Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

δυστυχως εχω αποκτησει ενα ελαττωμα απο την δουλεια μου.Διαβαζω τα παντα προσεκτικα και προσπαθω να τα παρω σοβαρα.Εκατσα και εξηγησα το γιατι και το πως και εσυ εχεις κολλησει στο οτι δεν πρεπει ενα μοτερ να καιει λαδια,σε στυλ "ε μα εχει αθηναικες πινακιδες".Ολως περιεργως ομως παυει να καιει με χοντροτερα και το λεει ο κατασκευαστης με τα κανονικα του θα καιει,ετσι προβλεφθηκε,ετσι κατασκευαστηκε , "ΑΑΑΑ ειναι κολπο του μαρκετινγκ" η επιστημονικη εξηγηση....

ρυποι.

δεν το νομιζω απλα -in real life εχει λιγες διαφορες απτο gran turismo,τα αυτοκινητα ζεσταινονται-,εχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου,και καλοκαιρι εντος λεπτων παει 100++ ,και αυτοι με τα 1400αρια λενε για 110αρια ++..Εκτος αν το πολυ λαδι που καιγεται μπερδεψε και τον αισθητηρα...

να αγορασω και εγω απαυτο το λαδι που δεν σπαει στους 150-160 ναχω προμηθεια ,στο χωριο μου στους 115 τα λαδια ---> breakdown Oil Comparison (θα φταιει ο τσι που ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ)

Τσάκωνα.

ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε όλοι τα πάντα.

Και μην μου μιλάς εμένα για real life. plox δλδ.

Δεν θα κάτσω να σου εξηγήσω για άλλη μια φορά γιατί ένα μοτερ δεν πρέπει να καίει λάδια.(τουλάχιστο όχι 2λ τα 1000)

ps. Μην μου το παίζεις έξυπνος με τα λάδια. Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται πάνω από τους 100 βαθμούς

Link to comment
Share on other sites

Τσάκωνα.

ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε όλοι τα πάντα.

πισω εχει η αχλαδα την ουρα

στου κουφου την πορτα παρτο χαλακι και φυγε

καλλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι.

κ εγω ξερω πολλες παροιμιες αμα ειναι να μιλαμε με παροιμιες.Αλλα καθομαι να εξηγησω αυτο που λεω (χοντρο λαδι-λεπτο λαδι-αυγολεμονο) αντι να πεταξω μια κοτσανα -επειδη ετσι μουπαν ο σακης ο λακης και ο μακης μια νυχτα στο Παγκρατι- και μετα να λεω παροιμιες.

δεν πρέπει

ωραια,περασαμε στην βαρια επιστημη.Βλ.παροιμια μου για gran turismo.

Link to comment
Share on other sites

πισω εχει η αχλαδα την ουρα

στου κουφου την πορτα παρτο χαλακι και φυγε

καλλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερι.

κ εγω ξερω πολλες παροιμιες αμα ειναι να μιλαμε με παροιμιες.Αλλα καθομαι να εξηγησω αυτο που λεω (χοντρο λαδι-λεπτο λαδι-αυγολεμονο) αντι να πεταξω μια κοτσανα -επειδη ετσι μουπαν ο σακης ο λακης και ο μακης μια νυχτα στο Παγκρατι- και μετα να λεω παροιμιες.

ωραια,περασαμε στην βαρια επιστημη.Βλ.παροιμια μου για gran turismo.

Ρε τσάκονα.

Ρε τσάκονα.

Σοβαρά, δεν έχω όρεξη να κάτσω να κάνω την κουβέντα με τον τρόπο που θες.

Κοτσάνες, βλέπουμε ποιος πετάει.

Θα μου πεις ΕΣΥ, εμένα για real life?

Ήμαρτον, μας βλέπουν άνθρωποι που ξέρουν και τους 2 μας.

Και δεν μου είπε κανείς τίποτα φίλε μου. Μόνος μου διάβασα, χάλασα και έμαθα μαζί με φίλους(βλέπε πχ spresv).

