Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=12156]Lakisss[/MENTION] Δες αυτό. Οδηγάει ο Σωτήρης Ρόκκος (την Giulia) ,τρελά skills ο άνθρωπος.

Υπάρχουν και καλύτερα χέρια στην ελληνική σκηνή.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
moar less οτι εκανε και αυτος

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]-->

VWVortex.com - V10 E30 M3 Build

Τρομερό το build...πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια.:T:

Έχω ένα θέμα όμως με τέτοιες μετατροπές:

Τους βλέπω να τοποθετούν ενισχύσεις/υποπλαίσια/σωλήνες για να στηρίξουν εξαρτήματα η να ενισχύσουν το σασί.

Κατά την γνώμη μου δεν είναι σωστό και αυτά τοποθετούνται στη τύχη...η κάθε εταιρία κάνει μελέτη του σασί και των δυνάμεων που δέχεται σε υπολογιστή, σωστά?

Πώς τώρα εσύ πάς και κολλάς ότι/όπου θες αυθαίρετα?

Θα το δεχόμουν αν έβαζαν τις ενισχύσεις που προέβλεπε η BMW όταν το αυτ/το έτρεχε σαν αγωνιστικό και μόνο.

Τώρα θα μου πεις είχε μήπως προβλέψει η BMW V10 σε τέτοιο σκαρί?:p

Όχι φυσικά, αλλά πρόσεξε την παρακάτω φωτo:

m334x.jpg

Οι ενισχύσεις έχουν ραφτεί κανονικά, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα έχει παραμείνει εργοστασιακό με τις πόντες.

Δεν το παίζω και ειδικός, αλλά λογικό δεν είναι οι δυνάμεις πλέον να ξεσπάσουν με τον καιρό στις πόντες και να αρχίσουν τα προβλήματα?:hmm:

Υπάρχουν και καλύτερα χέρια στην ελληνική σκηνή.

Βεβαίως.

Πάντως για καλύτερο είναι τα άλλα βίντεο που τα τραβάει με κάμερα κράνους από μέσα. :T:

Τρομερό το build...πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια.:T:

Έχω ένα θέμα όμως με τέτοιες μετατροπές:

Τους βλέπω να τοποθετούν ενισχύσεις/υποπλαίσια/σωλήνες για να στηρίξουν εξαρτήματα η να ενισχύσουν το σασί.

Κατά την γνώμη μου δεν είναι σωστό και αυτά τοποθετούνται στη τύχη...η κάθε εταιρία κάνει μελέτη του σασί και των δυνάμεων που δέχεται σε υπολογιστή, σωστά?

Πώς τώρα εσύ πάς και κολλάς ότι/όπου θες αυθαίρετα?

Θα το δεχόμουν αν έβαζαν τις ενισχύσεις που προέβλεπε η BMW όταν το αυτ/το έτρεχε σαν αγωνιστικό και μόνο.

Τώρα θα μου πεις είχε μήπως προβλέψει η BMW V10 σε τέτοιο σκαρί?:p

Όχι φυσικά, αλλά πρόσεξε την παρακάτω φωτo:

http://imageshack.us/photo/my-images/830/m334x.jpg/

Οι ενισχύσεις έχουν ραφτεί κανονικά, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα έχει παραμείνει εργοστασιακό με τις πόντες.

Δεν το παίζω και ειδικός, αλλά λογικό δεν είναι οι δυνάμεις πλέον να ξεσπάσουν με τον καιρό στις πόντες και να αρχίσουν τα προβλήματα?:hmm:

Αυτό το κόψιμο και ράψιμο έγινε για να χωρέσει το σασμάν του V10.

Το αμάξι μπορεί να μην έχει πειράξει τις εργοστασιακές πόντες, αλλά έχει ράψει καινούργιους θόλους και έχει βάλει rollcage. Καλύτερο δέσιμο του σασί απο rollcage δεν παίζει.

m3-53.jpg

m3-54.jpg

m3-55.jpg

Επαναλαμβάνω ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, απλά αυτές είναι αυθαιρεσίες του κερατά.:p

m320.jpg

m324.jpg

m331.jpg

m351.jpg

Καλά έκανε και τις έκανε, αλλά έπρεπε (θεωρώ) να ραφτεί όλο το αμάξωμα.

Οι δυνάμεις θα ξεσπάσουν αλλού κάποια στιγμή.:)

Επαναλαμβάνω ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, απλά αυτές είναι αυθαιρεσίες του κερατά.:p

Καλά έκανε και τις έκανε, αλλά έπρεπε (θεωρώ) να ραφτεί όλο το αμάξωμα.

Οι δυνάμεις θα ξεσπάσουν αλλού κάποια στιγμή.:)

Τότε και στα wrc κάνουν αυθεραισίες ?

