jax7480 Οκτώβριος 18, 2011 #6101 Οκτώβριος 18, 2011 Για τα δαχτυλιδια ζαχο, ο ανθρωπος δεν λεει για αποστατες η μετατροπεις καρε αλλα για δαχτυλιδι αφαλου.sorry, λάθος το κατάλαβα.
Athens2004 Οκτώβριος 18, 2011 #6102 Οκτώβριος 18, 2011 Και επειδη εχεις ενα διχρονο πρεπει να πας στο αλλο ? και το rx8 τσιμπαει λαδακι . Και θα του βαζεις συνθετικο . Παρε παιδιμ ενα vw γκρουπ αν θες γκαζι ( γκολφακι a3 leon κλπ ) και εισαι κυριος . Μην κανεις τετοια τραγικα σε τετοιες εποχες .
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6103 Οκτώβριος 18, 2011 Παιδες, μηπως ξερει κανεις γιατι ολοι αλλαζουν κινητηρα στα RX8 καθε 50.000km?Εχουν πολυ καλη τιμη σαν μεταχειρισμενα και σκεφτομαι να πουλησω το focusακι και να παρω ενα...αλλα με προβληματιζει οτι 3 στις 4 αγγελιες αναφερουν οτι εχουν αλλαξει κινητηρα/σασμαν.Ξεχασε το.Φιλος εχει το μικρο (αυτο με τα 192 αλογα) και για να κανει αθηνα χαλκιδα και πισω(200χλμ περιπου) θελει 150 ευρα++...Εγω με vagoδιλιτρο για να καψω 150 ευρα σε βενζινη πρεπει να κανω πανω απο 700χλμ.Οτι πλερωνω εγω σε σημα αυτος τοχει πλερωσει σε 3 βολτες βενζινη...
KostasNK Οκτώβριος 18, 2011 #6104 Οκτώβριος 18, 2011 Τα παραλέτε ρε παιδιά. Και εγώ αυτό έχω, το μικρό με τα 192άλογα και δεν καίει τόσα για χαλκίδα. Στα ταξίδια πέφτει η κατανάλωση στα 10lt/100km. Εκτός αν το τελικιάζει συνέχεια και είναι πάνω από 200km/h. Στην πόλη μου βγάζει μέσο όρο 15lt/100km και έχω και excellλάκι στο κινητό μου που σημειώνω σε κάθε γέμισμα πόσα βάζω και πόσα χμ. έχω κάνει. Όποιος θέλει του το στέλνω. Έχω κάνει 88000 χμ περίπου και ούτε σασμάν έχω αλλάξει ούτε κινητήρα! Αυτά που μπαίνουν αγγελίες είναι από άτομα που τα σκίζουν και δεν κοιτάνε ούτε λάδια ούτε service...
l2phile Οκτώβριος 18, 2011 #6105 Οκτώβριος 18, 2011 fcuk[Replay] Horrific 15 Car Crash 2011 IndyCar World Championships in Las Vegas 300 - YouTube
NoDsl Οκτώβριος 18, 2011 #6106 Οκτώβριος 18, 2011 Nascar με formula... Oh look, left tuuuuuuuuuuuurrrrrrnnnnnnnnnnn
Schumi Οκτώβριος 18, 2011 #6107 Οκτώβριος 18, 2011 Παρε παιδιμ ενα vw γκρουπ αν θες γκαζι ( γκολφακι a3 leon κλπ ) και εισαι κυριος . Μην κανεις τετοια τραγικα σε τετοιες εποχες .:toomuchne:toomuchne:toomuchnexaxa,πλάκα κανεις έτσι? Γκάζι τα vw?και δεν καίνε λάδι?χαχαχ.καλό
NoDsl Οκτώβριος 18, 2011 #6108 Οκτώβριος 18, 2011 Όταν βγάζεις 135+ άλογα στο λίτρο θα "κάψεις" λάδι. Αυτό ορίζει ο κατασκευαστής.
