Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ωραία,και; 25 ευρώ έγραψα,στο Τολό έμενα που είναι έξω από το Ναύπλιο και σε ένα Σ/Κ με τις βόλτες μου και αυτά έκαψε 25 ευρώ.Δεν το είπα τέρας κατανάλωσης.Αλλά έχω εμπειρία από c1 και έγραψα +1.Αν είχα από mazda2 σε ταξίδι,γιατί εντός πόλης έχω, θα έγραφα και για αυτό.Επίσης αν θυμάμαι καλά από το άλλο forum το 2αρι σου δεν είναι μαμά...Και εγώ mazdakias είμαι,mx5 έχω πάνω από 300hp,και αν ήταν να πάρω κάτι από τα 2 το 2αρι θα έπαιρνα.Νο offence ετσι :T:

Δεν το είπα με αυτό τον τρόπο :flower:, το πήρες προσωπικά χωρίς λόγο, σε έκανα quote για να πάρω πάσα. αυτό που ήθελα να πω και απλά έκανα μια σύγκριση για να μην τρελενόμαστε εύκολα ;).

Τότε δεν είχα πρόγραμμα και σασμάν, και άμα ήμουν μαμά(ο εγκέφαλος ήταν με τερματισμένες βενζίνες) θα είχα κάτω από 30€ κατα πολύ ;)

Ένα άλλο σημαντικό είναι και το πόσο οικονομικά οδηγάει ο καθένας. πχ έχω χαμηλότερη κατανάλωση από κάποια 13άρια mz2, γιατί απλά οι ιδιοκτήτες τους δεν οδηγάνε "σωστά" και παραπονιούνται ότι καίει. Εκεί παίζεται το μεγαλύτερο παιχνίδι.

Είχα φτάσει σε σημείο όταν μου είχαν πάρει το δίπλωμα και είχα κάνει μαμά το αμάξι, εντός πόλης να έχω κατανάλωση 5,6 ή 5,8(δεν το θυμάμαι καλά) όταν η mazda έδινε μικτά 5,9 ή να έχω βγάλει Αγία Παρασκευή - Βάρκιζα και πίσω με 4,9 κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ρε δεν το πήρα προσωπικά ξεκόλλα:magic: Καλά μέσα στην πόλη το 2αρι γ@μ@αει έτσι.Το οδηγώ πολύ συχνά και δεν καίει τπτ.Πάντως το δεξί πόδι παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο.Εγώ στο mx5 μου σχεδον 330hp με σταθερό γκάζι και 120χλμ εκαιγα λιγότερο από μαμά.Πάντα με data-logging,όχι με το μάτι.Λογω καλύτερης εισαγωγής και εξαγωγής.Και τωρα ειδικά με τον άγραφο,θα δώσω afr 16 σε off-boost καταστάσεις.

Πάντως γενικά αν έβλεπε κάποιος σε ποιες αντιδράσεις ένα αμάξι πιάνει τις κορυφαίες τιμές στιγμιαίας κατανάλωσης θα μπορούσε να γλυτώσει πολλά ευρώ,αλλάζοντας το οδηγικό του στυλ και τον τρόπο που βυθίζει το γκάζι.:T:

Link to comment
Share on other sites

Ρε δεν το πήρα προσωπικά ξεκόλλα:magic: Καλά μέσα στην πόλη το 2αρι γ@μ@αει έτσι.Το οδηγώ πολύ συχνά και δεν καίει τπτ.Πάντως το δεξί πόδι παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο.Εγώ στο mx5 μου σχεδον 330hp με σταθερό γκάζι και 120χλμ εκαιγα λιγότερο από μαμά.Πάντα με data-logging,όχι με το μάτι.Λογω καλύτερης εισαγωγής και εξαγωγής.Και τωρα ειδικά με τον άγραφο,θα δώσω afr 16 σε off-boost καταστάσεις.

Πάντως γενικά αν έβλεπε κάποιος σε ποιες αντιδράσεις ένα αμάξι πιάνει τις κορυφαίες τιμές στιγμιαίας κατανάλωσης θα μπορούσε να γλυτώσει πολλά ευρώ,αλλάζοντας το οδηγικό του στυλ και τον τρόπο που βυθίζει το γκάζι.:T:

Ισχύει, Τα περισσότερα ΜΧ5 όταν τουρμπίζουν έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις από μαμά. Το έχω ακούσει σχεδόν απ όλους όσους ξέρω.

Σαν μαμά τα ΜΧ5 έκαιγαν πολύ πάντως και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει, Τα περισσότερα ΜΧ5 όταν τουρμπίζουν έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις από μαμά. Το έχω ακούσει σχεδόν απ όλους όσους ξέρω.

