AN7 OverClocker Οκτώβριος 19, 2011 #6162 Οκτώβριος 19, 2011 Όχι ρε, μασάνε τα japonia? Επιρεασμένος από την πολλαπλή του mondeo έβγαλα και την δικιά μου να δω τι παίζει στα 70κ χλμ. Δεν είχε και τπτ μέσα. Μλκία που το έκανα τώρα γιατί τόσο καιρό λέω να βάλω catch can και απλά θα χρειαστεί να την ξανα βγάλω μαζί και με καινούργια pcv μιας και έχει ένα μικρό παίξιμο αλλά σφραγίζει. Ευτυχώς δεν είναι τπτ τραγικό να βγει σε σχέση με του Mondeo.
spresv Οκτώβριος 19, 2011 #6163 Οκτώβριος 19, 2011 Αν ήθελα κάτι ιδιαίτερο που θα είχε δικό του χαρακτήρα και βούληση, θα έπαιρνα Alfa Romeo. Well said brah Αν και συμφωνω με ολα, εχει μαλλιασει πια Στα περισσότερα κάρα έχουν στον στρόφαλο τον αισθητήρα, άλλωστε ο στρόφαλος οδηγεί με ιμάντα τους (ή τον) εκκεντροφόρους. Ρε συ, εχοντας παιξει και με αγραφο, δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο σενα . Στις περισσοτερες των περιπτωσεων στα παλιοτερα αυτοκινητα, ο αισθητηρας που μετρουσε την ταχυτητα του μοτερ ηταν πανω στο στροφαλο (crankshaft sensor/engine speed sensor/whatever), και σε πολυ λιγα japoνια με κατι μυστηριους εγκεφαλους ηταν πανω στον εκκεντροφορο. Η συντριπτικη πλειοψηφια των αυτοκινητων απο το 95 (χοντρικα) και μετα που εχει αισθητηρα στον εκκεντροφορο (camshaft angle sensor) ειναι για να προσδιοριζει το ανω νεκρο σημειο του 1ου κυλινδρου, και ταυτοχρονα με την θεση του στροφαλου να κανονιζει τον ψεκασμο (απο batch fire σε προηγουμενα σε semi ή fully sequential στα τωρινα) και την αναφλεξη (απο distributor στα παλια, σε wasted spark στα επομενα, και σε coil on plug, μαζι με fully sequential στα τωρινα)
Simon Οκτώβριος 19, 2011 #6164 Οκτώβριος 19, 2011 Και ετσι για να αλλαξω θεμα...οπως ειχα πει ειχα φαει κληση.μου ειχαν γραψει στη κληση λαθος χρωμα αυτοκινητου και βρηκα αυτοhttp://www.flashnews.gr/Uploads/8868_2010_kai_65171_2009_akyrotita_paravaseon_kok.pdfξερει κανεις τιποτα?ακυρωνεται?και εαν ναι πως?Κανονικα διαγραφεται, ετσι μου ειπε προ μηνος διοικητης τροχαιας σε τμημα της περιφερειας. Ειχαμε μια διαμαχη για μια κληση, και μου ειπε οτι ο μονος τροπος για να διαγραφει (και καλα.....) ειναι να εχουν αναγραφει λαθος στοιχεια, οπως πινακιδα, χρωμα κλπ :daisy:
Tsakonas Οκτώβριος 19, 2011 #6165 Οκτώβριος 19, 2011 Κανονικα διαγραφεται, ετσι μου ειπε προ μηνος διοικητης τροχαιας σε τμημα της περιφερειας. Ειχαμε μια διαμαχη για μια κληση, και μου ειπε οτι ο μονος τροπος για να διαγραφει (και καλα.....) ειναι να εχουν αναγραφει λαθος στοιχεια, οπως πινακιδα, χρωμα κλπ :daisy:στο κατσικοχωρι που ηταν ο καραβλαχος μαλλον ο μονος τροπος να διαγραφει ηταν αυτος.Και στο δικαστηριο μπορει να παει κανεις και χιλιοι δυο νομιμοι τροποι υπαρχουν να "ακυρωθει" μια κληση.Απλα ο δικαστικος δρομος ειναι πολυεξοδος και χρονοβορος....η Μ3 δεν καιει το 10w60 που παιρνει.. ....Τι να πω μηχανολογος δεν ειμαι,αλλα χοντρα χοντρα φανταζομαι πως αν ενας κινητηρας παψει να καταναλωνει λαδι οταν του βαζεις 40αρι αντι για 30αρι ,ο κατασκευαστης καποιον λογο εχει να επιμενει για "30αρι και θα σου καιει"...Θα αρχισω να ξανακοιταω την βεργα οπως το οργανο μου στην εφηβειαμου ειχαν γραψει στη κληση λαθος χρωμα αυτοκινητου και βρηκα αυτοαν εχει παρελθει το 10ημερο προσβολης η αν την πλερωσες μονο με δικαστηριο.Και τα παραβολα μονο ειναι καπως ασυμφορα..εδιτ υγ:ο f20c του s2000 δεν ειναι???σε αυτον ειναι που ο ιδιος ο κατασκευαστης προτεινει τα eneos 0w50 .....