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6109 Οκτώβριος 18, 2011 :toomuchne:toomuchne:toomuchnexaxa,πλάκα κανεις έτσι? Γκάζι τα vw?και δεν καίνε λάδι?χαχαχ.καλόεχει ξανασυζητηθει αυτο το θεμα εδω περα και το ψαξα ολιγον,και κατεληξα στο συμπερασμα πως αληθευει μεν,αλλα εχει παρει τερατωδεις hoax-oδιαστασεις ,και μαζι διαδιδονται που και που κοτσανες(μεχρι τοτε κοιταγα την βεργα πιο πολυ κι απο ο,τι κοιταγα το οργανο μου στην εφηβεια)Οι τσι χρειαζονται (λογω μικροτερων ανοχων) λεπτο λαδι (30αρι).Οχι "χρειαζονται" με την εννοια κερδιζεις 3 αλογα αν το βαλεις,αλλα χρειαζονται με την εννοια αν βαλεις 40αρι λαδι εχεις προβλημα ελλιπους λιπανσης στο cam follower (φθειρεται σιγα σιγα και μια μερα ΚΡΑΤΣ).Οι τσι οπως ξερουμε εχουν τουρμπινεςΟι τουρμπινες οπως ξερουμε ρουφανε καυσαεριαΤα καυσαερια οπως ξερουμε παιζουν 850-900 βαθμους Κελσιου ,1000 σε τρελλο σκισιμο...Το λαδι οπως ξερουμε λιπαινει την τουρμπινα.Το λαδι ομως εχει flash point (λεμε για στεητ οφ δε αρτ λαδι τωρα) 230-250 βαθμους κελσιουΑν το λαδι λοιπον,λιπαινοντας την τουρμπινα ,τρωει στην μαπα την θερμοτητα της τουρμπινας πως να μην καει?
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6111 Οκτώβριος 18, 2011 εχει ξανασυζητηθει αυτο το θεμα εδω περα και το ψαξα ολιγον,και κατεληξα στο συμπερασμα πως αληθευει μεν,αλλα εχει παρει τερατωδεις hoax-oδιαστασεις ,και μαζι διαδιδονται που και που κοτσανες(μεχρι τοτε κοιταγα την βεργα πιο πολυ κι απο ο,τι κοιταγα το οργανο μου στην εφηβεια)Οι τσι χρειαζονται (λογω μικροτερων ανοχων) λεπτο λαδι (30αρι).Οχι "χρειαζονται" με την εννοια κερδιζεις 3 αλογα αν το βαλεις,αλλα χρειαζονται με την εννοια αν βαλεις 40αρι λαδι εχεις προβλημα ελλιπους λιπανσης στο cam follower (φθειρεται σιγα σιγα και μια μερα ΚΡΑΤΣ).Οι τσι οπως ξερουμε εχουν τουρμπινεςΟι τουρμπινες οπως ξερουμε ρουφανε καυσαεριαΤα καυσαερια οπως ξερουμε παιζουν 850-900 βαθμους Κελσιου ,1000 σε τρελλο σκισιμο...Το λαδι οπως ξερουμε λιπαινει την τουρμπινα.Το λαδι ομως εχει flash point (λεμε για στεητ οφ δε αρτ λαδι τωρα) 230-250 βαθμους κελσιουΑν το λαδι λοιπον,λιπαινοντας την τουρμπινα ,τρωει στην μαπα την θερμοτητα της τουρμπινας πως να μην καει?Τσάκωνα, καλά όλα αυτά που λες, αλλά γιατί ένα starlet glanza/gt 1300 κυβικά, τούρμπο 20ετίας δεν κάιει λάδι?Υπόψιν ότι το λάδι δεν περνάει απ τους 1000 βαθμούς έτσι.Και επειδή το έχουμε ξανα συζητήσει, αμαρτία είναι.Οι τσι χρειαζονται (λογω μικροτερων ανοχων)Πάρε ένα service manual και δες τι ανοχές ανέχεται ο tsi και τι ένα μοτέρ nissan,toyota,honda,mazda,daihatsu κτλπΜην τα ξαναλέμε, ποτέ δεν είναι σωστό να καίει ένα μοτερ λάδι, πόσο μάλλον μαμά και της σειράς .-