Δεν έμεινα στο διάβασμα.

πλζ, νταξ, όλοι πήραμε αμάξι και νομίσαμε ότι πιάσαμε τον παπά από τα @@. Απο προσωπική εμπειρία στο λέω μετά κατάλαβα τι μλκίες πέταγα ώρες ώρες(και ακόμα πετάω γιατί πάντα μαθαίνεις κάτι καινούργιο)

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούμε να ξέρουμε όλοι τα πάντα.

Θα μου πεις ΕΣΥ, εμένα για real life?

πλζ, νταξ, όλοι πήραμε αμάξι και νομίσαμε ότι πιάσαμε τον παπά από τα @@.

δεν ειναι το τουτου λατρεια ,αλλα οταν συζητω κατι ασχετο και καποιος νιωθει την αναγκη να μου πει τετοιου τυπου αττακες ειναι που με κανουν να νιωθω οτι επιασα τον παπα απο τα ballz.

Link to comment
Share on other sites

πες την αλήθεια. Κάτι πίνεις.

Αυτό δεν το διάβασες?

(και ακόμα πετάω γιατί πάντα μαθαίνεις κάτι καινούργιο)

Παίξε όσο θες με τις λέξεις. no prob

Ποτέ δεν είπα ότι τα ξέρω όλα. Ίσα ίσα ότι μαθαίνω ακόμα είπα.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην τσακώνεστε σαν τις πεθερές, βάλτε στην εξίσωση τα εξής και σκεφτείτε παραπάνω και οι δύο.

1. Αναθυμιάσεις

2. Hammering load

3. EGT

Σχετικά με το λάδι, το SAE του είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά. Αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τις ανοχές που έχει στις προδιαγραφές κατασκευής το κάθε μοτέρ και το πόσο γρήγορα θέλουμε να ανεβάζει λάδι οταν είναι κρύο.

...ένα μοτερ δεν πρέπει να καίει λάδια.(τουλάχιστο όχι 2λ τα 1000)..

Δεν συμφωνούμε. Το κατα πόσο είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή 1-2 5 100 λίτρα στα 1000χλμ είναι άλλο θέμα. Το ουσιαστικό είναι πως ΟΛΟΙ οι κινητήρες τσιμπάνε λάδι απο ελάχιστο έως λίτρα. Είναι κατασκευαστική δικλείδα ασφαλείας.-

EDIT: μιλάμε για σωστά στρωμένα και δουλεμένα μοτέρ γιατί αν το 99% καίει 200ml και το δικό σου κατεβάζει 3 λίτρα στην καθισιά του τότε φέξε μου...

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Για να μην τσακώνεστε σαν τις πεθερές, βάλτε στην εξίσωση τα εξής και σκεφτείτε παραπάνω και οι δύο.

1. Αναθυμιάσεις

2. Hammering load

3. EGT

Σχετικά με το λάδι, το SAE του είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά. Αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τις ανοχές που έχει στις προδιαγραφές κατασκευής το κάθε μοτέρ και το πόσο γρήγορα θέλουμε να ανεβάζει λάδι οταν είναι κρύο.

Δεν συμφωνούμε. Το κατα πόσο είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή 1-2 5 100 λίτρα στα 1000χλμ είναι άλλο θέμα. Το ουσιαστικό είναι πως ΟΛΟΙ οι κινητήρες τσιμπάνε λάδι απο ελάχιστο έως λίτρα. Είναι κατασκευαστική δικλείδα ασφαλείας.-

EDIT: μιλάμε για σωστά στρωμένα και δουλεμένα μοτέρ γιατί αν το 99% καίει 200ml και το δικό σου κατεβάζει 3 λίτρα στην καθισιά του τότε φέξε μου...

Να τα σκεφτούμε σε τι?

