Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αφού στο μχ5 με 125 άλογα στο λίτρο σε κινητήρα, με 100.000 χλμ, που δεν έχει σχεδιαστεί για τόσα (άλογα), με το original ημισυνθετικό λάδι και οδήγηση με μπότες μολύβδου, καίω σχεδόν μηδέν λάδι πρακτικά...δεν μπορεί να καίς λάδι γιατί απλά έχεις πιο πολλά άλογα στο λίτρο.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
τα VW 504 λαδια που λυσσαει η εταιρια να μπαινουν στους τσι,σε σχεση με τα ακριβως προηγουμενα (vw 502),μαζι με τις αλλες προδιαγραφες,υποσχονται καθαροτερα καυσαερια και μακροζωια καταλυτη..και ετσι στην αδεια του τσι γραφει για το δικο μου τουλαχιστον 189 στις εκπομπες (που φανταζομαι θα εννοει σε συνθηκες εργαστηριου).και απο την στιγμη που εδω τουλαχιστον για τελη κυκλοφοριας πλερωνεις βασει των εκπομπων διοξειδιου (πχ το focus RS βγαζει 225 αρα πλερωνει 225*2.5 ευρω ,ενω ο ροκκος πλερωνει 189*2,25 ευρω..) ,αν αυτο το λαδι βοηθα στις εκπομπες διοξειδιου...καταλαβαινει κανεις τωρα εναν εξτρα λογο για τον οποιο λυσσαει ο κατασκευαστης για τα συγκεκριμενα λαδια και δεχεται το οτι θα καιει και λαδι,ενω θα μπορουσε να πει "βαλε 5-40/5-50/μελι θυμαρισιο και δεν θα καιει λαδια"....504αρια ειναι μονο 6-7 5-30...νομιζω και στις χωρες τις ευρωπης φορολογεισαι βασει καυσαεριων....Εδω πχ μεχρι και οι δασμοι υπολογιζονται βασει καυσαεριων...Πχ ενα euro 3 θα φαει τρελλο π!δ!μα στο τελωνειο(ανεβαινει ο δασμος 400% ξερω γω) σε σχεση με ενα euro 6...

Το λάδι δεν έχει καμία σχέση με τις εκπομπές διοξειδίου, διότι η ποσότητα που καις είναι πάρα μα πάρα πολύ μικρή σε σχέση με τη βενζίνη που καις, ακόμη κι αν έχεις VW :p

Το πρόβλημα που έχουν και βελτιώνουν συνεχώς τις προδιαγραφές είναι στην περιεκτικότητα άλλων σωματιδίων στο λάδι, που μπορούν να περάσουν στα καυσαέρια και είτε να σου αυξήσουν κατά πολύ τους ρύπους στα οξείδια θείου και αζώτου ή να σου μολύνουν καταλύτη / φίλτρα σωματιδίων κλπ.

Η προστασία του κινητήρα έρχεται σε δεύτερη μοίρα, άλλωστε λίγα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εντός εγγύησης με τον κινηρήρα τους. Από τη στιγμή που λένε αλλαγές λαδιού κάθε 20.000 km σημαίνει ότι απλά δεν τους ενδιαφέρει καν τι γίνεται από άποψη προστασίας.

Αφού στο μχ5 με 125 άλογα στο λίτρο σε κινητήρα, με 100.000 χλμ, που δεν έχει σχεδιαστεί για τόσα (άλογα), με το original ημισυνθετικό λάδι και οδήγηση με μπότες μολύβδου, καίω σχεδόν μηδέν λάδι πρακτικά...δεν μπορεί να καίς λάδι γιατί απλά έχεις πιο πολλά άλογα στο λίτρο.

Ποιο mx5 βγαζει 125 αλογα στο λιτρο ?

Καινούργιο έγινε :dance3:

με το τουρμπισμα εννοεί ;)

Λολ εχεις δικιο το διαβασα βιαστικα το λεει κιολας ( δεν εχει σχεδιαστει για τοσα ) .