Δεν είναι καμιά τρελή επίστήμη το σασή του αυτοκινήτου.

Το cage είναι 8 φορές πιο άκαμπτο από το σασί του αυτοκινήτου.

Ότι στρεβλώσεις θα πάει να πάρει το αμάξι, το cage θα τις αποτρέψει.

Υπ όψιν, ότι το X που βλέπεις χωρίς το τούνελ του κιβωτίου, είναι καθαρά και μόνο για υποστήριξη του σασί πριν το κόλλημα. Μετά έφυγε.

Τότε και στα wrc κάνουν αυθεραισίες ?

Όχι βέβαια...είναι μελετημένα σε μοντέλα υπολογιστών, εδώ είναι?

Δεν είναι καμιά τρελή επίστήμη το σασή του αυτοκινήτου.

Νομίζεις! Αν δεν είναι το σασί τότε τι είναι?

Το cage είναι 8 φορές πιο άκαμπτο από το σασί του αυτοκινήτου.

Ότι στρεβλώσεις θα πάει να πάρει το αμάξι, το cage θα τις αποτρέψει.

Το νούμερο οκτώ πώς προκύπτει?

Το cage θα αποτρέψει την μεγάλη στρέβλωση, αλλά δεν θα την εξαλείψει τελείως.

Στρέβλωση πρέπει να υπάρχει για να:

-έχει μακροζωία το μέταλλο στις καταπονήσεις (δυνάμεις/ροπή/λακούβες κτλ.)

-έχει προβλεψιμότητα το αυτοκίνητο στο όριο και όχι ''απότομες'' αντιδράσεις.

Τσέκαρε πχ. τι γίνεται με τις δυνάμεις, χωρίς να το καταλαβαίνουμε σαν αίσθηση από τη θέση του οδηγού ( 1:30sec.)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ZmWr9AeDTBg&feature=colike]1000 HP - Audi 90 Quattro - Istvan Boldizsar - XPROVID Films - YouTube[/ame]

Είναι μελετημένα σε μοντέλα υπολογιστών για να βγάλουν τα σχέδια, όχι απόλυτα για τις δυνάμεις που θα δεχθούν. Στο ξαναλέω, δεν είναι επιστήμη.

Το σασί γίνεται επιστήμη όταν προσπαθείς με λαμαρίνα μισού και ενός χιλιοστού να φτιάξεις ένα άκαμπτο αυτοφερόμενο σασί με το λιγότερο δυνατό βάρος. Εκεί γίνεται τσι π0υτ@νας στα μοντέλα υπολογιστών με δυνάμεις.

Για να καταλάβεις ένα κουφάρι ενός 106/saxo ζυγίζει 160-180 κιλά. Καθαρά και μόνο το σκάφος όταν ένα rollcage μπορεί να ζυγίζει 50 και 60κιλά όταν πάνω του κουβαλάει λιγότερο από το 1/4 της λαμαρίνας όλου του σκάφους.

Το νούμερο 8 προκύπτει τυχαία και ήταν σχήμα λόγου, αλλά αν πάρεις μια λαμαρίνα μισού με ενός χιλιοστού και την συγκρίνεις με ένα σωλήνα από rollcage θα το καταλάβεις ότι δεν έχει επαφή από άποψη αντοχής.

Νομίζεις ότι εργοστασιακά αμάξια δεν έχουν στρεβλώσεις?

Αν όχι, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Πάρε ένα οποιοδήποτε αμάξι, μπες συνοδηγός και βάλε το δάκτυλό σου, ανάμεσα στην πόρτα και το τόξο που περνάει από πάνω.

Σε ένα αυτοκίνητο που τρέχει, δεν θες στρεβλώσεις, θες απόλυτες αντιδράσεις ώστε να είναι κοφτερό και άμεσο στις δικές σου αντιδράσεις, για αυτό μπαίνει το rollcage που δένει και τους θόλους και ένα κάρο υποπλαίσια.

Όταν έχεις μια λαμαρίνα που καθημερινά στρεβλώνεται περισσότερο απ όσο θα έπρεπε, μαλακώνει με το πέρασμα του χρόνου. <-Not good

Για τον μόνο λόγο που θες ένα μικρό ποσοστό στρεβλώσεων ή κάπου να εκτονώνεται η δύναμη είναι για να μην κόβει τις πόντες. Μια άκαμπτη λαμαρίνα δεν θα πάθει ποτέ τίποτα, αν έχει ηλεκτρόποντες στην μέση είναι πολύ πιθανό να κόψει κάποια στιγμή.

