Lakisss Δεκέμβριος 4, 2011 #6641 Δεκέμβριος 4, 2011 Το καλοκαίρι κάναμε αρκετές βόλτες με ένα Lexus Hybrid 450h , και το μοναδικό πράγμα που με χάλασε ήταν αυτό το κλασσικό 80's φηφιακό ρολόι στην κονσόλα. Μα καλά πόσο stock έχουνε τρομάρα τους?
magicman Δεκέμβριος 4, 2011 #6643 Δεκέμβριος 4, 2011 εμενα παντως το design του μου αρεσει. και ας εχει και το ρολογακι. θυμιζει κατι απο τα παλια, και εχει λιτο και ομορφο σχεδιασμο. στο ελλαντα, βεβαια, δεν πιστευω να δουμε πολλα...
nickstamat Δεκέμβριος 4, 2011 #6644 Δεκέμβριος 4, 2011 Ναι, το ρολογάκι αυτό κι εμένα με χαλάει, αλλά στο Yaris. Αν είχα το GT86, σκασίλα μου Το κάλυμμα στο δεύτερο βέλος είναι μάλλον αναμονή για USB θύρα.
wesker Δεκέμβριος 4, 2011 #6645 Δεκέμβριος 4, 2011 Το καλοκαίρι κάναμε αρκετές βόλτες με ένα Lexus Hybrid 450h , και το μοναδικό πράγμα που με χάλασε ήταν αυτό το κλασσικό 80's φηφιακό ρολόι στην κονσόλα.Μα καλά πόσο stock έχουνε τρομάρα τους? Έλα μωρέ, αν δεν σου αρέσει παίρνεις ένα αυτοκόλλητο Patty, το κολλάς επάνω και το καλύπτεις
Servo1980 Δεκέμβριος 4, 2011 #6646 Δεκέμβριος 4, 2011 Ναι, το ρολογάκι αυτό κι εμένα με χαλάει, αλλά στο Yaris.Αν είχα το GT86, σκασίλα μου Το κάλυμμα στο δεύτερο βέλος είναι μάλλον αναμονή για USB θύρα. Αν θυμαμαι καλα το GT 86 δεν εχει τετοιο ρολογακι.
Lakisss Δεκέμβριος 4, 2011 #6647 Δεκέμβριος 4, 2011 Mega supercar crash in Japan video » Autojunk.nl (66468)Edit:Lamborghini vs Nissan GT-R , 1500whp vs 1100whp. Ποιός κερδίζει?...δείτε το και βγάλτε συμπεράσματα.[ame]http://www.youtube.com/watch?v=K-eDRFOv_GA&feature=channel_video_title[/ame]
shattered Δεκέμβριος 4, 2011 #6648 Δεκέμβριος 4, 2011 Mega supercar crash in Japan video » Autojunk.nl (66468)πάω στοίχημα ότι ή το prius τα ξεκίνησε όλαή ήταν στην λάθος στιγμή στο λάθος μέρος (ιαπωνικά δεν ξέρω)..πάντως τα "supercars" αντοχή κινέζου έχουν(βέβαια δεν ξέρουμε με πόσα καρφώθηκαν αλλά.....)
vic Δεκέμβριος 4, 2011 #6649 Δεκέμβριος 4, 2011 Video: Ατύχημα 14 supercars στην Ιαπωνία - AutoBlog.grΤο χάος που θα δεις στο video ξεκίνησε όταν ένας οδηγός μιας Ferrari έχασε τον έλεγχο του supercar του και παρέσυρε ακόμη 7 Ferrari (F355, F430, F430 Scuderia, F360, F512), 1 Lamborghini Countach, 3 Mercedes, 1 Nissan Skyline και ένα Toyota Prius. Τα αυτοκίνητα κινούνταν από την Kyushu προς την Χιροσίμα και ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Ο δρόμος έκλεισε για 6 ώρες μέχρι τα συνεργεία καθαρισμού να απομακρύνουν τα συντρίμμια.
