Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

αχα. Δεν τα έχουν κάνει fix τα γρανάζια ε?.

μλκια.

Άμα είναι μιας και μπήκες στο τρυπάκι, δες μηπως δώσεις καμια προπορεία.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Χαχα, εδώ δεν ξέρω πώς να το κάνω σωστά εργοστασιακό, θα του δώσω και προπορεία!:p Αλήθεια, στον εξαγωγής βοηθάει η προπορεία; Γιατί μόνο εκεί μπορώ να επέμβω.

Ααα, όχι! Και στον άλλο μπορώ να επέμβω, γενικά μπορώ να τα κάνω μπ@@ρδέλο!

αχα. Δεν τα έχουν κάνει fix τα γρανάζια ε?.

Όχι, για αυτό πρέπει να δώσεις καμιά 200άρα για τα ειδικά εργαλεία.

Το γρανάζι, που είναι από τον στρόφαλο, και αυτό κουνιέται αβέρτα ανεξάρτητα από τον εκκεντροφόρο?

Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες.

Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες.

Πολύ ή κάποια χιλιοστά?

Πω ρε φίλε, αυτό σίγουρα θα σε παιδέψει να το χρονίσεις σωστά αυτό το πράγμα χωρίς να το έχεις ξανα κάνει(και για τον οποιοδήποτε).

Μα για αυτό χρειάζονται τα αλουμινένια αστραφτερά σφηνωτήρια της BMW!!

image004.jpg

Αυτά ξεκίνησα σήμερα να κατασκευάζω και αύριο θα τα τελειώσω. Know how υπάρχει από βιβλιογραφία και οδηγίες. Τα ειδικά εργαλεία που κάνουν τη δουλειά παιχνίδι δεν υπάρχουν.

Το πως θα χρονίσεις του 2 εκκεντροφόρους μεταξύ τους το καταλαβαίνω από τις πλάκες.

Το πως θα φέρεις σε οπόλυτο χρονισμό τον εκκεντροφόρο εξαγωγής με τον στρόφαλο δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο εργαλείο θα το κάνεις.

Σου έχει κάπου να κλειδώσεις τα γρανάζια?

Ναι, δεν το είπα αυτό, αλλά θεώρησα ότι είναι γνωστό. Έχει ένα σημάδι στην εμπρος τροχαλία που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με ένα σημάδι στο μπλοκ. Όταν γίνει αυτό, έχω το Άνω νεκρό σημείο του 1ου κυλίνδρου. Οπότε τότε βιδώνω τις 4 torx και είναι όλα χρονισμένα.

Δεν είναι σε όλα έτσι.

Άλλα σου έχουν σημάδια, σε άλλα έχουν τρύπες και περνάς κάποιο pin.

Άρα, άμα τα εργαλεία σου βγουν σωστά, τότε το θέμα είναι εύκολο ;)

ακόμα μια ωραία διαφήμιση από την chevrolet

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HD8zAJIyWRA]Then & Now | 100 Years of Chevrolet | Chevy Centennial - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=k6DJ-M7kBP8&hd=1]Confidence In Motion -- Subaru Canada (60s) - YouTube[/ame]

Μία ερώτηση που μου ήρθε από περιέργεια, καθώς χάζευα για το βάνος:

Οι κινητήρες VAG έχουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού? Και εισαγωγής και εξαγωγής?

Thanks :)

Την έφτασα την τρύπα, βρήκα και τρόπο να σφηνώσω τους εκκεντροφόρους, έβγαλα και τη μονάδα του βάνος (μια ρημαδοβίδα που δε την είχα βγάλει:wall:), την καθάρισα και την άνοιξα.

Το πιστόνι έχει cracks σε όλη την περιφέρεια, από κόπωση μετάλλου.

piston1.jpg

piston2.jpg

piston3.jpg

Ακούω γνώμες, τί να κάνω;

Μία ερώτηση που μου ήρθε από περιέργεια, καθώς χάζευα για το βάνος:

Οι κινητήρες VAG έχουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού? Και εισαγωγής και εξαγωγής?

Thanks :)

άλλοι έχουν, άλλοι οχι.

Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς.

Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό.

άλλοι έχουν, άλλοι οχι.

Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς.

Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό.

Θενκς, το ρώτησα γιατί μόνο το "TSI" μοστράρουν για διαφήμιση και δεν ήξερα αν έχουν μεταβλητό (απλό ή διπλό).

Είδα στη Wikipedia ότι μόνο δύο variants της σειράς ΕΑ888 έχουν και valvelift από την Audi, ενώ οι άλλοι έχουν μόνο μεταβλητό χρονισμό.

Αλλά δεν γράφει περισσότερες λεπτομέρειες, ποιοι έχουν, ποιοι δεν έχουν κλπ.

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] το χρησιμοποιείς καθημερινά το αμάξι μαν; Αν πήγαινα για άλλαγμα σε σωθικά θα έπερνα άφτερμαρκετ να γίνει κανα πρότζεκτ:p

(στο διάγραμμα πριν, η κόκκινη γραμμή ήταν το καλοκαίρι με 33 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος και η μπλέ με 20 βαθμούς, ο αισθητήρας μετρούσε την θερμοκρασία του αέρα λίγο πριν την πεταλούδα στην εισαγωγή κατά την διάρκεια μιας "γρήγορης" βόλτας)

Δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά, μόνο για βόλτες. Aftermarket είναι τα λαστιχάκια του βάνος. Πιο μέσα δεν πάω, κυλινδροκεφαλή δεν βγάζω.

Δηλαδή με 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, ο αέρας λίγο πριν την πεταλούδα είχε φτάσει τους 30; Και το καλοκαίρι, ομοίως, 10 βαθμούς πάνω από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.