AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6221 Οκτώβριος 22, 2011 αχα. Δεν τα έχουν κάνει fix τα γρανάζια ε?.μλκια.Άμα είναι μιας και μπήκες στο τρυπάκι, δες μηπως δώσεις καμια προπορεία.
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6222 Οκτώβριος 22, 2011 Χαχα, εδώ δεν ξέρω πώς να το κάνω σωστά εργοστασιακό, θα του δώσω και προπορεία! Αλήθεια, στον εξαγωγής βοηθάει η προπορεία; Γιατί μόνο εκεί μπορώ να επέμβω. Ααα, όχι! Και στον άλλο μπορώ να επέμβω, γενικά μπορώ να τα κάνω μπ@@ρδέλο!
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6223 Οκτώβριος 22, 2011 Το γρανάζι, που είναι από τον στρόφαλο, και αυτό κουνιέται αβέρτα ανεξάρτητα από τον εκκεντροφόρο?
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6224 Οκτώβριος 22, 2011 αχα. Δεν τα έχουν κάνει fix τα γρανάζια ε?.Όχι, για αυτό πρέπει να δώσεις καμιά 200άρα για τα ειδικά εργαλεία.Το γρανάζι, που είναι από τον στρόφαλο, και αυτό κουνιέται αβέρτα ανεξάρτητα από τον εκκεντροφόρο?Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6225 Οκτώβριος 22, 2011 Είναι το πάνω αριστερά στην προηγούμενη φωτογραφία και είναι σταθερά συνδεδεμένο με τον στρόφαλο. Αλλά με ξεβιδωμένες τις 4 torx, μπορώ να περιστρέψω τον εκκεντροφόρο εξαγωγής κάποιες μοίρες.Πολύ ή κάποια χιλιοστά?Πω ρε φίλε, αυτό σίγουρα θα σε παιδέψει να το χρονίσεις σωστά αυτό το πράγμα χωρίς να το έχεις ξανα κάνει(και για τον οποιοδήποτε).
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6226 Οκτώβριος 22, 2011 Μα για αυτό χρειάζονται τα αλουμινένια αστραφτερά σφηνωτήρια της BMW!! Αυτά ξεκίνησα σήμερα να κατασκευάζω και αύριο θα τα τελειώσω. Know how υπάρχει από βιβλιογραφία και οδηγίες. Τα ειδικά εργαλεία που κάνουν τη δουλειά παιχνίδι δεν υπάρχουν.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6227 Οκτώβριος 22, 2011 Το πως θα χρονίσεις του 2 εκκεντροφόρους μεταξύ τους το καταλαβαίνω από τις πλάκες.Το πως θα φέρεις σε οπόλυτο χρονισμό τον εκκεντροφόρο εξαγωγής με τον στρόφαλο δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο εργαλείο θα το κάνεις.Σου έχει κάπου να κλειδώσεις τα γρανάζια?
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6228 Οκτώβριος 22, 2011 Ναι, δεν το είπα αυτό, αλλά θεώρησα ότι είναι γνωστό. Έχει ένα σημάδι στην εμπρος τροχαλία που πρέπει να ευθυγραμμιστεί με ένα σημάδι στο μπλοκ. Όταν γίνει αυτό, έχω το Άνω νεκρό σημείο του 1ου κυλίνδρου. Οπότε τότε βιδώνω τις 4 torx και είναι όλα χρονισμένα.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 22, 2011 #6229 Οκτώβριος 22, 2011 Δεν είναι σε όλα έτσι. Άλλα σου έχουν σημάδια, σε άλλα έχουν τρύπες και περνάς κάποιο pin. Άρα, άμα τα εργαλεία σου βγουν σωστά, τότε το θέμα είναι εύκολο
PetrosD Οκτώβριος 22, 2011 #6230 Οκτώβριος 22, 2011 Και τρύπα για πιν έχει αλλά εκεί που είναι δεν τη φτάνω....
