Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το καλοκαίρι κάναμε αρκετές βόλτες με ένα Lexus Hybrid 450h , και το μοναδικό πράγμα που με χάλασε ήταν αυτό το κλασσικό 80's φηφιακό ρολόι στην κονσόλα.

Μα καλά πόσο stock έχουνε τρομάρα τους?:p

toyotagt86carscoop25.jpg

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

εμενα παντως το design του μου αρεσει. και ας εχει και το ρολογακι.

θυμιζει κατι απο τα παλια, και εχει λιτο και ομορφο σχεδιασμο.

στο ελλαντα, βεβαια, δεν πιστευω να δουμε πολλα... :p

Ναι, το ρολογάκι αυτό κι εμένα με χαλάει, αλλά στο Yaris.

Αν είχα το GT86, σκασίλα μου :p

Το κάλυμμα στο δεύτερο βέλος είναι μάλλον αναμονή για USB θύρα.

Το καλοκαίρι κάναμε αρκετές βόλτες με ένα Lexus Hybrid 450h , και το μοναδικό πράγμα που με χάλασε ήταν αυτό το κλασσικό 80's φηφιακό ρολόι στην κονσόλα.

Μα καλά πόσο stock έχουνε τρομάρα τους?:p

Έλα μωρέ, αν δεν σου αρέσει παίρνεις ένα αυτοκόλλητο Patty, το κολλάς επάνω και το καλύπτεις :p

Ναι, το ρολογάκι αυτό κι εμένα με χαλάει, αλλά στο Yaris.

Αν είχα το GT86, σκασίλα μου :p

Το κάλυμμα στο δεύτερο βέλος είναι μάλλον αναμονή για USB θύρα.

Αν θυμαμαι καλα το GT 86 δεν εχει τετοιο ρολογακι.

πάω στοίχημα ότι ή το prius τα ξεκίνησε όλα

ή ήταν στην λάθος στιγμή στο λάθος μέρος (ιαπωνικά δεν ξέρω)..

πάντως τα "supercars" αντοχή κινέζου έχουν(βέβαια δεν ξέρουμε με πόσα καρφώθηκαν αλλά.....)

Video: Ατύχημα 14 supercars στην Ιαπωνία - AutoBlog.gr

Το χάος που θα δεις στο video ξεκίνησε όταν ένας οδηγός μιας Ferrari έχασε τον έλεγχο του supercar του και παρέσυρε ακόμη 7 Ferrari (F355, F430, F430 Scuderia, F360, F512), 1 Lamborghini Countach, 3 Mercedes, 1 Nissan Skyline και ένα Toyota Prius. Τα αυτοκίνητα κινούνταν από την Kyushu προς την Χιροσίμα και ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Ο δρόμος έκλεισε για 6 ώρες μέχρι τα συνεργεία καθαρισμού να απομακρύνουν τα συντρίμμια.
...πάντως τα "supercars" αντοχή κινέζου έχουν(βέβαια δεν ξέρουμε με πόσα καρφώθηκαν αλλά.....)

Μάλλον δεν διάβασες όλο το άρθρο... Καρφώθηκαν με πολλά και δεν έπαθε κανείς τίποτα. Αυτός είναι ο σκοπός της σχεδίασης, να προστατέψει τον οδηγό, όχι το αμάξι.

Μάλλον δεν διάβασες όλο το άρθρο... Καρφώθηκαν με πολλά και δεν έπαθε κανείς τίποτα. Αυτός είναι ο σκοπός της σχεδίασης, να προστατέψει τον οδηγό, όχι το αμάξι.

σόρρυ δεν είχα δει την ελληνική μετάφραση με τα extra info

όσο για το vid του Lakisss...

I don't know πιθανά να μην είναι καν στους ίππους που λένε...

αλά το να κάνεις κόντρα σε αυτοκινητόδρομο με δήθεν 1100 και 1500 άλογα....epic and dangerous fail

τώρα για την αξιοπιστία....εκεί που είναι η μηχανή στην lambo αν δεν έχει και δύο τρύπες φ500 για αερισμό και ψύξη...λογικό είναι να σπάσει....όχι πως την δικαιολογώ αλλά just sayin

Σήμερα έχουμε αλλαγή στις εμπρος δισκόπλακες και τα τακάκια και καθαρισμό. Θα μπουν BREMBO πλάκες και FERODO τακάκια. Επίσης θα αλλάξω και τα λαστιχάκια στις δαγκάνες να γίνουν σαν καινούριες.

Δεξιά μεριά καθαρή. Θα στέιλω και τον πατέρα να ψωνίσει τα λαστιχάκια και αύριο η συνέχεια.

H καλύτερη μοντα που μπορείς να κάνεις στα φρένα σου αφου μπαίνεις στην διαδικασία και πιάνουν τα χέρια σου, είναι να βάλεις σωληνάκια υψηλής.

