Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ακη να το παρουμε αναποδα...

Αν καταλαβα καλα θεωρεις λαθος το 0-30w για λαδι στο τσακωναμαξο.(περα απο το ποσο πρεπει να καιει).

Τι θεωρεις σωστο λαδι για το συγκεκριμενο αμαξι??

Περα απο sae..βαλε και συγκεκριμενο λαδι..(μαρκα κλπ).

υ.γ

Για την ιστορια και για το civic αυτα ειναι τα recommended ..και σαν τελευταια λυση 5-40.

εδιτ

[MENTION=21648]Schumi[/MENTION]

Δεν βλεπω να σβηστηκε καποιο ποστ.

τι περιπου ειχες γραψει?

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
ακη να το παρουμε αναποδα...

Αν καταλαβα καλα θεωρεις λαθος το 0-30w για λαδι στο τσακωναμαξο.(περα απο το ποσο πρεπει να καιει).

Τι θεωρεις σωστο λαδι για το συγκεκριμενο αμαξι??

Περα απο sae..βαλε και συγκεκριμενο λαδι..(μαρκα κλπ).

υ.γ

Για την ιστορια και για το civic αυτα ειναι τα recommended ..και σαν τελευταια λυση 5-40.

Όχι, δεν είπα αυτό ούτε καν. Το τι λάδι πρέπει να παίρνει το ορίζει η εταιρία με πολύ μικρή διαφοροποίηση. Που καταλαβες ότι είπα εγω στον τσάκονα να αλλάξει λάδια? :wassat:

Εγώ είπα για την λογική της vw που σχεδιάζει το μοτέρ για 0-30 αλλά οι ανοχές του μοτέρ είναι αρκετά μεγαλύτερες απ ότι θα έπρεπε για 0w-30 και έτσι καίει λάδια.

3 σελιδες διαβασα σε 5 λεπτα κατι μπορει να μου διεφυγε...

Παντως ετσι νομισα μιας και το 0-30 το θεωρεις λαθος εστω απο επιλογη μαμας vw...και οχι τσακωνα.

Δεν ξερω παντως -πραγματικα δεν ξερω- αν ξεφευγοντας λιγο(5-40??) απο τις συγκεκριμενες προδιαγραφες γλιτωσει το παραπανω λαδι..που θεωρεις καψιμο.

πχ ως προς το "καψιμο" και μονο πιστευεις οτι θα δει διαφορα απο αυτα τα 2??

(τα specs δες ...οχι απλα μαρκα-σειρα)

http://www.motul.fr/system/product_descriptions/technical_data_sheets/47/8100%20Eco-clean%200W-30%20(GB).pdf?1318500254

http://www.motul.fr/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/8100%20X-clean%205W-40%20(GB).pdf?1318521325

Λάθος επιλογή μπορεί να το θεωρώ από την vw, αλλά το μοτέρ, εκτός από μπιέλες,μέταλλα,έμβολα κτλπ, έχει περιφερειακά που μπορεί να έχουν πολύ μικρότερες ανοχές και δεν μπορείς να τα κάνεις να δουλέψουν εκτός προδιαγραφών με το έτσι θέλω.

Για το τσακονάμαξο συγκεκριμένα?

Δεν μπορώ να ξέρω πιο λάδι θα κάψει λιγότερο. Αυτό δεν έχει να κάνει πάντα με τα specs αλλά με το πως κατα κάποιο τρόπο θα συνεργαστεί το μοτέρ με το λάδι αλλά και τον τρόπο οδήγησης.

Ας πουμε, πιστεύω ότι το 5-40 ίσως του πέσει βαρύ. Δες τι viscosity στους 40 βαθμούς έχει το ένα και τι το άλλο.

Εκεί που κάνουν πολλοί λάθος, είναι ότι βάζουν χοντρο λάδι για όταν θα είναι ζεστό, αλλά για την κρυα εκκίνηση που πονάει πολύ την γράφουν στα @@ τους.

128672764441743635.jpg

Being Teh First Greek Official Oil Guy.You are doing it right.