Borg Οκτώβριος 23, 2011 #6232 Οκτώβριος 23, 2011 ακόμα μια ωραία διαφήμιση από την chevrolet[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HD8zAJIyWRA]Then & Now | 100 Years of Chevrolet | Chevy Centennial - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=k6DJ-M7kBP8&hd=1]Confidence In Motion -- Subaru Canada (60s) - YouTube[/ame]
nickstamat Οκτώβριος 23, 2011 #6233 Οκτώβριος 23, 2011 Μία ερώτηση που μου ήρθε από περιέργεια, καθώς χάζευα για το βάνος: Οι κινητήρες VAG έχουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού? Και εισαγωγής και εξαγωγής? Thanks
PetrosD Οκτώβριος 23, 2011 #6234 Οκτώβριος 23, 2011 Την έφτασα την τρύπα, βρήκα και τρόπο να σφηνώσω τους εκκεντροφόρους, έβγαλα και τη μονάδα του βάνος (μια ρημαδοβίδα που δε την είχα βγάλει), την καθάρισα και την άνοιξα. Το πιστόνι έχει cracks σε όλη την περιφέρεια, από κόπωση μετάλλου. Ακούω γνώμες, τί να κάνω;
AN7 OverClocker Οκτώβριος 23, 2011 #6236 Οκτώβριος 23, 2011 Μία ερώτηση που μου ήρθε από περιέργεια, καθώς χάζευα για το βάνος:Οι κινητήρες VAG έχουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού? Και εισαγωγής και εξαγωγής? Thanks άλλοι έχουν, άλλοι οχι. Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς. Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό.
nickstamat Οκτώβριος 23, 2011 #6237 Οκτώβριος 23, 2011 άλλοι έχουν, άλλοι οχι.Εξαρτάται για πιο μοτέρ μιλάς.Δεν νομίζω να υπάρχει εταιρία την σήμερον ημέρα που να μην έχει μεταβλητό.Θενκς, το ρώτησα γιατί μόνο το "TSI" μοστράρουν για διαφήμιση και δεν ήξερα αν έχουν μεταβλητό (απλό ή διπλό).Είδα στη Wikipedia ότι μόνο δύο variants της σειράς ΕΑ888 έχουν και valvelift από την Audi, ενώ οι άλλοι έχουν μόνο μεταβλητό χρονισμό.Αλλά δεν γράφει περισσότερες λεπτομέρειες, ποιοι έχουν, ποιοι δεν έχουν κλπ.
Shadow Keeper Οκτώβριος 23, 2011 #6238 Οκτώβριος 23, 2011 [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] το χρησιμοποιείς καθημερινά το αμάξι μαν; Αν πήγαινα για άλλαγμα σε σωθικά θα έπερνα άφτερμαρκετ να γίνει κανα πρότζεκτ (στο διάγραμμα πριν, η κόκκινη γραμμή ήταν το καλοκαίρι με 33 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος και η μπλέ με 20 βαθμούς, ο αισθητήρας μετρούσε την θερμοκρασία του αέρα λίγο πριν την πεταλούδα στην εισαγωγή κατά την διάρκεια μιας "γρήγορης" βόλτας)
PetrosD Οκτώβριος 23, 2011 #6239 Οκτώβριος 23, 2011 Δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά, μόνο για βόλτες. Aftermarket είναι τα λαστιχάκια του βάνος. Πιο μέσα δεν πάω, κυλινδροκεφαλή δεν βγάζω.Δηλαδή με 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, ο αέρας λίγο πριν την πεταλούδα είχε φτάσει τους 30; Και το καλοκαίρι, ομοίως, 10 βαθμούς πάνω από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Shadow Keeper Οκτώβριος 23, 2011 #6240 Οκτώβριος 23, 2011 Ναι, πιστεύω είναι σχετικά καλή απόδοση μιας και δεν είναι κανα τέρας το ιντερκούλερ..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.