thanoolhs Ιανουάριος 9, 2012 #6941 Ιανουάριος 9, 2012 Στην αρχη οι πιο αδυναμοι λαδωναν προκειμενου να περασουν πιο ευκολα, αλλα τωρα εχει γινει στανταρ οταν πας να δωσεις για να εισαι σιγουρος και να μην ξαναπληρωνεις τα παραβολα σε περιπτωση που μεινεις!!Οι 3/5 σχολες οδηγων που πηγα να δω για διπλωμα μου ειπαν ειναι τοσα ΧΧΧ αλλα κανε τα μαζι με λαδωμα στα ΧΧΧ να τελειωνεις...Oσο να ειναι εχεις αμφιβολιες μετα αν δεν δωσεις λαδωμα :hang3:Σε ευχαριστω για την πληροφορία [MENTION=3128]2cpu[/MENTION]
bezdim Ιανουάριος 9, 2012 #6942 Ιανουάριος 9, 2012 Kαι μετά σκοτώνονται σαν τα ζώα στους δρόμουςΜιλάω ΚΑΙ για γενιές του '50-'60 που "πήραν δίπλωμα" τότε και "έχουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα εμπειρία"
papajim Ιανουάριος 9, 2012 #6943 Ιανουάριος 9, 2012 Τι είναι καλύτερο να λαδώσεις ή να δώσεις άλλο ένα 100αρι για να εξεταστείς; Πολύ δύσκολα θα πέσεις στον ίδιο εξεταστή. Βέβαια μπορείς να πέσεις και σε χειρότερο, αλλά τουλάχιστον ξέρεις ότι μπορείς να οδηγήσεις. Εμένα μου λέει στο τέλος σβήσε τη μηχανή. Οκ του λέω. Μου λέει θεωρείς ότι είναι όλα καλά; Κοιτάω δεξιά κοιτάω αριστερά και του λέω ναι. Μου λέει δεν είναι, έχεις σβήσει τη μηχανή με το aircondition ανοιχτό. (ζήτημα αν φύσαγε κάποιο γιατί είχαμε ανοιχτά παράθυρα) Έγλυψα λίγο, αλλά δεν κόπηκα (την δεύτερη φορά)
Tsakonas Ιανουάριος 9, 2012 #6944 Ιανουάριος 9, 2012 Ναι [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] και εγω περιπου τοσο καιρο εχει που το ειχα παρει (ισως παραπανω).Εδινα καλοκαιρι και ειμουν εγω και μια κοπελα στρατιωτικος τελευταια φουρνια γιατι φευγανε οι εξεταστες για διακοπες.Η κοπελα πληρωσε γιατι ηθελε διακαως το διπλωμα εγω οχι .Εγω κοπηκα εκεινη εφυγε με το διπλωμα.Τι εκανα λαθος? Ανοιξα την πορτα με το αριστερο χερι .. (Να το θυμασε αυτο [MENTION=10425]thanoolhs[/MENTION] ) Μια μπιατς που εδινε παντως της ειπα να αρχισει να διαβαζει το serial number του χαρτονομισματος δυνατα στο κινητο.
Tsakonas Ιανουάριος 9, 2012 #6945 Ιανουάριος 9, 2012 ΥΓ:επειδη ξερω πως εν μεσω κρισης ολοι καιγεστε να μαθετε,αλλαξα στο τσακωναμαξο τα eneos 5W30 με mobil1 esp formula 5W30.Τα ενεος ειχανε ~4.000χλμ.Εκανα ακριβως τις ιδιες διαδρομες,με τις ιδιες ταχυτητες,την ιδια ωρα της μερας,με διαφορα 2-3 ημερων.Τα mobil ειχανε χαμηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου,ανεβαινε η θερμοκρασια τους δυσκολοτερα και επεφτε πολυ ευκολοτερα.Λεμε για παρατηρησιμη διαφορα,οχι 1 βαθμο...
2cpu Ιανουάριος 9, 2012 #6946 Ιανουάριος 9, 2012 Επειδη δεν εχω δει.Αυτα τα λαδια τα προτεινει ο κατασκευαστης @Τsakona ?Πιστευω και ενα 5 40 πχ αν το βαλεις να μην παρεξηγηθει.Και ποσα klm λεει αλλαγη? Αυτα ειναι full συνθετικα οπωτε αν θες μπορειςνα τα πας 6 και 7.Ιμισυνθετικα στο κουβα τα αλλαζω απο 5 εως 6 μαξ.Αλλα μεσα πολη το κουβαδακιον παει σπανια εως καθολου.
