Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

, στυλατο (ιταλικό θα μου πείτε) και στιβαρό αμαξάκι.

Εικάζω πως αυτό είναι κάποιο Typo ή εννοούσες πως στις στροφές δεν τούμπαρε, γιατι αν θες να δείς crash test με αυτό, μπορείς απλά να πατήσεις ένα κουτάκι απο Coca Cola :)

Link to comment
Share on other sites

Εικάζω πως αυτό είναι κάποιο Typo ή εννοούσες πως στις στροφές δεν τούμπαρε, γιατι αν θες να δείς crash test με αυτό, μπορείς απλά να πατήσεις ένα κουτάκι απο Coca Cola :)

Ε δε τουμπαρε, μου αρεσει ομως που εμοιαζε σαν mini cooper γιαυτο λεω πως θα ειχε πλακα να το έφτιαχνες λιγο ποιο σπορ ετσι για το καλοκαιρακι ^^

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=FHYja3xEYOc&feature=colike]Sexy Jenni in a 1250whp Underground Racing Lamborghini - YouTube[/ame]

edit: πω,πω.....κρέμασμα θέλει!

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=sozCPyS-QNE&feature=colike[/ame]

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

δεν αντεξα να περιμενω ποτε θα χωσω τον σπρεσβ και εβαλα τον μιλτιαδη πανω.

ο ηχος αγριεψε πολυ ,χωρις να ειναι τιποτα πολυ καγκουρε.Δεν εχω κανει τα τρελλα ζορια ακομα,απλα στις 2-3Κ,με κλειστο στερεο ακους μεσα ενα μεταλλικο βρασιμο.Με ανοιχτα παραθυρα ,ειναι αρκετα πιο βιαιος απο τον εργοστασιακο,αν και μου φαινεται αρκετα πιο πολιτισμενος απο 76αρα χειροποιητη σε ibiza 1.8T πουχω ακουσει απο μεσα.Στο ρελαντι κανει ενα βαθυ ομορφο βρασιμο...

Δεν ξερω αν και τι πηρα σε επιδοσεις,συγκρινοντας παντως με το εργοστασιακο συστημα εξατμισης (2 καταλυτες ,στενες σωληνες κλπ) πρεπει να υπαρχει τρελλη διαφορα ροης...

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που είχα βάλει την 76άρα στο mx5, δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο. Παίζει αρκετό ρόλο ο σχεδιασμός και τα καζανάκια πίσω για τον τελικό θόρυβο.

Πολύ ενδιαφέρον το Toyota GT-86 (Europe) / Subaru BRZ / Scion FR-S από πάνω.

A Subaru-sourced naturally aspirated 2.0 L flat-4 boxer gasoline engine that will deliver 197 hp. The weight of the 86 is 1,180 kilograms.:T:

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

191.000xlm και η φλάντζα ψευτοκάπακου του Mondeo έκλ@σε.

Το πήρα πρέφα τώρα που του άλλαξα μπουζί και είδα λάδι στο μπουζί εξωτερικά. Στάζει μέσα.

Back order και περιμένω να έρθει για να την αλλάξω.

Ευκαιρία να δω και να μετρήσω εκκεντροφόρους και ωστήρια.

Link to comment
Share on other sites

Να βγάλεις φωτό και να βάλεις φλατζόκολλα στα σημεία που προτείνει η FORD για την επανατοποθέτηση.

Στις 2 σχισμές στις άκρες που ενώνεται ο καθρέφτης της καδένας με την κεφαλή κάτω από την φλάντζα.

Ροπή σφιξίματος 8-10.5nm

Με φορά από μέσα προς τα έξω τις βίδες.

Είμαι ΟΚ? Μπορώ να συνεχίσω? :p :P :p

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το typo που έκανα δεν το πρόσεξες :p.

Τεσπα, ας έρθει εκείνη η ώρα και θα προσπαθήσω να βγάλω αρκετές photos σε σχέση με την άλλη φορά που έλυσα την πολλαπλή του mondeo :p

H μλκία είναι ότι ήθελα να ανοίξω και σε εμένα το ψευτοκάπακο να μετρήσω διάκενα ωστηρίων, το μπόσικο μεταβλητού και να τσεκάρω σε τι φάση βρίσκονται τα εκκεντρα αλλά οι κιτρινιάριδες, στο δικό μου μοτέρ έχουν βάλει μόνο φλαντζόκολλα και δεν με ψήνει ιδιαίτερα να φαίνεται ότι έχει αλλαχτεί η κολλά και να γίνει καμιά στραβή να χάνει και να ξανα περνάω φλαντζόκολλα όλο το καπάκι γύρω γύρω. Άσε που θα πάθω συγκοπή να δώ λάδια γύρω από το μοτέρ μου :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.