SirDiman Οκτώβριος 19, 2011 #6166 Οκτώβριος 19, 2011 Για αυτο...παρτε bmw να τελειωνουμε <-- Ο άκυρος
PetrosD Οκτώβριος 19, 2011 #6167 Οκτώβριος 19, 2011 Για αυτο...παρτε bmw να τελειωνουμε Έλα ρε δικέ μου!! (απο batch fire σε προηγουμενα σε semi ή fully sequential στα τωρινα) και την αναφλεξη (απο distributor στα παλια, σε wasted spark στα επομενα, και σε coil on plug, μαζι με fully sequential στα τωρινα) Μιλάς με γρίφους, Γέροντα!:baby:
suboy Οκτώβριος 19, 2011 #6168 Οκτώβριος 19, 2011 Να κάνω και μια ερώτηση? Προδιαγραφή για το λάδι δεν δίνει η VW? Για παράδειγμα η Mercedes-Benz έχει την προδιαγραφή MB229.51 (που είναι και η τελευταία). Αν και μόνο αν το λάδι φέρει αυτή την προδιαγραφή είναι κατάλληλο για το αμάξι ανεξάρτητα απο 10-40 10-30 0-40 κτλ.
sotiris Οκτώβριος 19, 2011 #6169 Οκτώβριος 19, 2011 Αυτό με τις εταιρικές προδιαγραφές είναι λίγο μύθος.Π.χ. αυτά που δίνει η δική μου εταιρία (Fiat -> Selena), καλά λάδια μεν, αλλά μου τα καίει σαν TSi. Με άλλα ίδιου ιξώδους (π.χ. Elf) έχω από πολύ λιγότερη μέχρι μηδαμινή κατανάλωση.
NoDsl Οκτώβριος 19, 2011 #6170 Οκτώβριος 19, 2011 ...Θα αρχισω να ξανακοιταω την βεργα οπως το οργανο μου στην εφηβεια....Δεν έχεις στάθμη λαδιού στο καντράν; Αλήθεια θερμοκρασία λαδιών έχει;
PetrosD Οκτώβριος 19, 2011 #6171 Οκτώβριος 19, 2011 Γιατί, ποιός έχει στάθμη λαδιού στο καντράν; Εννοείς κάποιο υπομενού του κεντρικού συστήματος πλοήγησης-διασκέδασης που αναφέρει και ποσότητα λαδιού; Μου είναι κάπως άγνωστη αυτή η τόσο νέα τεχνολογία.