Κι εκει που νομιζα πως θα μου λειπε ο οβερβολτ.

Λάθος επιλογή μπορεί να το θεωρώ από την vw, αλλά το μοτέρ, εκτός από μπιέλες,μέταλλα,έμβολα κτλπ, έχει περιφερειακά που μπορεί να έχουν πολύ μικρότερες ανοχές και δεν μπορείς να τα κάνεις να δουλέψουν εκτός προδιαγραφών με το έτσι θέλω.

Δεν φτανει που εχεις μια σκοτεινη εικονα στο θεμα και πετας στην τυχη ενα φανταστικο δηθεν ελαττωμα,αλλα τα δικαιολογεις ολα με ενα πρεπει.Δεν πρεπει τα μοτερ να καινε λαδι.Δεν επρεπε η VW να το σχεδιασει ετσι.Δεν πρεπει το πιτογυρο ναχει σως.Γιατι?Επιχειρημα υπαρχει η ο μονος λογος ειναι να υποκριθεις πως ξερεις κατι που τοχεις δει μονο σε ανιμεησιονε?

Να πω να λεγες για το cam follower πουχουν βουηξει τα ιντερνετζ ,ΟΚ

Να πω πως ελεγες για τις επικαθισεις στις βαλβιδες που το εχουν λίγο η πολυ ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα μοτερ αμεσου ψεκασμου (απο τον 1.400 τσι μεχρι τους v8 της Audi),ΟΚ

Δυστυχως ομως πετας μια εν μερει αστηρικτη "φημη" και για να την στηριξεις μου λες πως υπαρχουν ατομα που με ξερουν κ εμενα κ εσενα.So what?Αυτο αποδεικνυει πως ξερεις κατι παραπανω η απλα πως δεν ξερεις τι να πεις πανω στο τεχνικο θεμα?

Και τωρα κρατα σημειωσεις ακολουθει ποστ που πιθανως να χρειαστει να κανεις κοπι πεηστ σε αλλο φορουμ που θα προσπαθεις να επιμεινεις ποσο υπεροχα ειναι τα τσι και ποσο πισω οι φερραρι (ετσι κι αλλιως ειδα ναχεις ενα ταλεντο στο να μουλαρωνεις σε κατι ακυρο,δεν θα κολλησεις να πεταξεις και τετοια κουλαμαρα).\\

Στα μοτερ αμεσου ψεκασμου,το μπεκ ψεκαζει απευθειας μεσα στον κυλινδρο και η βενζινη δεν αναμειγνυεται με τον αερα στην πολλαπλη εισαγωγης,οπως στα εμμεσου ψεκασμου.

Δηλαδη απο την βαλβιδα εισαγωγης περνα αερας με αναθυμιασεις λαδιου (επειδη οπως προειπαμε,βασει κανονισμου αυτες οι αναθυμιασεις διοχετευονται στην εισαγωγη).

Ωστοσο,η βαλβιδα εισαγωγης που δεν περνα απαυτην ψυχρο μειγμα,εχει αποδειχτει πως δεν καθαριζεται.Ετσι,τα μοτερ αμεσου ψεκασμου ειναι καταδικασμενα να μαζευουν επικαθισεις στις βαλβιδες (carbon buildup)εισαγωγης.Πιο πολλες επικαθησεις αποδειχτηκε μαζευονται οταν το μοτερ λειτουργει συνεχως χαλαρα (λιγες στροφες κλπ)-ισως αυτο να συμβαινει λογω περισσοτερο ατελους καυσης και καταλοιπων-.

