Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Τί να το κάνεις το τούρμπο σε ένα κουβαδάκι;

Είναι να τρέξεις με αυτό; στην πρώτη στροφή θα το πάρει ο άερας. Άσ'το καπό,ούτε αεροτομή έχει.

"Κουβαδάκι" η E30;:slap:

Αυτή τη στιγμή τα συναισθήματα μου προς το nickname σου δεν είναι ευχάριστα. Καλύτερα να κλείσω τον υπολογιστή και ας σου εξηγήσει κάποιος άλλος τί είπες.

Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το βίντεο είναι αναμορφικά συμπιεσμένο και το αυτοκίνητο δεν είναι όπως φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το βίντεο είναι αναμορφικά συμπιεσμένο και το αυτοκίνητο δεν είναι όπως φαίνεται.

Όχι,δεν βλέπω συχνά τέτοια βίντεο.Ποιός ανεβάζει τέτοια βίντεο;Είναι αισχρό,σαφώς με μπέρδεψε.

Δεν έγραφε κιόλας Ε30 για να ξέρω ποιό είναι,αυτό που είδα φαινόταν με κουβάς.

Αν μιλάμε για αυτό το αμάξι :

1)το ξέρω ότι είναι αμαξάρα.

2)ο τύπος το κατέστρεψε.

Link to comment
Share on other sites

Τι έφτιαξε ο άνθρωπος ρε....το ερωτεύτηκα...το θέλω!!!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=djguAxWPQJA&feature=colike]Volvo Amazon vs Ferrari 599 GTB F1 Interior + exterior race - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6BjI1lG2q4A&feature=colike]Ferrari 458 vs Volvo Amazon '67 "V[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Όχι,δεν βλέπω συχνά τέτοια βίντεο.Ποιός ανεβάζει τέτοια βίντεο;Είναι αισχρό,σαφώς με μπέρδεψε.

8ffc9a94-74c4-47d0-b6fe-fcb2a7b3e0df.jpg

Δεν έγραφε κιόλας Ε30 για να ξέρω ποιό είναι,αυτό που είδα φαινόταν με κουβάς.

Αν μιλάμε για αυτό το αμάξι :

1)το ξέρω ότι είναι αμαξάρα.

2)ο τύπος το κατέστρεψε.

Ναι, αυτό είναι, όχι Μ3 αλλά station wagon.

moar less οτι εκανε και αυτος

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]-->

VWVortex.com - V10 E30 M3 Build :p

Ναι, παρακολουθώ τέτοιου είδους βίντεο αρκετά συχνά, πράγμα που δεν είναι και τόσο καλό γιατί μετά μου φαίνεται "λίγο" το δικό μου.

Link to comment
Share on other sites

moar less οτι εκανε και αυτος

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]-->

VWVortex.com - V10 E30 M3 Build

Τρομερό το build...πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια.:T:

Έχω ένα θέμα όμως με τέτοιες μετατροπές:

Τους βλέπω να τοποθετούν ενισχύσεις/υποπλαίσια/σωλήνες για να στηρίξουν εξαρτήματα η να ενισχύσουν το σασί.

Κατά την γνώμη μου δεν είναι σωστό και αυτά τοποθετούνται στη τύχη...η κάθε εταιρία κάνει μελέτη του σασί και των δυνάμεων που δέχεται σε υπολογιστή, σωστά?

Πώς τώρα εσύ πάς και κολλάς ότι/όπου θες αυθαίρετα?

Θα το δεχόμουν αν έβαζαν τις ενισχύσεις που προέβλεπε η BMW όταν το αυτ/το έτρεχε σαν αγωνιστικό και μόνο.

Τώρα θα μου πεις είχε μήπως προβλέψει η BMW V10 σε τέτοιο σκαρί?:p

Όχι φυσικά, αλλά πρόσεξε την παρακάτω φωτo:

m334x.jpg

Οι ενισχύσεις έχουν ραφτεί κανονικά, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα έχει παραμείνει εργοστασιακό με τις πόντες.

Δεν το παίζω και ειδικός, αλλά λογικό δεν είναι οι δυνάμεις πλέον να ξεσπάσουν με τον καιρό στις πόντες και να αρχίσουν τα προβλήματα?:hmm:

Link to comment
Share on other sites

Τρομερό το build...πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια.:T:

Έχω ένα θέμα όμως με τέτοιες μετατροπές:

Τους βλέπω να τοποθετούν ενισχύσεις/υποπλαίσια/σωλήνες για να στηρίξουν εξαρτήματα η να ενισχύσουν το σασί.