Σαν μαμά τα ΜΧ5 έκαιγαν πολύ πάντως και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο

Αρχαίο μοτέρ...Σχεδίασης του '89.Ωραίο για κανιβαλισμό όμως!:clap:

Link to comment
Share on other sites

Αρχαίο μοτέρ...Σχεδίασης του '89.Ωραίο για κανιβαλισμό όμως!:clap:

Μωρέ και γω αυτό λέω, αλλά από την στιγμή που τουρμπισμένος καις λιγότερο, για κάποιο λόγο μάλλον κανιβάλησαν την χαρτογράφηση

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά,εχω καιρό να δω τα data-logs,στον κόφτη το afr βαράει 12άρι ξερό.Για αυτό δεν έσπαγαν όμως:)

και γιατί άμα έκοβε ο ιμάντας δεν κάρφωνε ;)

Μην νομίζεις πάντως, όλα τα Japonia έτσι συνεχίζουν. Και μένα μαμά 11,5 έπαιζε κόφτη

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω οτι το "μυστικό" του ότι καίνε αρκετά τα μαμά mx5 είναι το advance, είναι το μόνο που μένει μετα το afr...(πέρα απο το "αρχαικό" design)

[MENTION=21648]Schumi[/MENTION] έχεις αλλάξει κορωνοπήνιο; Σκέφτομαι να βάλω ένα μακρύτερο...είναι τρελά κοντές οι σχέσεις...έχω 100 άλογα λίγοτερα απο σένα αλλα είναι και πάλι υπέραρκετα για το κοντό σασμάν και το 4.1 που έχω εγω. Λογικά σε cruising θα βελτιώνει και την κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

ρε εχουν ξεφυγει τα αυτοκινητα λεμε..χαζευα στο site της ρεβο ,και ειδα πως με προγραμμα στο rs3/ttrs (2.5ltr tfsi) πανε 400+ αλογατα,και 0-100 σε 3.7 ....απο τοτε που διαβαζα περιοδικα θυμαμαι 0-100 σε 3.6 επαιζε η enzo και 3.8 η murcielago με v12 και ~6.000 κυβικα...Πωτς γενιν αυτο ,γινανε τα αλογα στραγαλια...

Link to comment
Share on other sites

ρε εχουν ξεφυγει τα αυτοκινητα λεμε..χαζευα στο site της ρεβο ,και ειδα πως με προγραμμα στο rs3/ttrs (2.5ltr tfsi) πανε 400+ αλογατα,και 0-100 σε 3.7 ....απο τοτε που διαβαζα περιοδικα θυμαμαι 0-100 σε 3.6 επαιζε η enzo και 3.8 η murcielago με v12 και ~6.000 κυβικα...Πωτς γενιν αυτο ,γινανε τα αλογα στραγαλια...

2.5ρι πεντακύλινδρο ειναι τουρμπισιο . Εχει 340 αλογα μαμα στα τουρμπισια ανεβαζεις την πιεση με το προγραμμ και τελος . Τωρα για τα 0-100 τετρακουνα ειναι σχετικα ελαφρυ για τα αλογα του και λιγο το dsg πεφτει κατω απο τα 4sec ανετα.

Link to comment
Share on other sites

AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3

Η Audi για πρώτη φορά θα παρουσιάσει το νέο κινητήρα TSI 1.400 κ.εκ. 140 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Η νέα αυτή ιδιότητα του κινητήρα θα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα με την εξοικονόμηση καυσίμου να υπολογίζεται στο 1 λίτρο/100 χλμ.. Επίσης θα υπάρξουν εκδόσεις με τρικύλινδρο κινητήρα αλλά και κινητήρες υγραερίου.

και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμαζομουν να βαλω το βιντεακι με το evo (που εβαλε ο evan πιο πανω) και λεω ελπιζω καποιος να μην με προλαβε! :p

Αλλα που..τετοιο εργαλειο και να μην μπει ?

Εδω ολα τα specs και μια αναλυτικη περιγραφη για το παραπανω Evo.

Link to comment
Share on other sites

AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3

και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..

Σαν το power gating των επεξεργαστών (πόσο καμένος είμαι :p). Πολύ ενδιαφέρον πάντως :)

Link to comment
Share on other sites

AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3

και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..

Η εξοικονόμηση θα είναι 1 λτ/100 όχι η κατανάλωση...θα καίει δηλαδή 1 λτ/100 λιγότερο από όσο τετρακύλινδρο.

Link to comment
Share on other sites

AUTO MOTO FREE | Το 2012 στις αγορές το νέο A3

και 3-4 να είναι το 1 ακούγεται πολύ ενδιαφέρον η τεχνολογία αυτή..

αμε,αμα περασουν 3-4 χρονια και 5-6 ανακλησεις και ωριμασει...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.