cptkoulis Οκτώβριος 18, 2011 #6121 Οκτώβριος 18, 2011 Ξεχασε το.Φιλος εχει το μικρο (αυτο με τα 192 αλογα) και για να κανει αθηνα χαλκιδα και πισω(200χλμ περιπου) θελει 150 ευρα++...Εγω με vagoδιλιτρο για να καψω 150 ευρα σε βενζινη πρεπει να κανω πανω απο 700χλμ.Οτι πλερωνω εγω σε σημα αυτος τοχει πλερωσει σε 3 βολτες βενζινη... Στρογγυλοποιημενα 150 Ευρω καυσιμο με 2 Ευρω/λιτρο = 75 λιτρα βενζινη για 200χλμ = 37,5 lt/100km Μηπως ο φιλος υπολογιζει στο 150αρι και την ταβερνα στη Χαλκιδα?
PetrosD Οκτώβριος 18, 2011 #6122 Οκτώβριος 18, 2011 @AN7 OverClockerΑυτό που αναφέρεται σαν "camfollower" στην πρώτη εικόνα που έβαλες, τί είναι; Τί κάνει; Από τί αυτοκίνητο είναι αυτή η εικόνα; Δεν έχω ιδέα τη χρησιμότητά του.Δεν παίζει να κάνει 38 λίτρα/100km, τί στο καλό!
spresv Οκτώβριος 18, 2011 #6123 Οκτώβριος 18, 2011 39 παντως εκαιγε αγωνιστικη bmw με Μ3 Ε36 μοτερ σχεδον μαμα σε πιστα, για συγκριση
Lakisss Οκτώβριος 18, 2011 #6124 Οκτώβριος 18, 2011 Σαν να έχει δίκιο ο @Tsakonas....[ame=http://www.youtube.com/watch?v=LpRhTGv9v0g]RX-8 Fuel Consumption Reading via Cobb Accessport Video 6.3gp - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=AMq1J1BXf4k]RX-8 Fuel Consumption Reading via Cobb Accessport Video 4 - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=qYJ4P5OuuAo]RX-8 Fuel Consumption Reading via Cobb Accessport Video 3 - YouTube[/ame]
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6125 Οκτώβριος 18, 2011 @AN7 OverClockerΑυτό που αναφέρεται σαν "camfollower" στην πρώτη εικόνα που έβαλες, τί είναι; Τί κάνει; Από τί αυτοκίνητο είναι αυτή η εικόνα; Δεν έχω ιδέα τη χρησιμότητά του.Δεν παίζει να κάνει 38 λίτρα/100km, τί στο καλό!Τα ΤΣΙ μοτέρ(1.4-1.8-2.0, Vag group), είναι άμεσου ψεκασμού.Για αυτό τον λόγο πρέπει να έχουν μια αντλία υψηλής.Η αντλία υψηλής παίρνει κίνηση από αυτό το έξτρα cam lobe(αμύγδαλο) Που βλέπεις στην πρώτη photo.Το camfollower, ωστήριο, στην 2η photo, είναι πάνω στο έμβολο της αντλίας και έτσι παίρνει κίνηση.Αυτό που παθαίνουν, λόγο ελλιπής(?... δεν έχουν αποφασίσει ακόμα)λίπανσης, τρώγεται το ωστήριο και στην συνέχεια τρώει και το αμύγδαλο του εκκεντροφόρου. Στα πρώτα rev ο εκκεντροφόρος ήταν 1 κομμάτι με αυτό το εξτρά αμύγδαλο, όπου άμα χάλαγε, άλλαζες όλον τον εκκεντροφόρο, στα 2α rev, είναι χωριστό κομμάτι.Και στις 2 περιπτώσεις έχουν πρόβλημα αλλά το 2ο rev έχει λιγότερο. (αυτά απ όσο έχω διαβάσει).