν ειναι αλλαγμενο. Θελεις να ποσταρω data?
PetrosD Ιανουάριος 12, 2012 #7008 Ιανουάριος 12, 2012 Ναι, σχέσεις και διαφορικό. Βρήκα κάτι αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό, μου φάνηκε κοντό. Και για τη δύναμή σου, πολύ κοντό θα έλεγα.
spresv Ιανουάριος 12, 2012 #7009 Ιανουάριος 12, 2012 Θεοκοντο ειναι, διοτι μαμα το αυτοκινητο ειναι 1370kg και 144 αλογα, οποτε εχουν κοντυνει την πρωτη και το διαφορικο σε σχεση με το 2λιτρο twin spark, μπας και παρει τα ποδια του.Διαφορικο 1:3.7331st: 3.9092nd: 2.2383rd: 1.5204th: 1.1565th: 0.946
PetrosD Ιανουάριος 12, 2012 #7010 Ιανουάριος 12, 2012 200αρίζει; Κόφτη στροφών πού έχει;Διαφορικό είχα βρει "Differential final drive pair - 3.562" ποστ #5, λέει και διαφορετική 5η.
spresv Ιανουάριος 12, 2012 #7011 Ιανουάριος 12, 2012 Δεν εχω δοκιμασει τιποτε απο τα 2 ακομα ρε συ. Χτες το πηρα στα χερια μου, μετα απο πολυ καιρο ακινησιας (αυτος ελεγε ενα 6μηνο, αλλα κανει μπαμ οτι ειναι κανα δυο χρονια παρατημενο), οποτε φοβομουν τετοια ταρζανιλικια. Ασε που τα λαστιχα ειναι dot 03, και η ευθυγραμμιση ειναι οπως να ναι, οποτε το αυτοκινητο ειναι κανονικα επικινδυνο. Τωρα παω επι τοπου για λαστιχα και ευθυγραμμιση, και σιγα σιγα θα αρχισω τα πειραματα.Btw, τα νουμερα που εβαλα ειναι απο το service manual. 3.562 ειναι το διαφορικο της 2λιτρης.
PetrosD Ιανουάριος 12, 2012 #7012 Ιανουάριος 12, 2012 Έκανα ευθυγράμμιση την περασμένη εβδομάδα γιατί είχα αλλάξει ακρόμπαρα κρεμαγιέρας.
nickstamat Ιανουάριος 12, 2012 #7013 Ιανουάριος 12, 2012 Το πρωί, ξεκινώντας για τη σχολή, βγαίνω από ένα στενάκι σε κεντρικό δρόμο, οπότε αφήνω πολύ απαλά το συμπλέκτη, μέχρι να τσεκάρω αν έρχεται άλλο αμάξι.Σε εκείνο το σημείο που πατινάρει ο συμπλέκτης, νιώθω ένα έντονο σκορτσάρισμα, σαν να σπινάρουν οι τροχοί (αλλά προφανώς δεν σπινάρουν).Θα μπορούσε να έχει στραβώσει ο δίσκος του συμπλέκτη;Αλλά το κάνει μόνο 1-2 φορές το πρωί που είναι κρύο.Μετά, ξεκινώντας από φανάρι ή παρκάροντας κλπ είναι ομαλότατο.Τι παίζει να φταίει;
PetrosD Ιανουάριος 12, 2012 #7014 Ιανουάριος 12, 2012 Μήπως είναι στα τελευταία του και βρίσκουν τα πριτσίνια πάνω στο βολάν;
nickstamat Ιανουάριος 12, 2012 #7015 Ιανουάριος 12, 2012 Μήπως είναι στα τελευταία του και βρίσκουν τα πριτσίνια πάνω στο βολάν;Λες; Από τα 36000 km;Βασικά έχω προσέξει ότι (απο)συμπλέκει αρκετά ψηλά τον τελευταίο καιρό.Θα πάω να ρωτήσω και στην αντιπροσωπεία αύριο καλού κακού.
Lakisss Ιανουάριος 12, 2012 #7018 Ιανουάριος 12, 2012 Πω πω πω... [ame] [/ame]also: http://www.carbuzz.com/news/2012/1/12/A-Living-Legend-at-Detroit-The-Oldest-Mercedes-300SL-in-Existence-7706775/
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.