ωραίο βίντεο

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JpwiqBCSN10]Chevy Sonic | Stunts | Skydive 1 - YouTube[/ame]

Πάω να ανοίξω καπάκι βαλβίδων στον M50TUB25, να του αλλάξω λαστιχάκια βάνος, να τον καθαρίσω, να του αλλάξω λάδια και λάστιχα στεγανοποίησης γιατί από κάπου χάνει λίγο λαδάκι.

Τα ειδικά εργαλεία της BMW που θα μου έκαναν πιο εύκολη τη ζωή, δεν τα έχω, οπότε θα πρέπει να κάνω πατέντες.

Καλή μου επιτυχία.

Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες.

ΥΓ. Χειρουργικά γαντάκια για να μη χαλάσω το μανικιούρ έχω;;

Πάω να ανοίξω καπάκι βαλβίδων στον M50TUB25, να του αλλάξω λαστιχάκια βάνος, να τον καθαρίσω, να του αλλάξω λάδια και λάστιχα στεγανοποίησης γιατί από κάπου χάνει λίγο λαδάκι.

Τα ειδικά εργαλεία της BMW που θα μου έκαναν πιο εύκολη τη ζωή, δεν τα έχω, οπότε θα πρέπει να κάνω πατέντες.

Καλή μου επιτυχία.

Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες.

ΥΓ. Χειρουργικά γαντάκια για να μη χαλάσω το μανικιούρ έχω;;

Για να το έχω κι εγώ υπόψη μου, στα πόσα km χοντρικά θα μπορούσε ίσως να αρχίσει να με απασχολεί το πρόβλημα αυτό?

Υποθέτω ότι εμφανίζεται και στον M54 με το διπλό βάνος.

Να υποθέσω E46 320/325/330 ή E39 520/525/530; Από εδώ:

"ολα τα 46αρια εχουν θεματα με τα vanos seals μετα απο καποια 25-30000 χλμ απο καινουργιο γιατι η κατασκευη τους ειναι απο απλο καουτσουκ".

Παραπάνω πληροφορίες, δεν έχω, παρά μόνο ξέρω ότι υπάρχει κάποιο τεστ (

http://www.google.com/search?q=bmw+vanos+test&pws=0&oq=bmw+vanos+test&aq=f&aqi=g-v1&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=11484l23453l0l23719l33l27l0l8l2l2l266l3548l0.7.11l19l0

) που μπορείς να κάνεις. Εγώ τα αλλάζω προληπτικά τα λαστιχάκια του Βάνος (θες να μου πεις τσάμπα τα 32 ευρώ, πες το δεν πειράζει), επειδή το μοτέρ έχει 180000+ χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ.

Μέχρι τώρα έχω στραγγίξει τα παλιά λάδια, έβγαλα το παλιό κατάμαυρο φίλτρο λαδιού και έβγαλα το καπάκι. Είναι αρκετά καθαρό μέσα.

vanos1.jpg

Αυτή η κοκκινίλα δεν ξέρω τι είναι.

cam1.jpg

Να υποθέσω E46 320/325/330 ή E39 520/525/530; Από εδώ:

"ολα τα 46αρια εχουν θεματα με τα vanos seals μετα απο καποια 25-30000 χλμ απο καινουργιο γιατι η κατασκευη τους ειναι απο απλο καουτσουκ".

Παραπάνω πληροφορίες, δεν έχω, παρά μόνο ξέρω ότι υπάρχει κάποιο τεστ (http://www.google.com/search?q=bmw+vanos+test&pws=0&oq=bmw+vanos+test&aq=f&aqi=g-v1&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=11484l23453l0l23719l33l27l0l8l2l2l266l3548l0.7.11l19l0) που μπορείς να κάνεις. Εγώ τα αλλάζω προληπτικά τα λαστιχάκια του Βάνος (θες να μου πεις τσάμπα τα 32 ευρώ, πες το δεν πειράζει), επειδή το μοτέρ έχει 180000+ χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ.

Ε83 Χ3 3.0i είναι.

