Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

χθές πήγα - ηρθα αθήνα με ταχύτητες έως 130 χμλ/ώρα, λίγο κίνηση κέντρο, λιγο μπες βγες σε εμπορικά, μέση κατανάλωση 5.8... τελικά είμαι ο μόνος που όταν βγαίνει εθνική καίει παραπάνω...εντός άργους και περιαστικά 5.2

εμένα μετά τις 15.000 χλμ παρατήρησα μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 0.4-0.5 λτ/100

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως το #1 είναι η συχνή αλλαγή.

Εγώ έχω τα Exalto PE2 στο punto (αμάξι πόλης), είναι 2 χρόνια πάνω και έχουν γράψει 30.000. Ενδιάμεσα για 6 μήνες είχα βάλει χειμερινά για 5000 km.

Σκέφτομαι τώρα να τα ξανααλλάξω με χειμερινά.

Τα χειμερινά είχαν πολύ καλύτερο κράτημα σε όλες τις καταστάσεις απλά στις στροφές ήταν πολύ ασαφή και προφανώς φθείρονταν περισσότερο (υπερ-μαλακή γόμα).

magic πανέμορφο το yaris. diesel?

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάνει κανείς με 1.33 yaris από Πειραιά μέχρι γηροκομείο με μηδενισμένο trip και φουλ κίνηση να μας πει κατανάλωση; Από περιέργεια δηλαδή.

Αν δεν είχε αυτο το άθλιο εσωτερικό αυτό το αμάξι και την τόσο γούβα προύφ ανάρτηση, που είναι σα να οδηγάς με *α*ότα, θα ήταν η πρώτη επιλογή μου οταν ηταν να πάρω. Αλλά το κοντέρ στη μέση... :wall: No Offence στους κατόχους.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάνει κανείς με 1.33 yaris από Πειραιά μέχρι γηροκομείο με μηδενισμένο trip και φουλ κίνηση να μας πει κατανάλωση; Από περιέργεια δηλαδή.

Αν δεν είχε αυτο το άθλιο εσωτερικό αυτό το αμάξι και την τόσο γούβα προύφ ανάρτηση, που είναι σα να οδηγάς με *α*ότα, θα ήταν η πρώτη επιλογή μου οταν ηταν να πάρω. Αλλά το κοντέρ στη μέση... :wall: No Offence στους κατόχους.

Αν σου πω ότι το 1.3 yaris που είχα, Νίκαια - Λαύριο τηρώντας το όριο της Αττικής οδού έκαιγε ποιο πολύ από το 1.6 που έχω τώρα!!

Link to comment
Share on other sites

Το νέο Yaris έχει το κοντέρ κανονικά πίσω από το τιμόνι. Αλλά μεταξύ μας, προτιμώ τα 4 ντουλαπάκια συν τους άπειρους άλλους μικροχώρους του προηγούμενου (που έχω εγώ). Συν ότι στο παλιό τα πίσω καθίσματα πηγαίνουν μπρος πίσω ώστε να διαλέγεις ανάμεσα σε σταυροπόδι πίσω ή μεγάλο (για τα δεδομένα της κατηγορίας) χώρο αποσκευών. Ααα και το άλλο μεγάλο πλεονέκτημα για όσους έχουν αυτοκίνητο με τέλη κυκλοφορίας βάσει κυβικών. 135 ευρώ σήμα!!!

Όσον αφορά την κατανάλωση σε φουλ κίνηση, χαλαρά θα είναι πάνω από 7 (κρίνοντας από τις μετρήσεις του [MENTION=2160]nickstamat[/MENTION]) αλλά σκέψου ότι θα έχεις μεγάλη βοήθεια από το start stop.

Link to comment
Share on other sites

Όπως λέει και ο [MENTION=1002]GriGas[/MENTION], εύκολα ξεφεύγει η κατανάλωσή μου μέσα στην πόλη.

Το νέο εσωτερικό είναι πολύ πιο όμορφο. Αλλά είναι και υποκειμενικό.

Ας πούμε ο GriGas, προτιμά τα συρόμενα πίσω καθίσματα και θα τον ενοχλούσε που το καινούριο έχει κάπως λιγότερες θήκες, ενώ εγώ θα προτιμούσα το καινούριο με κάθε τίμημα, μόνο και μόνο λόγω εξωτερικής εμφάνισης :)

Βέβαια τώρα που έρχεται το GT86, σιγά μην ονειρεύομαι το καινούριο Yaris :p

Link to comment
Share on other sites

Αν σου πω ότι το 1.3 yaris που είχα, Νίκαια - Λαύριο τηρώντας το όριο της Αττικής οδού έκαιγε ποιο πολύ από το 1.6 που έχω τώρα!!

Άλλο το 1.3 άλλο το 1.33. Καμία σχέση τα μοτέρ τους.