Shadow Keeper Οκτώβριος 19, 2011 #6172 Οκτώβριος 19, 2011 Ρε συ, εχοντας παιξει και με αγραφο, δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο σενα . Στις περισσοτερες των περιπτωσεων στα παλιοτερα αυτοκινητα, ο αισθητηρας που μετρουσε την ταχυτητα του μοτερ ηταν πανω στο στροφαλο (crankshaft sensor/engine speed sensor/whatever), και σε πολυ λιγα japoνια με κατι μυστηριους εγκεφαλους ηταν πανω στον εκκεντροφορο. Η συντριπτικη πλειοψηφια των αυτοκινητων απο το 95 (χοντρικα) και μετα που εχει αισθητηρα στον εκκεντροφορο (camshaft angle sensor) ειναι για να προσδιοριζει το ανω νεκρο σημειο του 1ου κυλινδρου, και ταυτοχρονα με την θεση του στροφαλου να κανονιζει τον ψεκασμο (απο batch fire σε προηγουμενα σε semi ή fully sequential στα τωρινα) και την αναφλεξη (απο distributor στα παλια, σε wasted spark στα επομενα, και σε coil on plug, μαζι με fully sequential στα τωρινα) Σόρρυ που απογοητεύω, αλλά ποτέ δεν είπα ότι ήξερα τα πάντα...μάλιστα αυτό που με έκανε σε ένα χρόνο να μάθω ότι έμαθα, ήταν το να παραμένω ανοιχτόμυαλος και όχι ξερόλας...άλλωστε για αυτό συμμετέχω στο thread, για γνώση και κίνητρο για έξτρα ενασχόληση/διάβασμα:P
NoDsl Οκτώβριος 19, 2011 #6173 Οκτώβριος 19, 2011 Γιατί, ποιός έχει στάθμη λαδιού στο καντράν; Εννοείς κάποιο υπομενού του κεντρικού συστήματος πλοήγησης-διασκέδασης που αναφέρει και ποσότητα λαδιού; Μου είναι κάπως άγνωστη αυτή η τόσο νέα τεχνολογία.Στον χιλιομετρητή το 207 έχει μετρητή που σου λέει οκ ή βγάζει κάτι παύλες αν έχεις χάσει κοντά στο λίτρο λάδι. Τα renault είχαν παλιά κάτι φουσκάλες σε οθονίτσα πάλι που σου έλεγαν στο περίπου πόσο λάδι έχεις χάσει. Επίσης στο κάτω μέρος του ταχύμετρου έχω θερμοκρασία λαδιού. Ένα πυρόμετρο έλειπε απο τον στάνταρ εξοπλισμό.
suboy Οκτώβριος 19, 2011 #6174 Οκτώβριος 19, 2011 Αυτό με τις εταιρικές προδιαγραφές είναι λίγο μύθος.Π.χ. αυτά που δίνει η δική μου εταιρία (Fiat -> Selena), καλά λάδια μεν, αλλά μου τα καίει σαν TSi. Με άλλα ίδιου ιξώδους (π.χ. Elf) έχω από πολύ λιγότερη μέχρι μηδαμινή κατανάλωση.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι λίγα λάδια υποστηρίζουν την προδιαγραφή αυτή (και την 221.51 την βλέπω σε λάδια για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και καλά). η ΦΙΑΤ έχει προδιαγραφή ή απλά προτείνει τα SELENIA 10-40 παράδειγμα και τέλος? τι μου θύμησες με τα selenia... κάποτε έπερνα τα μαύρα 10-60 μέχρι που τα αντικατέστησα με τα Castrol RS 10-60.