Wizard! Δεκέμβριος 5, 2011 #6650 Δεκέμβριος 5, 2011 ...πάντως τα "supercars" αντοχή κινέζου έχουν(βέβαια δεν ξέρουμε με πόσα καρφώθηκαν αλλά.....)Μάλλον δεν διάβασες όλο το άρθρο... Καρφώθηκαν με πολλά και δεν έπαθε κανείς τίποτα. Αυτός είναι ο σκοπός της σχεδίασης, να προστατέψει τον οδηγό, όχι το αμάξι.
shattered Δεκέμβριος 5, 2011 #6651 Δεκέμβριος 5, 2011 Μάλλον δεν διάβασες όλο το άρθρο... Καρφώθηκαν με πολλά και δεν έπαθε κανείς τίποτα. Αυτός είναι ο σκοπός της σχεδίασης, να προστατέψει τον οδηγό, όχι το αμάξι.σόρρυ δεν είχα δει την ελληνική μετάφραση με τα extra infoόσο για το vid του Lakisss...I don't know πιθανά να μην είναι καν στους ίππους που λένε...αλά το να κάνεις κόντρα σε αυτοκινητόδρομο με δήθεν 1100 και 1500 άλογα....epic and dangerous failτώρα για την αξιοπιστία....εκεί που είναι η μηχανή στην lambo αν δεν έχει και δύο τρύπες φ500 για αερισμό και ψύξη...λογικό είναι να σπάσει....όχι πως την δικαιολογώ αλλά just sayin
PetrosD Δεκέμβριος 5, 2011 #6652 Δεκέμβριος 5, 2011 Σήμερα έχουμε αλλαγή στις εμπρος δισκόπλακες και τα τακάκια και καθαρισμό. Θα μπουν BREMBO πλάκες και FERODO τακάκια. Επίσης θα αλλάξω και τα λαστιχάκια στις δαγκάνες να γίνουν σαν καινούριες.Δεξιά μεριά καθαρή. Θα στέιλω και τον πατέρα να ψωνίσει τα λαστιχάκια και αύριο η συνέχεια.
LevelOne Δεκέμβριος 5, 2011 Author #6653 Δεκέμβριος 5, 2011 H καλύτερη μοντα που μπορείς να κάνεις στα φρένα σου αφου μπαίνεις στην διαδικασία και πιάνουν τα χέρια σου, είναι να βάλεις σωληνάκια υψηλής. Και δεν ειναι και απαγορευτικά ακριβά...
PetrosD Δεκέμβριος 5, 2011 #6654 Δεκέμβριος 5, 2011 Ναι, και αυτό θέλω να το κάνω. Έχω βρει σετάκι από ebay με 75 ευρώ σπίτι μου, αλλά λέω μπας και προτιμήσω κάποιον Έλληνα κατασκευαστή να μου φτιάξει αυτός. Ξέρει κανείς ποιος φτιάχνει τέτοια εδώ Αθήνα; Κάτι μου έλεγε ο spresv για κάποιον στην Λ. Αθηνών, αλλά δεν έχω άλλες πληροφορίες.Α ναι και υγρό DOT 4 με 10 ευρώ το λίτρο έχω βρει. Λέω να αποφύγω το 5 και το 5.1.
spresv Δεκέμβριος 5, 2011 #6655 Δεκέμβριος 5, 2011 Σορρυ ρε συ, δε σε ξεχασα απλα δεν καταφερα να μιλησω ακομα με το φιλο μου.
Servo1980 Δεκέμβριος 5, 2011 #6656 Δεκέμβριος 5, 2011 H καλύτερη μοντα που μπορείς να κάνεις στα φρένα σου αφου μπαίνεις στην διαδικασία και πιάνουν τα χέρια σου, είναι να βάλεις σωληνάκια υψηλής.Και δεν ειναι και απαγορευτικά ακριβά... Τελευταια φορα που κοιταξα εχεις καλυτερα φρενα με υψηλης αλλα για λιγοτερα πατηματα αφου ζεστενονται πολυ πιο γρηγορα.