Στο λάδι σε ενδιαφέρουν όλα. Και το ιξώδες και η συνθεσή του. Το καθένα για τον δικό του λόγο και ανάλογα την χρήση που κάνεις. Αν είσαι ένας ταρίφας, δεν θα πας να βάλεις τα λάδια που έχουν 20€ το λίτρο αλλά λάδια της σειράς αφού δεν πρόκειται να σου προσφέρουν τπτ παραπάνω.

Το να τσιμπάνε, συμφωνώ.Για αυτό και η παρένθεση.

Το στρώσιμο άστο κατα μέρος. Δεν ξέρουμε αν ισχύει. Εγώ προσωπικά, ποτέ δεν κατάφερα να το στρώσω το αμάξι αλλά ποτέ δεν θα πω σε κάποιον άλλον να μην στρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Να τα σκεφτούμε σε τι?

Στο λάδι σε ενδιαφέρουν όλα. Και το ιξώδες και η συνθεσή του. Το καθένα για τον δικό του λόγο και ανάλογα την χρήση που κάνεις. Αν είσαι ένας ταρίφας, δεν θα πας να βάλεις τα λάδια που έχουν 20€ το λίτρο αλλά λάδια της σειράς αφού δεν πρόκειται να σου προσφέρουν τπτ παραπάνω.

Το να τσιμπάνε, συμφωνώ.Για αυτό και η παρένθεση.

Το στρώσιμο άστο κατα μέρος. Δεν ξέρουμε αν ισχύει. Εγώ προσωπικά, ποτέ δεν κατάφερα να το στρώσω το αμάξι αλλά ποτέ δεν θα πω σε κάποιον άλλον να μην στρώσει.

Να τα σκεφτείς στην εξίσωση κατανάλωσης λαδιού που αναφέρετε.

Ακόμα και ένας "ταρίφας" θα εκτιμήσει στην πάροδο του χρόνου τις μειωμένες φθορές απο το καλύτερο Instant lubrication ενός 5-40 Πχ έναντι ενός 10-40 ειδικά όταν το ξεκινάει το πρωί. Βέβαια αν το μοτέρ έχει γίνει βρακί απο το χοντρό λάδι ή επειδή "εδώ είναι Ελλάδα και έχει ζέστη οπότε βάλτου μωρέ ένα 20-50", τότε είναι αργά για το 5-40.

Νομίζεις είναι μλκες που (πχ) η vw και η bmw/psa δίνει αυστηρά 0w30/5w30 για τα tsi/thp; Δε νομίζω. Δές πόσα καίνε λάδι 1-2 λίτρα στα 1000χλμ και πάνε για αλλαγές κεφαλής. Το 90% απο αυτούς έκαναν δοκιμές με διάφορα λάδια ακόμα και 10w40!

Το αμάξι απο το εργοστάσιο φοράει 0w30. Συνέχισα να του βάζω έως τώρα στα 35000χλμ και στα μεγάλα σεξ που του κάνω μετράω περί τα 200ml-400ml στα 10000 οπου και τα αλλάζω. Και έχω τον προηγούμενο κωδικό κεφαλής που είχε "θεωρητικά πρόβλημα".

Είμαστε άλλα 3 γνωστά(μεταξύ μας εννοώ) παιδιά με το ίδιο αμάξι που κάνουμε ίδια χρήση. Κανείς μας δεν καίει πάνω από 400ml. Και δεν είμαστε ταρίφες, ούτε και απο φανάρι σε φανάρι όλη μέρα. Αρκούμαι που ξυπνάω κυριακή χαράματα να στρίψω Ταύγετο/Υμηττό whateva...

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Να τα σκεφτείς στην εξίσωση κατανάλωσης λαδιού που αναφέρετε.

Ακόμα και ένας "ταρίφας" θα εκτιμήσει στην πάροδο του χρόνου τις μειωμένες φθορές απο το καλύτερο Instant lubrication ενός 5-40 Πχ έναντι ενός 10-40 ειδικά όταν το ξεκινάει το πρωί. Βέβαια αν το μοτέρ έχει γίνει βρακί απο το χοντρό λάδι ή επειδή "εδώ είναι Ελλάδα και έχει ζέστη οπότε βάλτου μωρέ ένα 20-50", τότε είναι αργά για το 5-40.

