Dolly Ιανουάριος 18, 2012 #6981 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2012 , στυλατο (ιταλικό θα μου πείτε) και στιβαρό αμαξάκι. Εικάζω πως αυτό είναι κάποιο Typo ή εννοούσες πως στις στροφές δεν τούμπαρε, γιατι αν θες να δείς crash test με αυτό, μπορείς απλά να πατήσεις ένα κουτάκι απο Coca Cola Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 19, 2012 #6982 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=r5EscVGfVPk&feature=colike]Awful 10+ Dirtbike Pileup On Horribly Narrow Ridge - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιανουάριος 19, 2012 #6983 Κοινοποίηση Ιανουάριος 19, 2012 Εικάζω πως αυτό είναι κάποιο Typo ή εννοούσες πως στις στροφές δεν τούμπαρε, γιατι αν θες να δείς crash test με αυτό, μπορείς απλά να πατήσεις ένα κουτάκι απο Coca Cola Ε δε τουμπαρε, μου αρεσει ομως που εμοιαζε σαν mini cooper γιαυτο λεω πως θα ειχε πλακα να το έφτιαχνες λιγο ποιο σπορ ετσι για το καλοκαιρακι ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 20, 2012 #6984 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2012 (edited) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=FHYja3xEYOc&feature=colike]Sexy Jenni in a 1250whp Underground Racing Lamborghini - YouTube[/ame]edit: πω,πω.....κρέμασμα θέλει![ame]http://www.youtube.com/watch?v=sozCPyS-QNE&feature=colike[/ame] Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2012 από Lakisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
vic Ιανουάριος 20, 2012 #6985 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2012 tits are as tight as the suspention Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιανουάριος 20, 2012 #6986 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2012 Damn that is one ugly plastic chick Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Ιανουάριος 20, 2012 #6987 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2012 Ο [MENTION=12156]Lakisss[/MENTION] βρήκε νέο thread να ποστάρει :dance3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Ιανουάριος 21, 2012 #6988 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=imLi9V5lomA&feature=related]Scion FR-S Drift in Japan with Ken Gushi - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιανουάριος 21, 2012 #6989 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 21, 2012 #6990 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2012 δεν αντεξα να περιμενω ποτε θα χωσω τον σπρεσβ και εβαλα τον μιλτιαδη πανω.ο ηχος αγριεψε πολυ ,χωρις να ειναι τιποτα πολυ καγκουρε.Δεν εχω κανει τα τρελλα ζορια ακομα,απλα στις 2-3Κ,με κλειστο στερεο ακους μεσα ενα μεταλλικο βρασιμο.Με ανοιχτα παραθυρα ,ειναι αρκετα πιο βιαιος απο τον εργοστασιακο,αν και μου φαινεται αρκετα πιο πολιτισμενος απο 76αρα χειροποιητη σε ibiza 1.8T πουχω ακουσει απο μεσα.Στο ρελαντι κανει ενα βαθυ ομορφο βρασιμο...Δεν ξερω αν και τι πηρα σε επιδοσεις,συγκρινοντας παντως με το εργοστασιακο συστημα εξατμισης (2 καταλυτες ,στενες σωληνες κλπ) πρεπει να υπαρχει τρελλη διαφορα ροης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 21, 2012 #6991 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2012 (edited) Και εγώ που είχα βάλει την 76άρα στο mx5, δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο. Παίζει αρκετό ρόλο ο σχεδιασμός και τα καζανάκια πίσω για τον τελικό θόρυβο. Πολύ ενδιαφέρον το Toyota GT-86 (Europe) / Subaru BRZ / Scion FR-S από πάνω. A Subaru-sourced naturally aspirated 2.0 L flat-4 boxer gasoline engine that will deliver 197 hp. The weight of the 86 is 1,180 kilograms. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2012 από Shadow Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιανουάριος 22, 2012 Author #6992 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bJSakvx3J2E]BLOODMASTERS BLOODBATH part 1 - YouTube[/ame] @ 0:55 :banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging::banging: Link to comment Share on other sites More sharing options...
uNick Ιανουάριος 22, 2012 #6993 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 εχει ξαναμπει Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 22, 2012 #6994 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=b8oafdXX_5U]Driving On Mountain Top - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 22, 2012 #6995 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 191.000xlm και η φλάντζα ψευτοκάπακου του Mondeo έκλ@σε.Το πήρα πρέφα τώρα που του άλλαξα μπουζί και είδα λάδι στο μπουζί εξωτερικά. Στάζει μέσα.Back order και περιμένω να έρθει για να την αλλάξω.Ευκαιρία να δω και να μετρήσω εκκεντροφόρους και ωστήρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 22, 2012 #6996 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 Να βγάλεις φωτό και να βάλεις φλατζόκολλα στα σημεία που προτείνει η FORD για την επανατοποθέτηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 22, 2012 #6997 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 Παλιό σαν ιδέα αλλά πρώτη φορά το βλέπω με τέτοιο μοτέρ. (πατήστε next)Vintage Motor Counters - The Cylinder Radial Engine Table is a Must-Have for Gearheads (GALLERY) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 22, 2012 #6998 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 (edited) Να βγάλεις φωτό και να βάλεις φλατζόκολλα στα σημεία που προτείνει η FORD για την επανατοποθέτηση. Στις 2 σχισμές στις άκρες που ενώνεται ο καθρέφτης της καδένας με την κεφαλή κάτω από την φλάντζα. Ροπή σφιξίματος 8-10.5nm Με φορά από μέσα προς τα έξω τις βίδες. Είμαι ΟΚ? Μπορώ να συνεχίσω? :P Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 23, 2012 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 22, 2012 #6999 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2012 Ρε συ το ξέρω ότι είσαι expert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 23, 2012 #7000 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2012 Ναι αλλά το typo που έκανα δεν το πρόσεξες . Τεσπα, ας έρθει εκείνη η ώρα και θα προσπαθήσω να βγάλω αρκετές photos σε σχέση με την άλλη φορά που έλυσα την πολλαπλή του mondeo H μλκία είναι ότι ήθελα να ανοίξω και σε εμένα το ψευτοκάπακο να μετρήσω διάκενα ωστηρίων, το μπόσικο μεταβλητού και να τσεκάρω σε τι φάση βρίσκονται τα εκκεντρα αλλά οι κιτρινιάριδες, στο δικό μου μοτέρ έχουν βάλει μόνο φλαντζόκολλα και δεν με ψήνει ιδιαίτερα να φαίνεται ότι έχει αλλαχτεί η κολλά και να γίνει καμιά στραβή να χάνει και να ξανα περνάω φλαντζόκολλα όλο το καπάκι γύρω γύρω. Άσε που θα πάθω συγκοπή να δώ λάδια γύρω από το μοτέρ μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts