Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

κανονικα θα επρεπε να καλυπτει με αντικατασταση του κινητηρα.

θα ειναι ενας κινητηρας το ιδιο αν θα αντικατασταθουν τα ελατηρια..?

Για να αλλάξεις ελατήρια, πρεπει, να λύσεις καπάκι, κάρτερ, να ξεβιδώσεις μπιέλες.

που ξέρω εγώ αν ο μαστρομήτσος, που δεν θα πληρωθεί τα αντικειμενικά λεφτά για αυτό που θα κάνει, τσακώθηκε με την γυναίκα του εχθές, και προχθές η κόρη του έχασε την παρθενιά της και αντί για 100nm στην κεφαλή βάλει το αερόκλειδο και σφίξει με 180 και τις μπιέλες με 90. Όλα μπανάνα θα γίνουν.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
BTW

Μόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι.

ibiza cupra, fabia rs αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα;;

ΚΙΑ ceed που πολλοί απο δω μέσα τα κοροιδεύουν (ήμουν κάποτε απο αυτούς)

στα 3 χρόνια 103.000km και δεν έχει κανει το παραμικρό κιχ...

ibiza cupra, fabia rs αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα;;

Νομίζω τα cuprakia λιγότερο. Τα fabia δεν ξέρω.

Θέλω τσακωνο άποψη για το λινκ του MaGiCMaN.

Πάντως όσοι άκουσαν μετά την αλλαγή ελατηρίων, θόρυβο, βάρεσαν μέταλλα από κακή συναρμολόγηση....

ΚΙΑ ceed που πολλοί απο δω μέσα τα κοροιδεύουν (ήμουν κάποτε απο αυτούς)

στα 3 χρόνια 103.000km και δεν έχει κανει το παραμικρό κιχ...

Περίμενες να κάνει?

Οι κορεάτες είναι απ τους πιο αξιόπιστους overall

ΚΙΑ ceed που πολλοί απο δω μέσα τα κοροιδεύουν (ήμουν κάποτε απο αυτούς)

στα 3 χρόνια 103.000km και δεν έχει κανει το παραμικρό κιχ...

nissan primera, 130.250 km και τέλος του μήνα κλείνει δεκαετία. same situation, να αρχίσω να ανησυχώ ; :p

AN7 OverClocker

Ναι ρε γμτ το πιστεύεις οτι ακόμα δεν μου έχει κάτσει καλα στο μυαλό (και λεω τώρα που το πάω στον δρόμο θα σκορπίσει) αλλα με βγάζει πάντα ψεύτη! :p

hayabusa Ξεκίνα χαχαχαχα

Πάντως μάγκες έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο με το θέμα αξιοπιστία και σε ποιες χώρες πρέπει να στρέψουμε τα κεφάλια μας..

Lancia delta 94' άντεξε μέχρι 268.000km (την στούκαρα)

κάθε 8.000 σηκωμένο καπο είχε... :p

Για μένα είναι καθαρό ότι Ιάπωνας και Κορεάτης είναι στα τοπ.

Στα sportscars η prosche απλά σπέρνει πάντως. Έχουν τα λιγότερα προβλήματα και από πολλά συμβατικά αυτοκίνητα

Νομίζω τα cuprakia λιγότερο. Τα fabia δεν ξέρω.

Θέλω τσακωνο άποψη για το λινκ του MaGiCMaN.

Πάντως όσοι άκουσαν μετά την αλλαγή ελατηρίων, θόρυβο, βάρεσαν μέταλλα από κακή συναρμολόγηση....

Polo Gti - Σημαντικό Πρόβλημα! Sos! - VWClub.GR Forum - Σελίδα 2

:bad::bad:

καλα εννοειται. το gti ειναι ακριβο, και να παθεις τετοια μανουρα...

μπορουσαν να κανουν μια ανακληση, και τελος. εδω εχουν γινει πολυ μεγαλυτερες ανακλησεις.

επισης καπου γραφει ενας, οτι πηρε και τον καταλυτη στο χερι, απο το λαδι.

Για μένα είναι καθαρό ότι Ιάπωνας και Κορεάτης είναι στα τοπ.

Στα sportscars η prosche απλά σπέρνει πάντως. Έχουν τα λιγότερα προβλήματα και από πολλά συμβατικά αυτοκίνητα

Και βελτιώνονται απίστευτα.Και στο Ελλαδιστάν εχουμε πολύ δυνατά Πόρσε!

Σημερα το πρωι κατεβαινω κατω και βλεπω στο αμαξι μου με χαραγμενη ολη τη δεξια πλευρα με κλειδι:rant::rant:

Παλι καλα που δεν ειναι πολυ χοντρη η γρατζουνια αλλα φτανει απο την πισω ροδα μεχρι και τον καπο:wall:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.