Για αυτο ο νεος 1.8 TSI της audi (~170 αλογατα νομιζω) εχει την εξης "οπισθοδρομηση":σχεδιαστηκε με προσθετο μπεκ εμμεσου ψεκασμου στην πολλαπλη εισαγωγης,παρολο που και αυτος ειναι αμεσου ψεκασμου.Αν περνα μειγμα αερος-βενζινης απο τις βαλβιδες εισαγωγης ελαχιστοποιουνται οι επικαθισεις

Η VW για να το αντιμετωπισει ανασχεδιασε το εργοστασιακο κατς καν και εβγαλε καινουργια προδιαγραφη λαδιου (504),η οποια σχετιζεται και με την αποτροπη των επικαθησεων στις βαλβιδες,και απαιτει αναμεσα στα αλλα και χαμηλοτερη περιεκτικοτητα του λαδιου σε συγκεκριμενες ουσιες.Προφανως το λεπτο λαδι εχει την ταση να δημιουργει λιγοτερες επικαθησεις,οταν χρησιμοποιειται σε μοτερ αμεσου ψεκασμου

Το τι λαδι χρησιμοποιειται επισης επηρεαζει τους ρυπους.Πχ τα λαδια με υψηλη περιεκτικοτητα σε φωσφορο ειχαν νομιζω αυξημενες αντιτριβικες ικανοτητες ΑΛΛΑ παρολο που ηταν καλυτερα απο καποια συγχρονα χωρις φωσφορο απαγορευθηκαν επειδη εβγαζαν πιο "βρωμικα" καυσαερια

Στοιχημα οτι το παρον ποστ,λογω υψηλης περιεκτικοτητας σε λογικα επιχειρηματα,θα σταματησεις να το διαβαζεις στην 3η γραμμη και θα αρχισεις να μου λες παλι τα χαριτωμενα για μαρκετινγκ η για το οτι εχω πιασει τον παπα απο το ballz,

Και τώρα βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί γιατί έδωσες τόσα λεφτά για να έχεις κάτι που έχει ελαττώματα. !

ps. Μην νομίζεις ότι δεν τα ξέρουμε όλα αυτά. Μην μου λες για εισαγωγές. Όλα έτσι δουλεύουν. Σε όλα τα αμάξια η PCV(positive crankase ventilation) πετάει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή. Ανετρεξε μερικές σελίδες πριν, για να δεις την πολλαπλη του Mondeo που λέω ότι είναι μέσα στο λάδι.

Being Teh First Greek Official Oil Guy.You are doing it right.

Κι εκει που νομιζα πως θα μου λειπε ο οβερβολτ.

Δεν φτανει που εχεις μια σκοτεινη εικονα στο θεμα και πετας στην τυχη ενα φανταστικο δηθεν ελαττωμα,αλλα τα δικαιολογεις ολα με ενα πρεπει.Δεν πρεπει τα μοτερ να καινε λαδι.Δεν επρεπε η VW να το σχεδιασει ετσι.Δεν πρεπει το πιτογυρο ναχει σως.Γιατι?Επιχειρημα υπαρχει η ο μονος λογος ειναι να υποκριθεις πως ξερεις κατι που τοχεις δει μονο σε ανιμεησιονε?

Να πω να λεγες για το cam follower πουχουν βουηξει τα ιντερνετζ ,ΟΚ

Να πω πως ελεγες για τις επικαθισεις στις βαλβιδες που το εχουν λίγο η πολυ ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα μοτερ αμεσου ψεκασμου (απο τον 1.400 τσι μεχρι τους v8 της Audi),ΟΚ

Τα έχουμε πει και πιο πριν αυτά.

Το θεωρείς λογικό να έχεις δώσει 40κ για κάτι που θα θέλει κάθε λίγο και λιγάκι καθάρισμα τις βαλβίδες?

Άλλαγμα σε ποτηράκια?

Άλλαγμα εκκεντροφόρων?

wtf is wrong with you?

Και τωρα κρατα σημειωσεις ακολουθει ποστ που πιθανως να χρειαστει να κανεις κοπι πεηστ σε αλλο φορουμ που θα προσπαθεις να επιμεινεις ποσο υπεροχα ειναι τα τσι και ποσο πισω οι φερραρι (ετσι κι αλλιως ειδα ναχεις ενα ταλεντο στο να μουλαρωνεις σε κατι ακυρο,δεν θα κολλησεις να πεταξεις και τετοια κουλαμαρα).\\

Έχεις πάρα πολυ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου

Στα μοτερ αμεσου ψεκασμου,το μπεκ ψεκαζει απευθειας μεσα στον κυλινδρο και η βενζινη δεν αναμειγνυεται με τον αερα στην πολλαπλη εισαγωγης,οπως στα εμμεσου ψεκασμου.