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6112 Οκτώβριος 18, 2011 Η μηχανη του focus(μοντελο 2001) καθε 200χλμ θελει 2λιτρα λαδι...Εχει φαει ηδη 1.500ε για την επισκευη της μηχανης(στην αντιπροσωπεια) και ακομα καιει λαδια...Απο το να τα φαω στα λαδια καλυτερα στην βενζινη(αμα το υπολογισεις ειναι 25-30ε βενζινη τα 200χμλ και 20ε τα 2λιτρα λαδι)...Κατα τα αλλα συμφωνω οτι καιει πολλα το rx8, αλλα αν παρω τελικα αμαξι θελω να εχει και λιγο γκαζι, γιατι 3 χρονια με το focusακι πανω απο 130 μονο σε κατηφορα...Δεν ψάχτηκες σωστά με το συνεργείο γιατί με 1500€ έπρεπε να έχεις το μοτερ σου ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ με αποτέλεσμα να σε έκαναν τσέπη.Αν θες γκαζάκι και αξιοπιστία κοίτα κανένα type-r αφού είσαι ήδη στα 2000cc.Αν πάθει κάτι το RX8, δεν θα φύγεις από το συνεργείο με κουστούμι λιγότερο των 800€.Όσο για το ποιος είναι ο λόγος των αλλαγμένων μοτερ στα ΡΧ8, απλό.Το μοτέρ του είναι τόσο ευπαθές που άμα δεν είσαι ψείρας χαιρετάς την συμπίεση μέρα με την μέρα και το αμάξι θα είναι σαν να έχεις 100 άλογα.
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6113 Οκτώβριος 18, 2011 Τσάκωνα, καλά όλα αυτά που λες, αλλά γιατί ένα starlet glanza/gt 1300 κυβικά, τούρμπο 20ετίας δεν κάιει λάδι?Υπόψιν ότι το λάδι δεν περνάει απ τους 1000 βαθμούς έτσι.Και επειδή το έχουμε ξανα συζητήσει, αμαρτία είναι.Πάρε ένα service manual και δες τι ανοχές ανέχεται ο tsi και τι ένα μοτέρ nissan,toyota,honda,mazda,daihatsu κτλπΜην τα ξαναλέμε, ποτέ δεν είναι σωστό να καίει ένα μοτερ λάδι, πόσο μάλλον μαμά και της σειράς .-(αληθεια,λεμε εκεινο το glanza που ελεγε ο κατασκευαστης καθε 6 μηνες/10Κ κμ να αλλαζεις λαδια???)Το glanza παιρνει 10-40 ,5 - 40,παχυτερα λαδια.Καιγονται δυσκολοτερα.Και οι αντιπροσωπειες μια περιοδο εβαζαν στα tsi 40αρια επειδη καιγονταν τα 30αρια.Και μετα τραβαγαν τα μαλλια τους.Και με 50αρια που βαλε ενας τυπος σε κουπρα μια χαρα χαιροταν που δεν εκαιγε τιποτα...Ωσπου μια μερα...ειδε κατι σαν κι αυτοCam Follower- FluidWorld(αυτο οταν αρχισει κ ασπριζει σημαινει οτι φευγει η αντιτριβικη επιστρωση λογω κακης λιπανσης και απο κει και περα ειναι θεμα μηνων να σπασει."