PetrosD Δεκέμβριος 5, 2011 #6657 Δεκέμβριος 5, 2011 Σορρυ ρε συ, δε σε ξεχασα απλα δεν καταφερα να μιλησω ακομα με το φιλο μου.Το ξέρω ότι δε με ξέχασες, περιμένω νέα σου.Τελευταια φορα που κοιταξα εχεις καλυτερα φρενα με υψηλης αλλα για λιγοτερα πατηματα αφου ζεστενονται πολυ πιο γρηγορα.Το εξηγείς-τεκμηριώνεις καλύτερα αυτό;
Shadow Keeper Δεκέμβριος 6, 2011 #6658 Δεκέμβριος 6, 2011 Δεν ισχύει λογικά, παρά μόνο σε ακραίες συνθήκες. Όταν αντικαταστήσεις με υψηλής πίεσης τα σωληνάκια, όταν πατάς φρενάκι τα σωληνάκια αυτά δεν διογκώνονται σχεδόν καθόλου, κάτω από την υδραυλική πίεση, ενώ τα πλαστικά (από όσο ξέρω κάποιο είδος PTFE (teflon) είναι) διογκώνονται και μειώνουν την τελική ασκούμενη πίεση στο τακάκι. Αν κάνεις νορμάλ εως και γερά φρεναρίσματα, οι δαγκάνες/δισκόπλακες δεν θα ζεσταίνονται περισσότερο από ότι πριν γιατί θα πατούσες ελαφρώς λίγοτερο πετάλι για να σταματήσεις το ίδιο καλά. Αν υποθέσουμε ότι πατούσες, σε συνθήκες πίστας, τέρμα φρένα μόνιμα, τότε η αυξημένη δύναμη στα τακάκια θα τα ζέσταινε πιθανώς πιο γρήγορα. Στην πράξη όμως, η διαφορά στην αίσθηση του πεταλιού είναι αισθητή και επειδή μάλλον δεν πρόκειται να πλησιάσεις τα φρένα στο θερμικό όριο τους, είναι άσχετη συνέπεια.
PetrosD Δεκέμβριος 6, 2011 #6659 Δεκέμβριος 6, 2011 Δεν ισχύει λογικά, παρά μόνο σε ακραίες συνθήκες. Όταν αντικαταστήσεις με υψηλής πίεσης τα σωληνάκια, όταν πατάς φρενάκι τα σωληνάκια αυτά δεν διογκώνονται σχεδόν καθόλου, κάτω από την υδραυλική πίεση, ενώ τα πλαστικά (από όσο ξέρω κάποιο είδος PTFE (teflon) είναι) διογκώνονται και μειώνουν την τελική ασκούμενη πίεση στο τακάκι.Αν κάνεις νορμάλ έως και γερά φρεναρίσματα, οι δαγκάνες/δισκόπλακες δεν θα ζεσταίνονται περισσότερο από ότι πριν γιατί θα πατούσες ελαφρώς λιγότερο πετάλι για να σταματήσεις το ίδιο καλά. Αν υποθέσουμε ότι πατούσες, σε συνθήκες πίστας, τέρμα φρένα μόνιμα, τότε η αυξημένη δύναμη στα τακάκια θα τα ζέσταινε πιθανώς πιο γρήγορα. Στην πράξη όμως, η διαφορά στην αίσθηση του πεταλιού είναι αισθητή και επειδή μάλλον δεν πρόκειται να πλησιάσεις τα φρένα στο θερμικό όριο τους, είναι άσχετη συνέπεια. Συμφωνώ σε όλα. Σε πίστα δεν πάω.
nickstamat Δεκέμβριος 6, 2011 #6660 Δεκέμβριος 6, 2011 Καλημέρα παιδιά. Πουλάμε το Saab μας.www.car.gr/1998232
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.