Δηλαδη απο την βαλβιδα εισαγωγης περνα αερας με αναθυμιασεις λαδιου (επειδη οπως προειπαμε,βασει κανονισμου αυτες οι αναθυμιασεις διοχετευονται στην εισαγωγη).

Ωστοσο,η βαλβιδα εισαγωγης που δεν περνα απαυτην ψυχρο μειγμα,εχει αποδειχτει πως δεν καθαριζεται.Ετσι,τα μοτερ αμεσου ψεκασμου ειναι καταδικασμενα να μαζευουν επικαθισεις στις βαλβιδες (carbon buildup)εισαγωγης.Πιο πολλες επικαθησεις αποδειχτηκε μαζευονται οταν το μοτερ λειτουργει συνεχως χαλαρα (λιγες στροφες κλπ)-ισως αυτο να συμβαινει λογω περισσοτερο ατελους καυσης και καταλοιπων-.

Για αυτο ο νεος 1.8 TSI της audi (~170 αλογατα νομιζω) εχει την εξης "οπισθοδρομηση":σχεδιαστηκε με προσθετο μπεκ εμμεσου ψεκασμου στην πολλαπλη εισαγωγης,παρολο που και αυτος ειναι αμεσου ψεκασμου.Αν περνα μειγμα αερος-βενζινης απο τις βαλβιδες εισαγωγης ελαχιστοποιουνται οι επικαθισεις

Μην νομίζεις ότι ανακαλύπτεις τον τροχό.

Πως αισθάνεσαι τώρα που ο 1.8 δεν έχει προβλήματα αλλά το τερατάκι σου κάθε 50-70.000xlm θα θέλει καθάρισμα στις βαλβίδες, κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζεις ποτηράκια της αντλία και σου εύχομαι να μην έχεις θέμα με εκκεντροφόρο?

Η VW για να το αντιμετωπισει ανασχεδιασε το εργοστασιακο κατς καν και εβγαλε καινουργια προδιαγραφη λαδιου (504),η οποια σχετιζεται και με την αποτροπη των επικαθησεων στις βαλβιδες,και απαιτει αναμεσα στα αλλα και χαμηλοτερη περιεκτικοτητα του λαδιου σε συγκεκριμενες ουσιες.Προφανως το λεπτο λαδι εχει την ταση να δημιουργει λιγοτερες επικαθησεις,οταν χρησιμοποιειται σε μοτερ αμεσου ψεκασμου

Το τι λαδι χρησιμοποιειται επισης επηρεαζει τους ρυπους.Πχ τα λαδια με υψηλη περιεκτικοτητα σε φωσφορο ειχαν νομιζω αυξημενες αντιτριβικες ικανοτητες ΑΛΛΑ παρολο που ηταν καλυτερα απο καποια συγχρονα χωρις φωσφορο απαγορευθηκαν επειδη εβγαζαν πιο "βρωμικα" καυσαερια

Έκανες quote μια γραμμή μου που λέω ακριβώς αυτό το πράγμα. Αφού θες να έχει το 0w-30 λάδι, θα πρέπει η τεχνογνωσία σου να στο επιτρέπει.

Τα προφανώς άστα κατα μέρος.

Ειλικρινά, θεωρείς τον εαυτό σου σαν τελικό καταναλωτή ότι θα έπρεπε να καθίσεις να σκίζεσαι στο διάβασμα για να μάθεις γιατί γίνονται αυτά?

Δλδ αν ο μπάρμπας μου πάρει ένα tfsi που δεν ξέρει τον χριστό του, τι θα πρέπει να κάνει που στα 70.000χλμ θα ρετάρει το αμάξι που έδωσε τόσα λεφτά?

