Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

ειναι ενα καταστημα με ναυτιλιακα ειδη.. λεγετε dimare... εκει εχει 100000%... εχουμε παρει και εμεις :) (αθηνα ειναι, αν θες οδο πες μου για να ρωτησω.. εγω δεν την θυμαμαι)

ειναι ενα καταστημα με ναυτιλιακα ειδη.. λεγετε dimare... εκει εχει 100000%... εχουμε παρει και εμεις :) (αθηνα ειναι, αν θες οδο πες μου για να ρωτησω.. εγω δεν την θυμαμαι)

αν μπορείς κάνει την παλικαριά και ρώτα :)

Μάλλον κατάλαβα τι εννοείς πιο σταθερό ΑΝ7 Overclocker, στο απλό βέλκρο τρεμοπαίζει αρκετά ότι στερεώσεις σε ένα μόνο σημείο (πχ ένα οργανάκι στο ταμπλό). Αν αυτό το πλαστικό βέλκρο το σταματάει αυτό, καλή φάση.

Τον εγκέφαλο στο ντουλαπάκι του μχ5, με απλό βέλκρο το έχω στερεώσει στην απο μέσα μεριά κανονικά..σαν να ήταν ένα τυχαίο αντικέιμενο στο ντουλαπάκι.:p

www.dimare.gr - - -

δεν ξερω αν ειναι αυτο ακριβως το αντικειμενο στην φωτο.. παντως σιγουρα το εχει. Αμα δεις στο site λεει και που ειναι το καταστημα :)

Thanx man. Dual lock τα λέει η 3Μ άρα μάλλον αυτό είναι.

[MENTION=2165]Shadow Keeper[/MENTION]

Ναι ακριβώς αυτό, είναι απόλυτα σταθερά, δεν έχουν το παίξιμο του μάλλινου.

@Shadow Keeper Τον e-manage μπορεις εύκολα να τον βάλεις στην εργοστασιακή θέση δίπλα-δίπλα με τον μαμά.Εκεί τον έχω σχεδον 2 χρόνια.Τώρα βεβαια θα φύγουν για να μπει ο άγραφος:dance3:

Τώρα που είπες θερμομόνωση στην τουρμπίνα θυμήθηκα να ρωτήσω. Με τί υλικό πρέπει να τυλίξω τις πολλαπλές εξαγωγής για να ΜΗ ζεσταίνουν όλα τα υπόλοιπα κάτω από το καπό; Νομίζω κάτι που τις τυλίγεις αλλά δεν ξέρω περισσότερα.

Μ' αρέσει που έβαλες το λινκ από το ακριβό. Και κάνει δουλειά; Και θέλει και overlap στο τύλιγμα; Και πώς στερεώνεται; Κολλάει;

Τώρα που είπες θερμομόνωση στην τουρμπίνα θυμήθηκα να ρωτήσω. Με τί υλικό πρέπει να τυλίξω τις πολλαπλές εξαγωγής για να ΜΗ ζεσταίνουν όλα τα υπόλοιπα κάτω από το καπό; Νομίζω κάτι που τις τυλίγεις αλλά δεν ξέρω περισσότερα.

Εκτός απ τα θετικά ότι μειώνουν τις θερμοκρασίες στο μηχανοστάσιο και παράλληλα αυξάνεις την ταχύτητα των καυσαερίων, μειώνεις και την ζωή του χταποδιού πάντως.

Μ' αρέσει που έβαλες το λινκ από το ακριβό. Και κάνει δουλειά; Και θέλει και overlap στο τύλιγμα; Και πώς στερεώνεται; Κολλάει;

Overlap, όχι, απλά να μην αφήνεις κενά, όπως τυλίγεις καλώδια με μονωτική.

Με σφηκτιράκι το κρατάς στο τέλος.

Και μία million dollar ερώτηση.

Ποιος μπορεί να εξηγήσει γιατί όταν συνδέεις τις αναθυμιάσεις του καπακιού πριν την πεταλούδα(όπως είναι μαμά) μειώνονται τα fuel trims στο ρελαντί απ ότι όταν έχεις απλά ένα breather(φιλτράκι αναθυμιάσεων)?