Tsakonas Ιανουάριος 9, 2012 #6947 Ιανουάριος 9, 2012 Το 40 τοχω σκεφτει αλλα λεει κοσμος για ζημιες στο cam follower με χοντροτερο απο 30..Και το αργοστασιο εχει εγκρινει για vw 504 μονο 5w30 ...Κουφαθηκα ολιγον,δεν περιμενα τοσο χοντρη διαφορα απο το ενα λαδι στο αλλο.Τι να πω,εκτος αν φταιει που παραταω το αυτοκινητο ακινητο για 15ημερα και το προηγουμενο λαδι οξειδωνεται στην αδρανεια...
2cpu Ιανουάριος 9, 2012 #6948 Ιανουάριος 9, 2012 Περιεργο.Θα ρωτησω αυριο και θα δω Ισως εχουμε και 5-30.Οσο ξερω και εχω δει ο κατασκευαστηςπροτεινει λαδια αναλογα θερμοκρασιακες συνθηκες και φυσικα με καποιες προδιαγραφεςδικες του.Πχ για μενα προτεινει μεχρι και 0-40 (τα ειχα δοκιμασει ενα φεγγαρι).
PetrosD Ιανουάριος 9, 2012 #6949 Ιανουάριος 9, 2012 Mobil 1 Motorsport Formula 15W-50 και εγώ στο M50.
magicman Ιανουάριος 9, 2012 #6950 Ιανουάριος 9, 2012 τελικα το πλυσιμο με sonax, και γαντι μικροινων , σκουπισμα με πετσετα μικροινων,κανουν τρελη δουλεια..με τρωει να χτυπησω κατα ανοιξη κανα πιεστικο, να κανω αφρο.
Athens2004 Ιανουάριος 9, 2012 #6951 Ιανουάριος 9, 2012 Αφρό κάνεις και με ενα λάστιχο και εναν κουβά . Εκει που ισως χρησιμέψει το πιεστικο ειναι πχ κατω απο τους θόλους η να χτυπάς δισκόφρενα - δαγκάνες . Και γενικα δύσκολα σημεια ( οχι ρουλεμαν ομως ) . Εγώ πιεστικό βάζω μια στα 5 πλυσίματα και αν . Δλδ 3-4 φορες τον χρόνο το πολύ στο αυτοκίνητο και 1-2 στην μοτο .
magicman Ιανουάριος 9, 2012 #6952 Ιανουάριος 9, 2012 τωρα με κουβα πλενω. αφρο στον εναν, και νερο μονο στον αλλο.καθαριζω με τον 1ο, και στον 2ο ξεπλενω το γαντι.πιεστικο, εννοω με τον δοχειο μπροστα που κανει τον αφρο. απλα ετσι το ψεκαζεις, αφηνεις να δρασει ο αφρος(να φυγουν οι πολλες βρωμιες, λασπη κτλ) και μετα πλενεις με το γαντι.
Athens2004 Ιανουάριος 10, 2012 #6953 Ιανουάριος 10, 2012 o 2ρος κουβας μαν ειναι ψιλο υπερβολη (και ταλαιπωρια για σενα ) , βεβαια το καρο σου ειναι new και εισαι μες την κ@υλα ( με το δίκιο σου ) Μπορεις με εναν κουβα να κανεις την δουλεια και να ξεπλενεις το σφουγγάρι στην βρύση ( αρκει αυτη να μην ειναι κανα 20μ μακρια ) Τα πιεστικα ( αναλογως και τι πιεστικό ειναι ) άλλα παίρνουν δοχείο άλλα έχουν λάστιχο-tank ξεχωριστο στο οποιο βαζεις το σαμπουαν και το διαλυουν με νερο παράγοντας αφρο . Ο αφρος απο μονος του δεν κανει τπτ αν δεν μπει χέρι με σφουγγάρι . Απλα τον πετας με την μια ομοιομορφα και γρηγορα για να ξεκινησεις με το σφουγγάρι . Εγω κανω το εξης ( ειτε με το πιεστικο ειτε με το χέρι ) Κατεβαινω στο γκαραζ με καφε και ενα τσιγάρο . Ψεκαζω το αυτοκίνητο όλο με σκέτο νερο καλα . ( πάντα πλένουμε χωρίς ήλιο ενοειτε πχ αν ειναι καλοκαιρι πλένεις απογευμα η νωρις πρωί , γιατι ο δυνατος ηλιος ξεραινει την σαπουναδα γρήγορα και αφηνει κηλίδες μεχρι να ξεπλυνεις το σημειο) Αφου το βρεξω καλα ολο , καθομαι 5-10 λεπτα κανω ενα τσιγάρο , πινω λιγο καφε : P Και μετα ξαναβρεξιμο ολο και ξεκιναω σαπουναδα εχοντας μουλιασει η μπιχλα που εχει πανω το καρο και βγαινει πολυ ευκολοτερα απο το να το πλακωσεις με σαπουναδα με την 1 και να τριβεις σαν τρελος . Ακομη και απο ταξιδια οπου ολη η μουρη ειναι με μυγακια καθαριζει χωρις χημικα αρκει να εχεις ενα σφουγγαρι απο αυτα που απο την μια πλευρα εχουν διχτάκι με πολύ απαλο τρίψιμο .