Μου κάνει μεγάλη εντύπωση όμως, γιατί αν είναι θέμα λίπανσης, προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν λεπτότερο λάδι, χωρίς μικρότερες ανοχές ώστε να μην έχει θέμα με τα λάδια. Maybe, technology outgrow the know how ?Προφανώς υπάρχει κάποιο μεγάλο θέμα που δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα.Πολλοί λένε για τα λάδια. Προσωπικά δεν το αποσύρω σαν αιτιολογία, γιατί αν η vw το έχει σχεδιάσει το μοτερ με τους μεταβλητούς τα @@ και τα oil jets για 0-30(ή ότι είναι), και εσύ να βάζεις 0-50, έ, δεν ειναι και λίγη η διαφορά. Επίσης όλοι νομίζουν ότι επειδή δεν αλλάζεις το 0, δεν είναι και πιο χοντρό το λάδι όταν είναι κρύο.Είπαμε, ημιμάθεια, χειρότερη της αμάθειας.Το αστείο είναι ότι αρκετοί, όπως ο τσάκωνας, επειδή έχουν τουρμπάτα αμάξια, νομίζουν ότι αυτόματα θα βράζουν τα λάδια. Δεν είναι απαραίτητο αυτό το πράγμα. Φίλος με S3 TFSI μου λέει ότι σπάνια περνάει τους 110 στο σκίσιμο. Φυσικά και αν ήταν σε πίστα, η θερμοκρασία θα πήγαινε και 150-160, αλλά αν έχεις σκοπό να το κάνεις αυτό, πας αυτόματα σε άλλες λύσεις.
KostasNK Οκτώβριος 18, 2011 #6126 Οκτώβριος 18, 2011 Σαν να έχει δίκιο ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION].... Το έχω και εγώ το accessport πάνω στο δικό μου. Αυτές είναι στιγμιαίες τιμές σε κατάσταση wot,οπότε λογικό είναι να βγάζει μεγάλα νούμερα. Δεν σημαίνει οτι η κατανάλωση θα είναι αυτή... Εκτός αν πηγαίνεις συνέχεια το αμάξι με το πεντάλ στο πάτωμα... Σε ένα γέμισμα που το έλιωσα στο γκάζι κατάφερα να φτάσω στη μέγιστη κατανάλωση 19.838lt/10km... Αυτό βέβαια είχε μέσα και κυκλοφορία στην Αθήνα με κίνηση και μποτιλιάρισμα, οπότε σε συνδιασμό με λιώσιμο στην Εθνική και Αττική Οδό πλησίασα τα 20lt/100km...
PetrosD Οκτώβριος 18, 2011 #6127 Οκτώβριος 18, 2011 Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε αλλά τα παραπάνω βιντεάκια είναι από το δυνατό RX-8 με τα 231 άλογα -> κόφτης 9000 στροφές/λ. Το μικρό έχει κόφτη λίγο μετά τις 6000 στροφές/λ. Δεν ξέρω αν αυτό δικαιολογεί τις καταναλώσεις των βίντεο με τις καταναλώσεις του KostasNK.
KostasNK Οκτώβριος 18, 2011 #6128 Οκτώβριος 18, 2011 Το μικρό που έχω, έχει κόφτη στις 8000rpm!Με το accessport τον έχω ανεβάσει και εγώ στις 9000rpm....Οι καταναλώσεις που λέω είναι με το βελτιωμένο πρόγραμμα που έχω επάνω...+10bhp +2κιλα ροπή...