sotiris Οκτώβριος 19, 2011 #6175 Οκτώβριος 19, 2011 Γιατί, ποιός έχει στάθμη λαδιού στο καντράν; Εννοείς κάποιο υπομενού του κεντρικού συστήματος πλοήγησης-διασκέδασης που αναφέρει και ποσότητα λαδιού; Μου είναι κάπως άγνωστη αυτή η τόσο νέα τεχνολογία. Πολλά αυτοκίνητα, κυρίως γαλλικά. Renault Clio για παράδειγμα το 2ης γενιάς, είχε. Peugeot 307, 207 έχουν. Τώρα αν έχεις δει καμιά έκδοση χωρίς ... στροφόμετρο, ε παίζει να μην έχει, αλλά γενικά δεν είναι κάτι τόσο τρελό (άλλωστε παίρνει μέτρηση μόνο όταν πας να βάλεις μπροστά = σωστή μέτρηση). Στο punto θα ήθελα να έχει αυτό για τα λάδια (γιατί τα καίει και θέλει έλεγχο) και την ένδειξη για τα τακάκια (που το θεωρώ ύστατη τσιποσύνη που δεν τό 'χει). Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι λίγα λάδια υποστηρίζουν την προδιαγραφή αυτή (και την 221.51 την βλέπω σε λάδια για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και καλά). η ΦΙΑΤ έχει προδιαγραφή ή απλά προτείνει τα SELENIA 10-40 παράδειγμα και τέλος? τι μου θύμησες με τα selenia... κάποτε έπερνα τα μαύρα 10-60 μέχρι που τα αντικατέστησα με τα Castrol RS 10-60. Έχει και η fiat προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές όμως αυτές που βγαίνουν κατά καιρούς, δεν έχουν να κάνουν τόσο με την προστασία του κινητήρα, αλλά με την προστασία του περιβάλλοντος. Π.χ. η Fiat έβγαλε λάδια C3 για να μην χαλάει ο νέος καταλύτης ή κάτι αντίστοιχο (καμία σχέση με τον κινητήρα δηλαδή). Τώρα τι προστασία του περιβάλλοντος πετυχαίνεις με το να καις λάδι σαν τσαγερό, δεν το καταλαβαίνω. Μάλλον την ίδια προστασία που παίρνεις με ένα 5000 κυβικά 500 άλογα που βγάζει λιγότερο CO2 από 1200ρι προηγούμενης γενιάς, λες και άλλαξε ξαφνικά η απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και από 20-30% πήγε στο 80-90%... Κοροϊδευόμαστε κοινώς! Π.χ. το punto μου 1.4 16v 95 άλογα βγάζει 156 gr co2 /δεν θυμάμαι ανά πόσο το μετράνε, ανά χιλιόμετρο λογικά?. Το skoda fabia rs με 180 άλογα, βγάζει 140 gr co2 /km. Συμπέρασμα ένας χαζός σαν εμένα βγάζει ότι το fabia rs είναι τόσο καινοτόμο που όχι μόνο αποδίδει το διπλάσιο αλλά το κάνει και με τα μισά καυσαέρια... πράγμα που η θερμοδυναμική του δημοτικού αδυνατεί να το εξηγήσει, προφανώς οι σχεδιαστές έχουν διδακτορικό στο πώς να εξαπατούν τις μετρήσεις
Schumi Οκτώβριος 19, 2011 #6176 Οκτώβριος 19, 2011 Ολα τα καινούρια Vag Group έχουν ενδειξη στο trip computer τους με τη στάθμη του λαδιού.Hi-techia λέμε...Αυτό τους μάρανε.
kaynd Οκτώβριος 19, 2011 #6177 Οκτώβριος 19, 2011 [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] Τα kg/km CO2 δεν αφορούν τις εκπομπές στη μεγίστη ισχύ, αλλά στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμής σε rolling road με χαλαρές επιταχύνσεις – επιβραδύνσεις και σταθερής διατήρηση ταχύτητας, πάντα μέσα στα τυπικά όρια αυτοκινητοδρόμων.Το τεστ είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να ανταπεξέρχονται όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής.Με άλλα λόγια, ακολουθείται ο ίδιος κύκλος τεστ είτε μιλάμε για χιλιάρι αυτοκίνητο πόλης είτε για οποιοδήποτε άλλο τούρμπο ή μη αυτοκίνητο επιδόσεων.Για την ιδία ζήτηση ισχύος, κατά τη διάρκεια του τεστ… που το πολύ πολύ να φτάνει max 40-50ps, είναι λογικό ένας σύγχρονος turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού να έχει βελτιωμένη λειτουργία-χαμηλότερους ρύπους από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό μοτέρ εμέσου ψεκασμού της περασμένης δεκαετίας.