Κατά την γνώμη μου δεν είναι σωστό και αυτά τοποθετούνται στη τύχη...η κάθε εταιρία κάνει μελέτη του σασί και των δυνάμεων που δέχεται σε υπολογιστή, σωστά?

Πώς τώρα εσύ πάς και κολλάς ότι/όπου θες αυθαίρετα?

Θα το δεχόμουν αν έβαζαν τις ενισχύσεις που προέβλεπε η BMW όταν το αυτ/το έτρεχε σαν αγωνιστικό και μόνο.

Τώρα θα μου πεις είχε μήπως προβλέψει η BMW V10 σε τέτοιο σκαρί?:p

Όχι φυσικά, αλλά πρόσεξε την παρακάτω φωτo:

http://imageshack.us/photo/my-images/830/m334x.jpg/

Οι ενισχύσεις έχουν ραφτεί κανονικά, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα έχει παραμείνει εργοστασιακό με τις πόντες.

Δεν το παίζω και ειδικός, αλλά λογικό δεν είναι οι δυνάμεις πλέον να ξεσπάσουν με τον καιρό στις πόντες και να αρχίσουν τα προβλήματα?:hmm:

Αυτό το κόψιμο και ράψιμο έγινε για να χωρέσει το σασμάν του V10.

Το αμάξι μπορεί να μην έχει πειράξει τις εργοστασιακές πόντες, αλλά έχει ράψει καινούργιους θόλους και έχει βάλει rollcage. Καλύτερο δέσιμο του σασί απο rollcage δεν παίζει.

m3-53.jpg

m3-54.jpg

m3-55.jpg

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, απλά αυτές είναι αυθαιρεσίες του κερατά.:p

m320.jpg

m324.jpg

m331.jpg

m351.jpg

Καλά έκανε και τις έκανε, αλλά έπρεπε (θεωρώ) να ραφτεί όλο το αμάξωμα.

Οι δυνάμεις θα ξεσπάσουν αλλού κάποια στιγμή.:)

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, απλά αυτές είναι αυθαιρεσίες του κερατά.:p

Καλά έκανε και τις έκανε, αλλά έπρεπε (θεωρώ) να ραφτεί όλο το αμάξωμα.

Οι δυνάμεις θα ξεσπάσουν αλλού κάποια στιγμή.:)

Τότε και στα wrc κάνουν αυθεραισίες ?

Δεν είναι καμιά τρελή επίστήμη το σασή του αυτοκινήτου.

Το cage είναι 8 φορές πιο άκαμπτο από το σασί του αυτοκινήτου.

Ότι στρεβλώσεις θα πάει να πάρει το αμάξι, το cage θα τις αποτρέψει.

Υπ όψιν, ότι το X που βλέπεις χωρίς το τούνελ του κιβωτίου, είναι καθαρά και μόνο για υποστήριξη του σασί πριν το κόλλημα. Μετά έφυγε.

Link to comment
Share on other sites

Τότε και στα wrc κάνουν αυθεραισίες ?

Όχι βέβαια...είναι μελετημένα σε μοντέλα υπολογιστών, εδώ είναι?

Δεν είναι καμιά τρελή επίστήμη το σασή του αυτοκινήτου.

Νομίζεις! Αν δεν είναι το σασί τότε τι είναι?

Το cage είναι 8 φορές πιο άκαμπτο από το σασί του αυτοκινήτου.

Ότι στρεβλώσεις θα πάει να πάρει το αμάξι, το cage θα τις αποτρέψει.

Το νούμερο οκτώ πώς προκύπτει?

Το cage θα αποτρέψει την μεγάλη στρέβλωση, αλλά δεν θα την εξαλείψει τελείως.

Στρέβλωση πρέπει να υπάρχει για να:

-έχει μακροζωία το μέταλλο στις καταπονήσεις (δυνάμεις/ροπή/λακούβες κτλ.)

-έχει προβλεψιμότητα το αυτοκίνητο στο όριο και όχι ''απότομες'' αντιδράσεις.

Τσέκαρε πχ. τι γίνεται με τις δυνάμεις, χωρίς να το καταλαβαίνουμε σαν αίσθηση από τη θέση του οδηγού ( 1:30sec.)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ZmWr9AeDTBg&feature=colike]1000 HP - Audi 90 Quattro - Istvan Boldizsar - XPROVID Films - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Είναι μελετημένα σε μοντέλα υπολογιστών για να βγάλουν τα σχέδια, όχι απόλυτα για τις δυνάμεις που θα δεχθούν. Στο ξαναλέω, δεν είναι επιστήμη.