Νομίζεις είναι μλκες που (πχ) η vw και η bmw/psa δίνει αυστηρά 0w30/5w30 για τα tsi/thp; Δε νομίζω. Δές πόσα καίνε λάδι 1-2 λίτρα στα 1000χλμ και πάνε για αλλαγές κεφαλής. Το 90% απο αυτούς έκαναν δοκιμές με διάφορα λάδια ακόμα και 10w40!

Το αμάξι απο το εργοστάσιο φοράει 0w30. Συνέχισα να του βάζω έως τώρα στα 35000χλμ και στα μεγάλα σεξ που του κάνω μετράω περί τα 200ml-400ml στα 10000 οπου και τα αλλάζω. Και έχω τον προηγούμενο κωδικό κεφαλής που είχε "θεωρητικά πρόβλημα".

Είμαστε άλλα 3 γνωστά(μεταξύ μας εννοώ) παιδιά με το ίδιο αμάξι που κάνουμε ίδια χρήση. Κανείς μας δεν καίει πάνω από 400ml. Και δεν είμαστε ταρίφες, ούτε και απο φανάρι σε φανάρι όλη μέρα. Αρκούμαι που ξυπνάω κυριακή χαράματα να στρίψω Ταύγετο/Υμηττό whateva...

Γιατί θες να τις μπλέξεις αυτές τις παραμέτρους στην κατανάλωση λαδιού?

Δεν νομίζω να διαφωνούμε κάπου. Απλά και το ιξώδες μας νοιάζει και η ποιότητα που ψάχνουμε.

Μα δεν διαφώνησα ούτε για το ιξώδες. Πέρα από το κλίμα, έχει να κάνει και το μοτερ με τι είναι σχεδιασμένο.

Για τα thp πέρα του χασίματος του χρονισμού ,δεν θυμάμαι αν έχω ακούσει κάποιο άλλο θέμα. Τα 400ml στα 10κ δεν είναι κάτι τραγικό. Και προφανώς όταν λέμε να μην καίει λάδι, εννοούμε νορμαλάκια. Όχι πάνω από 1λ τα 10κ.

Αν καίει πάνω από 1λ, σε κάθε σέρβις έχει αλλάξει ήδη το 1/4 του λαδιού τουλάχιστο :p

Οι καταναλώσεις των tsi είναι κατα γενική ομολογία αρκετά μεγαλύτερες. Δεν συζητάω για όσους έχω γνωρίσει και πάνε για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων(σε 14άρια τσι).

Link to comment
Share on other sites

Δεν συζητάω για όσους έχω γνωρίσει και πάνε για αλλαγή ελατηρίων εμβόλων(σε 14άρια τσι).

Παλι καλα που δεν γνωρισες τιποτα υπουργους,θα επεμενες στο θρεντ της χρεωκοπιας οτι ειμαστε πλουσια χωρα.

Link to comment
Share on other sites

ακη να το παρουμε αναποδα...

Αν καταλαβα καλα θεωρεις λαθος το 0-30w για λαδι στο τσακωναμαξο.(περα απο το ποσο πρεπει να καιει).

Τι θεωρεις σωστο λαδι για το συγκεκριμενο αμαξι??

Περα απο sae..βαλε και συγκεκριμενο λαδι..(μαρκα κλπ).

υ.γ

Για την ιστορια και για το civic αυτα ειναι τα recommended ..και σαν τελευταια λυση 5-40.

εδιτ

[MENTION=21648]Schumi[/MENTION]

Δεν βλεπω να σβηστηκε καποιο ποστ.

τι περιπου ειχες γραψει?

Link to comment
Share on other sites

ακη να το παρουμε αναποδα...