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6129 Οκτώβριος 18, 2011 Τι θες να ξαναπούμε για το αν πρέπει ένα μοτέρ να καίει λάδι?Αν θες να δουλεύεις με 30άρια λάδια, μάθε να έχεις μικρές ανοχές στα μέταλλα τσάκονα. Όπερ και σημαίνει ότι το μοτέρ έχει τρύπες, όχι ανοχές. δυστυχως εχω αποκτησει ενα ελαττωμα απο την δουλεια μου.Διαβαζω τα παντα προσεκτικα και προσπαθω να τα παρω σοβαρα.Εκατσα και εξηγησα το γιατι και το πως και εσυ εχεις κολλησει στο οτι δεν πρεπει ενα μοτερ να καιει λαδια,σε στυλ "ε μα εχει αθηναικες πινακιδες".Ολως περιεργως ομως παυει να καιει με χοντροτερα και το λεει ο κατασκευαστης με τα κανονικα του θα καιει,ετσι προβλεφθηκε,ετσι κατασκευαστηκε , "ΑΑΑΑ ειναι κολπο του μαρκετινγκ" η επιστημονικη εξηγηση....προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν λεπτότερο λάδι,ρυποι.Το αστείο είναι ότι αρκετοί, όπως ο τσάκωνας, επειδή έχουν τουρμπάτα αμάξια, νομίζουν ότι αυτόματα θα βράζουν τα λάδια. δεν το νομιζω απλα -in real life εχει λιγες διαφορες απτο gran turismo,τα αυτοκινητα ζεσταινονται-,εχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου,και καλοκαιρι εντος λεπτων παει 100++ ,και αυτοι με τα 1400αρια λενε για 110αρια ++..Εκτος αν το πολυ λαδι που καιγεται μπερδεψε και τον αισθητηρα... η θερμοκρασία θα πήγαινε και 150-160,να αγορασω και εγω απαυτο το λαδι που δεν σπαει στους 150-160 ναχω προμηθεια ,στο χωριο μου στους 115 τα λαδια ---> breakdown Oil Comparison (θα φταιει ο τσι που ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ)
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6130 Οκτώβριος 18, 2011 δυστυχως εχω αποκτησει ενα ελαττωμα απο την δουλεια μου.Διαβαζω τα παντα προσεκτικα και προσπαθω να τα παρω σοβαρα.Εκατσα και εξηγησα το γιατι και το πως και εσυ εχεις κολλησει στο οτι δεν πρεπει ενα μοτερ να καιει λαδια,σε στυλ "ε μα εχει αθηναικες πινακιδες".Ολως περιεργως ομως παυει να καιει με χοντροτερα και το λεει ο κατασκευαστης με τα κανονικα του θα καιει,ετσι προβλεφθηκε,ετσι κατασκευαστηκε , "ΑΑΑΑ ειναι κολπο του μαρκετινγκ" η επιστημονικη εξηγηση....ρυποι.δεν το νομιζω απλα -in real life εχει λιγες διαφορες απτο gran turismo,τα αυτοκινητα ζεσταινονται-,εχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου,και καλοκαιρι εντος λεπτων παει 100++ ,και αυτοι με τα 1400αρια λενε για 110αρια ++..Εκτος αν το πολυ λαδι που καιγεται μπερδεψε και τον αισθητηρα...να αγορασω και εγω απαυτο το λαδι που δεν σπαει στους 150-160 ναχω προμηθεια ,στο χωριο μου στους 115 τα λαδια ---> breakdown Oil Comparison (θα φταιει ο τσι που ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ)Τσάκωνα.ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ.Δεν μπορούμε να ξέρουμε όλοι τα πάντα.Και μην μου μιλάς εμένα για real life. plox δλδ.Δεν θα κάτσω να σου εξηγήσω για άλλη μια φορά γιατί ένα μοτερ δεν πρέπει να καίει λάδια.(τουλάχιστο όχι 2λ τα 1000)ps. Μην μου το παίζεις έξυπνος με τα λάδια. Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται πάνω από τους 100 βαθμούς