καθεται μεταξυ εκκεντροφορου και αντλιας υψηλης")δεν είναι σωστότι σημαινει δεν ειναι σωστο?ειναι αγενεια?φανταζομαι ειναι πολυ απλη η εξηγηση =>λεπτα λαδια για να περνανε σε cam follower κλπ ,και να αποφευγονται οι επικαθησεις στις βαλβιδες -εχουν θεμα οι di με αυτο-,την ακουνε απτο σκισιμο,καιγονται.Ειναι απλη και λογικη εξηγηση φανταζομαι..Απο κει και περα,συγκριση με αλλους κινητηρες ειναι λιγο ατοπη.Ετσι προτιμησε ο κατασκευαστης στον συγκεκριμενο λογω μικρων περιοχων που πρεπει να διεισδυσει και αποφυγης επικαθησεων στις βαλβιδες,προειδοποιησε "μεγαλε τοση καταναλωση λαδιου προβλεπεται" ,εντ οφ στορι.Απο κει και περα μπορουμε να θεωρητικολογουμε με τις ωρες "μεγαλε η μερσεντες του 1975 του Αλεκου απεναντι δεν καιει σταγονα ρε,μαπα το τσι".ότι το λάδι δεν περνάει απ τους 1000 βαθμούς έτσι.το λαδι της μηχανης παει η δεν παει στην τουρμπινα?να ξερω δηλαδη,αμα βρεθηκε και το επομενο μυστικο ελαττωμα του τσι οτι η τουρμπινα του λειτουργει διχως λαδι.Τωρα 999 τρωει,1001 δεν ξερω,πανω απο 250 πουχει φλας ποιντ σιγουρα τρωει,λογικο να καιγεται..Παντως παιζει και ναχεις δικιο,μια γεννητρια πετρελαιου πουχαμε για την περιπτωση που πεσει το ρευμα,δεν καιει λαδι,αρα μαπα θαναι αυτα τα τσι..
Kosmos Οκτώβριος 18, 2011 #6114 Οκτώβριος 18, 2011 Δεν ψάχτηκες σωστά με το συνεργείο γιατί με 1500€ έπρεπε να έχεις το μοτερ σου ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ με αποτέλεσμα να σε έκαναν τσέπη.Αν θες γκαζάκι και αξιοπιστία κοίτα κανένα type-r αφού είσαι ήδη στα 2000cc.Αν πάθει κάτι το RX8, δεν θα φύγεις από το συνεργείο με κουστούμι λιγότερο των 800€.Όσο για το ποιος είναι ο λόγος των αλλαγμένων μοτερ στα ΡΧ8, απλό.Το μοτέρ του είναι τόσο ευπαθές που άμα δεν είσαι ψείρας χαιρετάς την συμπίεση μέρα με την μέρα και το αμάξι θα είναι σαν να έχεις 100 άλογα.To αμαξι ηταν της αδελφης μου, οταν εγινε η επισκευη της μηχανης εγω δεν ημουν καν σε ηλικια να βγαλω διπλωμα. Δικιο εχεις παντως, μετα που το εψαξα εγω με 1100ε εβαζα μηχανη 1600αρα πανω με εγκεφαλο και ολη την μετατροπη κομπλε και το service της.Τι εννοεις ειμαι ηδη στα 2000cc?O 1300αρης του RX8 μετραει για 2000 στην ασφαλιση?Μεχρι 1400αρι αμαξι κοιταω...και μετα το 2005. Το leon force κοιταζα πιο παλια, αλλα μου ειπαν ολοι οτι τα vw group ειναι ζημιαρικα σε θεματα εγκεφαλου/πολλαπλασιαστων/κυλιδρων/εκεντροφορων κτλ.