Αν καταλαβα καλα θεωρεις λαθος το 0-30w για λαδι στο τσακωναμαξο.(περα απο το ποσο πρεπει να καιει).

Τι θεωρεις σωστο λαδι για το συγκεκριμενο αμαξι??

Περα απο sae..βαλε και συγκεκριμενο λαδι..(μαρκα κλπ).

υ.γ

Για την ιστορια και για το civic αυτα ειναι τα recommended ..και σαν τελευταια λυση 5-40.

Όχι, δεν είπα αυτό ούτε καν. Το τι λάδι πρέπει να παίρνει το ορίζει η εταιρία με πολύ μικρή διαφοροποίηση. Που καταλαβες ότι είπα εγω στον τσάκονα να αλλάξει λάδια? :wassat:

Εγώ είπα για την λογική της vw που σχεδιάζει το μοτέρ για 0-30 αλλά οι ανοχές του μοτέρ είναι αρκετά μεγαλύτερες απ ότι θα έπρεπε για 0w-30 και έτσι καίει λάδια.

Link to comment
Share on other sites

3 σελιδες διαβασα σε 5 λεπτα κατι μπορει να μου διεφυγε...

Παντως ετσι νομισα μιας και το 0-30 το θεωρεις λαθος εστω απο επιλογη μαμας vw...και οχι τσακωνα.

Δεν ξερω παντως -πραγματικα δεν ξερω- αν ξεφευγοντας λιγο(5-40??) απο τις συγκεκριμενες προδιαγραφες γλιτωσει το παραπανω λαδι..που θεωρεις καψιμο.

πχ ως προς το "καψιμο" και μονο πιστευεις οτι θα δει διαφορα απο αυτα τα 2??

(τα specs δες ...οχι απλα μαρκα-σειρα)

http://www.motul.fr/system/product_descriptions/technical_data_sheets/47/8100%20Eco-clean%200W-30%20(GB).pdf?1318500254

http://www.motul.fr/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/8100%20X-clean%205W-40%20(GB).pdf?1318521325

Link to comment
Share on other sites

Λάθος επιλογή μπορεί να το θεωρώ από την vw, αλλά το μοτέρ, εκτός από μπιέλες,μέταλλα,έμβολα κτλπ, έχει περιφερειακά που μπορεί να έχουν πολύ μικρότερες ανοχές και δεν μπορείς να τα κάνεις να δουλέψουν εκτός προδιαγραφών με το έτσι θέλω.

Για το τσακονάμαξο συγκεκριμένα?

Δεν μπορώ να ξέρω πιο λάδι θα κάψει λιγότερο. Αυτό δεν έχει να κάνει πάντα με τα specs αλλά με το πως κατα κάποιο τρόπο θα συνεργαστεί το μοτέρ με το λάδι αλλά και τον τρόπο οδήγησης.

Ας πουμε, πιστεύω ότι το 5-40 ίσως του πέσει βαρύ. Δες τι viscosity στους 40 βαθμούς έχει το ένα και τι το άλλο.

Εκεί που κάνουν πολλοί λάθος, είναι ότι βάζουν χοντρο λάδι για όταν θα είναι ζεστό, αλλά για την κρυα εκκίνηση που πονάει πολύ την γράφουν στα @@ τους.

Link to comment
Share on other sites

128672764441743635.jpg

Being Teh First Greek Official Oil Guy.You are doing it right.

Κι εκει που νομιζα πως θα μου λειπε ο οβερβολτ.

Λάθος επιλογή μπορεί να το θεωρώ από την vw, αλλά το μοτέρ, εκτός από μπιέλες,μέταλλα,έμβολα κτλπ, έχει περιφερειακά που μπορεί να έχουν πολύ μικρότερες ανοχές και δεν μπορείς να τα κάνεις να δουλέψουν εκτός προδιαγραφών με το έτσι θέλω.