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6131 Οκτώβριος 18, 2011 Τσάκωνα.ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ.Δεν μπορούμε να ξέρουμε όλοι τα πάντα.πισω εχει η αχλαδα την ουραστου κουφου την πορτα παρτο χαλακι και φυγεκαλλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι.κ εγω ξερω πολλες παροιμιες αμα ειναι να μιλαμε με παροιμιες.Αλλα καθομαι να εξηγησω αυτο που λεω (χοντρο λαδι-λεπτο λαδι-αυγολεμονο) αντι να πεταξω μια κοτσανα -επειδη ετσι μουπαν ο σακης ο λακης και ο μακης μια νυχτα στο Παγκρατι- και μετα να λεω παροιμιες.δεν πρέπει ωραια,περασαμε στην βαρια επιστημη.Βλ.παροιμια μου για gran turismo.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6132 Οκτώβριος 18, 2011 πισω εχει η αχλαδα την ουραστου κουφου την πορτα παρτο χαλακι και φυγεκαλλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι.κ εγω ξερω πολλες παροιμιες αμα ειναι να μιλαμε με παροιμιες.Αλλα καθομαι να εξηγησω αυτο που λεω (χοντρο λαδι-λεπτο λαδι-αυγολεμονο) αντι να πεταξω μια κοτσανα -επειδη ετσι μουπαν ο σακης ο λακης και ο μακης μια νυχτα στο Παγκρατι- και μετα να λεω παροιμιες.ωραια,περασαμε στην βαρια επιστημη.Βλ.παροιμια μου για gran turismo.Ρε τσάκονα.Ρε τσάκονα.Σοβαρά, δεν έχω όρεξη να κάτσω να κάνω την κουβέντα με τον τρόπο που θες.Κοτσάνες, βλέπουμε ποιος πετάει.Θα μου πεις ΕΣΥ, εμένα για real life?Ήμαρτον, μας βλέπουν άνθρωποι που ξέρουν και τους 2 μας.Και δεν μου είπε κανείς τίποτα φίλε μου. Μόνος μου διάβασα, χάλασα και έμαθα μαζί με φίλους(βλέπε πχ spresv).Δεν έμεινα στο διάβασμα.πλζ, νταξ, όλοι πήραμε αμάξι και νομίσαμε ότι πιάσαμε τον παπά από τα @@. Απο προσωπική εμπειρία στο λέω μετά κατάλαβα τι μλκίες πέταγα ώρες ώρες(και ακόμα πετάω γιατί πάντα μαθαίνεις κάτι καινούργιο)
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6133 Οκτώβριος 18, 2011 Δεν μπορούμε να ξέρουμε όλοι τα πάντα.Θα μου πεις ΕΣΥ, εμένα για real life?πλζ, νταξ, όλοι πήραμε αμάξι και νομίσαμε ότι πιάσαμε τον παπά από τα @@. δεν ειναι το τουτου λατρεια ,αλλα οταν συζητω κατι ασχετο και καποιος νιωθει την αναγκη να μου πει τετοιου τυπου αττακες ειναι που με κανουν να νιωθω οτι επιασα τον παπα απο τα ballz.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6134 Οκτώβριος 18, 2011 πες την αλήθεια. Κάτι πίνεις.Αυτό δεν το διάβασες?(και ακόμα πετάω γιατί πάντα μαθαίνεις κάτι καινούργιο)Παίξε όσο θες με τις λέξεις. no probΠοτέ δεν είπα ότι τα ξέρω όλα. Ίσα ίσα ότι μαθαίνω ακόμα είπα.
NoDsl Οκτώβριος 18, 2011 #6135 Οκτώβριος 18, 2011 Για να μην τσακώνεστε σαν τις πεθερές, βάλτε στην εξίσωση τα εξής και σκεφτείτε παραπάνω και οι δύο. 1. Αναθυμιάσεις2. Hammering load3. EGTΣχετικά με το λάδι, το SAE του είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά. Αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τις ανοχές που έχει στις προδιαγραφές κατασκευής το κάθε μοτέρ και το πόσο γρήγορα θέλουμε να ανεβάζει λάδι οταν είναι κρύο....