Ρώτησα γιατί τα δικά μας τελικά "καίνε αέρα" για τα κυβικά και τα άλογά τους. Το χειρότερο που έχω δεί με το δικό μου απο νίκαια-γηροκομείο με 1 ώρα μέσα στην Αλεξάνδρας σταμάτα ξεκίνα, είναι περίπου 100κ πιο βαρύ απο το δικό σου, ηταν 13-13.8 λίτρα με κλιματισμό καλοκαίρι. Αλλά έκανα 2μιση ώρες να φτάσω γηροκομείο για μια απόσταση 14χλμ.

Υπο νορμάλ συνθήκες το 8άρι το έχεις εντός Αθήνας ενώ εθνική μπορείς να πέσεις και κάτω απο 6 αν κρατηθείς γύρω στα 110.

Το πιστευεις οτι το swift που έχουν οι δικοί μου(4x4 βέβαια) καίει τα 2πλά! omfg & 3 lol

Link to comment
Share on other sites

μουταχε πρηξει ο πωλητης οταν επαιρνα τον ροκκο για τον αισθητηρα βροχης,και καλα αμα βρεχει ενεργοποιουνται αυτοματα οι υαλοκαθαριστηρες.Στην αρχη δουλευε καπως επιλεκτικα.Τωρα τελευταια με καρεκλοποδαρα καμμια αντιδραση,ενω χτες που περναγα εξω απο τη λιβαδεια με χαρα θεου και επεσε πανω στο αυτοκινητο μια (1) σταλα απο αυτοματο ποτισμα χωραφιου ενεργοποιηθηκαν οι υαλοκαθαριστηρες

Link to comment
Share on other sites

αναλογα που ειναι το αισθητηριο.αν εισουν τοσο τυχερος και η σταγονα

επεσε ακριβως πανω του ε τοτε πες μας και κανενα νουμερο στο λαχειο :p

Επισης φροντιζε να ειναι καθαρος οσο το δυνατον και οσο περισσοτερο ο ανεμοθωρακας σου.

Link to comment
Share on other sites

O αισθητήρας στο δικό μου ειναι νομιζω ακριβως κάτω απο εκει που ειναι κολημένος ο μεσαιος καθρεπτης στο παρμπριζ και ισως εχει να κανει με το ποσο καθαρο ειναι το σημειο αυτο για την αποκριση του . Αν και εγω αυτοματους γυαλοκαθαριστηρες και αυτοματα φωτα τα εχω off μονιμα . Τους καθαριστηρες κυριως γιατι τον χειμωνα οταν εβγαινα εξω απο το αμαξι το πρωι να ριξω νερο να ξεπαγωσουν παιρνανε μπρος μονοι τους και μου το πετουσαν πανω . : D

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1085]sotiris[/MENTION], βενζινη. δεν κανω τοσο πολλα χλμ για να αξιζει να παω σε πετρελαιο. αν κανεις ομως αξιζει σιγουρα!

παντως ο αντιπροσωπος εδω εφερε καμια 25αρια. 5-6 ηταν σιγουρα πετρελαιο παντως.

ποσο σου βγηκαν τα χειμερινα και τι διασταση? μαζι με ζαντα?

το εσωτερικο παντως, εχει πολυ καλη εργονομια. το αλλο, οι καθρεφτες ειναι τεραστιοι πραγματικα!

θηκες δεν εχει τοσες πολλες οπως το προηγουμενο, αλλα ειμαι νορμαλ!

μου αρεσε πολυ το σασμαν παντως...

Link to comment
Share on other sites

Έχω οδηγήσει το προηγούμενο (pro facelift) 13άρι με το σειριακό 6ρι, είναι λίγο ό,τι νά 'ναι ανάρτηση και φρένα (οδηγαώ λίγο ... απότομα), αλλά είναι απίστευτα βολικό αμάξι.

Πανεύκολο στο παρκάρισμα και πανεύκολο στην οδήγηση.

Δεν το έχω δοκιμάσει βέβαια στο όριο, απλά σε ρολάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει ΑΠΕΙΡΕΣ εδω το επιβεβαιώνω και εγώ εντάξει...

Οι μισές με αραβικές πινακίδες!

Γιάγκο του αδερφού πάντως το 1,33 δεν έκαιγε ΤΙΠΟΤΑ.

τώρα αν σου καίει πάνω απο το S σου κάτι πάει στραβά γιατι και το S δεν φημίζεται για την οικονομία του.

Τσάκω, ο αισθητήρας είναι όντως κάτω απο τον καθρέφτη αλλά το γυαλί είναι υδρόφιλο

και αν δεν "κάτσει" η σταγόνα δεν νιώθει να δουλέψει...

Νιόνιο, εγώ πάντως για να κάψω 8 στην πόλη ήταν δύσκολο και έπρεπε να οδηγω χειρότερα απο τον Τζιπάβλι!! χαράς το κουράγιο σου :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.