Athens2004 Νοέμβριος 1, 2011 #6321 Νοέμβριος 1, 2011 ρε εχουν ξεφυγει τα αυτοκινητα λεμε..χαζευα στο site της ρεβο ,και ειδα πως με προγραμμα στο rs3/ttrs (2.5ltr tfsi) πανε 400+ αλογατα,και 0-100 σε 3.7 ....απο τοτε που διαβαζα περιοδικα θυμαμαι 0-100 σε 3.6 επαιζε η enzo και 3.8 η murcielago με v12 και ~6.000 κυβικα...Πωτς γενιν αυτο ,γινανε τα αλογα στραγαλια...2.5ρι πεντακύλινδρο ειναι τουρμπισιο . Εχει 340 αλογα μαμα στα τουρμπισια ανεβαζεις την πιεση με το προγραμμ και τελος . Τωρα για τα 0-100 τετρακουνα ειναι σχετικα ελαφρυ για τα αλογα του και λιγο το dsg πεφτει κατω απο τα 4sec ανετα.
AN7 OverClocker Νοέμβριος 1, 2011 #6322 Νοέμβριος 1, 2011 ^^ Του Σπύρου από Extreme Tuners το Evo.Άλλο ένα ελληνικό οπλάκι.[ame=http://vimeo.com/31405430]Hyper-hatch Audi S3 on Vimeo[/ame]
performer Νοέμβριος 1, 2011 #6323 Νοέμβριος 1, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3Η Audi για πρώτη φορά θα παρουσιάσει το νέο κινητήρα TSI 1.400 κ.εκ. 140 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Η νέα αυτή ιδιότητα του κινητήρα θα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα με την εξοικονόμηση καυσίμου να υπολογίζεται στο 1 λίτρο/100 χλμ.. Επίσης θα υπάρξουν εκδόσεις με τρικύλινδρο κινητήρα αλλά και κινητήρες υγραερίου.και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..
NooDle Νοέμβριος 1, 2011 #6324 Νοέμβριος 1, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0lPBtFHLl1g]Lancia Delta Integrale with 600hp - YouTube[/ame]Άρωμα απο Ιταλία... Ελληνας ιδιοκτήτης όμως[ame]http://www.youtube.com/watch?v=UxzaX8oxbhc&feature=related[/ame] japan... vtec+turbo= θάνατος.
ProPitsiriko$ Νοέμβριος 1, 2011 #6325 Νοέμβριος 1, 2011 Ετοιμαζομουν να βαλω το βιντεακι με το evo (που εβαλε ο evan πιο πανω) και λεω ελπιζω καποιος να μην με προλαβε! Αλλα που..τετοιο εργαλειο και να μην μπει ? Εδω ολα τα specs και μια αναλυτικη περιγραφη για το παραπανω Evo.
qbiefox Νοέμβριος 1, 2011 #6326 Νοέμβριος 1, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή.. Σαν το power gating των επεξεργαστών (πόσο καμένος είμαι ). Πολύ ενδιαφέρον πάντως
Lakisss Νοέμβριος 1, 2011 #6327 Νοέμβριος 1, 2011 Want!!!The transformation of the BMW 6 ΠΡΠ΅Π²ΡΠ°ΡΠ΅Π½ΠΈΠ΅ BMW 6 Π² ΠΎΡΠ΅ΡΠ΅ΡΡΠ²Π΅Π½Π½ΡΠΉ Π°Π²ΡΠΎΠΌΠΎΠ±ΠΈΠ»Ρ / ΠΠ°ΡΡΠΈΠ½ΠΊΠΈ / SpyNet - Π‘ΠΏΠ°ΠΉΠ½Π΅Ρ
GriGaS Νοέμβριος 2, 2011 #6328 Νοέμβριος 2, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..Η εξοικονόμηση θα είναι 1 λτ/100 όχι η κατανάλωση...θα καίει δηλαδή 1 λτ/100 λιγότερο από όσο τετρακύλινδρο.
Tsakonas Νοέμβριος 2, 2011 #6329 Νοέμβριος 2, 2011 AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..αμε,αμα περασουν 3-4 χρονια και 5-6 ανακλησεις και ωριμασει...
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6330 Νοέμβριος 2, 2011 Πιστεύω οτι το "μυστικό" του ότι καίνε αρκετά τα μαμά mx5 είναι το advance, είναι το μόνο που μένει μετα το afr...(πέρα απο το "αρχαικό" design)@Schumi έχεις αλλάξει κορωνοπήνιο; Σκέφτομαι να βάλω ένα μακρύτερο...είναι τρελά κοντές οι σχέσεις...έχω 100 άλογα λίγοτερα απο σένα αλλα είναι και πάλι υπέραρκετα για το κοντό σασμάν και το 4.1 που έχω εγω. Λογικά σε cruising θα βελτιώνει και την κατανάλωση.Οχι,δεν έχω αλλάξει κ/π και για μένα δεν χρειάζεται να σου πω την αλήθεια.Σίγουρα θα ‘‘απλώσουν’’ οι σχέσεις και σε ταξίδια θα είναι πιο οικονομικό κλπ,αλλα θα νιώθεις σα να έχασες και μερικά αλογάκια.Αν δεν σε ενοχλέι αυτό οκ!Καις πολύ γενικά;Με τι είσαι EMB?Σχετικά με το 0-100 ενα mx5 360hp έγραφε με RaceChrono και Vbox 4sec.Εγώ στο 1bar που είναι η μικρή πιεση γράφω 4,5.Λογικό ttrs με πραγματάκια να γράφει τέτοια νούμερα.Το S3 ακούγεται πως έκανε Πάσχα...