Έχω μείνει μακάκας.

Googl-αρε και λίγο ρέ!:p

Δε μπορώ ρε, είμαι στο γραφείο και δουλεύω πυρετωδώς για κάτι που έπρεπε να είναι έτοιμο από χτες.:hm:

Εκτός απ τα θετικά ότι μειώνουν τις θερμοκρασίες στο μηχανοστάσιο και παράλληλα αυξάνεις την ταχύτητα των καυσαερίων, μειώνεις και την ζωή του χταποδιού πάντως.

Πόσο τη μειώνω; Από τα 70 χρόνια στα 50 (αδιάφορο) ή από τα 10 στα 2 (σημαντικό);

Και εγώ έχω διαβάσει οτι αυτή η θερμομόνωση, τουλάχιστον στα στοκ εξαρτήματα, (χταπόδι, εξάτμιση) τείνει να τα κάνει να ραγίζουν στον καιρό. Δεν γνωρίζω ακριβώς πόσο πιο γρήγορα θα πάρεις στο χέρι το χταπόδι. (exhaust header wrap λέγεται στα αγγλικά για research)

Η καλύτερη λύση είναι νέο χταποδάκι με κεραμική επίστρωση πάνω και είσαι κομπλέτ.

[MENTION=21648]Schumi[/MENTION] έχω τον Hydra EMS από usa, είναι γομάρι μπροστά στον μαμά εγκέφαλο, ίσως 3χ σε όγκο:p θα τον χωρέσω όμως.

Και εγώ έχω διαβάσει οτι αυτή η θερμομόνωση, τουλάχιστον στα στοκ εξαρτήματα, (χταπόδι, εξάτμιση) τείνει να τα κάνει να ραγίζουν στον καιρό. Δεν γνωρίζω ακριβώς πόσο πιο γρήγορα θα πάρεις στο χέρι το χταπόδι. (exhaust header wrap λέγεται στα αγγλικά για research)

Η καλύτερη λύση είναι νέο χταποδάκι με κεραμική επίστρωση πάνω και είσαι κομπλέτ.

@Schumi έχω τον Hydra EMS από usa, είναι γομάρι μπροστά στον μαμά εγκέφαλο, ίσως 3χ σε όγκο:p θα τον χωρέσω όμως.

Λένε μείωση διάρκειας ζωής από τα 15 στα 13 χρόνια. Επίσης λένε ότι αν έχεις ταλαιπωρημένα-σκουριασμένα headers, τότε η κατάσταση επιδεινώνεται από το wrap. Δε φταίει το wrap, αλλά η κακή αρχική κατάσταση του header. Τα δικά μου είναι κάπως καφέ.

Κεραμική επίστρωση; Καλό, αλλά ακούγεται ακριβό.

για το τυλιγμα της εξατμισης παντως που χα ρωτησει κυκλοφορει και η γνωμη πως ειναι λιγο επικινδυνο σε μακροχρονια βαση γιατι παγιδευεται υγρασια και σιγα σιγα ραγιζει την εξατμιση...το συγκεκριμενο εξαρτημα τρωει με το καλημερα -ψυχρη εκκινηση- μια 450αρα και αγγιζει και 800-900 με καυτες

και οσο για το τι τραβαει μια πολλαπλη -λιγο εξτριμ εφαρμογη βεβαια αλλα οτι πρεπει για γλαφυροτητα-...δειτε στο 1.09 χρωματακι.......αν και στα 200+ που θα αντιστοιχει αυτο σε συνθηκες δρομου στανταρ θαχει πολυ καλυτερη ψυξη...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=df-yU-g6ljE]Audi TT-RS 5cylinder Holset 720hp - YouTube[/ame]

Καλά αυτό είναι και extreme κατάσταση, μην φαντάζεσαι ότι εσένα γίνεται έτσι. Απλά κοκκινίζει, και λογικό είναι γιατί άμα βάλεις πυρόμετρο θα δεις θερμοκρασίες κοντά 800+.

Ψυχρή εκκίνηση τα καυσαέρια δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν τόσο ώστε να φτάσει αμέσως τους 450. Όλα γίνονται αρμονικά.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.