Στοιχημα οτι το παρον ποστ,λογω υψηλης περιεκτικοτητας σε λογικα επιχειρηματα,θα σταματησεις να το διαβαζεις στην 3η γραμμη και θα αρχισεις να μου λες παλι τα χαριτωμενα για μαρκετινγκ η για το οτι εχω πιασει τον παπα απο το ballz,

Στο ξανα είπα, έχεις πολύυυυυυυυ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου.

Τελευταια φορα που κοιταξα camshaft ειναι ο εκκεντροφορος. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι να τσεκαρεις αν δουλευει ο αισθητηρας και μετα πλεξουδα.

Για τα δαχτυλιδια ζαχο, ο ανθρωπος δεν λεει για αποστατες η μετατροπεις καρε αλλα για δαχτυλιδι αφαλου.

"The crank sensor can be used in combination with a similar camshaft position sensor to monitor the relationship between the pistons and valves in the engine..."

Στα περισσότερα κάρα έχουν στον στρόφαλο τον αισθητήρα, άλλωστε ο στρόφαλος οδηγεί με ιμάντα τους (ή τον) εκκεντροφόρους.

Τώρα για το λαδάκι εμμένω στα του κατασκευαστή, εκτός εάν έκανε μελέτη η NASA στο μοτέρ μου και είδε οτί ένα άλλο λαδάκι είναι καλύτερο. Στο μχ5 το ίδιο λάδι βάζω, από τότε που κότσαρα την τουρμπίνα πάνω (και τον πίνει το λαδάκι στα καυσαέρια), στα 15000κμ που έχω κάνει σε 1 χρόνο...(3 αλλαγές λαδιών) πρακτικά δεν καίω λάδι παρά ελάχιστο..όσο βάζω βγάζω. Απλά κάνω αλλαγή καθε 5κ...διάφοροι λένε οτι δεν κάνει καλό στην τουρμπίνα και θέλει άλλο πιο λεπτόρευστο...ότι γουστάρει ο καθένας...too much drama for me. Το μόνο που θα κάνω είναι να βάλω και έναν oil cooler για να μειώσω λίγο θερμοκρασίες και τέλος.

"The crank sensor can be used in combination with a similar camshaft position sensor to monitor the relationship between the pistons and valves in the engine..."

Στα περισσότερα κάρα έχουν στον στρόφαλο τον αισθητήρα, άλλωστε ο στρόφαλος οδηγεί με ιμάντα τους (ή τον) εκκεντροφόρους.

Αν δεν έχει ντιστριμπιτέρ το αμάξι σταντέ έχει και σοτν στρόφαλο και στον εκκεντροφόρο.

Το να σου πετάξει αυτό το λάθος ο εγκέφαλος όμως "camshaft position sensor" σημαίνει ότι δεν παίρνει απάντηση από τον αισθητήρα. Όχι ότι βρήκε λάθος θέση.

Έχεις πάρα πολυ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου

και βεβαια εχω ,οταν εχω συγκεκριμενα επιχειρηματα και βλεπω την αλλη πλευρα να τα αποφευγει και να μου λεει για το ατομο μου

Τα έχουμε πει και πιο πριν αυτά.

Το θεωρείς λογικό να έχεις δώσει 40κ για κάτι που θα θέλει κάθε λίγο και λιγάκι καθάρισμα τις βαλβίδες?

Άλλαγμα σε ποτηράκια?

Άλλαγμα εκκεντροφόρων?

wtf is wrong with you?

Πως αισθάνεσαι τώρα που ο 1.8 δεν έχει προβλήματα αλλά το τερατάκι σου κάθε 50-70.000xlm θα θέλει καθάρισμα στις βαλβίδες, κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζεις ποτηράκια της αντλία και σου εύχομαι να μην έχεις θέμα με εκκεντροφόρο?

Δεν βλεπεις,σκιζομαι να το πουλησω.