ένα μοτερ δεν πρέπει να καίει λάδια.(τουλάχιστο όχι 2λ τα 1000)..Δεν συμφωνούμε. Το κατα πόσο είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή 1-2 5 100 λίτρα στα 1000χλμ είναι άλλο θέμα. Το ουσιαστικό είναι πως ΟΛΟΙ οι κινητήρες τσιμπάνε λάδι απο ελάχιστο έως λίτρα. Είναι κατασκευαστική δικλείδα ασφαλείας.-EDIT: μιλάμε για σωστά στρωμένα και δουλεμένα μοτέρ γιατί αν το 99% καίει 200ml και το δικό σου κατεβάζει 3 λίτρα στην καθισιά του τότε φέξε μου...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6136 Οκτώβριος 18, 2011 Για να μην τσακώνεστε σαν τις πεθερές, βάλτε στην εξίσωση τα εξής και σκεφτείτε παραπάνω και οι δύο. 1. Αναθυμιάσεις2. Hammering load3. EGTΣχετικά με το λάδι, το SAE του είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά. Αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τις ανοχές που έχει στις προδιαγραφές κατασκευής το κάθε μοτέρ και το πόσο γρήγορα θέλουμε να ανεβάζει λάδι οταν είναι κρύο.Δεν συμφωνούμε. Το κατα πόσο είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή 1-2 5 100 λίτρα στα 1000χλμ είναι άλλο θέμα. Το ουσιαστικό είναι πως ΟΛΟΙ οι κινητήρες τσιμπάνε λάδι απο ελάχιστο έως λίτρα. Είναι κατασκευαστική δικλείδα ασφαλείας.-EDIT: μιλάμε για σωστά στρωμένα και δουλεμένα μοτέρ γιατί αν το 99% καίει 200ml και το δικό σου κατεβάζει 3 λίτρα στην καθισιά του τότε φέξε μου...Να τα σκεφτούμε σε τι?Στο λάδι σε ενδιαφέρουν όλα. Και το ιξώδες και η συνθεσή του. Το καθένα για τον δικό του λόγο και ανάλογα την χρήση που κάνεις. Αν είσαι ένας ταρίφας, δεν θα πας να βάλεις τα λάδια που έχουν 20€ το λίτρο αλλά λάδια της σειράς αφού δεν πρόκειται να σου προσφέρουν τπτ παραπάνω.Το να τσιμπάνε, συμφωνώ.Για αυτό και η παρένθεση.Το στρώσιμο άστο κατα μέρος. Δεν ξέρουμε αν ισχύει. Εγώ προσωπικά, ποτέ δεν κατάφερα να το στρώσω το αμάξι αλλά ποτέ δεν θα πω σε κάποιον άλλον να μην στρώσει.
NoDsl Οκτώβριος 19, 2011 #6137 Οκτώβριος 19, 2011 Να τα σκεφτούμε σε τι?Στο λάδι σε ενδιαφέρουν όλα. Και το ιξώδες και η συνθεσή του. Το καθένα για τον δικό του λόγο και ανάλογα την χρήση που κάνεις. Αν είσαι ένας ταρίφας, δεν θα πας να βάλεις τα λάδια που έχουν 20€ το λίτρο αλλά λάδια της σειράς αφού δεν πρόκειται να σου προσφέρουν τπτ παραπάνω.Το να τσιμπάνε, συμφωνώ.Για αυτό και η παρένθεση.Το στρώσιμο άστο κατα μέρος. Δεν ξέρουμε αν ισχύει. Εγώ προσωπικά, ποτέ δεν κατάφερα να το στρώσω το αμάξι αλλά ποτέ δεν θα πω σε κάποιον άλλον να μην στρώσει.Να τα σκεφτείς στην εξίσωση κατανάλωσης λαδιού που αναφέρετε.Ακόμα και ένας "ταρίφας" θα εκτιμήσει στην πάροδο του χρόνου τις μειωμένες φθορές απο το καλύτερο Instant lubrication ενός 5-40 Πχ έναντι ενός 10-40 ειδικά όταν το ξεκινάει το πρωί. Βέβαια αν το μοτέρ έχει γίνει βρακί απο το χοντρό λάδι ή επειδή "εδώ είναι Ελλάδα και έχει ζέστη οπότε βάλτου μωρέ ένα 20-50", τότε είναι αργά για το 5-40.Νομίζεις είναι μλκες που (πχ) η vw και η bmw/psa δίνει αυστηρά 0w30/5w30 για τα tsi/thp; Δε νομίζω. Δές πόσα καίνε λάδι 1-2 λίτρα στα 1000χλμ και πάνε για αλλαγές κεφαλής. Το 90% απο αυτούς έκαναν δοκιμές με διάφορα λάδια ακόμα και 10w40!