Το σασί γίνεται επιστήμη όταν προσπαθείς με λαμαρίνα μισού και ενός χιλιοστού να φτιάξεις ένα άκαμπτο αυτοφερόμενο σασί με το λιγότερο δυνατό βάρος. Εκεί γίνεται τσι π0υτ@νας στα μοντέλα υπολογιστών με δυνάμεις.

Για να καταλάβεις ένα κουφάρι ενός 106/saxo ζυγίζει 160-180 κιλά. Καθαρά και μόνο το σκάφος όταν ένα rollcage μπορεί να ζυγίζει 50 και 60κιλά όταν πάνω του κουβαλάει λιγότερο από το 1/4 της λαμαρίνας όλου του σκάφους.

Το νούμερο 8 προκύπτει τυχαία και ήταν σχήμα λόγου, αλλά αν πάρεις μια λαμαρίνα μισού με ενός χιλιοστού και την συγκρίνεις με ένα σωλήνα από rollcage θα το καταλάβεις ότι δεν έχει επαφή από άποψη αντοχής.

Νομίζεις ότι εργοστασιακά αμάξια δεν έχουν στρεβλώσεις?

Αν όχι, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Πάρε ένα οποιοδήποτε αμάξι, μπες συνοδηγός και βάλε το δάκτυλό σου, ανάμεσα στην πόρτα και το τόξο που περνάει από πάνω.

Σε ένα αυτοκίνητο που τρέχει, δεν θες στρεβλώσεις, θες απόλυτες αντιδράσεις ώστε να είναι κοφτερό και άμεσο στις δικές σου αντιδράσεις, για αυτό μπαίνει το rollcage που δένει και τους θόλους και ένα κάρο υποπλαίσια.

Όταν έχεις μια λαμαρίνα που καθημερινά στρεβλώνεται περισσότερο απ όσο θα έπρεπε, μαλακώνει με το πέρασμα του χρόνου. <-Not good

Για τον μόνο λόγο που θες ένα μικρό ποσοστό στρεβλώσεων ή κάπου να εκτονώνεται η δύναμη είναι για να μην κόβει τις πόντες. Μια άκαμπτη λαμαρίνα δεν θα πάθει ποτέ τίποτα, αν έχει ηλεκτρόποντες στην μέση είναι πολύ πιθανό να κόψει κάποια στιγμή.

Το βιντεάκι δε μου λέει κάτι και το θεωρώ λίγο ατυχές σαν παράδειγμα. Δεν ξέρω τι έχουν κάνει στο σασί. Και συνήθως στα dragster κόβουν οποιαδήποτε περιττή λαμαρίνα για βάρος. οι πόρτες σίγουρα δεν έχουν σκελετό από μέσα κτλπ. Απότε, 1000hp + μείωση βάρους στο απαραίτητο + τετρακίνητο, είναι τυχερός που δεν έκοψε :p(jk)

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια...είναι μελετημένα σε μοντέλα υπολογιστών, εδώ είναι?

[...]

Μη τρελαίνεσαι τόσο. Ο σκοπός αυτών των project είναι απλά να αντέξουν κάποια περάσματα από πίστα και μάλιστα συνήθως dragstrip... (η απλά η θέση τους είναι στη βιτρίνα) οπότε η οδική συμπεριφορά σε στροφές κλπ είναι συνήθως δευτερευούσης σημασίας. Κανείς δεν αποκλείει το κόψιμο-ράψιμο αν κάτι ξεκολλήσει και φυσικά δε πρόκειται να πουληθεί κάτι τέτοιο με σκοπό να γράψει καμπόσες 100αδες χιλιάδες χιλιόμετρα στο δρόμο όπως προορίζονται τα περισσότερα αυτοκίνητα παραγωγής.

Πέρα απ αυτό. Ο κατασκευαστής σχεδίασε το σασί για μια εντελώς διαφορετική χρήση. Το ότι σχεδιάστηκε με τη βοήθεια υπολογιστή, δε σημαίνει ότι είναι αποτέλεσμα απίστευτης σοφίας. Ανάλογα με τους νέους στόχους της κατασκευής, ένας οποιοσδήποτε μηχανολόγος που νιώθει το επάγγελμα του μπορεί να αποφασίσει σε ποια σημεία θα γίνουν οι ενισχύσεις για τη νέα εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.