PetrosD Νοέμβριος 2, 2011 #6341 Νοέμβριος 2, 2011 @Shadow KeeperLike αλλά όχι 100%. Μετράει και η άνεση, και μιλάω έχωντας το όνειρο ζωής, (ετών 23 το BMW). Θα προτιμούσα λίγω άνεση παραπάνω.
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6342 Νοέμβριος 2, 2011 Δεν σε έπιασα, άνεση παραπάνω από το μχ5; ή από το scirocco που ανέφερα ως παράδειγμα. Το μχ5 έχει ελάχιστη άνεση συγκριτικά. Φταίνε και τα coilovers...Και εγώ θα γούσταρα ένα αμάξι με έξτρα άνεση. Αλλά με τα 11000€ που θα μου απέμεναν, θα με "αποζημίωναν" αρκέτα ώστε να το θεωρήσω απόλυτα δικαιολογημένο trade-off. Ή ένα γερό προβάδισμα για να έχω παράλληλα και ένα άνετο αμάξι.
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6344 Νοέμβριος 2, 2011 Εντάξει και εγώ θα ήθελα να τα έχω όλα από το μαζντάκι (ή από ένα αμάξι γενικότερα)...και άνεση και κρατήματα και ήχο αλλά και ησυχία κλπ Αλλά δεν γίνεται..τουλάχιστον όχι μέσα σε γήινα πλαίσια χρήματος. Επίσης κάτι που απεχθάνομαι και το βλέπω όλο και περισσότερο στα σύγχρονα αμάξια...προσπαθούν να κάνουν τα πάντα τέλεια και εν τέλει καταλήγουν και κάνουν τα πάντα μέτρια. Αλλά το χειρότερο πιο είναι; Ότι ταυτόχρονα χάνουν τον χαρακτήρα τους...και ο χαρακτήρας είναι αυτό που θα σε κάνει να αγαπήσεις ένα αυτοκίνητο...είναι αυτό που κάνει ένα καλό αυτοκίνητο σε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο.
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6345 Νοέμβριος 2, 2011 Πλέον με 6 χιλιάρικα παίρνεις ένα καλό 16άρι και με άλλα 4κ είσαι turbatos stock μοτέρ. Fun to drive.... +∞ btw....
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6346 Νοέμβριος 2, 2011 @Shadow Keeper Να ξέρεις πάντως ότι αν σκοπεύεις να ανέβεις σε δύναμη κάποια στιγμή θα το κουρέψεις και το 6αρι,100%.Η καλυτερη λύση και πιο οικονομική είναι το 5αρι του Rx7 Fd3s.Και κάτι άσχετο.Spoolareis λίγο ψηλά νομίζω.Εγώ με μεγαλύτερη τουρμπίνα ξεκινάει το spool 2.000-2.200.Βέβαια παίζουν τα περιφεριακά ρόλο .Αλλά κάνε ένα check μήπως χάνεις από κάπου. @AN7 4κ είναι πολλά ρε για light turbo...με κάτω από 2κ γίνεται με υπομονή και ψάξιμο. Στη φώτο το χάνω
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6347 Νοέμβριος 2, 2011 @AN7 4κ είναι πολλά ρε για light turbo...με κάτω από 2κ γίνεται με υπομονή και ψάξιμο. Στη φώτο το χάνω Ότι γίνεται, γίνεται, το έχει κάνει φίλος. Απλά εγώ λέω μια νορμάλ τιμή για κάποιον που ούτε μόνος του θα τα βάλει ούτε θα ψαχτεί πολύ intercooler 100-200 σωληνώσεις ~100 μπεκ ~100 σκάστρα ~80 πολλαπλή ~ 500 εξάτμιση ~ 500 turbo ~ 800 εγκέφαλος ~ 300 πλεξούδα ~ 150 εργασία ~ 500 λοιπά σωληνάκια κτλπ 100-200 η φώτο είναι ένα catch can Που έβαλα σμρ.
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6348 Νοέμβριος 2, 2011 Κάτω απο 2000 ξεκινάω απλά μιλάω για καλή πιεσούλα δεν θυμάμαι τιμές να σου πώ. Όσο για το 5άρι απο Rx7 το γνωρίζω αλλά δεν με νοιάζει άλλη δύναμη πλέον...5kg/hp good enough for me:pΓια περισσότερα θα πάω σε άλλο κάρο στο (πολύ μακρινό, όπως φαίνεται) μελλον.
