SirDiman Οκτώβριος 31, 2011 #6301 Οκτώβριος 31, 2011 Τέθηκε σαν ερώτημα στον μηχανικό και αν θυμαμαι καλα ειπε οτι θα ριξει μια ματια και σε αυτα. θα το ελέγξω και εγω κάποια στιγμή (αφου δεν ειναι και δυσκολη διαδικασια αν θυμαμαι καλα) απλα μιας και οταν χτύπαγες το ντεποζιτο επαιρνε μπρος μαλλον δεν ειναι θεμα της καλωδιωσης
PetrosD Οκτώβριος 31, 2011 #6302 Οκτώβριος 31, 2011 Αντιθέτως... κάποια χαλαρή επαφή, κάποιο ψιλοοξειδωμένο βύσμα...
Tsakonas Οκτώβριος 31, 2011 #6303 Οκτώβριος 31, 2011 Μεγαλη προσοχη με τις ασφαλιστικες μαγκες,παιζει τρελλη απατεωνια.Με βρηκε μια γουαναμπι γατα ασφαλιστικη πρακτορας και με πλευρισε να παρω ασφαλιση απο αυτην.Να μην τα πολυλογω,τα βρηκαμε στην τιμη,αισθανθηκα τα ματια της να κανουν $$$ οταν ακουσε τι αξια ασφαλισης κλοπης θελω ,και αρχιζουν τα ωραια..Της βαζω τα ευρα Παρασκευη να φυγω για 3ημερο,μου στελνει αντι για προσωρινο σημα μιση φωτοτυπια της αιτησης ασφαλισης ,με την υπογραφη της πανω στην ασφαλιστεα αξια,που κατα τυχη ηταν 5.000 ευρα κατω απο την συμφωνηθεισα.Της λεω στειλε ολοκληρη την φωτοτυπια,"μα-μου τι την θελεις" ,την στελνει και εγραφε πανω μεγαλυτερα ασφαλιστρα,και κατω κατω "το παρον δεν αποδεικνυει την συναψη συμβασης ασφαλισης,αποδεικνυεται μονον απο το ασφαλιστηριο συμβολαιο".Τα παιρνω ασχημα,την παιρνω τηλ της λεω "ιζολ΄,πως θα βγω στην εθνικη αφου αυτο δεν αποδεικνυει ασφαλιση" .Επιμενει αυτη,οχι δεν θαχεις προβλημα,ε ξυπνησε ο τσακωνας μεσα μου και της αραδιασα το πδ 298/1986 που λεει πως πρεπει ναναι το ασφαλιστηριο σημα.Υποψιν,το να κυκλοφορεις με ανασφαλιστο οχημα εχει φυλακη.Εν τω μεταξυ δεν δηλωσε καν οτι ο ροκκος ειναι ΤΟΥΡΜΠΟ (κ@υλωνω να το γραφω με κεφαλαια),ενω η ασφαλιστικη απαιτει να το δηλωνεις-αν δηλαδη γινοταν η στραβη ,θα παιζαμε παε εδεσσαικος με την εταιρια.Δεν πηρα τελικα τον ροκκο για το 3ημερο ,και της εστειλα μια επιστολη πουχε πιο πολλα αρθρα νομων απο ο,τι τονους.Πχ αυτοΝ 1569/1985: Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΒΛ.& ΠΔ 190/06,ασφάλιση αυτοκιν.ατυχημ.κλπ (46464) Αρθρο 21Α *** ΠΡΟΣΟΧΗ: Με το άρθρο 14 ΠΔ 190/2006,ΦΕΚ Α 196/14.9.2006,ορίζεται ότι: "Από την έναρξη ισχύος του διατάγματος αυτού καταργείται κάθε διάταξη του ν. 1569/1985 (Φ.Ε.Κ. Α/183) που έρχεται σε αντίθεση προς τις διατάξεις του παρόντος καθώς και κάθε άλλη διάταξη της κείμενης νομοθεσίας που έρχεται σε αντίθεση προς τις διατάξεις αυτού ή ανάγεται σε θέματα ρυθμιζόμενα από αυτό". Αρθρο 21α Ποινικές κυρώσεις `Οποιος παραβαίνει τις διατάξεις του παρόντος νόμου τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ένα (1) έτους και με χρηματική ποινή ίση με το σε δραχμές ισόποσο των 4.000 ECU, εάν δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλες διατάξεις. ***Το άρθρο 21Α προστέθηκε με το άρθρο 15 του Ν.2170/1993 (ΦΕΚ Α 150)και κανα 2 αλλα,και σημερα ξαφνικα αλλαξε το υφος της.Φυσικα ζητησα ακυρωση του συμβολαιου..Ρεζουμε:Και στις συμβασεις ασφαλισεως εχουμε το δικαιωμα ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ εντος 14 ημερων,αν η συμβαση αυτη συνηφθη με εμαιλ-τηλεφωνο- νομος 2251/1994.Προσεχτε τους απατεωνες...Αν σας κανουν μα μου,καταγγελια εδω http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Contactus/form.aspx?id1=11 και αφηστε τους να τρεχουν με προστιμα.