αρχηγε μου ,ολα αυτα περι ποτηρακιου,επικαθησεων κλπ τα ηξερα απο τοτε που νομιζα οτι θαπαιρνα το κουπρα ρ πουχει την ιδια μηχανη.Τωρα ,αν μπορεις να μου βρεις καποιο επιχειρημα πανω στο τεχνικο θεμα,αντι να μου κανεις κομπλεξικα σχολια για το τι κανω τα λεφτα μου ,μπι μαη γκεστ.

Για την πληροφορηση σου παντως -επειδη γενικα σε βλεπω ναχεις λιγο μαυρα μεσανυχτα στο θεμα-,δεν εχει μονο αυτα τα προβληματα.Εχει και αδυναμες μπιελες.Ειναι και πολυ ευαισθητο στις προαναφλεξεις.Εχει πολυ ευπαθη μπεκ.Εχει χαλια κιβωτιο.Οπου ναναι θα αρχιζει να τριζει λογω λακουβας και 19αρας.Δεν εχει χωρο για τους πισω επιβατες.Πριν 3 χρονια,βγηκε ολοκληρη φουρνια 2.0 τσι με προβληματικα ελατηρια βαλβιδων.Αν βαλεις προγραμμα,η αντλια αρχιζει και την ακουει μετα τα 340-350 αλογα...Με λιγα λογια ειναι σαν γυναικα.Μια τρυπα που καταπινει λεφτα και βγαζει ολο προβληματα.

Ε λοιπον στα @ρχιδι@ μου.Οσο είμαι κ@βλωμενος με την δουλεια μου και με ανταμοιβει το αποτελεσμα,θα του σκασω οσα θελει και αλλα τοσα.Γιατι οταν δουλευω με τροπο που να δικαιολογει την μεγαλη ιδεα πουχω για τον εαυτο μου,πρεπει να με ανταμοιβω και αναλογα.

Τα επιχειρήματά σου, είναι ότι το λέει το manual και το τι γράφεται στα φορα και όχι το ποια είναι η αρχή λειτουργίας ενός μοτερ.

Προφανώς και δεν θα ξέρω την κάθε μλκια που βγάζει για προβλήματα. Είσαι σοβαρός?

Αδυναμία στις μπιέλες? οκ, αυτό πρώτη φορά το ακούω. Πάντως, φίλος Με 2871 με 2+ over δεν έχει πάθει τπτ ακόμα.

Δεν σου είπα πουθενά τι θα κάνεις τα λεφτά σου.

Άσε τα δικηγορίστικα γιατί σου έχω ξανα γράψει για το λάδι, και πάντα στο τέλος που δεν είχες να πεις κάτι έλεγες δεν έχω επιχειρήματα. Δεν είναι δικαστήριο εδώ. Το επιχείρημά μου είναι να μάθεις γιατί ένα μοτέρ έχει ελατήρια στα πιστόνια και τσιμουχάκια στις βαλβίδες και γιατί η πολλαπλή των αυτοκινήτων γεμίζει με λάδια από την pcv Και πια η λειτουργία της.

@Schumi

Δεν βλεπω να σβηστηκε καποιο ποστ.

τι περιπου ειχες γραψει?

Τι να πώ μπορεί να πάτησα κάτι λάθος εγώ:slap:.Σχετικό με τη συζήτηση ήταν.Δεν πειράζει,ευχαριστώ πάντως:happy:

Τα 2 σέντσια μου, τα οποία btw είναι συνδυαστικό προϊον των όσων έχω δεί/διαβάσει/ακούσει/διασταυρώσει και αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα της λογικής.

That said, θεωρώ απαράδεκτη την VW που εβγαλε σε μαζική παραγωγή εναν κινητήρα με σοβαρότατες παιδικές ασθένειες. Υπάρχουν κινητήρες έξω που δικαιολογούν να τσιμπάνε λάδι, οπως οι F20C λόγω υψηλού στροφαρίσματος (9.000rpm+) και λόγω ιδιαιτερότητας όπως ο 13Β. Υπάρχουν όμως και κινητήρες οπως των Μ3 οι οποίοι παρά το οτι ειναι επιτεύγματα της μηχανικής και πιεσμένα οσο δεν πάει, δεν καινε λάδι. Δεν θεωρώ οτι ενας κινητήρας καίει λάδι αν καταναλώνει 100γρ. στα 10.000 χιλιόμετρα Αυτο ναι, το θεωρώ εντός σχεδιαστικών ανοχών και προς χάριν λίπανσης των περαιτέρω ιδιαίτερων εξαρτημάτων που μπορεί ο κινητήρας να έχει.

