Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αφού είπε ότι δεν είναι real carbon ποια άλλη εξήγηση μένει?:hmm:

Νικο αυτη ειναι η μεθοδος....

Ειναι το ιδιο εφε με αυτο το "ξυλινο" κομματι που σου ειχα δειξει στο εργαστηριο προ καιρου

Link to comment
Share on other sites

Οσοι εχουν αλλαγμενη εξατμιση και εμπειριες με ΚΤΕΟ/καυσαερια/επιτρεπομενα ποσοστα θορυβου περικαλω να ποσταρουν..

ηρθε Μιλτιαδης φουλ 76 χιλιοστα 100αρη καταλυτη και μοναχα μεσαιο καζανακι.Πισω σωληνας σκετος.Θα περναω η θα μου πουν lol wut?

Link to comment
Share on other sites

Οσοι εχουν αλλαγμενη εξατμιση και εμπειριες με ΚΤΕΟ/καυσαερια/επιτρεπομενα ποσοστα θορυβου περικαλω να ποσταρουν..

ηρθε Μιλτιαδης φουλ 76 χιλιοστα 100αρη καταλυτη και μοναχα μεσαιο καζανακι.Πισω σωληνας σκετος.Θα περναω η θα μου πουν lol wut?

Γιατί όχι με τελικό καζανάκι? Πιστεύω ότι με ένα περιποιημένο τελικό δε θα έχεις κανένα πρόβλημα στον ήχο. Όσο για τα καυσαέρια... εξαρτάται απ τον καταλύτη. Κανονικά θα πρέπει να περνά.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όχι με τελικό καζανάκι? Πιστεύω ότι με ένα περιποιημένο τελικό δε θα έχεις κανένα πρόβλημα στον ήχο. Όσο για τα καυσαέρια... εξαρτάται απ τον καταλύτη. Κανονικά θα πρέπει να περνά.

Ηταν να μην με παρασυρει ο λβλ1 με τα μπαμ μπουμ του 200 sχ ....Η εξατμιση ειναι τουτη δω,απλα στο πισω μερος η δικια μου δεν εχει αυτα τα 2 καζανακια ,εκει που κανει "Υ"ειναι σκετοι σωληνες...Καταλυτης HJS 100cpsi.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=yCEqBkMyvPo]VW Scirocco R 2.0 TSI 265pk @ 338hp (Stage 2) par BR-Performance - YouTube[/ame]

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Όπως αρέσει στον καθ' ένα :)

Εγώ δε θα ήθελα στο καθημερινό μου αυτοκίνητο να ακούγεται τόσο η εξάτμιση. Ανεξάρτητα με το πόσο καλή ηχομόνωση έχει το εσωτερικό.

Αν τώρα έχεις αυτοκίνητο για τις συνηθισμένες μετακινήσεις, και το 200SX για "project car" driftααμαξο, γουσταράμαξο, τότε αλλάζει το πράμα...

Όσο για τους ρύπους, πρέπει να είσαι εντάξει. Έτσι κι αλλιώς μόνο CO και HC μετράμε εδω πέρα... Με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους και το turbo να φράζει την εξαγωγή, ακόμα και χωρίς καταλύτη τα περνά αυτά ένα υγείες καλορυθμισμένο-μοτέρ. (κάτσε να μετρούσαν NOx.. και μάλιστα σε roling road όπως γίνεται αλλού, και θα σου 'λεγα αν θα πέρναγε κάνεις φτιαγμένος το τεστ ρύπων)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα εκεινος ο φοβερος τεχνικος του γραφειου πρεπει ναχει ξαδερφακια μηχανικους σε αντιπροσωπειες,δεν εξηγειται αλλιως.Εστειλε το bawss για σερβις το αυτοκινητο του και ηρθε μια παραλογη τιμη απο το συνεργειο ,οποτε ανατεθηκε στην γραμματεα να ζητησει εξηγησεις απο την αντιπροσωπεια.Δεν επενεβην γιατι θα με βγαλουνε παραξενο/κομπλεξικο/μισανθρωπο,μεταφερω αττακα που ακουσα να λεει η γραμματεας

"ΕΕΕΕ βλεπω στην αποδειξη μια χρεωση "πεντε νταμπλ γιου σαραντα εξι χι" που ειναι εκατον ογδοντα ευρω..."

Link to comment
Share on other sites

Ρε μην λετε χαζα... Απο το 2004 ανεβοκατεβαίνω την Βουλιαγμένης με το ντατσουν και δεν με εχουν σταματήσει, ποσο μαλλον να με γράψουν, για θόρυβο...

Και μην λεμε μ@@@@ιες, μονο κοκκινο στόχο στην οροφή δεν εχει το εργαλείο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ρε μην λετε χαζα... Απο το 2004 ανεβοκατεβαίνω την Βουλιαγμένης με το ντατσουν και δεν με εχουν σταματήσει, ποσο μαλλον να με γράψουν, για θόρυβο...

Και μην λεμε μ@@@@ιες, μονο κοκκινο στόχο στην οροφή δεν εχει το εργαλείο :hehe:

Στο ξέμπαρκο όντως δεν παίζει να σε σταματήσουν.

Εγώ για τον θόρυβο το ανέφερα με το αν θα την παλέψει ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.