astrolabos Νοέμβριος 10, 2011 #6422 Νοέμβριος 10, 2011 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUΜου ειπε το bawss να μου χαρισει την 750 του (προ-προηγουμενο μοντελο) επειδη κυκλοφορει με αλλο και δεν μπορω να δεχτω με την κ@λοκριση... Μοντέλο 7 κυβικά 5000;
Tsakonas Νοέμβριος 10, 2011 #6423 Νοέμβριος 10, 2011 H δευτερη της φωτογραφιας του PetrosD ειναι..με schnitzer ζαντες/ΠΟΛΥ μουρατο ηχοσυστημα/δερματα/φιμε και εναν σκασμο σε εξοπλισμο...και θα μεινω με τον #$@!#$@!ροκκο πουχει και σκ@τα κιβωτιο...
SirDiman Νοέμβριος 10, 2011 #6425 Νοέμβριος 10, 2011 τσακο πες να στη δώσει και βγαλε τις πινακιδες :dance3: κουκλααρα η μπεμπα ειναι και V12 τι τον θες το ροκο ? WANT!
Lakisss Νοέμβριος 10, 2011 #6426 Νοέμβριος 10, 2011 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] πάρε το 750, βάλτου ένα μοτέρ από 316 (1.6) και δήλωσε υποκυβισμό.Θα πουλάς μούρη στις μπίτσιζ + ότι έχει χώρο πίσω για ταρζανιές.
ΝTG Νοέμβριος 10, 2011 #6427 Νοέμβριος 10, 2011 αν κουβαλας μπιτσιζ με αυτο μην παρεξενευτεις αν καποιος σε ρωτησει ποσο πανε τη βραδια
PetrosD Νοέμβριος 10, 2011 #6429 Νοέμβριος 10, 2011 @Tsakonas πάρε το 750, βάλτου ένα μοτέρ από 316 (1.6) και δήλωσε υποκυβισμό.Θα πουλάς μούρη στις μπίτσιζ + ότι έχει χώρο πίσω για ταρζανιές.Μου έχουν πει ότι δεν γίνεται να δηλώσεις μικρότερο κινητήρα από αυτόν που φοράει το αυτοκίνητο από τη μάνα του.
DarkSaga Νοέμβριος 10, 2011 #6430 Νοέμβριος 10, 2011 μηχανολογική μελέτη για την αξιοπιστία και ικανότητα του σασί να φέρει (από εργοστασιακή έκδοση) τον μεγαλύτερο. Με βάση αυτή τη λογική ,ο μικρότερος δεν είναι ασφαλής?δεν βλέπω το λόγο που θα μπορούσε να ισχύει κάτι τέτοιο Πέτρο.
PetrosD Νοέμβριος 10, 2011 #6432 Νοέμβριος 10, 2011 Για πες. Δηλαδή μέχρι πριν, δεν γινόταν (όπως ήξερα) αλλά κάτι άλλαξε πλέον και τώρα γίνεται; Φορολογικοί λόγοι, μου είχαν πει, όχι (μηχανο-)λογικοί.Πάω για 850 CSi
Tsakonas Νοέμβριος 11, 2011 #6433 Νοέμβριος 11, 2011 Μιλαγα με τον οδηγο μας,φακτς εντ φιγκιουρς απο την 7αρα20 ευρω για Κολωνακι-Παγκρατι90 ευρω για Αθηνα Καλλιθεα αμα πεσεις σε κινηση...1.320 ευρω τελη κυκλοφοριας...στα σερβις τηςTsakonas : oh hai,εχετε μπουζι απτα καλα?Μαστορας : ναι παρε εδω 4 πουχουμε προσφοραTsak-trollface :φερε αλλα 8....
DarkSaga Νοέμβριος 11, 2011 #6435 Νοέμβριος 11, 2011 Μιλαγα με τον οδηγο μας,φακτς εντ φιγκιουρς απο την 7αρα20 ευρω για Κολωνακι-Παγκρατι90 ευρω για Αθηνα Καλλιθεα αμα πεσεις σε κινηση...1.320 ευρω τελη κυκλοφοριας...στα σερβις τηςTsakonas : oh hai,εχετε μπουζι απτα καλα?Μαστορας : ναι παρε εδω 4 πουχουμε προσφοραTsak-trollface :φερε αλλα 8....καίει τόσο πολύ ρε? ούτε τα καγιέν τόσο!
Tsakonas Νοέμβριος 11, 2011 #6436 Νοέμβριος 11, 2011 καίει τόσο πολύ ρε? ούτε τα καγιέν τόσο!καλα ,αυτο το κουλο της καλλιθεας ηταν με κινηση κιολας...Αμα ηταν πχ Μια ωρα πρωτες δευτερες δεν μου φαινεται παραλογο...οσο ναναι,αμα τρεφει στην καθισια του ... 12 κυλινδρους κατι θα καιει το σκασμενο...
Τζώρτζης Νοέμβριος 11, 2011 #6437 Νοέμβριος 11, 2011 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]: Βάλε μία k04 από s3 8p. Δε θα έχεις τη χλίδα αλλά ένα καινούργιο αμάξι με επιδόσεις ισάξιες της 750.
Periklis_pap Νοέμβριος 11, 2011 #6438 Νοέμβριος 11, 2011 καίει τόσο πολύ ρε? ούτε τα καγιέν τόσο! Ναι μόνο που η Ε38 δεν είναι της ίδιας χρονολογίας με το καγιεν
Tsakonas Νοέμβριος 12, 2011 #6439 Νοέμβριος 12, 2011 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]: Βάλε μία k04 από s3 8p. Δε θα έχεις τη χλίδα αλλά ένα καινούργιο αμάξι με επιδόσεις ισάξιες της 750.?!?!?! Κ04 εχει ο ροκκος μου λιεκ απτο εργοστασιο....
NoDsl Νοέμβριος 12, 2011 #6440 Νοέμβριος 12, 2011 ?!?!?! Κ04 εχει ο ροκκος μου λιεκ απτο εργοστασιο.... 2.0 R4 16v TFSI 125-199kW (EA113)0.9 bars (13.1 psi) boost water cooled BorgWarner K03 turbocharger (K04 on 169 kW upwards) K03 (ή s, δεν έχω καταλάβει ακόμα) φοράει το δικό μου από εργοστάσιο
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.