Δεν φτανει που εχεις μια σκοτεινη εικονα στο θεμα και πετας στην τυχη ενα φανταστικο δηθεν ελαττωμα,αλλα τα δικαιολογεις ολα με ενα πρεπει.Δεν πρεπει τα μοτερ να καινε λαδι.Δεν επρεπε η VW να το σχεδιασει ετσι.Δεν πρεπει το πιτογυρο ναχει σως.Γιατι?Επιχειρημα υπαρχει η ο μονος λογος ειναι να υποκριθεις πως ξερεις κατι που τοχεις δει μονο σε ανιμεησιονε?

Να πω να λεγες για το cam follower πουχουν βουηξει τα ιντερνετζ ,ΟΚ

Να πω πως ελεγες για τις επικαθισεις στις βαλβιδες που το εχουν λίγο η πολυ ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα μοτερ αμεσου ψεκασμου (απο τον 1.400 τσι μεχρι τους v8 της Audi),ΟΚ

Δυστυχως ομως πετας μια εν μερει αστηρικτη "φημη" και για να την στηριξεις μου λες πως υπαρχουν ατομα που με ξερουν κ εμενα κ εσενα.So what?Αυτο αποδεικνυει πως ξερεις κατι παραπανω η απλα πως δεν ξερεις τι να πεις πανω στο τεχνικο θεμα?

Και τωρα κρατα σημειωσεις ακολουθει ποστ που πιθανως να χρειαστει να κανεις κοπι πεηστ σε αλλο φορουμ που θα προσπαθεις να επιμεινεις ποσο υπεροχα ειναι τα τσι και ποσο πισω οι φερραρι (ετσι κι αλλιως ειδα ναχεις ενα ταλεντο στο να μουλαρωνεις σε κατι ακυρο,δεν θα κολλησεις να πεταξεις και τετοια κουλαμαρα).\\

Στα μοτερ αμεσου ψεκασμου,το μπεκ ψεκαζει απευθειας μεσα στον κυλινδρο και η βενζινη δεν αναμειγνυεται με τον αερα στην πολλαπλη εισαγωγης,οπως στα εμμεσου ψεκασμου.

Δηλαδη απο την βαλβιδα εισαγωγης περνα αερας με αναθυμιασεις λαδιου (επειδη οπως προειπαμε,βασει κανονισμου αυτες οι αναθυμιασεις διοχετευονται στην εισαγωγη).

Ωστοσο,η βαλβιδα εισαγωγης που δεν περνα απαυτην ψυχρο μειγμα,εχει αποδειχτει πως δεν καθαριζεται.Ετσι,τα μοτερ αμεσου ψεκασμου ειναι καταδικασμενα να μαζευουν επικαθισεις στις βαλβιδες (carbon buildup)εισαγωγης.Πιο πολλες επικαθησεις αποδειχτηκε μαζευονται οταν το μοτερ λειτουργει συνεχως χαλαρα (λιγες στροφες κλπ)-ισως αυτο να συμβαινει λογω περισσοτερο ατελους καυσης και καταλοιπων-.

Για αυτο ο νεος 1.8 TSI της audi (~170 αλογατα νομιζω) εχει την εξης "οπισθοδρομηση":σχεδιαστηκε με προσθετο μπεκ εμμεσου ψεκασμου στην πολλαπλη εισαγωγης,παρολο που και αυτος ειναι αμεσου ψεκασμου.Αν περνα μειγμα αερος-βενζινης απο τις βαλβιδες εισαγωγης ελαχιστοποιουνται οι επικαθισεις

Η VW για να το αντιμετωπισει ανασχεδιασε το εργοστασιακο κατς καν και εβγαλε καινουργια προδιαγραφη λαδιου (504),η οποια σχετιζεται και με την αποτροπη των επικαθησεων στις βαλβιδες,και απαιτει αναμεσα στα αλλα και χαμηλοτερη περιεκτικοτητα του λαδιου σε συγκεκριμενες ουσιες.Προφανως το λεπτο λαδι εχει την ταση να δημιουργει λιγοτερες επικαθησεις,οταν χρησιμοποιειται σε μοτερ αμεσου ψεκασμου