Καλά κάνεις, τα km που έχεις είναι αρκετά και δεν είναι και τραγικό το κόστος. :)

Θενκς :)

Thanks. Δεν έχω δοκιμάει να τη βγάλω, δεν είναι σκουριά.

Έχω σοβαρό πρόβλημα, έχει κολλήσει η μονάδα του βάνος και δεν βγαίνει. Έβγαλα όλες τις βίδες σύμφωνα με τις οδηγίες, τη χτύπησα και με ένα σφυράκι αλλά τίποτα. Επίσης χάλασα το χρονισμό του εκκεντροφόρου εξαγωγής και για να τον ξαναφτιάξω πρέπει να φτιάξω από αλουμίνιο τα 2 κομμάτια που φαίνονται στο πάνω μέρος της φωτό που σφηνώνουν τους εκκεντροφόρους στη θέση τους (στη σωστή γωνία).

Αν δεν πάνε καλύτερα τα πράματα στη συνέχεια, δε με βλέπω να αλλάζω λαστιχάκια βάνος.

Τί σημάδια να κάνω! Ούτε που τα άγγιξα. Μόνο στο αλουμίνιο του καπακιού του βάνος έκανα ένα σημαδάκι από το χτύπημα για να βγει. Αύριο θα τελειώσω το εργαλείο σφηνώματος.

Γύρισα μετά απο μια βολτούλα και είπα να logάρω κανένα δεδομένο μήπως κάτι δεν πάει καλά. Το πιο ενδιαφέρον ήταν η διαφορά στο διάγραμμα θερμοκρασίας εισαγωγής σε σχέση με το καλοκαίρι. (30 βαθμοί vs 20 πριν λίγο)

30cvs20c.jpg

Τί σημάδια να κάνω! Ούτε που τα άγγιξα. Μόνο στο αλουμίνιο του καπακιού του βάνος έκανα ένα σημαδάκι από το χτύπημα για να βγει. Αύριο θα τελειώσω το εργαλείο σφηνώματος.

Σημάδια για να μπορείς να ξανα βρεις τον χρονισμό χωρίς να χρειαστείς ρολόγια εννοούσα.

Δυστυχώς ξέχνα τα γνωστά περί χρονισμού στα κοινά αυτοκίνητα. Στο BMW με VANOS είναι αλλιώς. Θες να σου περιγράψω; Θα γράψω μερικές γραμμές και είναι κρίμα να μην τις διαβάσει κανείς.

@Shadow Keeper

Δεν καταλαβαίνω το διάγραμμα, μου το κάνεις λιανά;

Με βάση αυτή τη φωτό:

http://i427.photobucket.com/albums/pp358/Marinap_1985/BMW/vanos1.jpg

Έρχεται η αλυσίδα από κάτω από το στροφαλοφόρο και πιάνει στο γρανάζι του εκκεντροφόρου εξαγωγής που είναι πάνω (ή πίσω κατά μια έννοια) αριστερά. Μετά φεύγει η άλλη αλυσίδα και πάει δεξιά στον εισαγωγής με το βάνος.

Αριστερά, μπροστά από τα 2 γρανάζια μπορείς να διακρίνει 4 torx. Αυτά συγκρατούν μαζί το αριστερό μέρος, δηλαδή πάνω γρανάζι-κάτω γρανάζι-εκκεντροφόρος. Μόλις λασκάρεις αυτές τις 4 βίδες........

Τί περιμένεις να γίνει:

Να λασκάρει μόνο το εμρός γρανάζι για να βγάλεις το βάνος και το πίσω γρανάζι να μείνει ΠΑΚΤΩΜΕΝΟ στον εκκεντροφόρο.

Τι γίνεται στην πραγματικότητα:

Λασκάρουν όλα και μπορείς να τα κουνήσεις όλα ανεξάρτητα, οπότε αν περιστρέψεις τον εκκεντροφόρο, χαλάς το χρονισμό του με τον στροφαλοφόρο. Αυτό έκανα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.