Tsakonas Νοέμβριος 2, 2011 #6331 Νοέμβριος 2, 2011 Σχετικά με το 0-100 ενα mx5 360hp έγραφε με RaceChrono και Vbox 4sec.Εγώ στο 1bar που είναι η μικρή πιεση γράφω 4,5.Λογικό ttrs με πραγματάκια να γράφει τέτοια νούμερα.οσο ναναι η διαφορα ειναι πως το ttrs τα κανει αυτα με λαιτ μετατροπες 2-3χιλιαρικων (προγραμμα-εξατμιση,μην πω και σκετα τα 1000κατι του προγραμματος) και μαλλον δουλευει πολυ πιο χαλαρα απο οτι το mx5 οπου το μονο στοκ πραγμα πανω ειναι το τασακι...και φορ γκοντς σεηκ,αυτο το πραμα στεκεται κοντα σε enzo/murcielago του 1μυριου ευρω/360.000 ευρω
spresv Νοέμβριος 2, 2011 #6332 Νοέμβριος 2, 2011 Με την διαφορα επισης οτι ενα mx-5 κανει μεταχειρο 5k, και με αλλα (θες τα διπλα? τα διπλα) τοσα γινεται πυραυλος, ενω τα 2-3 χιλιαρικα σε mods του ttrs ερχονται μετα τα... 100 της αγορας του. Σαφως δεν θεωρω οτι το mx-5 ειναι περισσοτερο αυτοκινητο ή εστω και η ιδια κλαση με το ttrs (ουτε καν κοντινη), αλλα το value for money ειναι Η ΜΟΝΗ συγκριση που δεν μπορεις να κανεις μεταξυ των 2. Για το θεμα πιεσης, οσο πιεσμενα δουλευει ενα ttrs με προγραμμα (αληθεια, εχει δει κανεις ποτε datalog απο revo?), αλλο τοσο πιεσμενα δουλευει ενα καλοφτιαγμενο και καλορυθμισμενο τύρβο conversion.
Schumi Νοέμβριος 2, 2011 #6333 Νοέμβριος 2, 2011 οσο ναναι η διαφορα ειναι πως το ttrs τα κανει αυτα με λαιτ μετατροπες 2-3χιλιαρικων (προγραμμα-εξατμιση,μην πω και σκετα τα 1000κατι του προγραμματος) και μαλλον δουλευει πολυ πιο χαλαρα απο οτι το mx5 οπου το μονο στοκ πραγμα πανω ειναι το τασακι...και φορ γκοντς σεηκ,αυτο το πραμα στεκεται κοντα σε enzo/murcielago του 1μυριου ευρω/360.000 ευρωΒαζεις στοίχημα ότι αν δεις το mx5 (εκτός από το intercooler) δεν υπάρχει τίποτα που να σε κάνει να καταλάβεις πόσα άλογα είναι;Επίσης τα tts και ttrs είναι οι αγαπημένοι μου πελάτες:man_in_love:.Ουτε καν μέσα στην καμπίνα με την δουλειά που έχω κάνει.Στο πόσο χαλαρά δουλεύει είσαι λάθος...Αν θες εξήγησε μου τι εννοείς μήπως έχω καταλάβει εγώ κάτι λάθος.Τώρα για το πιο είναι περισσότερο αυτοκίνητο είναι διαφορετικό για τον καθένα.Εμένα πχ με νοιάζει η αίσθηση,το στρίψιμο κλπ.Οταν μαμά 1.6 mx5 110hp γυρνάει Σερρες 1,37-1,38 το tt αν είχε αυτά τα άλογα δεν το έβλεπε ούτε με το Hubble.
KostasNK Νοέμβριος 2, 2011 #6334 Νοέμβριος 2, 2011 Το προηγούμενο Σ/Κ πήρα 2 μέρες άδεια - το έκανα τετραήμερο και κατέβηκα Δημητσάνα... Λοιπόν στο πήγαινε -έχοντας κάνει καμιά 100km στην πόλη- και επειδή πήγαινα πατημένος σχετικά (στα 150km/h με μερικά ανεβάσματα στα 200+km/h- ευτυχώς δεν πέτυχα μπλόκα-) είχα κατανάλωση 14.581lt/100km. Φούλαρα την επόμενη μέρα εκεί και στις διαδρομές που έκανα εκεί πολύ χαλαρά και στην επιστροφή μέχρι 120Km/h είχα κατανάλωση 10,188km/100km! Μιλάμε ρίχνω σε όλους τους παραπάνω που μίλησαν για κατανάλωση... :dance3:
PetrosD Νοέμβριος 2, 2011 #6335 Νοέμβριος 2, 2011 :getlost: www.mediagate.gr - Oδηγός μηχανής αποφεύγει την μετωπική! ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ!!! FIXED....
