Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Τώρα που είπες θερμομόνωση στην τουρμπίνα θυμήθηκα να ρωτήσω. Με τί υλικό πρέπει να τυλίξω τις πολλαπλές εξαγωγής για να ΜΗ ζεσταίνουν όλα τα υπόλοιπα κάτω από το καπό; Νομίζω κάτι που τις τυλίγεις αλλά δεν ξέρω περισσότερα.

Εκτός απ τα θετικά ότι μειώνουν τις θερμοκρασίες στο μηχανοστάσιο και παράλληλα αυξάνεις την ταχύτητα των καυσαερίων, μειώνεις και την ζωή του χταποδιού πάντως.

Μ' αρέσει που έβαλες το λινκ από το ακριβό. Και κάνει δουλειά; Και θέλει και overlap στο τύλιγμα; Και πώς στερεώνεται; Κολλάει;

Overlap, όχι, απλά να μην αφήνεις κενά, όπως τυλίγεις καλώδια με μονωτική.

Με σφηκτιράκι το κρατάς στο τέλος.

Και μία million dollar ερώτηση.

Ποιος μπορεί να εξηγήσει γιατί όταν συνδέεις τις αναθυμιάσεις του καπακιού πριν την πεταλούδα(όπως είναι μαμά) μειώνονται τα fuel trims στο ρελαντί απ ότι όταν έχεις απλά ένα breather(φιλτράκι αναθυμιάσεων)?

Έχω μείνει μακάκας.

Link to comment
Share on other sites

Googl-αρε και λίγο ρέ!:p

Δε μπορώ ρε, είμαι στο γραφείο και δουλεύω πυρετωδώς για κάτι που έπρεπε να είναι έτοιμο από χτες.:hm:

Εκτός απ τα θετικά ότι μειώνουν τις θερμοκρασίες στο μηχανοστάσιο και παράλληλα αυξάνεις την ταχύτητα των καυσαερίων, μειώνεις και την ζωή του χταποδιού πάντως.

Πόσο τη μειώνω; Από τα 70 χρόνια στα 50 (αδιάφορο) ή από τα 10 στα 2 (σημαντικό);

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω διαβάσει οτι αυτή η θερμομόνωση, τουλάχιστον στα στοκ εξαρτήματα, (χταπόδι, εξάτμιση) τείνει να τα κάνει να ραγίζουν στον καιρό. Δεν γνωρίζω ακριβώς πόσο πιο γρήγορα θα πάρεις στο χέρι το χταπόδι. (exhaust header wrap λέγεται στα αγγλικά για research)

Η καλύτερη λύση είναι νέο χταποδάκι με κεραμική επίστρωση πάνω και είσαι κομπλέτ.

[MENTION=21648]Schumi[/MENTION] έχω τον Hydra EMS από usa, είναι γομάρι μπροστά στον μαμά εγκέφαλο, ίσως 3χ σε όγκο:p θα τον χωρέσω όμως.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω διαβάσει οτι αυτή η θερμομόνωση, τουλάχιστον στα στοκ εξαρτήματα, (χταπόδι, εξάτμιση) τείνει να τα κάνει να ραγίζουν στον καιρό. Δεν γνωρίζω ακριβώς πόσο πιο γρήγορα θα πάρεις στο χέρι το χταπόδι. (exhaust header wrap λέγεται στα αγγλικά για research)

Η καλύτερη λύση είναι νέο χταποδάκι με κεραμική επίστρωση πάνω και είσαι κομπλέτ.

@Schumi έχω τον Hydra EMS από usa, είναι γομάρι μπροστά στον μαμά εγκέφαλο, ίσως 3χ σε όγκο:p θα τον χωρέσω όμως.

Λένε μείωση διάρκειας ζωής από τα 15 στα 13 χρόνια. Επίσης λένε ότι αν έχεις ταλαιπωρημένα-σκουριασμένα headers, τότε η κατάσταση επιδεινώνεται από το wrap. Δε φταίει το wrap, αλλά η κακή αρχική κατάσταση του header. Τα δικά μου είναι κάπως καφέ.