Το βιντεάκι δε μου λέει κάτι και το θεωρώ λίγο ατυχές σαν παράδειγμα. Δεν ξέρω τι έχουν κάνει στο σασί. Και συνήθως στα dragster κόβουν οποιαδήποτε περιττή λαμαρίνα για βάρος. οι πόρτες σίγουρα δεν έχουν σκελετό από μέσα κτλπ. Απότε, 1000hp + μείωση βάρους στο απαραίτητο + τετρακίνητο, είναι τυχερός που δεν έκοψε :p(jk)

Όχι βέβαια...είναι μελετημένα σε μοντέλα υπολογιστών, εδώ είναι?

[...]

Μη τρελαίνεσαι τόσο. Ο σκοπός αυτών των project είναι απλά να αντέξουν κάποια περάσματα από πίστα και μάλιστα συνήθως dragstrip... (η απλά η θέση τους είναι στη βιτρίνα) οπότε η οδική συμπεριφορά σε στροφές κλπ είναι συνήθως δευτερευούσης σημασίας. Κανείς δεν αποκλείει το κόψιμο-ράψιμο αν κάτι ξεκολλήσει και φυσικά δε πρόκειται να πουληθεί κάτι τέτοιο με σκοπό να γράψει καμπόσες 100αδες χιλιάδες χιλιόμετρα στο δρόμο όπως προορίζονται τα περισσότερα αυτοκίνητα παραγωγής.

Πέρα απ αυτό. Ο κατασκευαστής σχεδίασε το σασί για μια εντελώς διαφορετική χρήση. Το ότι σχεδιάστηκε με τη βοήθεια υπολογιστή, δε σημαίνει ότι είναι αποτέλεσμα απίστευτης σοφίας. Ανάλογα με τους νέους στόχους της κατασκευής, ένας οποιοσδήποτε μηχανολόγος που νιώθει το επάγγελμα του μπορεί να αποφασίσει σε ποια σημεία θα γίνουν οι ενισχύσεις για τη νέα εφαρμογή.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=KuD71z_4BGg&feature=related]ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΟ ΥΔΩΡ.avi - YouTube[/ame]

αν όντως ισχύουνε αυτά που λένε τα παιδιά, και γίνουν οι κατάλληλες δοκιμές (απόδοση των κινητήρων κλπ) τότε όλα αυτά που ξέρουμε μέχρι σήμερα είναι μια μπούρδα όπως και τα υπόλοιπα :p

:D

Αυτά μια χαρά δουλεύουν, το άλλο δεν δούλευε λάθος?

Πετρελαιο και υψηλης αποδοσης Ακη.Και δεν λεμε για κανενα εσωλεμβιο μιλαμε για την

προικα του σε ντζιβιντζιλικια.

WARNING! Excessive Clag!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=w4MjC1Ywofg]D5600 Cold-start after piston change - YouTube[/ame]

Το μιγμα ειναι νερο και βενζινα και ο κινητηρας δουλευει σαν να μας πουλησανε νερωμενη βενζινη.

Tο εφηυρε καποιος Δημάρας πριν απο 35 χρονια, αλλά δεν έχω όρεξη να ψαξω για λεπτομερειες τωρα.

μόλις πέρασα το δίπλωμα για αυτοκίνητο και μηχανάκι 125.

facking huppy:fun:

Ωραιος!!!:T:

Εγω δινω την παρασκευη και δεν εχω λαδωσει:toomuchne

Και δεν χρειαζεται.Η ξερεις να οδηγας η δεν ξερεις και σε κοβουν.

No hard feelings αλλα δυστηχως ετσι ειναι.

Καλά, σιγά γιατί ξαφνικά νομίζω πως μεγάλωσα στο άνδρο της αξιοκρατίας...

Εγώ οταν έδωσα πριν 13 χρόνια κοντά δεν ήταν τόσο clear cut... Το είχα περάσει χωρίς να λαδώσω γιατί οδηγούσα απο τα 14 κλπ, αλλά είχα πολυ κόσμο που έζησε τον διάλογο "η 50.000 δραχμές φίλε ή τα λέμε".

Ναι [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] και εγω περιπου τοσο καιρο εχει που το ειχα παρει (ισως παραπανω).

Εδινα καλοκαιρι και ειμουν εγω και μια κοπελα στρατιωτικος τελευταια φουρνια

γιατι φευγανε οι εξεταστες για διακοπες.Η κοπελα πληρωσε γιατι ηθελε διακαως το διπλωμα εγω οχι .Εγω κοπηκα εκεινη εφυγε με το διπλωμα.Τι εκανα λαθος?

Ανοιξα την πορτα με το αριστερο χερι ..

(Να το θυμασε αυτο [MENTION=10425]thanoolhs[/MENTION] ;) )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.