KostasNK Νοέμβριος 2, 2011 #6336 Νοέμβριος 2, 2011 Οχι,δεν έχω αλλάξει κ/π και για μένα δεν χρειάζεται να σου πω την αλήθεια.Σίγουρα θα ʽʽαπλώσουνʼʼ οι σχέσεις και σε ταξίδια θα είναι πιο οικονομικό κλπ,αλλα θα νιώθεις σα να έχασες και μερικά αλογάκια.Αν δεν σε ενοχλέι αυτό οκ!Καις πολύ γενικά;Με τι είσαι EMB?Σχετικά με το 0-100 ενα mx5 360hp έγραφε με RaceChrono και Vbox 4sec.Εγώ στο 1bar που είναι η μικρή πιεση γράφω 4,5.Λογικό ttrs με πραγματάκια να γράφει τέτοια νούμερα. Το S3 ακούγεται πως έκανε Πάσχα... Τι εννοείς Πάσχα; To σούβλισαν ή ψήθηκε στα κάρβουνα;
KostasNK Νοέμβριος 2, 2011 #6338 Νοέμβριος 2, 2011 Μπαμμμ!!!Δεν μου ήρθαν στο μυαλό τα βαρελότα, είμαι κοιλιόδουλος και το Πάσχα μου φέρνει στο μυαλό κοκορέτσια, αρνιά και κάρβουνα, άντε και βαμμένα αυγά....:clap:
Shadow Keeper Νοέμβριος 2, 2011 #6339 Νοέμβριος 2, 2011 [MENTION=21648]Schumi[/MENTION] δεν καίω πολλά...λίγα καίω (σκέψου οτι έχω κάνει Πάτρα-Αθήνα στα 100 μέση ταχύτητα στα 7.1L/100km) Απλά το θεωρώ κοντό και είναι σε σχέση με τα στόκ αμάξια πχ suzuki swift με 5η είχε στις 3000rpm 110 km/h το μχ5 με 4.1 και 5τάχυτο έχει στις 3000rpm 100km/h. Εγώ θα γούσταρα στα 100km/h να είχα 2 χιλιάρικα στροφές να γουσταρω. Άλλωστε την 2554 τουρμπίνα έχω, φουσκώνω απο χαμηλά σχετικά, από τις 2500 αρχίζει και τραβάει. Ίσως θα βάλω πάνω το κ/π 3.636 + 6τάχυτο στο μέλλον. (Πέφτει 300 στροφές στην 6η έτσι αλλά επειδή υπάρχει 1 έξτρα σχέση δεν χάνεις επιτάχυνση, αλλά χρειάζομαι περίπου 700ευρά) Όσο για το να βελτιώσεις το μχ5 πχ είναι τραγικά αποδοτικότερο από ένα καινούριο αμαξάκι. Ένα απλό παράδειγμα. VW Scirocco το 2λίτρο με τα 210 άλογα, τιμή 30000€ Το δικό μου μχ5, μετάχειρο στα 12.000€ (τότε με 60κ km) και 7000€ πάνω, σύνολο 19000€. Τον πίνει παντού σε performance το sciroccaki, φρένα, κράτημα, επιτάχυνση, αίσθηση όταν στρίβεις, (FUN). Τα υπόλοιπα 11 χιλιάρικα καλύπτουν την διαφορά σε πρακτικότητα, άνεση, παλαιότητα.
Athens2004 Νοέμβριος 2, 2011 #6340 Νοέμβριος 2, 2011 οσο ναναι η διαφορα ειναι πως το ttrs τα κανει αυτα με λαιτ μετατροπες 2-3χιλιαρικων (προγραμμα-εξατμιση,μην πω και σκετα τα 1000κατι του προγραμματος) και μαλλον δουλευει πολυ πιο χαλαρα απο οτι το mx5 οπου το μονο στοκ πραγμα πανω ειναι το τασακι...και φορ γκοντς σεηκ,αυτο το πραμα στεκεται κοντα σε enzo/murcielago του 1μυριου ευρω/360.000 ευρω Ενταξει μην το βαλουμε και διπλα στην enzo επειδη τρεχει χαμηλο 0-100 , οσο κοστιζουν τα κεραμικα της enzo εχει ολοκληρο το tt-rs . Στα 100.000 χιλιαρικα παντως παιρνεις πραγματικο super-car Η Corvette στην Ευρώπη - Grand Sport Coupe - Grand Sport Convertible - Z06 - ZR1 και οχι ττ που εχει η μιση υφήλιος . Οσο φετες και να πηγαινει εξωτερικα σαν ενα tt των 30k ειναι .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.