Lakisss Οκτώβριος 19, 2011 #6178 Οκτώβριος 19, 2011 Hi-techia λέμε...Αυτό τους μάρανε. Το Group VAG είναι σαν την Apple, πολλοί το κράζουν αλλά πολλοί θέλουν ένα...
sotiris Οκτώβριος 20, 2011 #6179 Οκτώβριος 20, 2011 [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] Τα kg/km CO2 δεν αφορούν τις εκπομπές στη μεγίστη ισχύ, αλλά στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμής σε rolling road με χαλαρές επιταχύνσεις – επιβραδύνσεις και σταθερής διατήρηση ταχύτητας, πάντα μέσα στα τυπικά όρια αυτοκινητοδρόμων. Το τεστ είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να ανταπεξέρχονται όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής. Με άλλα λόγια, ακολουθείται ο ίδιος κύκλος τεστ είτε μιλάμε για χιλιάρι αυτοκίνητο πόλης είτε για οποιοδήποτε άλλο τούρμπο ή μη αυτοκίνητο επιδόσεων. Για την ιδία ζήτηση ισχύος, κατά τη διάρκεια του τεστ… που το πολύ πολύ να φτάνει max 40-50ps, είναι λογικό ένας σύγχρονος turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού να έχει βελτιωμένη λειτουργία-χαμηλότερους ρύπους από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό μοτέρ εμέσου ψεκασμού της περασμένης δεκαετίας. Μα το ξέρω πως γίνεται το τεστ, απλά είναι γελοίο να αναφέρουν ένα αυτοκίνητο 500 αλόγων ως οικολογικό και φιλικό στο περιβάλλον, και μάλιστα να το φορολογούν με βάση την εκπομπή CO2 (γιατί πλέον σχεδόν πανευρωπαϊκά τα φορολογούν με βάση το πώς ρολλάρουν - λες και θα πάρω εγώ τη ferrari και θα την πηγαίνω ρολλαριστά - και ξέχνα τη ferrari, είναι ακραίο παράδειγμα, αλλά αυτό πιστεύω ότι δύσκολα περνάνε τις 2000 rpm (πολύ ρεαλιστικό σενάριο!!!!!)) Μια τίμια φορολόγηση θα ήταν λαμβάνοντας υπόψιν ΚΑΙ τη μέγιστη κατανάλωση / εκπομπή CO2. Διότι το δικό μου π.χ. που φτάνει max 20-25 l / 100km σε σχέση με το fabia που γράφει 50 l / 100km, έχω ... βάσιμες υποψίες ότι παράγει αρκετά λιγότερο CO2 υπό πίεση!!!!!
Tsakonas Οκτώβριος 20, 2011 #6180 Οκτώβριος 20, 2011 απλά είναι γελοίο να αναφέρουν ένα αυτοκίνητο 500 αλόγων ως οικολογικό και φιλικό στο περιβάλλον, και μάλιστα να το φορολογούν με βάση την εκπομπή CO2 τα VW 504 λαδια που λυσσαει η εταιρια να μπαινουν στους τσι,σε σχεση με τα ακριβως προηγουμενα (vw 502),μαζι με τις αλλες προδιαγραφες,υποσχονται καθαροτερα καυσαερια και μακροζωια καταλυτη..και ετσι στην αδεια του τσι γραφει για το δικο μου τουλαχιστον 189 στις εκπομπες (που φανταζομαι θα εννοει σε συνθηκες εργαστηριου).και απο την στιγμη που εδω τουλαχιστον για τελη κυκλοφοριας πλερωνεις βασει των εκπομπων διοξειδιου (πχ το focus RS βγαζει 225 αρα πλερωνει 225*2.5 ευρω ,ενω ο ροκκος πλερωνει 189*2,25 ευρω..) ,αν αυτο το λαδι βοηθα στις εκπομπες διοξειδιου...καταλαβαινει κανεις τωρα εναν εξτρα λογο για τον οποιο λυσσαει ο κατασκευαστης για τα συγκεκριμενα λαδια και δεχεται το οτι θα καιει και λαδι,ενω θα μπορουσε να πει "βαλε 5-40/5-50/μελι θυμαρισιο και δεν θα καιει λαδια"....504αρια ειναι μονο 6-7 5-30...νομιζω και στις χωρες τις ευρωπης φορολογεισαι βασει καυσαεριων....Εδω πχ μεχρι και οι δασμοι υπολογιζονται βασει καυσαεριων...Πχ ενα euro 3 θα φαει τρελλο π!δ!μα στο τελωνειο(ανεβαινει ο δασμος 400% ξερω γω) σε σχεση με ενα euro 6...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.