Το τι λαδι χρησιμοποιειται επισης επηρεαζει τους ρυπους.Πχ τα λαδια με υψηλη περιεκτικοτητα σε φωσφορο ειχαν νομιζω αυξημενες αντιτριβικες ικανοτητες ΑΛΛΑ παρολο που ηταν καλυτερα απο καποια συγχρονα χωρις φωσφορο απαγορευθηκαν επειδη εβγαζαν πιο "βρωμικα" καυσαερια

Στοιχημα οτι το παρον ποστ,λογω υψηλης περιεκτικοτητας σε λογικα επιχειρηματα,θα σταματησεις να το διαβαζεις στην 3η γραμμη και θα αρχισεις να μου λες παλι τα χαριτωμενα για μαρκετινγκ η για το οτι εχω πιασει τον παπα απο το ballz,

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί γιατί έδωσες τόσα λεφτά για να έχεις κάτι που έχει ελαττώματα. !

ps. Μην νομίζεις ότι δεν τα ξέρουμε όλα αυτά. Μην μου λες για εισαγωγές. Όλα έτσι δουλεύουν. Σε όλα τα αμάξια η PCV(positive crankase ventilation) πετάει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή. Ανετρεξε μερικές σελίδες πριν, για να δεις την πολλαπλη του Mondeo που λέω ότι είναι μέσα στο λάδι.

Link to comment
Share on other sites

Being Teh First Greek Official Oil Guy.You are doing it right.

Κι εκει που νομιζα πως θα μου λειπε ο οβερβολτ.

Δεν φτανει που εχεις μια σκοτεινη εικονα στο θεμα και πετας στην τυχη ενα φανταστικο δηθεν ελαττωμα,αλλα τα δικαιολογεις ολα με ενα πρεπει.Δεν πρεπει τα μοτερ να καινε λαδι.Δεν επρεπε η VW να το σχεδιασει ετσι.Δεν πρεπει το πιτογυρο ναχει σως.Γιατι?Επιχειρημα υπαρχει η ο μονος λογος ειναι να υποκριθεις πως ξερεις κατι που τοχεις δει μονο σε ανιμεησιονε?

Να πω να λεγες για το cam follower πουχουν βουηξει τα ιντερνετζ ,ΟΚ

Να πω πως ελεγες για τις επικαθισεις στις βαλβιδες που το εχουν λίγο η πολυ ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα μοτερ αμεσου ψεκασμου (απο τον 1.400 τσι μεχρι τους v8 της Audi),ΟΚ

Τα έχουμε πει και πιο πριν αυτά.

Το θεωρείς λογικό να έχεις δώσει 40κ για κάτι που θα θέλει κάθε λίγο και λιγάκι καθάρισμα τις βαλβίδες?

Άλλαγμα σε ποτηράκια?

Άλλαγμα εκκεντροφόρων?

wtf is wrong with you?

Και τωρα κρατα σημειωσεις ακολουθει ποστ που πιθανως να χρειαστει να κανεις κοπι πεηστ σε αλλο φορουμ που θα προσπαθεις να επιμεινεις ποσο υπεροχα ειναι τα τσι και ποσο πισω οι φερραρι (ετσι κι αλλιως ειδα ναχεις ενα ταλεντο στο να μουλαρωνεις σε κατι ακυρο,δεν θα κολλησεις να πεταξεις και τετοια κουλαμαρα).\\

Έχεις πάρα πολυ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου

Στα μοτερ αμεσου ψεκασμου,το μπεκ ψεκαζει απευθειας μεσα στον κυλινδρο και η βενζινη δεν αναμειγνυεται με τον αερα στην πολλαπλη εισαγωγης,οπως στα εμμεσου ψεκασμου.

Δηλαδη απο την βαλβιδα εισαγωγης περνα αερας με αναθυμιασεις λαδιου (επειδη οπως προειπαμε,βασει κανονισμου αυτες οι αναθυμιασεις διοχετευονται στην εισαγωγη).