spresv Οκτώβριος 18, 2011 #6115 Οκτώβριος 18, 2011 Ρε τσακω... Με ξερεις. Ξερεις οτι μου αρεσει το καρο σου. Παρακατ.Λες τοσην ωρα για λαδια και ανοχες κλπ κλπ. Οκ, δεν ξερω το μοτερ, δεν μιλαω. Συνεχιζεις για ελλειπη λιπανση σε cam followers και δυσπροσιτου σημειου κλπ κλπ. Λεω παλι, οκ, κανα μυστηριο συστημα με κοκορια or whatever θα εχει και τα βλεπει ολα μπλε χωρις σωστο λαδι. Και μετα ανοιγω το λινκ που βλεπω ενα... ωστηριο... Ψαχνω λιγο και βλεπω οτι οντως ειναι κοινο προβλημα. Δηλαδη η VW εχει πεισει τον κοσμο οτι τα μοτερ αυτα ειναι κατι ιδιαιτερο που πρεπει να νταντευονται σαν μωρα και τους δικαιολογουν την καταναλωση λαδιου διοτι εχουν... ωστηρια??
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6116 Οκτώβριος 18, 2011 Ρε τσακω... Με ξερεις. Ξερεις οτι μου αρεσει το καρο σου. Παρακατ.Λες τοσην ωρα για λαδια και ανοχες κλπ κλπ. Οκ, δεν ξερω το μοτερ, δεν μιλαω. Συνεχιζεις για ελλειπη λιπανση σε cam followers και δυσπροσιτου σημειου κλπ κλπ. Λεω παλι, οκ, κανα μυστηριο συστημα με κοκορια or whatever θα εχει και τα βλεπει ολα μπλε χωρις σωστο λαδι. Και μετα ανοιγω το λινκ που βλεπω ενα... ωστηριο... Ψαχνω λιγο και βλεπω οτι οντως ειναι κοινο προβλημα. Δηλαδη η VW εχει πεισει τον κοσμο οτι τα μοτερ αυτα ειναι κατι ιδιαιτερο που πρεπει να νταντευονται σαν μωρα και τους δικαιολογουν την καταναλωση λαδιου διοτι εχουν... ωστηρια??θυμασαι εκεινα τα 0-50 με τα βιντεα για την αυξημενη ιπποδυναμη ..δοξα τω θεω δεν τα βαλα ποτε..ενας που τα βαλε σε τσι-------->SEATnet Forum • Προβολή θέματος - Conquistado-Rαλλα καμαρωνε βεβαια οτι δεν εκαιγε λαδι.Που καταληγω?Με χοντρο λαδι τα τσια δεν καινε λαδι,αλλα βγαζουν ζημια.Με λεπτο λαδι ,οπως προειδοποιει κ ο κατασκευαστης,καινε λαδι μεν αλλα λιπαινονται.Απλο.Νομιζω.Με λιγα λογια.Εχει καποιος τσι και δεν θελει να καιει λαδι οταν το σκιζει?"Λυση" υπαρχει.Πιο χοντρο λαδι.Με οτι κοστος εχει αυτο.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6117 Οκτώβριος 18, 2011 Το glanza παιρνει 10-40 ,5 - 40,παχυτερα λαδια.Καιγονται δυσκολοτερα.Και οι αντιπροσωπειες μια περιοδο εβαζαν στα tsi 40αρια επειδη καιγονταν τα 30αρια.Και μετα τραβαγαν τα μαλλια τους.Και με 50αρια που βαλε ενας τυπος σε κουπρα μια χαρα χαιροταν που δεν εκαιγε τιποτα...Ωσπου μια μερα...ειδε κατι σαν κι αυτοCam Follower- FluidWorld(αυτο οταν αρχισει κ ασπριζει σημαινει οτι φευγει η αντιτριβικη επιστρωση λογω κακης λιπανσης και απο κει και περα ειναι θεμα μηνων να σπασει."καθεται μεταξυ εκκεντροφορου και αντλιας υψηλης")τι σημαινει δεν ειναι σωστο?ειναι αγενεια?