NooDle Οκτώβριος 31, 2011 #6304 Οκτώβριος 31, 2011 τσακ τι λέει ο ροκκος? φιλαράκι μου το έχει με 60.000+ χιλιόμετρα και όλα τζετ..18αρια το φόρεσε τώρα και θέλει χαμήλωμα γιατί ειναι σαν γαιδούρι.. :hang3:
magicman Οκτώβριος 31, 2011 #6305 Οκτώβριος 31, 2011 δηλαδη πηγε να σου φαει το χρημα, και μετα λος πουλος?για αυτο εδωσε την φωτοτυπια?
greekfragma Οκτώβριος 31, 2011 #6306 Οκτώβριος 31, 2011 Αυτά είναι τα τυχερά των πισωκίνητων!Full Clip of Girl in Toyota Supra - YouTube ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΒΙΝΤΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
kaynd Οκτώβριος 31, 2011 #6307 Οκτώβριος 31, 2011 και να φανταστείς ο τύπος που το ανέβασε, έκανε re-upload προσθέτοντας λίγα sec για να φάνει το nipslip. Σε αυτό που είδα εγώ χθες δεν υπήρχε [edit] έκτος κι αν απλά ο Lakisss έκανε edit και έβαλε vid από άλλον uploader με περισσότερο "υλικό" [/edit]
2cpu Οκτώβριος 31, 2011 #6308 Οκτώβριος 31, 2011 50 Companies Team to Create Open Source EV | Autopia | Wired.com
csaris Οκτώβριος 31, 2011 #6309 Οκτώβριος 31, 2011 Aιμα.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=d54y6JV5U_Y&feature=relmfu]Mitsubishi Lancer Evo RS Turbo & Compressor 800HP Hans Schori Bergrennen Hillclimb great sound - YouTube[/ame]
AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6310 Οκτώβριος 31, 2011 Ωραία,και; 25 ευρώ έγραψα,στο Τολό έμενα που είναι έξω από το Ναύπλιο και σε ένα Σ/Κ με τις βόλτες μου και αυτά έκαψε 25 ευρώ.Δεν το είπα τέρας κατανάλωσης.Αλλά έχω εμπειρία από c1 και έγραψα +1.Αν είχα από mazda2 σε ταξίδι,γιατί εντός πόλης έχω, θα έγραφα και για αυτό.Επίσης αν θυμάμαι καλά από το άλλο forum το 2αρι σου δεν είναι μαμά...Και εγώ mazdakias είμαι,mx5 έχω πάνω από 300hp,και αν ήταν να πάρω κάτι από τα 2 το 2αρι θα έπαιρνα.Νο offence ετσι Δεν το είπα με αυτό τον τρόπο :flower:, το πήρες προσωπικά χωρίς λόγο, σε έκανα quote για να πάρω πάσα. αυτό που ήθελα να πω και απλά έκανα μια σύγκριση για να μην τρελενόμαστε εύκολα . Τότε δεν είχα πρόγραμμα και σασμάν, και άμα ήμουν μαμά(ο εγκέφαλος ήταν με τερματισμένες βενζίνες) θα είχα κάτω από 30€ κατα πολύ Ένα άλλο σημαντικό είναι και το πόσο οικονομικά οδηγάει ο καθένας. πχ έχω χαμηλότερη κατανάλωση από κάποια 13άρια mz2, γιατί απλά οι ιδιοκτήτες τους δεν οδηγάνε "σωστά" και παραπονιούνται ότι καίει. Εκεί παίζεται το μεγαλύτερο παιχνίδι. Είχα φτάσει σε σημείο όταν μου είχαν πάρει το δίπλωμα και είχα κάνει μαμά το αμάξι, εντός πόλης να έχω κατανάλωση 5,6 ή 5,8(δεν το θυμάμαι καλά) όταν η mazda έδινε μικτά 5,9 ή να έχω βγάλει Αγία Παρασκευή - Βάρκιζα και πίσω με 4,9 κατανάλωση.