Θεωρώ επίσης, οτι το ζήτημα της κατανάλωσης του λαδιου στους TSi εχει να κάνει περισσότερο με αστοχία υλικών και μάρκετινγκ; Τι κάνεις αφου ανακαλύψεις οτι δεκάδες χιλιάδες κινητήρες εχουν κατασκευαστικό ελάττωμα μετά την παραγωγή;

Συγκαλείς ενα συμβούλιο με το νομικό τμήμα, βάζεις κάτω με το λογιστήριο τι ειναι πιο κερδοφόρο:

α. Το να πετάξεις ολα αυτα τα μοτέρ και να ξανασχεδιάσεις άλλο απο την αρχή, ή

β. Να κάνεις ενα estimate απο τα νομικά έξοδα που θα προκύψουν απο μεμονωμένους οδηγούς που θα ζητήσουν να επισκευαστεί το πρόβλημα τους και να τους πείσεις οτι ο TFSi ειναι "επιτομή της μηχανικής και ακρίβειας και ώς έτσι πρέπει να τον αντιμετωπίζετε κοιτόντας τα λάδια κάθε φορά που πρέπει".

Προφανώς και συμφέρει το 2ο, οπότε the rest is history.

Ενα επιχειρημα που μπορω να σκεφτώ τωρα, ειναι, αν ηταν αναγνωρισμένο θέμα απο το εργοστάσιο και "εντός προδιαγραφών", τότε ΟΦΕΙΛΕ η VW μαζί με το τι σκατόκαιρο θα κάνει σε 3 χρόνια απο σήμερα και αν το πισω μαλακιστήρι φόρεσε την #$!ζώνη του σε συνδυασμό με το trip computer να εχει ενα εξάρτημα το οποίο να σε προειδοποιεί για την στάθμη του λιπαντικού αφου το θεωρούν τόσο σημαντικό για την λειτουργία του κινητήρα

Ολοκληρώνω. Θεωρώ πως ενας κινητήρας καίει λάδι κατα το στρώσιμο του, και μεχρι να κατσουν τα ελατήρια του λαδιού στα πιστόνια. Θεωρώ πως ενας κινητήρας καίει λάδι γιατι οντως έτσι πρέπει (διχρονοι, περιστροφικοί κλπ.). Δεν θεωρώ λογικό για εναν συμβατικό κατα τα άλλα κινητήρα (η μόνη του ιδιαιτερότητα ειναι σε άσχετο σημείο - στον άμεσο ψεκασμό) να καίει τόσο πολύ λάδι.

Εγώ θυμάμαι την VW να γίνεται διάσημη σαν την εταιρεία που λάνσαρε "Το αυτοκίνητο του λαού". Τον σκαραβαίο που αν και αερόψυκτος, έφαγε στα μούτρα τις ερήμους και δεν μάσησε, το GTi που έδωσε άλογα στον λαό και πάνω απο όλα: με ελάχιστη συντήρηση. Αν ήθελα κάτι ιδιαίτερο που θα είχε δικό του χαρακτήρα και βούληση, θα έπαιρνα Alfa Romeo.

Και ετσι για να αλλαξω θεμα...

οπως ειχα πει ειχα φαει κληση.μου ειχαν γραψει στη κληση λαθος χρωμα αυτοκινητου και βρηκα αυτο

http://www.flashnews.gr/Uploads/8868_2010_kai_65171_2009_akyrotita_paravaseon_kok.pdf

ξερει κανεις τιποτα?ακυρωνεται?και εαν ναι πως?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.