φανταζομαι ειναι πολυ απλη η εξηγηση =>λεπτα λαδια για να περνανε σε cam follower κλπ ,και να αποφευγονται οι επικαθησεις στις βαλβιδες -εχουν θεμα οι di με αυτο-,την ακουνε απτο σκισιμο,καιγονται.Ειναι απλη και λογικη εξηγηση φανταζομαι..Απο κει και περα,συγκριση με αλλους κινητηρες ειναι λιγο ατοπη.Ετσι προτιμησε ο κατασκευαστης στον συγκεκριμενο λογω μικρων περιοχων που πρεπει να διεισδυσει και αποφυγης επικαθησεων στις βαλβιδες,προειδοποιησε "μεγαλε τοση καταναλωση λαδιου προβλεπεται" ,εντ οφ στορι.Απο κει και περα μπορουμε να θεωρητικολογουμε με τις ωρες "μεγαλε η μερσεντες του 1975 του Αλεκου απεναντι δεν καιει σταγονα ρε,μαπα το τσι".το λαδι της μηχανης παει η δεν παει στην τουρμπινα?να ξερω δηλαδη,αμα βρεθηκε και το επομενο μυστικο ελαττωμα του τσι οτι η τουρμπινα του λειτουργει διχως λαδι.Τωρα 999 τρωει,1001 δεν ξερω,πανω απο 250 πουχει φλας ποιντ σιγουρα τρωει,λογικο να καιγεται..Παντως παιζει και ναχεις δικιο,μια γεννητρια πετρελαιου πουχαμε για την περιπτωση που πεσει το ρευμα,δεν καιει λαδι,αρα μαπα θαναι αυτα τα τσι..Τσάκωνα, πήγαινε διάβασε πάλι λίγο για τους τσι, και μετά τα ξανα λέμε.Στο μόνο που θα σου απαντήσω είναι για την τουρμπίνα.Αν το λάδι προλάβαινε να αναπτύξει 250+ βαθμούς τότε μέσα σε μια βδομάδα θα είχε κλασμένα θρος ή ρουλεμάν. Simple as that .Τι θες να ξαναπούμε για το αν πρέπει ένα μοτέρ να καίει λάδι?Αν θες να δουλεύεις με 30άρια λάδια, μάθε να έχεις μικρές ανοχές στα μέταλλα τσάκονα. Όπερ και σημαίνει ότι το μοτέρ έχει τρύπες, όχι ανοχές.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6118 Οκτώβριος 18, 2011 To αμαξι ηταν της αδελφης μου, οταν εγινε η επισκευη της μηχανης εγω δεν ημουν καν σε ηλικια να βγαλω διπλωμα. Δικιο εχεις παντως, μετα που το εψαξα εγω με 1100ε εβαζα μηχανη 1600αρα πανω με εγκεφαλο και ολη την μετατροπη κομπλε και το service της.Τι εννοεις ειμαι ηδη στα 2000cc?O 1300αρης του RX8 μετραει για 2000 στην ασφαλιση? Μεχρι 1400αρι αμαξι κοιταω...και μετα το 2005. Το leon force κοιταζα πιο παλια, αλλα μου ειπαν ολοι οτι τα vw group ειναι ζημιαρικα σε θεματα εγκεφαλου/πολλαπλασιαστων/κυλιδρων/εκεντροφορων κτλ. νόμιζα ότι το focus ήταν 2000cc. To rx8 σαν 13άρι πιάνεται στα σήματα. Από κει και πέρα, γενικώς σαν αμάξι θέλει λεφτά για συντήρηση.
Kosmos Οκτώβριος 18, 2011 #6119 Οκτώβριος 18, 2011 νόμιζα ότι το focus ήταν 2000cc. To rx8 σαν 13άρι πιάνεται στα σήματα. Από κει και πέρα, γενικώς σαν αμάξι θέλει λεφτά για συντήρηση. χεχεχε , μαλλον δεν διαβασες εκει που λεω οτι 130χμλ/ω με το focus μονο σε κατηφορα. 1400cc ειναι.
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6120 Οκτώβριος 18, 2011 Btw. camfollower high pressure pump piston/or what evah
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.