Και δεν ειναι και απαγορευτικά ακριβά... ;)

Ναι, και αυτό θέλω να το κάνω. Έχω βρει σετάκι από ebay με 75 ευρώ σπίτι μου, αλλά λέω μπας και προτιμήσω κάποιον Έλληνα κατασκευαστή να μου φτιάξει αυτός. Ξέρει κανείς ποιος φτιάχνει τέτοια εδώ Αθήνα; Κάτι μου έλεγε ο spresv για κάποιον στην Λ. Αθηνών, αλλά δεν έχω άλλες πληροφορίες.

Α ναι και υγρό DOT 4 με 10 ευρώ το λίτρο έχω βρει. Λέω να αποφύγω το 5 και το 5.1.

Σορρυ ρε συ, δε σε ξεχασα απλα δεν καταφερα να μιλησω ακομα με το φιλο μου.

H καλύτερη μοντα που μπορείς να κάνεις στα φρένα σου αφου μπαίνεις στην διαδικασία και πιάνουν τα χέρια σου, είναι να βάλεις σωληνάκια υψηλής.

Και δεν ειναι και απαγορευτικά ακριβά... ;)

Τελευταια φορα που κοιταξα εχεις καλυτερα φρενα με υψηλης αλλα για λιγοτερα πατηματα αφου ζεστενονται πολυ πιο γρηγορα.

Σορρυ ρε συ, δε σε ξεχασα απλα δεν καταφερα να μιλησω ακομα με το φιλο μου.

Το ξέρω ότι δε με ξέχασες, περιμένω νέα σου.

Τελευταια φορα που κοιταξα εχεις καλυτερα φρενα με υψηλης αλλα για λιγοτερα πατηματα αφου ζεστενονται πολυ πιο γρηγορα.

Το εξηγείς-τεκμηριώνεις καλύτερα αυτό;

Δεν ισχύει λογικά, παρά μόνο σε ακραίες συνθήκες. Όταν αντικαταστήσεις με υψηλής πίεσης τα σωληνάκια, όταν πατάς φρενάκι τα σωληνάκια αυτά δεν διογκώνονται σχεδόν καθόλου, κάτω από την υδραυλική πίεση, ενώ τα πλαστικά (από όσο ξέρω κάποιο είδος PTFE (teflon) είναι) διογκώνονται και μειώνουν την τελική ασκούμενη πίεση στο τακάκι.

Αν κάνεις νορμάλ εως και γερά φρεναρίσματα, οι δαγκάνες/δισκόπλακες δεν θα ζεσταίνονται περισσότερο από ότι πριν γιατί θα πατούσες ελαφρώς λίγοτερο πετάλι για να σταματήσεις το ίδιο καλά.

Αν υποθέσουμε ότι πατούσες, σε συνθήκες πίστας, τέρμα φρένα μόνιμα, τότε η αυξημένη δύναμη στα τακάκια θα τα ζέσταινε πιθανώς πιο γρήγορα.

Στην πράξη όμως, η διαφορά στην αίσθηση του πεταλιού είναι αισθητή και επειδή μάλλον δεν πρόκειται να πλησιάσεις τα φρένα στο θερμικό όριο τους, είναι άσχετη συνέπεια.;)

Δεν ισχύει λογικά, παρά μόνο σε ακραίες συνθήκες. Όταν αντικαταστήσεις με υψηλής πίεσης τα σωληνάκια, όταν πατάς φρενάκι τα σωληνάκια αυτά δεν διογκώνονται σχεδόν καθόλου, κάτω από την υδραυλική πίεση, ενώ τα πλαστικά (από όσο ξέρω κάποιο είδος PTFE (teflon) είναι) διογκώνονται και μειώνουν την τελική ασκούμενη πίεση στο τακάκι.

Αν κάνεις νορμάλ έως και γερά φρεναρίσματα, οι δαγκάνες/δισκόπλακες δεν θα ζεσταίνονται περισσότερο από ότι πριν γιατί θα πατούσες ελαφρώς λιγότερο πετάλι για να σταματήσεις το ίδιο καλά.

Αν υποθέσουμε ότι πατούσες, σε συνθήκες πίστας, τέρμα φρένα μόνιμα, τότε η αυξημένη δύναμη στα τακάκια θα τα ζέσταινε πιθανώς πιο γρήγορα.

Στην πράξη όμως, η διαφορά στην αίσθηση του πεταλιού είναι αισθητή και επειδή μάλλον δεν πρόκειται να πλησιάσεις τα φρένα στο θερμικό όριο τους, είναι άσχετη συνέπεια.;)

Συμφωνώ σε όλα. Σε πίστα δεν πάω.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.