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 10, 2012 #6954 Ιανουάριος 10, 2012 καμία διεύθυνση για ένα αξιοπρεπές σέτ ??η ρεζέρβα μου πήρε μετάθεση στο υπόγειο ένεκα της δεξαμενής LPG...Δεν το έχω κοιτάξει αλλά για eBay με βλέπω. Δεν ξέρω αν υπάρχουν αξιόπιστες 12 v αντλίες αέρα αντί για αμπούλες
PetrosD Ιανουάριος 10, 2012 #6955 Ιανουάριος 10, 2012 - Και τι βαζεις μεσα ρε μάστορα;- Τι βαζω; Τον πατέρα μου και την μάνα μου βάζω!!!Πιστόνια, μπιέλες, μηχανικά ωστήρια, εκκεντροφόρους, billet τουρμπίνα, χταπόδι με εξτέρναλ, χειροκίνητο κοντό εξάρι σασμάν άμα έχεις χέρια... DSG άμα ΔΕΝ έχεις... Σε κόβω να μην έχεις!!! ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟYΥΥ.... Δεν πειράζει θα σου βάλω και νιτρα να ψεκάζεις!!!
Dant3 Ιανουάριος 10, 2012 #6956 Ιανουάριος 10, 2012 Γυρναω χθες απο την κοπελα μου και πετυχαινω στην αγια παρασκευη κοντα στο νομισματοκοπειο,ενα που μαλλον πηγαινε με την ταυτοτητα,να εχει ξεριζωσει ενα φαναρι(απο τα μεγαλα κιολας) και το αυτοκινητο αναποδογυρισμενο στη μεση της διασταυρωση.πυροσβεστικη αστυνομια κτλ κτλ...
Dolly Ιανουάριος 10, 2012 #6957 Ιανουάριος 10, 2012 Αν ήταν το αμάξι ανάποδα και κάπως "χάθηκε" λίγο η ενέργεια απο το στούκο καλά να λές... αν τον είχες δει καρφωμένο στο φανάρι θα ήταν πιο άσχημο...Αν και τα φανάρια μας δεν πρέπει να είναι σαν αυτά στην Αγγλία που είναι φτιαγμένα για να ΜΗΝ σε σκοτώνουν...
Dant3 Ιανουάριος 10, 2012 #6958 Ιανουάριος 10, 2012 Εγω απορω τι γινεται σε αυτο το σημειο της μεσογειων.πριν κανα 2μηνο παλι 100 μετρα πιο περα σκοτωθηκε καποιος.πρεπει να αναποδογυρισε παλι το αυτοκινητο και μπηκε στους θαμνους στο ενδιαμεσο.βλεπουν ευθεια και χωνουν γκαζι?ημαρτον...θα σκοτωσουν και τους αλλους που κυκλοφορουν εκει και συνηθως σε αυτο το σημειο εχει και κινηση.
carrion Ιανουάριος 10, 2012 #6959 Ιανουάριος 10, 2012 Ερώτηση: Παίζει να έκανα "μακακία" και να πέταξα την απόδειξη από το τέλος κυκλοφορίας. Σε τέτοια περίπτωση ξέρει κανείς τι γίνεται;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.