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6349 Νοέμβριος 2, 2011 πολλαπλή παίρνεις ένα ''λουκάνικο'' που είναι αθάνατο μτχ με 100ευρώ εξάτμιση ~πολύ φθηνότερα μτχ turbo ~ td04 για 300hp μτχ 150ευώ + 45ευρώ rebuild και γίνεται καινούρια. σκάστρα απὀ vag 10ευρώ από τις λίγες που δουλεύουν άριστα χωρίς surge. Γενικά όλα γίνονται:dance3: Για το catch can η γνώμη μου,αν θες:βγάζες και τα 2 σωληνάκια από πάνω και τα ενώνεις με ενα Τ. Υστερα ενα 3ο σωληνάκι πιάνει στο Τ και στη 1 υποδοχή του δοχείου.Στην άλλη που μένει κενή,φιλτράκι
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6350 Νοέμβριος 2, 2011 Για το catch can η γνώμη μου,αν θες:βγάζες και τα 2 σωληνάκια από πάνω και τα ενώνεις με ενα Τ. Υστερα ενα 3ο σωληνάκι πιάνει στο Τ και στη 1 υποδοχή του δοχείου.Στην άλλη που μένει κενή,φιλτράκι Με αυτό το τρόπο θα έχεις μονίμως ανοιχτή μια τρύπα στην πολλαπλή όμως.
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6351 Νοέμβριος 2, 2011 Το όλο θέμα με το catch can είναι μην κάνεις recirculate τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή.Για την ακρίβεια υπάρχουν 2 τρόποι σύνδεσης.Open και Closed Loop.
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6352 Νοέμβριος 2, 2011 Το όλο θέμα με το catch can είναι μην κάνεις recirculate τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή.Για την ακρίβεια υπάρχουν 2 τρόποι σύνδεσης.Open και Closed Loop. μάζι σου, Κυρίως τα υγροποιημένα λάδια. Open loop στην ουσία γίνεται breather tank. Πετάς τον σωλήνα από την pcv στο ένα ρακόρ και στο άλλο ρακόρ βάζεις φιλτράκι αλλά ταπώνεις την πολλαπλή. Εγώ προτίμησα να το κρατήσω όσο πιο στοκ γίνεται.
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6353 Νοέμβριος 2, 2011 Ωραίος! Το βρήκα.Θα πω στον Βαγγέλη ότι λες πως το αμάξι σου είναι στοκ
AN7 OverClocker Νοέμβριος 2, 2011 #6354 Νοέμβριος 2, 2011 xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa. Εννοείται. Μαμά είναι ρε :P :P
AN7 OverClocker Νοέμβριος 3, 2011 #6355 Νοέμβριος 3, 2011 BTWΜόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι.
NoDsl Νοέμβριος 3, 2011 #6356 Νοέμβριος 3, 2011 Κατά τ' άλλα γερμανική αξιοπιστία. Και μετά κοροϊδεύουμε τα γαλλικά. λολ
HotPeanut Νοέμβριος 3, 2011 #6357 Νοέμβριος 3, 2011 BTWΜόλι έμαθα ότι φίλος φίλου με Polo Gti 1.4 tsi, πάει για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων. γιατί σε 10.000χλμ του έκαψε 4+ λίτρα λάδι.Τα καλύπτει η εγγύηση αυτά;
AN7 OverClocker Νοέμβριος 3, 2011 #6358 Νοέμβριος 3, 2011 Τα καλύπτει η εγγύηση αυτά;yes.(απ όσο νομίζω δλδ)
magicman Νοέμβριος 3, 2011 #6359 Νοέμβριος 3, 2011 κανονικα θα επρεπε να καλυπτει με αντικατασταση του κινητηρα.θα ειναι ενας κινητηρας το ιδιο αν θα αντικατασταθουν τα ελατηρια..?
AKISSS Νοέμβριος 3, 2011 #6360 Νοέμβριος 3, 2011 Μιας κ αναφερατε polo.. Απο ηχο καλα παει..απο αξιοπιστια δν ξερουμε..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.