Ωστοσο,η βαλβιδα εισαγωγης που δεν περνα απαυτην ψυχρο μειγμα,εχει αποδειχτει πως δεν καθαριζεται.Ετσι,τα μοτερ αμεσου ψεκασμου ειναι καταδικασμενα να μαζευουν επικαθισεις στις βαλβιδες (carbon buildup)εισαγωγης.Πιο πολλες επικαθησεις αποδειχτηκε μαζευονται οταν το μοτερ λειτουργει συνεχως χαλαρα (λιγες στροφες κλπ)-ισως αυτο να συμβαινει λογω περισσοτερο ατελους καυσης και καταλοιπων-.

Για αυτο ο νεος 1.8 TSI της audi (~170 αλογατα νομιζω) εχει την εξης "οπισθοδρομηση":σχεδιαστηκε με προσθετο μπεκ εμμεσου ψεκασμου στην πολλαπλη εισαγωγης,παρολο που και αυτος ειναι αμεσου ψεκασμου.Αν περνα μειγμα αερος-βενζινης απο τις βαλβιδες εισαγωγης ελαχιστοποιουνται οι επικαθισεις

Μην νομίζεις ότι ανακαλύπτεις τον τροχό.

Πως αισθάνεσαι τώρα που ο 1.8 δεν έχει προβλήματα αλλά το τερατάκι σου κάθε 50-70.000xlm θα θέλει καθάρισμα στις βαλβίδες, κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζεις ποτηράκια της αντλία και σου εύχομαι να μην έχεις θέμα με εκκεντροφόρο?

Η VW για να το αντιμετωπισει ανασχεδιασε το εργοστασιακο κατς καν και εβγαλε καινουργια προδιαγραφη λαδιου (504),η οποια σχετιζεται και με την αποτροπη των επικαθησεων στις βαλβιδες,και απαιτει αναμεσα στα αλλα και χαμηλοτερη περιεκτικοτητα του λαδιου σε συγκεκριμενες ουσιες.Προφανως το λεπτο λαδι εχει την ταση να δημιουργει λιγοτερες επικαθησεις,οταν χρησιμοποιειται σε μοτερ αμεσου ψεκασμου

Το τι λαδι χρησιμοποιειται επισης επηρεαζει τους ρυπους.Πχ τα λαδια με υψηλη περιεκτικοτητα σε φωσφορο ειχαν νομιζω αυξημενες αντιτριβικες ικανοτητες ΑΛΛΑ παρολο που ηταν καλυτερα απο καποια συγχρονα χωρις φωσφορο απαγορευθηκαν επειδη εβγαζαν πιο "βρωμικα" καυσαερια

Έκανες quote μια γραμμή μου που λέω ακριβώς αυτό το πράγμα. Αφού θες να έχει το 0w-30 λάδι, θα πρέπει η τεχνογνωσία σου να στο επιτρέπει.

Τα προφανώς άστα κατα μέρος.

Ειλικρινά, θεωρείς τον εαυτό σου σαν τελικό καταναλωτή ότι θα έπρεπε να καθίσεις να σκίζεσαι στο διάβασμα για να μάθεις γιατί γίνονται αυτά?

Δλδ αν ο μπάρμπας μου πάρει ένα tfsi που δεν ξέρει τον χριστό του, τι θα πρέπει να κάνει που στα 70.000χλμ θα ρετάρει το αμάξι που έδωσε τόσα λεφτά?

Στοιχημα οτι το παρον ποστ,λογω υψηλης περιεκτικοτητας σε λογικα επιχειρηματα,θα σταματησεις να το διαβαζεις στην 3η γραμμη και θα αρχισεις να μου λες παλι τα χαριτωμενα για μαρκετινγκ η για το οτι εχω πιασει τον παπα απο το ballz,

Στο ξανα είπα, έχεις πολύυυυυυυυ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.