Κεραμική επίστρωση; Καλό, αλλά ακούγεται ακριβό.

Link to comment
Share on other sites

για το τυλιγμα της εξατμισης παντως που χα ρωτησει κυκλοφορει και η γνωμη πως ειναι λιγο επικινδυνο σε μακροχρονια βαση γιατι παγιδευεται υγρασια και σιγα σιγα ραγιζει την εξατμιση...το συγκεκριμενο εξαρτημα τρωει με το καλημερα -ψυχρη εκκινηση- μια 450αρα και αγγιζει και 800-900 με καυτες

και οσο για το τι τραβαει μια πολλαπλη -λιγο εξτριμ εφαρμογη βεβαια αλλα οτι πρεπει για γλαφυροτητα-...δειτε στο 1.09 χρωματακι.......αν και στα 200+ που θα αντιστοιχει αυτο σε συνθηκες δρομου στανταρ θαχει πολυ καλυτερη ψυξη...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=df-yU-g6ljE]Audi TT-RS 5cylinder Holset 720hp - YouTube[/ame]

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό είναι και extreme κατάσταση, μην φαντάζεσαι ότι εσένα γίνεται έτσι. Απλά κοκκινίζει, και λογικό είναι γιατί άμα βάλεις πυρόμετρο θα δεις θερμοκρασίες κοντά 800+.

Ψυχρή εκκίνηση τα καυσαέρια δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν τόσο ώστε να φτάσει αμέσως τους 450. Όλα γίνονται αρμονικά.

Link to comment
Share on other sites

ΩΠΑ!τωρα ειδα αυτο το ποστ!Τι κανει ετουτο που ποσταρες?Σε καμμια βδομαδα μουρχεται εξατμιση...Θα το αγορασεις?θες γκρουπ μπαη?Ψηνομαι!Θα παρω πιο πολλα αλογα απο τα eneos 0-50:fun:??

Link to comment
Share on other sites

ΩΠΑ!τωρα ειδα αυτο το ποστ!Τι κανει ετουτο που ποσταρες?Σε καμμια βδομαδα μουρχεται εξατμιση...Θα το αγορασεις?θες γκρουπ μπαη?Ψηνομαι!Θα παρω πιο πολλα αλογα απο τα eneos 0-50:fun:??

Μπα, δεν παίρνω τπτ. Για τον Πέτρο πήγαινε.

Άλογα δεν δίνει, θερμοκρασίες μειώνει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κακό! Λέγετε, να το πάρω; Αυτό δεν έχει πρόβλημα παγίδευσης υγρασίας από κάτω και διάβρωσης των χταποδιών; Και πόσο να πάρω; Και λέει θέλουν μέσα-έξω πέρασμα, εε;;

Link to comment
Share on other sites

0027gq.jpg

:clap::clap:

Τα μόνα προβλήματα που είχα σε αυτά τα 100k, ένας λ αισθητήρας, καρβουνάκια για τη μίζα και αλλαγή στα λαστιχάκια στην αντλία του συμπλέκτη, that's it.

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] εγώ δεν γνωρίζω για το κεραμικό άλλες info, το δικό μου (χταπόδι) το πήρα έτοιμο περασμένο.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου χταπόδι, το τελευταίο στρώσιμο έγινε στο ρελαντί.

Θυμάμαι κάπνιζε και βρώμαγε μέχρι να στρώσει το κεραμικό.:p

Στο δικο μου (που το εχω ακομα :p) το εστρωσε το CBR απο ποιο πριν οπωτε το πηρα ετοιμο.

:p

http://imageshack.us/f/263/p83101343cc.jpg/

Link to comment
Share on other sites

ο Shadow νομίζω έχει MS

Για MS πας?

Ναι AN7.MsII

*(καλά αφού έμαθα ότι ξέρεις Σταύρο-κοτσιδάκια,ολοκληρώθηκα!:dance3:)

@Shadow Keeper α,νόμιζα ότι είχες EMB.Ok!Αντε καλό στριμωγμα...

Έγινε επεξεργασία από Schumi
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.