Schumi Οκτώβριος 31, 2011 #6311 Οκτώβριος 31, 2011 Ρε δεν το πήρα προσωπικά ξεκόλλα:magic: Καλά μέσα στην πόλη το 2αρι γ@μ@αει έτσι.Το οδηγώ πολύ συχνά και δεν καίει τπτ.Πάντως το δεξί πόδι παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο.Εγώ στο mx5 μου σχεδον 330hp με σταθερό γκάζι και 120χλμ εκαιγα λιγότερο από μαμά.Πάντα με data-logging,όχι με το μάτι.Λογω καλύτερης εισαγωγής και εξαγωγής.Και τωρα ειδικά με τον άγραφο,θα δώσω afr 16 σε off-boost καταστάσεις. Πάντως γενικά αν έβλεπε κάποιος σε ποιες αντιδράσεις ένα αμάξι πιάνει τις κορυφαίες τιμές στιγμιαίας κατανάλωσης θα μπορούσε να γλυτώσει πολλά ευρώ,αλλάζοντας το οδηγικό του στυλ και τον τρόπο που βυθίζει το γκάζι.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6312 Οκτώβριος 31, 2011 Ρε δεν το πήρα προσωπικά ξεκόλλα:magic: Καλά μέσα στην πόλη το 2αρι γ@μ@αει έτσι.Το οδηγώ πολύ συχνά και δεν καίει τπτ.Πάντως το δεξί πόδι παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο.Εγώ στο mx5 μου σχεδον 330hp με σταθερό γκάζι και 120χλμ εκαιγα λιγότερο από μαμά.Πάντα με data-logging,όχι με το μάτι.Λογω καλύτερης εισαγωγής και εξαγωγής.Και τωρα ειδικά με τον άγραφο,θα δώσω afr 16 σε off-boost καταστάσεις.Πάντως γενικά αν έβλεπε κάποιος σε ποιες αντιδράσεις ένα αμάξι πιάνει τις κορυφαίες τιμές στιγμιαίας κατανάλωσης θα μπορούσε να γλυτώσει πολλά ευρώ,αλλάζοντας το οδηγικό του στυλ και τον τρόπο που βυθίζει το γκάζι. Ισχύει, Τα περισσότερα ΜΧ5 όταν τουρμπίζουν έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις από μαμά. Το έχω ακούσει σχεδόν απ όλους όσους ξέρω. Σαν μαμά τα ΜΧ5 έκαιγαν πολύ πάντως και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο
Schumi Οκτώβριος 31, 2011 #6313 Οκτώβριος 31, 2011 Ισχύει, Τα περισσότερα ΜΧ5 όταν τουρμπίζουν έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις από μαμά. Το έχω ακούσει σχεδόν απ όλους όσους ξέρω.Σαν μαμά τα ΜΧ5 έκαιγαν πολύ πάντως και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγοΑρχαίο μοτέρ...Σχεδίασης του '89.Ωραίο για κανιβαλισμό όμως!:clap:
AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6314 Οκτώβριος 31, 2011 Αρχαίο μοτέρ...Σχεδίασης του '89.Ωραίο για κανιβαλισμό όμως!:clap:Μωρέ και γω αυτό λέω, αλλά από την στιγμή που τουρμπισμένος καις λιγότερο, για κάποιο λόγο μάλλον κανιβάλησαν την χαρτογράφηση
Schumi Οκτώβριος 31, 2011 #6315 Οκτώβριος 31, 2011 Αν θυμάμαι καλά,εχω καιρό να δω τα data-logs,στον κόφτη το afr βαράει 12άρι ξερό.Για αυτό δεν έσπαγαν όμως
AN7 OverClocker Οκτώβριος 31, 2011 #6316 Οκτώβριος 31, 2011 Αν θυμάμαι καλά,εχω καιρό να δω τα data-logs,στον κόφτη το afr βαράει 12άρι ξερό.Για αυτό δεν έσπαγαν όμως και γιατί άμα έκοβε ο ιμάντας δεν κάρφωνε Μην νομίζεις πάντως, όλα τα Japonia έτσι συνεχίζουν. Και μένα μαμά 11,5 έπαιζε κόφτη
Shadow Keeper Οκτώβριος 31, 2011 #6317 Οκτώβριος 31, 2011 Πιστεύω οτι το "μυστικό" του ότι καίνε αρκετά τα μαμά mx5 είναι το advance, είναι το μόνο που μένει μετα το afr...(πέρα απο το "αρχαικό" design)[MENTION=21648]Schumi[/MENTION] έχεις αλλάξει κορωνοπήνιο; Σκέφτομαι να βάλω ένα μακρύτερο...είναι τρελά κοντές οι σχέσεις...έχω 100 άλογα λίγοτερα απο σένα αλλα είναι και πάλι υπέραρκετα για το κοντό σασμάν και το 4.1 που έχω εγω. Λογικά σε cruising θα βελτιώνει και την κατανάλωση.
Tsakonas Νοέμβριος 1, 2011 #6318 Νοέμβριος 1, 2011 ρε εχουν ξεφυγει τα αυτοκινητα λεμε..χαζευα στο site της ρεβο ,και ειδα πως με προγραμμα στο rs3/ttrs (2.5ltr tfsi) πανε 400+ αλογατα,και 0-100 σε 3.7 ....απο τοτε που διαβαζα περιοδικα θυμαμαι 0-100 σε 3.6 επαιζε η enzo και 3.8 η murcielago με v12 και ~6.000 κυβικα...Πωτς γενιν αυτο ,γινανε τα αλογα στραγαλια...
performer Νοέμβριος 1, 2011 #6319 Νοέμβριος 1, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BBl2-OFqRyI&feature=related]www.mediagate.gr - Oδηγός μηχανής αποφεύγει την μετωπική! - YouTube[/ame] :getlost:
Evan Νοέμβριος 1, 2011 #6320 Νοέμβριος 1, 2011 [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] Για δες και αυτο το τερατακι,βασικα ολοι δειτε το! [ame] [/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.