Το αμάξι απο το εργοστάσιο φοράει 0w30. Συνέχισα να του βάζω έως τώρα στα 35000χλμ και στα μεγάλα σεξ που του κάνω μετράω περί τα 200ml-400ml στα 10000 οπου και τα αλλάζω. Και έχω τον προηγούμενο κωδικό κεφαλής που είχε "θεωρητικά πρόβλημα". Είμαστε άλλα 3 γνωστά(μεταξύ μας εννοώ) παιδιά με το ίδιο αμάξι που κάνουμε ίδια χρήση. Κανείς μας δεν καίει πάνω από 400ml. Και δεν είμαστε ταρίφες, ούτε και απο φανάρι σε φανάρι όλη μέρα. Αρκούμαι που ξυπνάω κυριακή χαράματα να στρίψω Ταύγετο/Υμηττό whateva...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 19, 2011 #6138 Οκτώβριος 19, 2011 Να τα σκεφτείς στην εξίσωση κατανάλωσης λαδιού που αναφέρετε.Ακόμα και ένας "ταρίφας" θα εκτιμήσει στην πάροδο του χρόνου τις μειωμένες φθορές απο το καλύτερο Instant lubrication ενός 5-40 Πχ έναντι ενός 10-40 ειδικά όταν το ξεκινάει το πρωί. Βέβαια αν το μοτέρ έχει γίνει βρακί απο το χοντρό λάδι ή επειδή "εδώ είναι Ελλάδα και έχει ζέστη οπότε βάλτου μωρέ ένα 20-50", τότε είναι αργά για το 5-40. Νομίζεις είναι μλκες που (πχ) η vw και η bmw/psa δίνει αυστηρά 0w30/5w30 για τα tsi/thp; Δε νομίζω. Δές πόσα καίνε λάδι 1-2 λίτρα στα 1000χλμ και πάνε για αλλαγές κεφαλής. Το 90% απο αυτούς έκαναν δοκιμές με διάφορα λάδια ακόμα και 10w40! Το αμάξι απο το εργοστάσιο φοράει 0w30. Συνέχισα να του βάζω έως τώρα στα 35000χλμ και στα μεγάλα σεξ που του κάνω μετράω περί τα 200ml-400ml στα 10000 οπου και τα αλλάζω. Και έχω τον προηγούμενο κωδικό κεφαλής που είχε "θεωρητικά πρόβλημα". Είμαστε άλλα 3 γνωστά(μεταξύ μας εννοώ) παιδιά με το ίδιο αμάξι που κάνουμε ίδια χρήση. Κανείς μας δεν καίει πάνω από 400ml. Και δεν είμαστε ταρίφες, ούτε και απο φανάρι σε φανάρι όλη μέρα. Αρκούμαι που ξυπνάω κυριακή χαράματα να στρίψω Ταύγετο/Υμηττό whateva... Γιατί θες να τις μπλέξεις αυτές τις παραμέτρους στην κατανάλωση λαδιού? Δεν νομίζω να διαφωνούμε κάπου. Απλά και το ιξώδες μας νοιάζει και η ποιότητα που ψάχνουμε. Μα δεν διαφώνησα ούτε για το ιξώδες. Πέρα από το κλίμα, έχει να κάνει και το μοτερ με τι είναι σχεδιασμένο. Για τα thp πέρα του χασίματος του χρονισμού ,δεν θυμάμαι αν έχω ακούσει κάποιο άλλο θέμα. Τα 400ml στα 10κ δεν είναι κάτι τραγικό. Και προφανώς όταν λέμε να μην καίει λάδι, εννοούμε νορμαλάκια. Όχι πάνω από 1λ τα 10κ. Αν καίει πάνω από 1λ, σε κάθε σέρβις έχει αλλάξει ήδη το 1/4 του λαδιού τουλάχιστο Οι καταναλώσεις των tsi είναι κατα γενική ομολογία αρκετά μεγαλύτερες. Δεν συζητάω για όσους έχω γνωρίσει και πάνε για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων(σε 14άρια τσι).
Tsakonas Οκτώβριος 19, 2011 #6139 Οκτώβριος 19, 2011 Δεν συζητάω για όσους έχω γνωρίσει και πάνε για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων(σε 14άρια τσι). Παλι καλα που δεν γνωρισες τιποτα υπουργους,θα επεμενες στο θρεντ της χρεωκοπιας οτι ειμαστε πλουσια χωρα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.